SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
dit wil ik zienquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:33 schreef Karzai het volgende:
beetje hendig zijn en je maakt je eigen bikini met wat plakband
oh, ik dacht iemand uit deze scquote:
Jij en ik niet, maar we hebben best leuke dames hier hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
laten we dat maar niet doenzulke lijven hebben wij hier niet
dat is waarquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij en ik niet, maar we hebben best leuke dames hier hoor
Als ik dit zou proberen zou ik wel aardig wat haren kwijtraken bij het "uitkleden"quote:
ik het ook niet, maar het knabbelt lekker weg bij een biertjequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik wil dit geen echte maaltijd noemen overigens
Alle lijven zijn welkomquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
laten we dat maar niet doenzulke lijven hebben wij hier niet
Met puree?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is vrijdag dus worteltjes met doperwtjes met vis.
Ook lekkerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, gewoon gekookte aardappelen.
Hoeveel delen komen er nog?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Deel 2 van de wortelkanaalbehandeling zit er ook weer op.
is het net als bij films dat deel 2 altijd een beetje tegen valt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:51 schreef CherryLips het volgende:
viel wel mee toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik had nu minder verdoving en ze hebben meer lopen prutsen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het net als bij films dat deel 2 altijd een beetje tegen valt?
Ja uiteindelijk viel het echt reuze mee. Moet nog even wachten tot deze verdoving is uitgewerkt om daar zeker van te kunnen zijn.quote:
Dat klinkt spannendquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk viel het echt reuze mee. Moet nog even wachten tot deze verdoving is uitgewerkt om daar zeker van te kunnen zijn.
Maar ze moesten ook iets dichtbranden en dat rook wel goor.
Maar?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:49 schreef Karzai het volgende:
Ik heb alles in huis voor een lekkere bami
[ afbeelding ]
Klinkt als een boek waarvan ik het bestaan niet wil wetenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Moest ook even aan dat boek denken over die verslaafde die dit zonder verdoving deed.
jammer wel van de noodles... met mie is lekkerderquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:01 schreef Karzai het volgende:
als het klaar is vanavond post ik wel weer een foto
Deze post zou een dislike krijgen van CL als dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klinkt als een boek waarvan ik het bestaan niet wil weten
https://en.wikipedia.org/wiki/A_Million_Little_Piecesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klinkt als een boek waarvan ik het bestaan niet wil weten
Ik dacht eerst lang dat jij een hardcore rasta wasquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:01 schreef Karzai het volgende:
als het klaar is vanavond post ik wel weer een foto
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik dacht eerst lang dat jij een hardcore rasta was
Omdat ik je UI en naam niet kon plaatsen en omdat je veel heavy reggae postte (Black Uhuru enzo)
Gvd ja, wat ben ik blij hier in de 21ste eeuw te levenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:08 schreef Crack_ het volgende:
Jij had toch ook ‘ the butchering art’ gelezen Cherry? Dat boek helpt wel met dankbaarheid
ik heb nog een klein beetje mie, maar dit moet ook opquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
jammer wel van de noodles... met mie is lekkerder
Heerlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijdens mijn vakantie ga ik vast ook weer wat boeken lezen. In UK zijn die ook echt een stuk goedkoper; en dat is ongeveer enige moment dat ik daar tijd voor vrij maak.
Ik kan de tweedehands winkels aanbevelen. Gewoon alle Oxfams en Cancer stores en kinderziekenhuiswinkels. Zoveel boeken voor een paar pond. Ik hoef niet meer naar Waterstone's.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijdens mijn vakantie ga ik vast ook weer wat boeken lezen. In UK zijn die ook echt een stuk goedkoper; en dat is ongeveer enige moment dat ik daar tijd voor vrij maak.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gvd ja, wat ben ik blij hier in de 21ste eeuw te leven
Even de borst van je zus afzetten op de keukentafel want het ziekenhuis is te gevaarlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Same
Vind veel dingen ook echt niet te bevatten
Ik kwam er ook niet echt lekker in maar ineens kon ik hem niet meer wegleggen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik was begonnen aan the reformatory want staat hoog aangeschreven maar hij pakt me niet zo?misschien moet ik nog wat meer lezen daarvoor
of gewoon bij de Tescoquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan de tweedehands winkels aanbevelen. Gewoon alle Oxfams en Cancer stores en kinderziekenhuiswinkels. Zoveel boeken voor een paar pond. Ik hoef niet meer naar Waterstone's.
Ik koop ze gewoon daarquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
![]()
Jij koopt altijd boeken als je iets leest?
begrijpelijk, maar toch jammerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb nog een klein beetje mie, maar dit moet ook op
Ik heb net in de wachtkamer van de tandarts een half 'boek' zitten lezenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik koop een boek of 10-15 per week maar geen tijd om ze te lezen.
terwijl er normaal 5.5 jaar staat voor een half boekquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net in de wachtkamer van de tandarts een half 'boek' zitten lezen![]()
https://www.onlinebibliot(...)/rijmsoep-roald-dahl
Ik heb chocoladetaart. Wil je ook?quote:
Ben je klaar met de tweede helft van de behandeling?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Duurde drie uur ofzo toch ook?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even de borst van je zus afzetten op de keukentafel want het ziekenhuis is te gevaarlijkEn ze heeft het nog overleefd ook
Hmmm, omdat het toen wel goed/spannend iets was?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam er ook niet echt lekker in maar ineens kon ik hem niet meer wegleggen.
Heb je er dan niet veel? En wat die je er mee nadat het boek uit is?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of gewoon bij de Tesco
[..]
Ik koop ze gewoon daar
en ik lees eigenlijk altijd in het Engels.
10 stuks precies deze week;quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Nu dove bakkes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je klaar met de tweede helft van de behandeling?
Gemiste kans van Roald, Slijmsoep.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze boeken heb ik ook. Het komt nu wel erg dichtbijquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
10 stuks precies deze week;
Max Miller- Tasting History
E.H. Gombrich Eeuwige schoonheid
Ik lees tegenwoordig juist weer meer in het Nederlandsquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of gewoon bij de Tesco
[..]
Ik koop ze gewoon daar
en ik lees eigenlijk altijd in het Engels.
Nooit verwacht dat jij van die Sarah J Maas boeken zou lezen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
10 stuks precies deze week;
Max Miller- Tasting History
Michael Scott Nicolas Flamel - De geheimen van de onsterfelijke Nicolas Flamel 2
Spinar Leven in de oertyd
Crescent City 1 - Huis van aarde & bloed Sarah J. Maas
Sarah J. Maas Crescent City 2 - Huis van lucht & adem
Sarah J. Maas Crescent City 3 - Huis van vuur & schaduw
DK Definitive Visual Encyclopedias- Dinosaurs and Prehistoric Life
E.H. Gombrich Eeuwige schoonheid
Charlotte Bronte Jane Eyre
Dan Jones Vorsten van Albion
Gombrich is verplichte kost voor ieder mens en bij Tasting History moest ik serieus aan jou denken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Deze boeken heb ik ook. Het komt nu wel erg dichtbij
Nou ja geen tijd voor dus, is het wat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat jij van die Sarah J Maas boeken zou lezen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gombrich is verplichte kost voor ieder mens en bij Tasting History moest ik serieus aan jou denken.
hij leest ze nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat jij van die Sarah J Maas boeken zou lezen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik koop een boek of 10-15 per week maar geen tijd om ze te lezen.
Geen ideequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja geen tijd voor dus, is het wat?
Terechtquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Had gister hardop gelachen bij What we do in the shadows.
Ik snap het alweer; The stunning third book in the sexy, action-packed Crescent City series is out on January 30, 2024!quote:
Neem ze mee en geef ze aan een vriend die boeken verslind.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Duurde drie uur ofzo toch ook?![]()
Boek zou onderdeel van het onderwijs moeten zijn
[..]
Hmmm, omdat het toen wel goed/spannend iets was?
[..]
Heb je er dan niet veel? En wat die je er mee nadat het boek uit is?![]()
Ik lees ook veel Engels maar haal ze meestal uit de bieb of via boek-appLees boeken meestal maar 1x op enkele boeken na.
Of ik zat er zelf gewoon weer beter in, soms heb ik van die periodes dat ik me er gewoon niet op kan concentreren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:26 schreef Crack_ het volgende:
Hmmm, omdat het toen wel goed/spannend iets was?
Ik "bezit" graag boeken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem ze mee en geef ze aan een vriend die boeken verslind.
Ik alleen om mijn goede smaak te etaleren; die vakantieboeken hoef ik niet op de plank te hebben staan.quote:
Volgens mij kun je ook boeken verkopen op Vinted.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:41 schreef Elvi het volgende:
Ik kom nu ook wel om in de boeken en ik weet ook gewoon niet waar ik ze kwijt kanLiefst zou ik ze verkopen maar Bol neemt altijd zo'n groot deel van je winst.
Komt nog wel ooit, dan heb je zoveel joie de vivre dat je jezelf niet meer schaamt voor wat rafelige randjes wansmaak.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik alleen om mijn goede smaak te etaleren; die vakantieboeken hoef ik niet op de plank te hebben staan.
Oh grady hendrix kan ik wel waarderenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:41 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.nl/dp/1035030888/
En dezeVolgend jaar
Binnenkort krijg je er een extra.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet eigenlijk mijn dubbele Kings uitzoeken want het wordt een beetje te krap.
Ja maar Vinted is zo kut om te verkopen. Dan krijg je die fransen weer die dan niet willen betalen na ontvangst of je een slechte recensie geven omdat je een dag langer deed over het verzenden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ook boeken verkopen op Vinted.
Dat is juist m'n favorietquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh grady hendrix kan ik wel waarderen![]()
Ik heb Hörrorstör en ben nu bezig in The Southern Book Club's Guide to Slaying Vampires maar die komt vrij langzaam op gang.
Koopt deze oude hippie geen oude boeken in?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar Vinted is zo kut om te verkopen. Dan krijg je die fransen weer die dan niet willen betalen na ontvangst of je een slechte recensie geven omdat je een dag langer deed over het verzenden.
tf moet ik in heerlen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koopt deze oude hippie geen oude boeken in?
https://www.didirecordshop.nl/
Mooie edities blijven natuurlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenkort krijg je er een extra.
Daar ben ik juist weer aan begonnen, moet van mezelf iedere week minimaal een klassieker kopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:47 schreef CherryLips het volgende:
Heb bijna al m'n klassiekers weggedaan en daar heb ik stiekem wel spijt van.
Ik had voor m'n studie een hele plank vol Penguin Pockets van een pondquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar ben ik juist weer aan begonnen, moet van mezelf iedere week minimaal een klassieker kopen.
Die was ik weer vergeten joh.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had voor m'n studie een hele plank vol Penguin Pockets van een pondHeb er nu nog 4
Ik had al een stukje opzij gezet voor je.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg nu pas de quote alert maar ja, ik wil.
quote:Maandagnacht belooft een echte plaknacht te worden: op sommige plekken in Nederland verwacht het KNMI zelfs een tropennacht te kunnen noteren. Tijdens zo'n nacht komt de temperatuur niet onder de 20 graden.
maandagnacht, is dat zondag op maandag of maandag op dinsdag?quote:
Niet van die moeilijke vragen stellen op vrijdag.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
maandagnacht, is dat zondag op maandag of maandag op dinsdag?
Maandag op dinsdag.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
maandagnacht, is dat zondag op maandag of maandag op dinsdag?
het is de laatste vrijdag van de week dus valt best meequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen op vrijdag.
Nee komende maandagquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:46 schreef Nizno het volgende:
dus de nacht na volgende week maandag wordt het warrum
ja volgende week maandagquote:
Ja dat is met zo veel dingen idd. Trekkertrek kun je ook wel olympisch maken dan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat breaking he, dat is op zich wel knap, maar olympische spelen waardig. Nee
Eindelijk iets waar we goed in zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is met zo veel dingen idd. Trekkertrek kun je ook wel olympisch maken dan.
Korfballen zouden we ook met twee vingers in de neus winnen en deze sport hoef je niet onder te verdelen in mannen en vrouwenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eindelijk iets waar we goed in zijn
Heb je vast nog steeds mensen die vinden dat transgenders niet mee mogen doen etcquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Korfballen zouden we ook met twee vingers in de neus winnen en deze sport hoef je niet onder te verdelen in mannen en vrouwen
Dat mag wel Olympisch worden van mij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Korfballen zouden we ook met twee vingers in de neus winnen en deze sport hoef je niet onder te verdelen in mannen en vrouwen
Lol, net even gekeken. Wel het meest debiele wat ik in jaren op tv gezien heb.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat breaking he, dat is op zich wel knap, maar olympische spelen waardig. Nee
dat gaat wat verquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Lol, net even gekeken. Wel het meest debiele wat ik in jaren op tv gezien heb.
Dat is waar.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef Karzai het volgende:
tis de moderne versie van turnen op de mat
quote:
Wat ver misschien, maar niet heel erg ver toch. Dit heeft op Olympische spelen niks te zoeken.quote:
Lol dat zei Solo ook al.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Al die "namen" van die mensjes alleen al. Doe normie.
neequote:
geen eigen keuze hequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:23 schreef Modus het volgende:
En niet eens
Hey, you, the Rock Steady Crew
Show what you do, make a break, make a move
Hey, you, the Rock Steady Crew
B-boys, breakers, electric boogaloo
als achtergrondmuziek![]()
uhuh ja dat dusquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:24 schreef Modus het volgende:
Maar eenD
J
die weer heel erg hard doet alsof ie heel druk is met zijn mengpaneeltje
ik ben zo blij dat jij hier commentaar geeft.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij normaal turnen krijg je een kwart miljoen aftrek voor al die kromme benen maar hier moeten we het allemaal geweldig vinden.
Ik kon het niet aanzien dus kijk maar weer iets anders.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:24 schreef Modus het volgende:
Maar eenD
J
die weer heel erg hard doet alsof ie heel druk is met zijn mengpaneeltje
Het is dan ook Dr_Flash van The Furious Fivequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat jij hier commentaar geeft.
gaan de spelers harder hun best doen want unieke medaljequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Je neemt jezelf ook wel ontzettend serieus als je een dingetje Olympisch maakt en nog voordat het begint ook meteen aangeeft dat je dit de volgende keer niet meer gaat doen
Vind die gemengde onderdelen dit toernooi niet super.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee die 4 x 400 mixed relay was geen flikker aan iddquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind die gemengde onderdelen dit toernooi niet super.
Smakelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pizza is er, dus met doos op schoot eten
Heb ik nou nooitquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wou een opmerking maken en doen dacht ik nvm
Dat kan niet want Humberto Tan is gewoon nog op tvquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Lol, net even gekeken. Wel het meest debiele wat ik in jaren op tv gezien heb.
Lekker ding?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pizza is er, dus met doos op schoot eten
Aah, toe..quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wou een opmerking maken en doen dacht ik nvm
Haar naam is Domino of zo, of zo noemt ze zichquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn geen pistooltjes gek. Ze pakt haar hoofd.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Watquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zijn geen pistooltjes gek. Ze pakt haar hoofd.Your beauty never ever scared me.![]()
Okee ik weet ook niet waarom ik hier nog naar kijk.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Goed punt. Dit is echt next level cringe.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee ik weet ook niet waarom ik hier nog naar kijk.![]()
omdat het op Ned1 isquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee ik weet ook niet waarom ik hier nog naar kijk.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja ik wacht op de finale sprint baanwielrennen.quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
"Er rijden veel vrouwen met relatief weinig ervaring"
-> CARNAGE
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
ja waar slaat dit op joh. Dit is toch niet te volgen.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik weet niet wat je kijkt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ja waar slaat dit op joh. Dit is toch niet te volgen.Your beauty never ever scared me.![]()
ik kijk breakdance... eurosport ergens op mn iptv gevondenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik ga maar eens koken zo, leuke film vanavond op canvas nightcrawler
https://www.tvgids.nl/film/nightcrawler![]()
Zo maar even laatste stukje van mijn Harry Potter plant in elkaar zetten.Your beauty never ever scared me.![]()
zijn we nu bij NOS al een half uur aan het kijken naar die baanwielrenners?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:46 schreef Nizno het volgende:
zijn we nu bij NOS al een half uur aan het kijken naar die baanwielrenners?
Ik snap er geen kut van maar we hebben bronsolee
gewoon totaal niet onderbroken?!?!?!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja wat moet ik anders kijken? Ritmische epilepsie?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon totaal niet onderbroken?!?!?!
die koppelkoers is ook bijna niet te volgen, maar tochquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap er geen kut van maar we hebben bronsolee
![]()
![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
i dont know... maar waarom was er dan geen tweede stream online?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat moet ik anders kijken? Ritmische epilepsie?
belachelijkOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ja weet ik het, ik kijk wat NOS.nl live uitzendt en dat is maar 1 stream. Ik heb niet een app of zo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
i dont know... maar waarom was er dan geen tweede stream online?
belachelijkSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
hbo max heeft er genoegquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
i dont know... maar waarom was er dan geen tweede stream online?
belachelijk
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
weet t...quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weet ik het, ik kijk wat NOS.nl live uitzendt en dat is maar 1 stream. Ik heb niet een app of zo.
ik ben uitgeweken naar IPtv omdat ik die koppelkoers echt niets aan vindtOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nou ik had wat meer enorme crashes verwacht maar okee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet t...
ik ben uitgeweken naar IPtv omdat ik die koppelkoers echt niets aan vindtSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Nu weer het tamelijk overzichtelijke sprinten
jaquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
en welke moet ik dan hebben voor $sportdieikwilzienquote:
De alpaca staat. Ik herhaal, de alpaca staat.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
even aanklikken...quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en welke moet ik dan hebben voor $sportdieikwilzien
zo heb ik bij 2 meteen breakdance gevondenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
https://www.xvideos.com/?fmc=1quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en welke moet ik dan hebben voor $sportdieikwilzien![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
met een x in de link klik ik niets aanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Is dat om de tent terug te kunnen vinden?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat om de tent terug te kunnen vinden?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Staat wel een nummer ook bij hoor, maar dit is ook midden in de nacht met een drankje teveel op terug te vinden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Lavreysen is niet gekOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
en straks nog even Sifan en de hockey damesquote:
De eredivisie en de keuken Kampioen Divisie beginnen ook. Ik kom ogen en schermen te kortquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en straks nog even Sifan en de hockey dames"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
nog even brons ophalenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en straks nog even Sifan en de hockey damesOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
en breaking met Sardjoequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en straks nog even Sifan en de hockey dames
...![]()
Zo, muziek aan en LESGO.
Tot maandag ergens.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Verplaatst iemand je alpaca.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Staat wel een nummer ook bij hoor, maar dit is ook midden in de nacht met een drankje teveel op terug te vinden.![]()
en nog wat estafette lopen, en een miniscuul kansje voor sofie dokter nog op de 7kampquote:hmm, nja, vooruit dan maarquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Viel Spassquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, muziek aan en LESGO.
Tot maandag ergens."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
dat kijk ik dan weer niet. Gelukkig van ik na zondag niet in een zwart gat want dan begint de tour de france voor vrouwenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De eredivisie en de keuken Kampioen Divisie beginnen ook. Ik kom ogen en schermen te kortReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, muziek aan en LESGO.
Tot maandag ergens.
Nou gauw nog even de 4 x 100 meter vrouwen. Dan maar weer even LOOP LOOP LOOPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
ze verstopt dr stokkie!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou gauw nog even de 4 x 100 meter vrouwen. Dan maar weer even LOOP LOOP LOOPOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
je zal met zulke nagels naast het stokkie grijpen, hele arm van je collega open gekrastOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
regen, altijd een voordeel voor nederlandersReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
En met een gemak dat je denkt "dat doet ze vaker!"quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
uhuhquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En met een gemak dat je denkt "dat doet ze vaker!"Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
joh wat een bui daarOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
zouden er gewonden vallen bij het overgeven van die stokjes? elkaar neersteken met die nepnagelsReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
ze hebben geen ballonnen om lek te prikkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:33 schreef gianni61 het volgende:
zouden er gewonden vallen bij het overgeven van die stokjes? elkaar neersteken met die nepnagelsOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ja, maar jezus, die Richardson..quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben geen ballonnen om lek te prikkenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
uhuh jaquote:quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:29 schreef Nizno het volgende:
je zal met zulke nagels naast het stokkie grijpen, hele arm van je collega open gekrastOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
goed gevulde gezonde maaltijd!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Als ze die pruik af doet is ze misschien nog snellerquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dat dus. Sommige hebben echt mottige nagels.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:29 schreef Nizno het volgende:
je zal met zulke nagels naast het stokkie grijpen, hele arm van je collega open gekrastWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
doe maar niequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Weer zo'n transgendert zeker whahaaaik vind mijne al lang.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat dus. Sommige hebben echt mottige nagels.
maar die zijn niet zo lang als de hunne
en ook niet zo scherpOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
net als de tante van harrie potter?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Tof zegquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:45 schreef Ama het volgende:
Klaar.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
uit de frituur?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat wordt rennenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aardappelkroketjes. Sperziebonen en een beetje zalm![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:46 schreef Nizno het volgende:
even een foto gezocht van mijn nagel
de duim is op dit moment de langste van de 10
[ afbeelding ]![]()
![]()
vet van de frituur en vettige van de zalm... kan vaak een rare combi gevenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
jouwe zijn langer zeker?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja? Heb het idd vaak as we hier zalm hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
vet van de frituur en vettige van de zalm... kan vaak een rare combi geven![]()
Nu heb ik nog even de tijd om te bedenken welke ik hierna wil bouwen.Your beauty never ever scared me.![]()
ik heb het zelf ook als ik zalm uit de koekepan of oven heb en aardappeltjes van de frituur.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja? Heb het idd vaak as we hier zalm hebben
Daarom ben ik gestopt met aardappels uit de frituur. alleen nog ninja of oven
Geen frituurvet in combi met mn visje meerOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zo vaak zalm is eigenlijk alleen goed en gezond als je een grizzly bent.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja? Heb het idd vaak as we hier zalm hebben![]()
Beertjesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vaak zalm is eigenlijk alleen goed en gezond als je een grizzly bent.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Wat nou koningin van Engeland, ik jouw geef geen handje jij vuige kontenmens ook al heb je doekje op![]()
https://x.com/moeva18/status/1821782526597206326![]()
Oeh, wel oorwarmers rond je oren?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:45 schreef Ama het volgende:
Klaar.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
vrijdagquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh, wel oorwarmers rond je oren?
Your beauty never ever scared me.![]()
Waarvoor waren ze daar? Ivm die rellen? Dan gaat dit vast helpenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:05 schreef UitStraling het volgende:
Wat nou koningin van Engeland, ik jouw geef geen handje jij vuige kontenmens ook al heb je doekje op![]()
https://x.com/moeva18/status/1821782526597206326
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Deze geest gaat niet meer de fles in.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarvoor waren ze daar? Ivm die rellen? Dan gaat dit vast helpen![]()
Nou even een rondje sodom en gomorra gedaan hoor![]()
Beetje geshopt, terrasje gepakt, vechtpartij gezien, voor kankerhoer uitgemaakt, was weer gezel
-XOXO-![]()
Hoe laat is dat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:24 schreef Ama het volgende:
Ah Sifan Hassan moet straks tien kilometer rennen.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Oh okee. Kalm aanquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze zeiden echt net over ong. een half uurtje.
Gezellie mozerelliequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
Beetje geshopt, terrasje gepakt, vechtpartij gezien, voor kankerhoer uitgemaakt, was weer gezelSame shit, different day
SC hopper present![]()
Amsterdam?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
Beetje geshopt, terrasje gepakt, vechtpartij gezien, voor kankerhoer uitgemaakt, was weer gezelEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Man wat we zijn we toch zwak en met alles oké tegenwoordig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:05 schreef UitStraling het volgende:
https://x.com/moeva18/status/1821782526597206326
Vakman pur sang![]()
Zeg datquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Man wat we zijn we toch zwak en met alles oké tegenwoordig.Same shit, different day
SC hopper present![]()
datquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Vroeger waren koningen wel wat bruter en kwamen wat meer voor hun vrouwtje op.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Man wat we zijn we toch zwak en met alles oké tegenwoordig.![]()
Geen handje? Ik stuur je afgehakte harige kop naar de Highlands, je benen naar Norfolk en je armen naar Cornwall.![]()
Jaloers op die kopquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Geen handje? Ik stuur je afgehakte harige kop naar de Highlands, je benen naar Norfolk en je armen naar Cornwall.![]()
![]()
Wat je zegt, vroegerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger waren koningen wel wat bruter en kwamen wat meer voor hun vrouwtje op.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maar wel Kelpies die je willen verdrinken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen earthquakes in Schotland![]()
En midgesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar wel Kelpies die je willen verdrinken.![]()
![]()
Birks of Aberfeldy is wel leuk hoor. Maar ja misschien wat te kort voor jequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk de voornaamste reden dat ik niet meer die kan op ga om te wandelen
In de lente en de herfst zijn ze er nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk de voornaamste reden dat ik niet meer die kan op ga om te wandelen![]()
![]()
Ik hoef niet per se 20 kilometer te lopen op een dagquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Birks of Aberfeldy is wel leuk hoor. Maar ja misschien wat te kort voor je![]()
![]()
BoA is één rondje van een kilometer of 4quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se 20 kilometer te lopen op een dag![]()
Anders weet ik zoiets ook niet hea
Direct de bloedadelaar inzetten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger waren koningen wel wat bruter en kwamen wat meer voor hun vrouwtje op.Vakman pur sang![]()
5x doen is ook 20quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BoA is één rondje van een kilometer of 4![]()
Anders weet ik zoiets ook niet heaVakman pur sang
Forum Opties Forumhop: Hop naar: