SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Samequote:
Ja, ben sowieso een luxeperdjequote:
Prima TTquote:
Dirk is wel een stuk voordeliger dan AH, viel mij gisteren opquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:02 schreef Karzai het volgende:
er waren weer veel aanbiedingen bij dirk, johma salade, skyr, geraspte kaas, pruimen, alles meteen gekocht
geen last van hier.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ben sowieso een luxeperdje
(Falabella in arbeidsdraf)
*hinnikt zachtjesquote:
Hard voor weinig, nooit chagrijnigquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen last van hier.
weiger hard te werken
eh ja als je zonder klantenkaart van de ah winkelt scheelt het aardig watquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dirk is wel een stuk voordeliger dan AH, viel mij gisteren op
aldi ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Wie is dan de Netflix kijkende Belgische knol?
Ja de AH is alleen maar voordelig bij 1+1 aanbiedingen en dergelijke, anders is het gewoon duurquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, die heb ik vanzelfsprekend wel, maar dan nog is AH duurder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
eh ja als je zonder klantenkaart van de ah winkelt scheelt het aardig wat
weinig werken voor genoeg centjes om net te kunnen sparenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hard voor weinig, nooit chagrijnig![]()
![]()
En met bonuskaart, anders beroven ze je gewoon.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de AH is alleen maar voordelig bij 1+1 aanbiedingen en dergelijke, anders is het gewoon duur
tenzij je alles in de AH eigen merk koopt dan wil het nog net concurerenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de AH is alleen maar voordelig bij 1+1 aanbiedingen en dergelijke, anders is het gewoon duur
Sparen is sowieso een handig ietsquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
weinig werken voor genoeg centjes om net te kunnen sparen
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sparen is sowieso een handig iets![]()
Geen idee waar ik voor spaar momenteel, m'n uitvaart of zo
Moet je 10 jaar sparen voor een dagje naar Ponypark Slagharen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
weinig werken voor genoeg centjes om net te kunnen sparen
Die is dan ook nodig voor de koopzegels, bijna boekje 12 volquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En met bonuskaart, anders beroven ze je gewoon.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja die heb ik al bij elkaar gespaard.quote:
Voor de dierenarts.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is ook een dure bezigheid, dat overlijden enzquote:
Hele happening. Jammer dat je er niks van meekrijgt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is ook een dure bezigheid, dat overlijden enz
Leuk vooruitzichtquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aldi is gewoon duur, daar betaal je a-merk prijzen voor huismerkquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de Aldi en de Lidl niet eens zo heel goedkoop meer.
mwa als je milsani lust ben je stukken goedkoper uit dat de AH eigen merken of Jumbo eigen merkquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de Aldi en de Lidl niet eens zo heel goedkoop meer.
23 boekjesquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is dan ook nodig voor de koopzegels, bijna boekje 12 vol
Goed zoquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
ja die heb ik al bij elkaar gespaard.
Even afkloppen, maar het vee heeft momenteel niets.quote:
Reken op 20K, dan ga je soepeltjes en niet zo schraal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja denk dat ik dat dan maar gewoon niet doe, beetje zonde van het geldquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
not truequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aldi is gewoon duur, daar betaal je a-merk prijzen voor huismerk
Ja, had graag wat natte keek gewild.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hele happening. Jammer dat je er niks van meekrijgt.
O maar ik ga naar de boni.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa als je milsani lust ben je stukken goedkoper uit dat de AH eigen merken of Jumbo eigen merk
Daar heb je ook verzekeringen voor hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kijk er naar uit.quote:
Ik ga voor een chocoladefontein.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, had graag wat natte keek gewild.
Misschien moet je ze eens een keer laten uitbetalen en op een spaarrekening zetten zodat je nog wat rente er over krijgtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |