Dat is geen goed beleid. Dat is investeren uit hebzucht maar niet uit winzucht.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 00:02 schreef -Deluzion- het volgende:
Utrecht voert gewoon goed beleid. Ze halen elk seizoen zo’n 10 spelers, waarvan er 3 echt renderen en 7 floppen en dat is nog altijd beter dan wat veel andere clubs doen. Die halen er 3 en dan moet je maar afwachten of er überhaupt eentje slaagt.
Bovendien wordt Utrecht gedwongen om veel spelers te kopen, omdat Ajax, PSV en Feyenoord hun talenten al wegkapen voordat ze 13 zijn. Van de jeugdopleiding moet Utrecht het dus helaas niet hebben.
Dat is sowieso onmogelijk; Utrecht heeft minstens twee europese tegenstandersquote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:46 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik vrees een helemaal niks seizoen. En dan gelijk de eerst Europese wedstrijd uitgeknikkerd worden door een kansloze club uit gawegisthan
Het beleid is vooral om spelers aan te trekken die bij Jong FCU wedstrijdritme op doen en verder te ontwikkelen voordat ze instromen in het eerste. Dat is niet uit hebzucht, maar dient zowel de sportieve als de financiële duurzaamheid van de club.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:48 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat is geen goed beleid. Dat is investeren uit hebzucht maar niet uit winzucht.
Hierdoor moet je elk seizoen weer aan een nieuwe vorm werken en te veel spelers die elkaar in korte tijd moeten leren kennen.
Zal inderdaad wel Typisch FC Utrecht zijn. Maar stiekem hoop ik dat ze nu écht stappen zetten, in Europa gewoon meedoen, en in de competitie weer knokken om plek 4. Zal wel lastiger worden komend seizoen, als ze in de groepsfase belanden van de Europa League om dan ook goed te presteren in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:46 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik vrees een helemaal niks seizoen. En dan gelijk de eerst Europese wedstrijd uitgeknikkerd worden door een kansloze club uit gawegisthan
Dat jij meneer van Seumeren erbij wil betrekken om je punt kracht bij te zetten is geheel voor jouw conto.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:41 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Het beleid is vooral om spelers aan te trekken die bij Jong FCU wedstrijdritme op doen en verder te ontwikkelen voordat ze instromen in het eerste. Dat is niet uit hebzucht, maar dient zowel de sportieve als de financiële duurzaamheid van de club.
Hebzucht is sowieso geen issue bij FC Utrecht; maar als van Seumeren niet langer meer financieel borg kan staan voor de club moet de club dat zelf kunnen doen. En dat is waar het beleid van FC Utrecht op gericht is.
Paul gelooft in sprookjes :-)quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:11 schreef Paul het volgende:
Utrecht is flink aan het inkopen boys
Volgend jaar echt de top 3 eindigen boys
[ afbeelding ]
KUTLUL WAT ZEG JIJ NU, VOLGEND JAAR GAAT HET GEBEUREN, HALLO IK HEB DE FOKTOTO GEWONNEN DUS BETER LUISTER JE NAAR MIJN KENNISquote:
En wie is jouw kennis dan?quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:05 schreef Paul het volgende:
[..]
KUTLUL WAT ZEG JIJ NU, VOLGEND JAAR GAAT HET GEBEUREN, HALLO IK HEB DE FOKTOTO GEWONNEN DUS BETER LUISTER JE NAAR MIJN KENNIS
Dani is gewoon een uistekende speler, bij AZ zelde een basisplaats maar vaak belangrijk als invaller.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:57 schreef Viesdik het volgende:
Dani de WIt aantrekken. Slechtse transfer in Duitsland dit jaar
https://www.utrechtfans.n(...)duitsland-door-bild/
wat voor koekenbakkers zitten daar bij utrecht?
Deze man weetquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dani is gewoon een uistekende speler, bij AZ zelde een basisplaats maar vaak belangrijk als invaller.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:05 schreef Paul het volgende:
[..]
KUTLUL WAT ZEG JIJ NU, VOLGEND JAAR GAAT HET GEBEUREN, HALLO IK HEB DE FOKTOTO GEWONNEN DUS BETER LUISTER JE NAAR MIJN KENNIS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |