SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja, dat drink je niet voor je lol.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
Sinaasappel-wortelsapje voor de vitamientjes
Brother ewquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
Sinaasappel-wortelsapje voor de vitamientjes
Met of zonder brommertjequote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat baanwielrennen is toch niet te volgen man![]()
20 man die in de rondte rijden en opeens is het afgelopen en heeft iedereen een paar punten meer of minder of niks of duizend
Zonder. Met brommertje is goed te volgen. Dat zijn er ook maar 6.quote:
Dan heb ik het idee dat ik een kutje opvreetquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:04 schreef Ama het volgende:
Ik ga vissticks en patat eten bij mijn vader. Ze eten mosselen maar dat moet ik niet hoor.
Mosselenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:04 schreef Ama het volgende:
Ik ga vissticks en patat eten bij mijn vader. Ze eten mosselen maar dat moet ik niet hoor.
Dat laatste is er ook ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mosselen![]()
Met sausjes en stokbrood om te dippen
Ik had ook liever een ginto gehad ja. Soms moeten we nou eenmaal healthy doenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat drink je niet voor je lol.
Misschien wil mijn vader wel van mij af.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zou mijn kinderen nooit vissticks geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Lekker suikerdrankje gehad nu dus.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had ook liever een ginto gehad ja. Soms moeten we nou eenmaal healthy doen
Omg mosselenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:04 schreef Ama het volgende:
Aldi verkocht het ook.ACE drink.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat?
Toen ik nog bij de Poolse supermarkt woonde, haalde ik iedere week een fles sinaasappel-wortelsap.
Heerlijk
Fruit en groentequote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker suikerdrankje gehad nu dus.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien wil mijn vader wel van mij af.Haha gay fishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
omelet du fromagequote:
Was het hier al gegaan over IS en hun hekel aan Swifties?quote:
Is een groene sabelsprinkhaan. Worden iets van 5 tot 8 cm.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:40 schreef Recce het volgende:
[..]Wat is de schaal? Kun je er een banaan naast houden?
We leven hier niet in Thailand. Wat zijn dit voor grappen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een groene sabelsprinkhaan. Worden iets van 5 tot 8 cm.
Als je helemaal inzoomt zie je dat ze een hele tros bananen vast heeft.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:40 schreef Recce het volgende:
[..]Wat is de schaal? Kun je er een banaan naast houden?
Wie speelt dat nou?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:45 schreef bitterbal het volgende:
Taxi simulator is in de aanbieding 👀
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het hier al gegaan over IS en hun hekel aan Swifties?
Ginto'squote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had ook liever een ginto gehad ja. Soms moeten we nou eenmaal healthy doen
Taxi Life? Zo te zien is dat heel matig.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:45 schreef bitterbal het volgende:
Taxi simulator is in de aanbieding 👀
Maar echt hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaaa joh het voorbeschouwen van het balletjemeppen is VEEEL belangrijker dan de ontknoping van de afvalkoersWacht daar gewoon even twee minuten op joh schijt NOS
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het hier al gegaan over IS en hun hekel aan Swifties?
Afvalkoers? Is dat een soort weight watchers?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaaa joh het voorbeschouwen van het balletjemeppen is VEEEL belangrijker dan de ontknoping van de afvalkoersWacht daar gewoon even twee minuten op joh schijt NOS
Die ogen zijn echt raarquote:
Nee honderd kilometer vuilniswagen duwen nou goedquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Afvalkoers? Is dat een soort weight watchers?
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee honderd kilometer vuilniswagen duwen nou goed
De gemiddelde getinte toiletjuffrouw is nog knapperder.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ogen zijn echt raarEn dat domme tinakapsel
In Thailand is alles beter.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:54 schreef bitterbal het volgende:
Dacht ga vandaag weer met de trein. Weer vertraging
Zou wat zijn zegquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
nee want jullie winnen schoonheidsprijzen
Eerst even langs de plastisch chirurg voordat je iets mag vinden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou wat zijn zegAls je dan niks meer over iemand anders mag vinden
Misschien welquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
nee want jullie winnen schoonheidsprijzen
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien wel
Maar dan in de alternatieve categorie
Mooiste flaporen? Meest sexy schele ogen? Grootste voortanden?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien wel
Maar dan in de alternatieve categorie
Beetje dit idee?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja qua stiptheid van treinvervoer weet ik niet :p
Heb je daar een beetje OV? Of is dat meer voor de arme mensen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja qua stiptheid van treinvervoer weet ik niet :p
Op mijn eiland niet. Maar er is wel een uitgebreid spoorwegen net en Bangkok zijn er metro’s,bussen en ov op het water.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je daar een beetje OV? Of is dat meer voor de arme mensen?
Nou ja het zal ook wel arme delen hebben, maar om nou alleen dat te laten zien ja..quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:14 schreef bitterbal het volgende:
Nu is Bangkok ook wel echt modern. De laatste reclame van Apple is terug getrokken. Was gefilmd in Bangkok en ze hadden het zo geportretteerd dat het een hele arme stad was zonder moderne dingen.![]()
Hebben ze wat negatieve feedback op gekregen
Ja zijn nog wat arme stukken idd. Geloof sloppenwijk achtige taferelen maar daar ben ik nooit geweestquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja het zal ook wel arme delen hebben, maar om nou alleen dat te laten zien ja..
nee (geen alcoholdrinker immers), uitgenodigd door vrienden om langs te komen in hun bungelow voor het weekend.quote:
thnx, gaat wel lukken denk ik zoquote:
Leuk man. Kom je nogeens ergensquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:47 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx, gaat wel lukken denk ik zo
en weer eens sinds lange tijd een flink stuk treinen/ver weg
denk dat de laatste keer inmiddels bijna een jaar geleden weer is
Leukquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:42 schreef mschol het volgende:
[..]
nee (geen alcoholdrinker immers), uitgenodigd door vrienden om langs te komen in hun bungelow voor het weekend.
Heldin.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:48 schreef Ama het volgende:
Ik zag net ineens een teckel over een drukke weg rennen en autos kwamen dichtbij dus ik ben van mijn fiets gesprongen en ben gaan schreeuwen dat ze moeten stoppen.
Uiteindelijk heeft een andere automobilist hem te pakken gekregen en heb ik hem overgenomen en een iemand anders fietste snel naar de baasjes een stuk verderop.
Dat je een weekend weg was, of die vrienden zag?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:47 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx, gaat wel lukken denk ik zo
en weer eens sinds lange tijd een flink stuk treinen/ver weg
denk dat de laatste keer inmiddels bijna een jaar geleden weer is
ik heb soms wel iets van wil wel verder weg maar als ik dan de prijzen en reistijden zie haak ik vaak afquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk man. Kom je nogeens ergensEn een beetje onder de mensen, zal je ook goed doen
weekend weg, die vrienden zie ik vaker want collega en logeesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je een weekend weg was, of die vrienden zag?
Fles was laatst niet zoveel kwijt voor dat reisje naar Duitsland dacht ik? Of iig het treinkaartje.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb soms wel iets van wil wel verder weg maar als ik dan de prijzen en reistijden zie haak ik vaak af(andere gevallen haak ik af als ik merk dat ik veel te laat wegga voor een nuttige dag)
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hopla, gewoon zilver op de keirin gemist omdat er balletje meppen uitgezonden moest worden.
Ik had geen keus want hij rende steeds verder de weg op en als ik die auto niet had tegengehouden was die aangereden.quote:
ja maar duitsland...quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fles was laatst niet zoveel kwijt voor dat reisje naar Duitsland dacht ik?
Uitsloverquote:
Hele week was dramatisch, moest even wat meer balans inquote:
Google translate ?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ja maar duitsland...
nee serieus, lijkt me leuk af en toe maar handen en voetenwerk om iets duidelijk te maken staat mij erg tegen
Schnitzel en bier zijn ook vrij goedkoop daarquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fles was laatst niet zoveel kwijt voor dat reisje naar Duitsland dacht ik? Of iig het treinkaartje.
Die zijn een stukje basisschool nodig.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar even he..
Waarom zeggen mensen ipv tien over X, twintig voor X_@!
Ik krijg daar kortsluiting van
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar even he..
Morgen moet je er er al 50.000quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hele week was dramatisch, moest even wat meer balans in
In restaurants e.d., zeker in steden, kun je ook engels sprekenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ja maar duitsland...
nee serieus, lijkt me leuk af en toe maar handen en voetenwerk om iets duidelijk te maken staat mij erg tegen
Dat zijn Belgenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar even he..
Gaat het goed Fles?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zijn een stukje basisschool nodig.
Vlaaiquote:
quote:
quote:
Hoi Belgquote:
Dit is wel een goede visuele presentatie van mij jaquote:
tien voor 8quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar even he..
Meerdere acties op hetzelfde product? Prima.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:kaneelstokje
Ik heb dat Oppo ijs gehaald
1+1 gratis en nog een andere actie
Dus uiteindelijk kostte het maar 2,20 per pint
#joejoe
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meerdere acties op hetzelfde product? Prima.
Voor 2,20 per pint is het helemaal lekker!
*kortsluiting krijgtquote:
Kwart na 8quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
tien voor 8
tien over 8
twintig over 8
twintig voor 8
begin me niet met tien over half 9 of tien voor half 9. heb geen rekenmachine bij de hand
Dat mag jij zijnquote:
stuk makkelijker dan tien voor half 9quote:
Ik snap ook niet wat er zo moeilijk is aan deze makkelijkere manier van de tijd doorgevenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
tien voor 8
tien over 8
twintig over 8
twintig voor 8
begin me niet met tien over half 9 of tien voor half 9. heb geen rekenmachine bij de hand
Zelf nonsensquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
stuk makkelijker dan tien voor half 9
wat een nonsens
ik ook niet spreekt het kortste uit en werkt ontzettend handigquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat er zo moeilijk is aan deze makkelijkere manier van de tijd doorgeven
Misschien ietsjes minder, wel hopen dat het weer een beetje meevaltquote:
Ja nou.. ik heb af en toe Zuid-Limburg aan de telefoonquote:
dikke lalaquote:
Nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ietsjes minder, wel hopen dat het weer een beetje meevalt
Heb van die import Limbo's op werk die dan Duits gemengd met Limburgs praten, daar versta je dus echt geen kut meer vanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou.. ik heb af en toe Zuid-Limburg aan de telefoon
Echt een genot voor het oor
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Acht uur twintig. Lukt dat ook niet?
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Het gaat regenen en 23 graden
Oh, dat is hier nooitquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, bij de Plus en AH (?) zijn ze nu 1+1 gratis en je mag combineren met die andere actie
*capeje meeneemtquote:
Ik neem wel gewoon een paraplu meequote:
Dat zingt wel hetzelfde als Schwyzerdüütschquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou.. ik heb af en toe Zuid-Limburg aan de telefoon
Echt een genot voor het oor
Die verstaan elkaar eigenlijk ook niet meer. Treurig wel, die degeneratie daar.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb van die import Limbo's op werk die dan Duits gemengd met Limburgs praten, daar versta je dus echt geen kut meer van
Vier over half negenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Acht uur vierendertig of vier over half negen?
Regen is alleen in de ochtendquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:07 schreef bitterbal het volgende:
hmmm to scooter or not to scooter morgen
Alle 6 van jou?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Buurman gaat om 8 uur nog even met een schuurmachine in de tuin aan de slag.
Geeft niet hoor, wonen maar 6 kinderen jonger dan 4 jaar naast je
Of je het wil verstaan is een tweedequote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb van die import Limbo's op werk die dan Duits gemengd met Limburgs praten, daar versta je dus echt geen kut meer van
Dan moeten die kinderen maar gewoon ouder worden of ergens anders gaan wonenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
@Kaneelstokje zit ook niet stilquote:
Mensen zijn niks voor mensenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja sowieso wel bijzonder volk daar in dat hoekje Kerkrade, Landgraaf, Heerlenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Die verstaan elkaar eigenlijk ook niet meer. Treurig wel, die degeneratie daar.
jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je console heeft schutkleuren.
IK BEN AAN HET ETEN, MODIEquote:
ALVAST HELE FIJNE DAGEN DANquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK BEN AAN HET ETEN, MODIE
Beter zo dan andersomquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er zit een gat in je sok
Daar is hij voor behandeld.quote:
denk juist gewoon andere kleur teentjesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er zit een gat in je sok
Hopelijk Femke straks ook goud.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Goud voor de balletjemeppers![]()
Duitsers verslaan is altijd leukMaar Telgenkamp moet dat niet doen idd.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:39 schreef Ama het volgende:
Ah dat is wel lief sommige bedrijven in Wenen geven nu gratis dingen aan de Taylor Swift fans als ze een kaartje laten zien onder andere Swarovski geeft een ketting.
de NOS in elk geval welquote:
Ik vind wel lief dat die bedrijven iets proberen te doen voor de fans die in Wenen zijn. Las ook al dingen over gratis eten en drinken op sommige plekken.quote:
Ja maar ik wil ook wel gratis sieradenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind wel lief dat die bedrijven iets proberen te doen voor de fans die in Wenen zijn. Las ook al dingen over gratis eten en drinken op sommige plekken.
Maar jij hebt Taylor wel kunnen zien.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook wel gratis sieraden
Zijn er ook biljetjes?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:50 schreef Elvi het volgende:
Ik heb ook liever de sieraden dan Taylor Swift
Ik heb liever Taylor Swiftquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:50 schreef Elvi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ja die keuze zou ik ook makkelijk vinden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:50 schreef Elvi het volgende:
kijk das wel mijn ding!!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:53 schreef Ama het volgende:
Verder zijn het vooral eet en drinktenten die gratis dingen aanbieden.
Even snel wat kaartjes in elkaar shoppen en gratis voer gaan scorenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk das wel mijn ding!!
nu baal ik dat ik geen kaartje had
die geef ik dan weg aan dimmquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
Oh en bij een bios gratis drinkbeker van de tour.
Als het glimt wil ik het hebbenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:53 schreef Ama het volgende:
Jongens het is een ketting. Je krijgt niet die hele Swarovski winkel mee, rustig.
Je moet wel dan even naar Wenen met je concertkaart die geldig was in Wenen.quote:
ja dan had ik dus een kaartje en was ik daar, scoorde flink te eten en die mercquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Je moet wel dan even naar Wenen met je concertkaart geldig was in Wenen.
Rondje Wenen om gratis shit te scoren.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan had ik dus een kaartje en was ik daar, scoorde flink te eten en die merc
Dat zou wel mooi zijn. Wenen is een dure stadquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Rondje Wenen om gratis shit te scoren.
Dat kan nu als je een concertkaart hebt voor 1 van die 3 dagen. Meerdere winkels/restaurants/bedrijven doen nu een actie als je je kaartje laat zien.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn. Wenen is een dure stad
Ja dat welquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jij hebt Taylor wel kunnen zien.
Ben benieuwd. Iedereen krijgt zijn of haar geld terug dus of die mensen nog weer aan een kaartje komen is de vraag.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat wel![]()
Twice!![]()
Maar ze komt sws terug voor het concert die mensjes krijgen haar ook nog wel te zien
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:04 schreef mschol het volgende:
weer naar huis..
heb wat kunnen scoren waar ik naar op zoek was maar volgende keer maar op internet zoeken
Dat was zo leuk om te kijken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt omdat je vroeger geen Totally Spies hebt gespeeld
dat denk ik jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt omdat je vroeger geen Totally Spies hebt gespeeld
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:05 schreef UitStraling het volgende:
Moslimterroristen belegeren Wenen wederom en het enige waar den blanke zotte vrouw aan kan denken is gratis prularia![]()
Dit keer hebben we geen gevleugelde Huzaren klaarstaan.
De vrouwen van Europa mogen dagelijks nog wel een kaarsje aansteken voor Jan III Sobieski.quote:
oh, feest dusquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:10 schreef Ama het volgende:
Aah mijn Ibuprofen begint te werken.Iets met vrouwenproblemen en buikpijn.
quote:
Als je vandaag geen teckel hebt gered ga je naar de gevangenis.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er wordt vast weer iemand op een lijst getiefd.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er wordt vast weer iemand op een lijst getiefd.
Iemand die over een paar jaar in het rijtje Armstrong, Johnson, Stalman staat......quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Sydney McLaughlin-Levrone Wie is ze?
Over Monopoly gesproken; vanavond won Blaak Olympisch goud.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vandaag geen teckel hebt gered ga je naar de gevangenis.
Een man?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iemand die over een paar jaar in het rijtje Armstrong, Johnson, Stalman staat......
warme kruik tijdens de vlaggetjesweekquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:10 schreef Ama het volgende:
Aah mijn Ibuprofen begint te werken.Iets met vrouwenproblemen en buikpijn.
Hermanfrodiet.quote:
Ben je hier echt alleen maar om zuur te doen en te liegen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vandaag geen teckel hebt gered ga je naar de gevangenis.
ik heb hem maar op mijn friends lijstje gezet en de achtergrond zwart gemaakt. scheelt een hoop ergernisquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je hier echt alleen maar om zuur te doen en te liegen?
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb hem maar op mijn friends lijstje gezet en de achtergrond zwart gemaakt. scheelt een hoop ergernis
Werkt beter dan blokkeren?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb hem maar op mijn friends lijstje gezet en de achtergrond zwart gemaakt. scheelt een hoop ergernis
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa..... het grote voordeel is dat je zo ook blauwe als friends kan zettenquote:
Shit, maar heb ik nooit over nagedacht.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa..... het grote voordeel is dat je zo ook blauwe als friends kan zetten
Ja ik had haar vanmiddag op bezoek, theekransje mee gedaanquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik had haar vanmiddag op bezoek, theekransje mee gedaan
Er ging gisteren wel een Ethiopiër hard tegen de vlakte bij hordes rennen.quote:
Die krengen staan ook gewoon best hoog. Daar schrok ik best van toen ik nog op de baan trainde..quote:
Nee, ze blijft gewoon goed hoor. Bij de 4x400 vrouwen, laat ze wel weer zien, dat ze pijlsnel is..quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:30 schreef UitStraling het volgende:
Mickey Mouse is een beetje gehyped denk ik.
Dit was duidelijk een humoristisch grapje.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je hier echt alleen maar om zuur te doen en te liegen?
Ik hoop dat femke en lieke daar weer kunnen vlammenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ze blijft gewoon goed hoor. Bij de 4x400 vrouwen, laat ze wel weer zien, dat ze pijlsnel is..
ja denk al 7 uur? vergeet het elke keerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
In Thailand is het nog veel vroeger donker.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk al 7 uur? vergeet het elke keer
Zon onder om 21.17, over iets meer dan een weekje gaat die al voor 21 uur onderquote:
@Haags wint aan invloed.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zon onder om 21.17, over iets meer dan een weekje gaat die al voor 21 uur onder
ja merk al verschil met vorige week ookquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doen ze daar ook veel met ledlampjes buiten?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zie je. Wel extra veel tijd voor ledlampjes
*instant depressiequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
jawel. geloof aziaten wel van ledlampjes houdenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Doen ze daar ook veel met ledlampjes buiten?
Hoiquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:35 schreef mschol het volgende:
ac
[..]
ach, in iedergeval niet weer 4e
Wanneer wij het land verlaten gaat die al voor 20 uur onderquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja merk al verschil met vorige week ook
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wanneer wij het land verlaten gaat die al voor 20 uur onder
En poep in de Chao Phraya rivier.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Doen ze daar ook veel met ledlampjes buiten?
Vorig jaar was kerst wel leuk. 2 dagen bier zuipen en lego bouwen met die hard films op de achtergrondquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat is 1 van de weinige leuke dingen aan de winter.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vorig jaar was kerst wel leuk. 2 dagen bier zuipen en lego bouwen met die hard films op de achtergrond
13e om 19.59, 14e om 19.56quote:
Jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeetje
dan komt het grote grijs er weer aan
Tegen die tijd ben jij er niet meer.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeetje
dan komt het grote grijs er weer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |