SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Samequote:
Ja, ben sowieso een luxeperdjequote:
Prima TTquote:
Dirk is wel een stuk voordeliger dan AH, viel mij gisteren opquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:02 schreef Karzai het volgende:
er waren weer veel aanbiedingen bij dirk, johma salade, skyr, geraspte kaas, pruimen, alles meteen gekocht
geen last van hier.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ben sowieso een luxeperdje
(Falabella in arbeidsdraf)
*hinnikt zachtjesquote:
Hard voor weinig, nooit chagrijnigquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen last van hier.
weiger hard te werken
eh ja als je zonder klantenkaart van de ah winkelt scheelt het aardig watquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dirk is wel een stuk voordeliger dan AH, viel mij gisteren op
aldi ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Wie is dan de Netflix kijkende Belgische knol?
Ja de AH is alleen maar voordelig bij 1+1 aanbiedingen en dergelijke, anders is het gewoon duurquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, die heb ik vanzelfsprekend wel, maar dan nog is AH duurder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
eh ja als je zonder klantenkaart van de ah winkelt scheelt het aardig wat
weinig werken voor genoeg centjes om net te kunnen sparenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hard voor weinig, nooit chagrijnig![]()
![]()
En met bonuskaart, anders beroven ze je gewoon.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de AH is alleen maar voordelig bij 1+1 aanbiedingen en dergelijke, anders is het gewoon duur
tenzij je alles in de AH eigen merk koopt dan wil het nog net concurerenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de AH is alleen maar voordelig bij 1+1 aanbiedingen en dergelijke, anders is het gewoon duur
Sparen is sowieso een handig ietsquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
weinig werken voor genoeg centjes om net te kunnen sparen
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sparen is sowieso een handig iets![]()
Geen idee waar ik voor spaar momenteel, m'n uitvaart of zo
Moet je 10 jaar sparen voor een dagje naar Ponypark Slagharen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
weinig werken voor genoeg centjes om net te kunnen sparen
Die is dan ook nodig voor de koopzegels, bijna boekje 12 volquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En met bonuskaart, anders beroven ze je gewoon.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja die heb ik al bij elkaar gespaard.quote:
Voor de dierenarts.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is ook een dure bezigheid, dat overlijden enzquote:
Hele happening. Jammer dat je er niks van meekrijgt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is ook een dure bezigheid, dat overlijden enz
Leuk vooruitzichtquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aldi is gewoon duur, daar betaal je a-merk prijzen voor huismerkquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de Aldi en de Lidl niet eens zo heel goedkoop meer.
mwa als je milsani lust ben je stukken goedkoper uit dat de AH eigen merken of Jumbo eigen merkquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de Aldi en de Lidl niet eens zo heel goedkoop meer.
23 boekjesquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is dan ook nodig voor de koopzegels, bijna boekje 12 vol
Goed zoquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
ja die heb ik al bij elkaar gespaard.
Even afkloppen, maar het vee heeft momenteel niets.quote:
Reken op 20K, dan ga je soepeltjes en niet zo schraal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja denk dat ik dat dan maar gewoon niet doe, beetje zonde van het geldquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
not truequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aldi is gewoon duur, daar betaal je a-merk prijzen voor huismerk
Ja, had graag wat natte keek gewild.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hele happening. Jammer dat je er niks van meekrijgt.
O maar ik ga naar de boni.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa als je milsani lust ben je stukken goedkoper uit dat de AH eigen merken of Jumbo eigen merk
Daar heb je ook verzekeringen voor hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kijk er naar uit.quote:
Ik ga voor een chocoladefontein.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, had graag wat natte keek gewild.
Misschien moet je ze eens een keer laten uitbetalen en op een spaarrekening zetten zodat je nog wat rente er over krijgtquote:
mijn ouders hebben ergens in 1985 ofzo al een verzekeringsdinges voor me afgesloten dus het meeste geld komt daar uit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo
Moet dat nog even gaan regelen of zo en anders plukken ze het maar van m'n spaarrekening
[..]
Je hebt niet zo'n grote kist nodig, dat scheelt dan weer in de kosten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reken op 20K, dan ga je soepeltjes en niet zo schraal.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk dat ik dat dan maar gewoon niet doe, beetje zonde van het geld
Je vertelt nu nieuwe infoquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb je ook verzekeringen voor hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Gewoon in een kartonnen doos bij het grofvuil.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reken op 20K, dan ga je soepeltjes en niet zo schraal.
ook optie idd... boni boni boni voor geld ofzo toch?quote:
Maar die bestaat niequote:
Oh gezel !quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga voor een chocoladefontein.
Oh ja, dat is wel fijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn ouders hebben ergens in 1985 ofzo al een verzekeringsdinges voor me afgesloten dus het meeste geld komt daar uit.
Betaal pas sinds 2 jaar zelf.... vertikte het om daar mee bezig te zijn
Ik wil geen kist.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt niet zo'n grote kist nodig, dat scheelt dan weer in de kosten.
Ik zet ze altijd rond het eind van de maand in om nog boodschappen te kunnen doen. Niet zoveel boekjes meer over dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je ze eens een keer laten uitbetalen en op een spaarrekening zetten zodat je nog wat rente er over krijgt
Als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon in een kartonnen doos bij het grofvuil.
Ja wat, heb het al een keer gedaan en toen vond ik het niet zo boeiendquote:
Verkopen ze je huis pas na 6 maandenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Ze verkopen m'n huis maar om me in de grond te stoppen.
erg content mee.... voelt als een raar morbide verjaardagskadoquote:
ik ook niet, glazen potje en mik maar ergens mn as neerquote:[..]
Ik wil geen kist.
Tut tutquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat, heb het al een keer gedaan en toen vond ik het niet zo boeiend
Of ze gooien je uit een propellervliegtuigje boven Tanzania, zo'n dorpje waar de mannen al berig gaan grommen als ze een gnoe zien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Ze verkopen m'n huis maar om me in de grond te stoppen.
Krijgen ze dan nog statiegeld voor mij?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of jezelf inleveren bij de dierenarts
Danquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verkopen ze je huis pas na 6 maanden
Doe maar ergens in een gat in de grondquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
erg content mee.... voelt als een raar morbide verjaardagskado
[..]
ik ook niet, glazen potje en mik maar ergens mn as neer
Rendac bellen, dan komen ze je zelfs ophalen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of jezelf inleveren bij de dierenarts
dat telt nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat, heb het al een keer gedaan en toen vond ik het niet zo boeiend
Hier vragen ze daar nooit om, heb nooit kassabonnen die hoog genoeg zijn dat je een boekje kunt inzettenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zet ze altijd rond het eind van de maand in om nog boodschappen te kunnen doen. Niet zoveel boekjes meer over dus.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan
Leggen ze me in de vriezer en laat je die in het huis staan.
Met zo'n grijphaakquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rendac bellen, dan komen ze je zelfs ophalen.
Heerlijk geurtje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rendac bellen, dan komen ze je zelfs ophalen.
Word je afgevoerd met de overleden caafs en poezenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijgen ze dan nog statiegeld voor mij?
Als ik die zoetige geur ruik dan draai ik me weer om. Ga daar in de buurt wel eens met mijn hond wandelen, maar dat trek ik echt slecht.quote:
#trauma unlockedquote:
Hoezo niet?quote:
Ja primaquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Word je afgevoerd met de overleden caafs en poezen
een wii is niet hetzelfdequote:
Wat heb ik nou weer gedaan? Bestaan ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:13 schreef Nizno het volgende:
Goed 4ebe did it again....
ik ga er vandoor
Zo vaak gereden daar met mijn stiefdochter naar paardrijles "Jaaaaaaaaaah raampjes open kunnen we lekker dode rottende paarden ruiken!!!!!"quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik die zoetige geur ruik dan draai ik me weer om. Ga daar in de buurt wel eens met mijn hond wandelen, maar dat trek ik echt slecht.
Honden houden dan wel weer van dat soort luchtjesquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik die zoetige geur ruik dan draai ik me weer om. Ga daar in de buurt wel eens met mijn hond wandelen, maar dat trek ik echt slecht.
het onderwerp op morbide gekrijgtquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan? Bestaan ?
Ik vind dit een tikje verontrustend.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vaak gereden daar met mijn stiefdochter naar paardrijles "Jaaaaaaaaaah raampjes open kunnen we lekker dode rottende paarden ruiken!!!!!"
Nou ik was gewoon dood, maar daar had ik dus geen zin inquote:
Oh ja, graag gedaan en het zal vast nog een keer gebeurenquote:
en dan snoepjes geven en uitleggen waar gelatine vandaan komt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vaak gereden daar met mijn stiefdochter naar paardrijles "Jaaaaaaaaaah raampjes open kunnen we lekker dode rottende paarden ruiken!!!!!"
De medaille "kwekbeste vader in de hele wereld" heb ik nooit mogen ontvangen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit een tikje verontrustend.
Supervreemd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De medaille "kwekbeste vader in de hele wereld" heb ik nooit mogen ontvangen.
Yups, that's me.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan snoepjes geven en uitleggen waar gelatine vandaan komt.
Ja kan ik me nu ook niet zo goed meer voorstellenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Supervreemd.
@:uitstraling als vader ook trouwens
Doet me denken aan dat filmpje van Jamie Oliver die voor kinderen het kippenvlees van de botten schraapt en er kipnuggets van maaktquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan snoepjes geven en uitleggen waar gelatine vandaan komt.
Ik denk dat je dan bobbels in het behang heb zittenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan ik me nu ook niet zo goed meer voorstellen
Die zijn waarschijnlijk toch verlopenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, ik heb nog ponden in het ouderlijk huis
Even in de portemonnee stoppen
Ewl.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan bobbels in het behang heb zitten
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zijn waarschijnlijk toch verlopen
Hier precies als ik op vakantie gaquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja over 2 weken weer het schip met geld
Mag ook wel eerder, geen bezwaar tegen
Vakantiequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier precies als ik op vakantie ga
Knuppel van een Bobby in de nek wegens valsmunterij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zijn waarschijnlijk toch verlopen
Gewoon hetzelfdequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kinderen achter het behang, kwee niet waar jij aan denkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Mijn consent hebben zequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jamie Oliver maakt kipnuggets van je als je niet oppast.
En de munten ook. Al zijn die al wat langer geleden vernieuwd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed welke biljetjes je hebt
En lekkere Hongaarse Goulashquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jamie Oliver maakt kipnuggets van je als je niet oppast.
Ik ga eens goed kijkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed welke biljetjes je hebt
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfdeNu hebben we gelukkig de Wajong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier precies als ik op vakantie ga
Dat was wel hilarisch, stonden er gewoon 2 parkeerautomaten naast elkaar. Eentje moesten de oude munten in, de ander konden de nieuwe inquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de munten ook. Al zijn die al wat langer geleden vernieuwd.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel zin in al![]()
Veel stapjes en dan veel hapjes
Die maakt je doorgaans niet van kip, Kwarkie. Kan wel overigens, maar geen fan vanquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En lekkere Hongaarse Goulash
Smerig is dat eigenlijk ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die maakt je doorgaans niet van kip, Kwarkie. Kan wel overigens, maar geen fan van
Dit klinkt niet als 4Equote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik gok dat ik ook veel stapjes ga doen, maar ik weet nog niet of ik heel veel hapjes ga doen
https://www.bankofengland.co.uk/banknotes/withdrawn-banknotesquote:
Gewichtsverlies is een prio voor jou?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik gok dat ik ook veel stapjes ga doen, maar ik weet nog niet of ik heel veel hapjes ga doen
Nee, ik val een beetje uit karakter he?quote:
Zorgelijk wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik val een beetje uit karakter he?
Moet nog wel een paar kg afvallen, maar ik ben daar niet zo mee bezigquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gewichtsverlies is een prio voor jou?
Wel milieubewust om alles op te etenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooit eens gegeten bij iemand. Dreven complete kippennekken in
Een goede vissoep vind ik wel lekker.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:23 schreef UitStraling het volgende:
Hetzelfde als haringsoep, soep is lekker, haring ook maar haringsoep dan weer niet.
Kom ik helemaal vermagerd weer terugquote:
Ik las twerken.quote:
Kippennekkensoep.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooit eens gegeten bij iemand. Dreven complete kippennekken in
Je kan ook op het werk twerken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom ik helemaal vermagerd weer terug
[..]
Ik las twerken.
Irish seafood chowderquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een goede vissoep vind ik wel lekker.
Weet je wat pas goor is?quote:
Op de balie, kan gewoonquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan ook op het werk twerken.
Pak je een verhoging en gaan met de banaan.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat pas goor is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
_!!!
Mijn ex-schoonvader maakte een goede. Al vertrouwde ik hem niet zo nadat ik ontdekte dat hij zijn hammen rookte boven triplexquote:
Die vent met die vlechtjes is op een andere planeetquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende Olympische Spelen ga ik ook meedoen. Heb mijn sport gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat pas goor is?IewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja eh.. ipne-culinairquote:
@bitterbalquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je bruiner dan en overrijpte banaan wilt zijn
dat triplex-hout breekt heel snel toch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonvader maakte een goede. Al vertrouwde ik hem niet zo nadat ik ontdekte dat hij zijn hammen rookte boven triplex
Ja, dit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Perfecte dag om lekker in de airco te zitten.
Thuiswerkdag hierquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Perfecte dag om lekker in de airco te zitten.
Mmm lekker formaldehyde soep.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonvader maakte een goede. Al vertrouwde ik hem niet zo nadat ik ontdekte dat hij zijn hammen rookte boven triplex
Nou ja, het is verlijmd. Dat is niet zo gezond om op te etenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat triplex-hout breekt heel snel toch?
hout komt van bomen is natoerquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, het is verlijmd. Dat is niet zo gezond om op te eten
LIJM.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hout komt van bomen is natoer![]()
Nee, ik snap wel dat je dit niet wilt hebben
Al kun je lijm ook natuurlijk maken. Komen we weer bij die dode knollen terecht.quote:
Dan moet ik eerst in een warme trein gaan zittenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Extra kantoordag van maken dan. Zal bij ons ook wel drukker zijn.
@bitterbalquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
De DHL bezorger is tegenwoordig ook lekker bezig. Klopt op de deur, legt z'n pakketje neer. Drukt op de deurbel en is er al een haas vandoor. Fijn dat ik thuis ben, anders had iemand mijn schoenen zo mee kunnen nemen.
wat voor schoenenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
De DHL bezorger is tegenwoordig ook lekker bezig. Klopt op de deur, legt z'n pakketje neer. Drukt op de deurbel en is er al een haas vandoor. Fijn dat ik thuis ben, anders had iemand mijn schoenen zo mee kunnen nemen.
word je wel wat meer imuum voor de warmtequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst in een warme trein gaan zitten
ohh veel plezier er meequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Saaie schoenen om goed op te lopen tijdens mijn vakantie.
Dat is me nog nooit gelukt, zelfs niet met vier jaar wonen in een warmer klimaat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
word je wel wat meer imuum voor de warmte
In de winter is het daar op de kantoren ook 25+ graden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is me nog nooit gelukt, zelfs niet met vier jaar wonen in een warmer klimaat.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan kan ik mijn schoenen makkelijker aantrekken. Ik ben al 30+.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
waarvoor dient die lus aan de achterkant?
Een hoka'tje, staat dat voor hockeykampioenschap?quote:
Hebben die ook al ijs?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:44 schreef LTVDK het volgende:
Zag gisteren dit bij de Carrefour liggen @:CherryLips @:4EverBlackEyed
[ afbeelding ]
Bevergeil.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Ja in België schijnbaar welquote:
Die zijn vast duurder dan normale varianten, want Van goud is altijd wel duurder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja…
-XOXO-
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:51 schreef datismijnmening het volgende:
Wat heppie gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja…
What did you do?Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb je gedaan dimmiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja…![]()
wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja…
is wel een heel random lijstjequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Vanille. krab, pijnboompitten, kaviaar, kip en truffel nooit aanbiedingen van kopen anders zit je echt kutzooi te eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja…quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
dat lijkt mij echt gruwelijk kutquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik eens voor 2 maanden gehad
die jeuk lijkt me heel irritant, maar vooral het niets kunnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik eens voor 2 maanden gehad
Castoreum, surimi, Chinese meuk, goudvissensperma, antibiotica en petroleum.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
is wel een heel random lijstje
quote:
quote:
Aanrijding met een auto. Fiets kapot. Met de tatuu tatuu wagen naar het ziekenhuis. Been gebroken net onder mijn kniequote:
oh jezus wat zuur dimmyquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aanrijding met een auto. Fiets kapot. Met de tatuu tatuu wagen naar het ziekenhuis. Been gebroken net onder mijn knie
Oh jezusquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aanrijding met een auto. Fiets kapot. Met de tatuu tatuu wagen naar het ziekenhuis. Been gebroken net onder mijn knie
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh jezus wat zuur dimmy![]()
![]()
is de auto wel gestopt en heb je de gegevens?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:57 schreef datismijnmening het volgende:
Geen strand meer voor mij deze zomer 😭😭
Wat is hier aan de hand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja…
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat was ook het eerste waar ik me druk om maakte toen in weer bij kennis was. Maar dat is nog allemaal heel gelukkigquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:56 schreef bitterbal het volgende:
nou zegheb je net je arm gehad en dan nu dit
hebben ze je gelijk geopereerd aan je been?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste waar ik me druk om maakte toen in weer bij kennis was. Maar dat is nog allemaal heel gelukkig
Ga ik maandag van het traumateam horenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
verwachten ze dat de breuk wel goed gaat helen
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat lijkt mij echt gruwelijk kut
Bij mijn ouders thuis was het toilet op de benedenverdieping ook erg klein; dus daar kon ik niet met een gestrekt been zittenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
die jeuk lijkt me heel irritant, maar vooral het niets kunnen.
Balen zeg, moet je vaak naar het ziekenhuis/lang daar blijven?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:57 schreef datismijnmening het volgende:
Geen strand meer voor mij deze zomer 😭😭
Dafuqquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beterschap
Tap tap tap
duim voor je. Heeft die auto je helemaal niet gezien en zo op je in gereden?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga ik maandag van het traumateam horen
Nee ze wisten eerst niet eens zeker of het een breuk was, want ze zagen wel een scheurtje, maar niet heel duidelijk. Dus daarna CT scan en toen konden ze wel een breuk zienquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hebben ze je gelijk geopereerd aan je been?
En verder ben je helemaal beurs zeker?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ze wisten eerst niet eens zeker of het een breuk was, want ze zagen wel een scheurtje, maar niet heel duidelijk. Dus daarna CT scan en toen konden ze wel een breuk zien
Joe acht keer geloof ik. Of zes. M'n moeder weet het niet meer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:00 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb als KSC senior nog nooit iets gebroken gehad dus geen ervaring, kan er dus weinig over zeggen behalve klote en sterkte Dimmy
Verder nog bont en blauw?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ze wisten eerst niet eens zeker of het een breuk was, want ze zagen wel een scheurtje, maar niet heel duidelijk. Dus daarna CT scan en toen konden ze wel een breuk zien
Hij wou afslaan en ik zat in de dode hoek. En ik zag hem ook te laat om nog te remmen dus klats op de zijkantquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
duim voor je. Heeft die auto je helemaal niet gezien en zo op je in gereden?
Maar als jij rechtdoor wou gaan had jij toch voorrang?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij wou afslaan en ik zat in de dode hoek. En ik zag hem ook te laat om nog te remmen dus klats op de zijkant
nou das kutquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij wou afslaan en ik zat in de dode hoek. En ik zag hem ook te laat om nog te remmen dus klats op de zijkant
Dan moet je wel gezien wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar als jij rechtdoor wou gaan had jij toch voorrang?
Heb je niks aan als je in de dode hoek zit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
De beurs gaat pas op maandagochtend weer openquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En verder ben je helemaal beurs zeker?
Okee dat klinkt positief. Dan is er dus geen displacement zeg maar. Anders zie je dat wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je godverdomme tegen de enige Nederlander in Amsterdam aan weten te knoerten??quote:
Dan moet je wel gezien wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ah je humor is niet geraakt gelukkig ;Dquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De beurs gaat pas op maandagochtend weer open
Ja dacht van wel. Maar voorrang hebben en voorrang krijgen is natuurlijk niet hetzelfdequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zo worden ze wel uit de stad verjaagd hè.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je godverdomme tegen de enige Nederlander in Amsterdam aan weten te knoerten??
quote:Vrouw (30) Aangereden op fiets, link met aanslagen Taylor Swift wordt nog onderzocht
Een 30-jarige vrouw - die er jonger uitziet - is gisteravond in Amsterdam aangereden door een auto terwijl ze op haar fiets zat. Het incident vond plaats rond 23:00 uur. De vrouw, een fervent Taylor Swift-fan, was op weg naar huis na een dagje shoppen en wijnen.
De automobilist, die vermoedelijk afgeleid was, zag de vrouw te laat en kon een botsing niet meer voorkomen. De vrouw werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht, waar ze behandeld wordt voor haar verwondingen. Volgens de laatste berichten is haar toestand stabiel en heeft ze een gebroken been en een gebroken nagel.
Op sociale media wordt het ongeval veel besproken, vooral in Swiftie-groepen, waar medefans hun steun betuigen en hopen op een snel herstel. De politie is een onderzoek gestart naar de exacte toedracht van het ongeluk en een mogelijke link naar de verijdelde aanslag in Wenen.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee dat klinkt positief. Dan is er dus geen displacement zeg maar. Anders zie je dat wel.
Ja maar voor de verzekering miss wel. Er is toch wel een verschil als jij fout zit of de fietser fout?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je niks aan als je in de dode hoek zit.
Veel sterkte!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dacht van wel. Maar voorrang hebben en voorrang krijgen is natuurlijk niet hetzelfde
Oh honey je hebt je rijbewijs niet zie ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja maar voor de verzekering miss wel. Er is toch wel een verschil als jij fout zit of de fietser fout?
Je kijkt toch achterom en kijkt of er niemand op een niet al te lange afstand aankomt?
Nee kloptquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh honey je hebt je rijbewijs niet zie ik.
[..]
[..]
[..]
Nou heel veel sterkte met je herstel en revalidatie alvast!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Hoefde niet gezet te worden gelukkig
Nou ja, dat is dan wel weer fijn ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:08 schreef CherryLips het volgende:
En je de automobilist is aansprakelijk en zal moeten dokken. Maar zoals ik het nu lees was het een ongeluk, je weet wel, zonder opzet.
Ik kreeg een hevige buikgriep toen ik in het gips zat. Ook hilarisch.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:09 schreef Koen66 het volgende:
Dat wordt feest maandag, gips en 35 graden
Beterschap Dimmyquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, dat je daar niets zietquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee klopt![]()
Maar in de lesboeken wordt ook wel het een en ander over dode hoeken vermeldt toch?
Als je het moet hebben beter tegelijkertijd dan achter elkaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kreeg een hevige buikgriep toen ik in het gips zat. Ook hilarisch.
Ja geen mojito’s en zee voor mijquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:10 schreef Koen66 het volgende:
Arme Dimmy had voor maandag geheid andere plannen in die hitte
Ik vind Spong niet zo’n leuke meneerquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beterschap DimmyHeb je Spong al op de zaak gezet?
Wat klotequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alleen de mojito’s dan maarquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja geen mojito’s en zee voor mij
Mr. Theo dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind Spong niet zo’n leuke meneer![]()
Kan ik slecht mee door een deur
Ja, niet echt een cultureel walhalla daarquote:
Gelijk helemaal overprikkeldquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Geboor hier al 10 minuten bezig. Kill me now
Wel meer tijd voor Fokquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja geen mojito’s en zee voor mij
[..]
[..]
[..]
alleen bezatten is niet zo gezellie de pelliequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:15 schreef Karzai het volgende:
wil nu eigenlijk wel op het terras gaan zitten maar dan ben ik 15 uur al bezat
truequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
alleen bezatten is niet zo gezellie de pellie
Gewoon met ZC en een wijntje op de bank dan maar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:20 schreef datismijnmening het volgende:
Feestje vanavond gaat ook niet door
Ja dat zal het wel wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon met ZC en een wijntje op de bank dan maar.
Nu homopolo, vanmiddag nog baantje fietsen en rondje rennenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
komen er nog bijzondere dingen? Dacht dat het morgen afgelopen was.
quote:
Ritmische epilepsie ook nog vanmiddagquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nu homopolo, vanmiddag nog baantje fietsen en rondje rennen
truste dimmyquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:21 schreef datismijnmening het volgende:
Nou ik ga maar kijken of ik nog een rondje kan slapen.
ik ben niet zo van de spelletjesquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zet ingress op je telefoon en spelen maar.
Uit de kastquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat doen we om @:nattekat op de kast te jagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |