Plaat van de dag:quote:Op maandag 22 juli 2024 19:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Open alsjeblieft gewoon even Uefa.com in plaats van jezelf hier voordoen als hersenloze, imbeciel of toeschouwer van een Hans Klok-goochelshow.
Denk wel dat PSV defensief wat kwetsbaarder gaat zijn en de ploegen onder Feyenoord wat sterker, zo’n dominant halfjaar waar je zelfs op een slechte dag nog altijd makkelijk won zie ik niet meer gebeuren. Maar wellicht overschat ik AZ, Heerenveen, Utrecht etc.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
Bij PSV was wel de gehele verdediging afwezig hé, ik zou daar niet te zwaar aan tillen eerlijk gezegd. Sowieso zegt de JC schaal regelmatig niets over het vervolg van het seizoen.
Ik ben benieuwd hoe AZ zich gaat houden. Pavlidis is daar weg, en behalve hij was er niet echt een constante doelpuntenmaker daar, of iemand die dominant was rond de 16. Parrott is goed, maar gaat hij AZ constant kunnen dragen? Don't know.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk wel dat PSV defensief wat kwetsbaarder gaat zijn en de ploegen onder Feyenoord wat sterker, zo’n dominant halfjaar waar je zelfs op een slechte dag nog altijd makkelijk won zie ik niet meer gebeuren. Maar wellicht overschat ik AZ, Heerenveen, Utrecht etc.
Ik hoop in ieder geval enorm op een klassieke Peter B meltdown.
Zeefuik is ook wel een aardige spits, GROOT STERK ZWARTquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe AZ zich gaat houden. Pavlidis is daar weg, en behalve hij was er niet echt een constante doelpuntenmaker daar, of iemand die dominant was rond de 16. Parrott is goed, maar gaat hij AZ constant kunnen dragen? Don't know.
Nee die zijn alleen maar minder geworden maar erachter hebben ze op het oog ook een jasje uitgedaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Maxi-mus Het is dat Ron Jans er zit, maar die FC Utrecht-hype is gezien de selectie écht niet te filmen.
Ik flikker wat vlees op de BBQ en doe er wat boontjes en aardappelen bij.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik heb een voorselectie gemaakt, nu. Maar met mijn degradatiekandidaten onderin is het echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee die zijn alleen maar minder geworden maar erachter hebben ze op het oog ook een jasje uitgedaan.
Zalmquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Waarom word je daar zo boos over dan? (Dit is een Hulk-grapje)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
500 euro terug gekregen van Essent.
Ik word nog een groene jongen.
Geen glimlach.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom word je daar zo boos over dan? (Dit is een Hulk-grapje)
Ongeveer net zo goed als mijn grapjequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen glimlach.
Hoe was Ajax gisteren?
Je bent toe aan weekend.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom word je daar zo boos over dan? (Dit is een Hulk-grapje)
Prima overwinning uit wel, niet verwacht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongeveer net zo goed als mijn grapje
Nee verdedigend stond het wel aardig en de eerste helft was ook aanvallend best aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |