SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbeeld voor invullen:quote:Schiftingsvraag: 3.00.03
1 Ja
2 6
3 Nee
4 Dafne Schippers
5 Dafne Dekkers[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:47 schreef crv het volgende:
91 [ Zeilen ] Pakt Singapore een gouden medaille bij het zeilen op de Formula Kite?
deze is volgens mij ook klaar --> Ja, Maxinilian Maeder SGP Brons
-------
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen goud zonder schuim
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ 11-aug ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb de volgende vragen ingevuld, daarvan ben ik vrijwel zeker dat ze gaan vallen (alleen 38 goud is nog wat voorbarig, maar Murica haalt vast wel basketbalgoud bij de meisjes of straks al basketbalgoud):Belgie nul goud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
0 = nog geen antwoord. België kan morgen nog prima goud winnen op het damesomnium dus die ga ik niet al gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
[ Bericht 1% gewijzigd door Bastiefcg op 11-08-2024 04:00:12 ]
[ Bericht 2% gewijzigd door crv op 11-08-2024 07:02:22 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
104 ingevuld, dat gewichtheffen had ik verkeerd gelezen ik dacht hoeveel hebben er goud gewonnenquote:Op zondag 11 augustus 2024 06:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
104 is 0 en er zijn ook landen met 1 zilver of 1 goud die zijn niet genoteerd
Er is pas 1 Chinese deelnemer die niet won bij het gewichtheffen
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
De scores:
@:wimderon 76
@:Pino112 66
heywoodu 66
Snakehead85 64
Mexicanobakker 63
@:Starflyer 62
Timmeehh 61
SnertMetChoco 60
@:Riofan83 60
Bastiefcg 59
GlennQuagmire 59
Sherlock_holmes 58
@:TimH 56
@:Nattekat 56
@:DeLuna 54
@:Felagund 53
@:zorro28 53
@:crv 53
@:Oliver23 51
TheVulture 52
@:Fok-it 51
@:amsoor 49
ijs_beer 48
@:Frutsel 47
Montov 45
frozen-assassin 45
Gaat wel op 5 augustus iets mis in jouw sheet, maar zal m even afzetten tegen de regels waar ik andere aantallen heb verderquote:Op zondag 11 augustus 2024 07:11 schreef crv het volgende:
ik heb alles verwerkt maar toch weer een behoorlijk verschil Link
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |