SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Samequote:
Ja, ben sowieso een luxeperdjequote:
Prima TTquote:
Dirk is wel een stuk voordeliger dan AH, viel mij gisteren opquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:02 schreef Karzai het volgende:
er waren weer veel aanbiedingen bij dirk, johma salade, skyr, geraspte kaas, pruimen, alles meteen gekocht
geen last van hier.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ben sowieso een luxeperdje
(Falabella in arbeidsdraf)
*hinnikt zachtjesquote:
Hard voor weinig, nooit chagrijnigquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen last van hier.
weiger hard te werken
eh ja als je zonder klantenkaart van de ah winkelt scheelt het aardig watquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dirk is wel een stuk voordeliger dan AH, viel mij gisteren op
aldi ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Wie is dan de Netflix kijkende Belgische knol?
Ja de AH is alleen maar voordelig bij 1+1 aanbiedingen en dergelijke, anders is het gewoon duurquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, die heb ik vanzelfsprekend wel, maar dan nog is AH duurder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
eh ja als je zonder klantenkaart van de ah winkelt scheelt het aardig wat
weinig werken voor genoeg centjes om net te kunnen sparenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hard voor weinig, nooit chagrijnig![]()
![]()
En met bonuskaart, anders beroven ze je gewoon.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de AH is alleen maar voordelig bij 1+1 aanbiedingen en dergelijke, anders is het gewoon duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |