abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217694972
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 00:02 schreef -Deluzion- het volgende:
Utrecht voert gewoon goed beleid. Ze halen elk seizoen zo’n 10 spelers, waarvan er 3 echt renderen en 7 floppen en dat is nog altijd beter dan wat veel andere clubs doen. Die halen er 3 en dan moet je maar afwachten of er überhaupt eentje slaagt.

Bovendien wordt Utrecht gedwongen om veel spelers te kopen, omdat Ajax, PSV en Feyenoord hun talenten al wegkapen voordat ze 13 zijn. Van de jeugdopleiding moet Utrecht het dus helaas niet hebben.
Dat is geen goed beleid. Dat is investeren uit hebzucht maar niet uit winzucht.
Hierdoor moet je elk seizoen weer aan een nieuwe vorm werken en te veel spelers die elkaar in korte tijd moeten leren kennen.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_217696331
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 08:46 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ik vrees een helemaal niks seizoen. En dan gelijk de eerst Europese wedstrijd uitgeknikkerd worden door een kansloze club uit gawegisthan
Dat is sowieso onmogelijk; Utrecht heeft minstens twee europese tegenstanders

Ik denk en hoop eerder op een seizoen zoals na 2017 (thnx @delusion voor de correctie) waarin Utrecht het prima deed en zelfs een wedstrijd won van St Petersburg.
pi_217696377
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 08:48 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Dat is geen goed beleid. Dat is investeren uit hebzucht maar niet uit winzucht.
Hierdoor moet je elk seizoen weer aan een nieuwe vorm werken en te veel spelers die elkaar in korte tijd moeten leren kennen.
Het beleid is vooral om spelers aan te trekken die bij Jong FCU wedstrijdritme op doen en verder te ontwikkelen voordat ze instromen in het eerste. Dat is niet uit hebzucht, maar dient zowel de sportieve als de financiële duurzaamheid van de club.

Hebzucht is sowieso geen issue bij FC Utrecht; maar als van Seumeren niet langer meer financieel borg kan staan voor de club moet de club dat zelf kunnen doen. En dat is waar het beleid van FC Utrecht op gericht is.
pi_217701426
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 08:46 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ik vrees een helemaal niks seizoen. En dan gelijk de eerst Europese wedstrijd uitgeknikkerd worden door een kansloze club uit gawegisthan
Zal inderdaad wel Typisch FC Utrecht zijn. Maar stiekem hoop ik dat ze nu écht stappen zetten, in Europa gewoon meedoen, en in de competitie weer knokken om plek 4. Zal wel lastiger worden komend seizoen, als ze in de groepsfase belanden van de Europa League om dan ook goed te presteren in de Eredivisie.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
pi_217701942
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 11:41 schreef zatoichi het volgende:

[..]
Het beleid is vooral om spelers aan te trekken die bij Jong FCU wedstrijdritme op doen en verder te ontwikkelen voordat ze instromen in het eerste. Dat is niet uit hebzucht, maar dient zowel de sportieve als de financiële duurzaamheid van de club.

Hebzucht is sowieso geen issue bij FC Utrecht; maar als van Seumeren niet langer meer financieel borg kan staan voor de club moet de club dat zelf kunnen doen. En dat is waar het beleid van FC Utrecht op gericht is.
Dat jij meneer van Seumeren erbij wil betrekken om je punt kracht bij te zetten is geheel voor jouw conto.
Uiteraard ben ik blij met een geldschieter van dit caliber. Maar doet als investeerder totaal niet minder dan een investeerder van andere clubs in Nederland zoals Feyenoord.

Als toeschouwer draait het om 1 zaak. Prijzen winnen. Om prijzen te winnen moet je grenzen durven verleggen. Trek desnoods meer investeerders aan, ga naar de beurs, verhoog ticketprijzen, vergroot capaciteit stadion, doe verdikkeme eens een beetje aan marketing de tering jantje. In de binnenstad zie je niks van de club. Ga reclame maken.
Werk ook aan de sfeer buiten het veld. Zet schermen binnen waar historische prestaties van de club te zien zijn om de sfeer erin te krijgen. Maar ook de foeisaaie omgeving. Zorg dat de omgeving ook gezellig en interssant is als er geen wedstrijden zijn. Organiseer clubfeesten 2 keer per jaar waar je als seizoenskaarthouder gezellig kan borrelen met de spelers.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 22 mei 2025 @ 09:11:11 #256
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_217713964
Utrecht is flink aan het inkopen boys
Volgend jaar echt de top 3 eindigen boys
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_217716192
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 09:11 schreef Paul het volgende:
Utrecht is flink aan het inkopen boys
Volgend jaar echt de top 3 eindigen boys
[ afbeelding ]
Paul gelooft in sprookjes :-)
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 22 mei 2025 @ 14:05:10 #258
80791 crew  Paul
pi_217716339
quote:
99s.gif Op donderdag 22 mei 2025 13:43 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Paul gelooft in sprookjes :-)
KUTLUL WAT ZEG JIJ NU, VOLGEND JAAR GAAT HET GEBEUREN, HALLO IK HEB DE FOKTOTO GEWONNEN DUS BETER LUISTER JE NAAR MIJN KENNIS
pi_217716632
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 14:05 schreef Paul het volgende:

[..]
KUTLUL WAT ZEG JIJ NU, VOLGEND JAAR GAAT HET GEBEUREN, HALLO IK HEB DE FOKTOTO GEWONNEN DUS BETER LUISTER JE NAAR MIJN KENNIS
En wie is jouw kennis dan?
pi_217716656
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:57 schreef Viesdik het volgende:
Dani de WIt aantrekken. Slechtse transfer in Duitsland dit jaar :')

https://www.utrechtfans.n(...)duitsland-door-bild/

wat voor koekenbakkers zitten daar bij utrecht?
Dani is gewoon een uistekende speler, bij AZ zelde een basisplaats maar vaak belangrijk als invaller.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 22 mei 2025 @ 15:08:17 #261
80791 crew  Paul
pi_217716661
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 15:06 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dani is gewoon een uistekende speler, bij AZ zelde een basisplaats maar vaak belangrijk als invaller.
Deze man weet _O_
pi_217716677
Uiteraard wens en gun ik Utreggg het allermooste en allerbeste seizoen ever ooit toe :)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 mei 2025 @ 10:38:44 #263
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_217724200
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 14:05 schreef Paul het volgende:

[..]
:D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')