Ronduit bullshit dit.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:58 schreef roos94 het volgende:
Maar als een angstige bewoner jou dan van de trap gooit en de inbreker komt verkeerd terecht en gaat de pijp uit, mag je als bewoner er gewoon voor opdraaien.
Dit.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:56 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb twee honkbalknuppels en een ploertendoder onder me bed liggen. Reken er op dat ik die inbreker helemaal de tyfus in sla.
Dat je dat nodig hebt onder je bed...quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:56 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb twee honkbalknuppels en een ploertendoder onder me bed liggen. Reken er op dat ik die inbreker helemaal de tyfus in sla.
Ja daarom gewoon toekijken of misschien even aanwijzen waar alle waardevolle spullen liggen. Hoe makkelijker je het maakt hoe sneller ze weg zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Juist als burgers zich gaan verdedigen met wapens, worden inbraken en overvallen ook gewelddadiger.
Als je een bedrijf hebt en niet verzekerd bent voor verlies wat je niet kan dragen, ben je een waardeloze ondernemerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:09 schreef KvanG het volgende:
[..]
Niet iedereen is overal voor verzekerd.
Doet me meteen aan Homer Simpson denken die Ned Flanders op z'n terrein uitnodigt terwijl hij een shotgun vast houdt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:13 schreef over_hedge het volgende:
Nou lekker naar de vs verhuizen dan
Laat jij je lekker door je hoofd knallen door je inbreker, kom je tenminste niet in de celquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:11 schreef ToT het volgende:
En wat als je inbrekers vogelvrij zou verklaren, welke misdadigers zou je nog meer ter plekke standrechtelijk moeten mogen executeren?
Gelukkig wonen we in een rechtsstaat.
Ow ik wist niet dat de meeste inbrekers hier in Nederland je direct overhoop knalden als je merkt dat ze in huis zijn?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Laat jij je lekker door je hoofd knallen door je inbreker, kom je tenminste niet in de cel
Nee het zijn inderdaad meestal keurige mensen die geweld afschuwen, soms doen ze ook nog de vaat of even ramen lappen als ze het niet al te druk hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik wist niet dat de meeste inbrekers hier in Nederland je direct overhoop knalden als je merkt dat ze in huis zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |