Zelfs al verstuurdquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Whiiiii! Je kan het allemaal maar klaar hebben liggen!
quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:21 schreef Candaasje het volgende:
Tof en voor jou dus ook een ‘gouden overwinning’ dat je naar Parijs bent gegaan @:vlindertje89![]()
Ik zit weer eens op mijn vaste stekje in het tankstation![]()
Cappuccino en appelflap. Zo weer door naar huis.Wat ik mij laatst afvroeg nadat we hier in Spanje bij de dierenarts waren, die vertelde dat het opkopen van dierenklinieken door investeringsmaatschappijen voor winst voor deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aandeelhouders
hier nu wel begint maar nog niet zo'n enorm issue is als in Nederland of Engeland (waar hij vandaan komt, de meubelmakert had hem gecomplimenteerd met zijn goede Engels
) is waarom dierenartsen niet veel vaker gezamelijk praktijken beginnen?
Ik denk dat die investeringsmaatschappijen verleidelijk veel geld bieden, veel meer dan op iedere andere manier verkregen kan worden. En dat is toch een onderdeel van je pensioenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat ik mij laatst afvroeg nadat we hier in Spanje bij de dierenarts waren, die vertelde dat het opkopen van dierenklinieken door investeringsmaatschappijen voor winst voor deaandeelhouders
hier nu wel begint maar nog niet zo'n enorm issue is als in Nederland of Engeland (waar hij vandaan komt, de meubelmakert had hem gecomplimenteerd met zijn goede Engels
Ik was hier voor een nacht consult (poes had geen balans op de achterkant), lab onderzoek, antibiotica, en ontsmettingszalf voor de oortjes 90 euro kwijt. En overdag voor een kat met blaasontsteking, consult met alle tijd, antibiotica en ook La onderzoek, vier tientjes. Daarnaast werd er alle tijd genomen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk ook dat er erg lastig tegenop te concurreren is?
Mag ik je nummer? Dan bel ik jou om poes en mij op te halen als er weer eens iets is met poesquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik was hier voor een nacht consult (poes had geen balans op de achterkant), lab onderzoek, antibiotica, en ontsmettingszalf voor de oortjes 90 euro kwijt. En overdag voor een kat met blaasontsteking, consult met alle tijd, antibiotica en ook La onderzoek, vier tientjes. Daarnaast werd er alle tijd genomen.
Ons laatste bezoek in Nederland was nieuw paspoortje maken voor één van de drie, alle drie een reguliere enting + hondsdolheid. ¤400 en daar werd niet ruim de tijd genomen.
Ik denk dat het zowel op service als op bedragen vrij makkelijk concurreren is als zowel klant als personeel geen spons voor de aandeelhouders zijn.
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mag ik je nummer? Dan bel ik jou om poes en mij op te halen als er weer eens iets is met poes
Ja dat slaat toch nergens op. Benieuwd hoeveel daarvan onbelast bij een luie VVD'er beland die gratis geld wilt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ook.
Van de week, apk, bloedonderzoek en medicatie, 310 euro
Nou als je meer moet dan een jaarlijkse inenting dan loont het denk ik serieus wel om op en neer te rijdenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mag ik je nummer? Dan bel ik jou om poes en mij op te halen als er weer eens iets is met poes
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Helaas, weer geen krokettenfeest vanavond. Dan moet die bbq maar weer een keer aan. Voor de 5e keer deze week. Zwaar
Rip aan de nabestaandequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Helaas, weer geen krokettenfeest vanavond. Dan moet die bbq maar weer een keer aan. Voor de 5e keer deze week. Zwaar
Nou, dat!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nou als je meer moet dan een jaarlijkse inenting dan loont het denk ik serieus wel om op en neer te rijden
De meeste dierenklinieken worden hier opgekocht door Evidensia (en een goede tweede Anicura). Er zijn wel wat praktijken die maatschappen vormen, dat was voorheen ook, maar dat is ook altijd al dikke ellende geweest en de grotere ketens bieden we voordelen in een markt waarin er een enorm tekort is aan dierenartsen. Laat staan ook nog eens dierenartsen die genoeg kapitaal hebben. (Mijn vorige werkgever kreeg zijn goedlopende praktijk amper aan de straatstenen verkocht. En dat was hartje Utrecht.)quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat ik mij laatst afvroeg nadat we hier in Spanje bij de dierenarts waren, die vertelde dat het opkopen van dierenklinieken door investeringsmaatschappijen voor winst voor deaandeelhouders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Naar een andere holding?
#benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te achterlijk voor woorden, hoe durven ze!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja dat slaat toch nergens op. Benieuwd hoeveel daarvan onbelast bij een luie VVD'er beland die gratis geld wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |