abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217637375
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 23:46 schreef Paul het volgende:

[..]
JONGENNNNNNNNNNN we zijn 4e geworden en bijna 3e kutlul echt boos maak jij mij
Denken dat je serieus meedeed om de derde plaats. _O-
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 14 mei 2025 @ 23:49:25 #227
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_217637380
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 23:48 schreef CR7 het volgende:

[..]
Denken dat je serieus meedeed om de derde plaats. _O-
DAT DEDEN WE OOK HET SCHEELT MAAR PAAR PUNTJES :( !!!!!!!!!!!!!!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_217637397
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 23:49 schreef Paul het volgende:

[..]
DAT DEDEN WE OOK HET SCHEELT MAAR PAAR PUNTJES :( !!!!!!!!!!!!!!
Mooie is dat de kans best aanwezig is dat jullie helemaal geen groepsfase halen. _O-
pi_217638051
Maar serieus, wat is de bedoeling van je opmerkingen? Ons slecht lagen voelen over de vierde plek halen?

Dat is voor ons een zeldzame prestatie; ik zou willen dat het voor ons zo normaal was dat het als een teleurstelling zou voelen...
pi_217638091
Gewoon via de EL volgend jaar de CL in.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 15 mei 2025 @ 08:04:11 #231
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217638198
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 07:48 schreef Hallojo het volgende:
Deze man snapt die ding.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217642721
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 07:48 schreef Hallojo het volgende:
Ja Utrecht wint de Europa League, en dan eindigt Ajax als vierde in de Eredivisie, maar winnen ze wel de Champions League. Twente wordt kampioen, PSV tweede, Feyenoord derde en overleeft de voorrondes en dan mag je in het seizoen 2026/27 met Utrecht, Ajax, Twente, PSV en Feyenoord de Champions League in.

#genot
  donderdag 15 mei 2025 @ 17:21:53 #233
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_217643002
Utrecht is al wel bezig met de selectie voor volgend jaar. Zo te zien wordt daarmee goed beleid gevoerd.
Ze moeten get wel hebben van mismanagement bij de top 3 weer volgend jaar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator donderdag 15 mei 2025 @ 17:34:07 #234
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217643082
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Utrecht is al wel bezig met de selectie voor volgend jaar. Zo te zien wordt daarmee goed beleid gevoerd.
Ze moeten get wel hebben van mismanagement bij de top 3 weer volgend jaar.
Utrecht moet nu al bezig zijn met het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Mickey Mouse League is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 16 mei 2025 @ 19:17:23 #235
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_217656371
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 16:49 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Ja Utrecht wint de Europa League, en dan eindigt Ajax als vierde in de Eredivisie, maar winnen ze wel de Champions League. Twente wordt kampioen, PSV tweede, Feyenoord derde en overleeft de voorrondes en dan mag je in het seizoen 2026/27 met Utrecht, Ajax, Twente, PSV en Feyenoord de Champions League in.

#genot
En na de CL-competitiefase gaan alleen 1 of 2 clubs van de traditionele top 3 overwinteren en daarnaast zal de deler van 6/7/8 clubs (Europa League en Conference League niet vergeten) onze coëfficiëntenpolonaise een seizoen lang compleet verneuken. :'(

Dit scenario is alleen leuk op FIFA/EA FC Carrière of op Football Manager waar dit zonder consequenties kan gebeuren. Zou graag die 3 (v)CL-plekken zo lang mogelijk willen behouden.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  zaterdag 17 mei 2025 @ 15:19:59 #236
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_217662391
Utrecht haalt Eerdhuizen. Prima aankoop.
pi_217662417
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Utrecht haalt Eerdhuizen. Prima aankoop.
PSV wilde hem ook hebben. @Coco
pi_217679332
Dani de WIt aantrekken. Slechtse transfer in Duitsland dit jaar :')

https://www.utrechtfans.n(...)duitsland-door-bild/

wat voor koekenbakkers zitten daar bij utrecht?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  zondag 18 mei 2025 @ 16:43:50 #239
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_217680551
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:57 schreef Viesdik het volgende:

Voor Eredivisie prima in de Klaassenrol.
pi_217680593
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Voor Eredivisie prima in de Klaassenrol.
we moeten sterrenspelers aantrekken zoals.. zoals.. messi
pi_217683041
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 11:07 schreef Paul het volgende:

[..]
:N foute info
Sorry, je had gelijk; uiteindelijk 4e en geen 5e. Big whoop.
pi_217683415
FC Utrecht, de eeuwige middenmoter: dromen van plek zes (en verder vooral niets) Ah, FC Utrecht. Elk jaar weer hetzelfde liedje: “Dit jaar gaan we knallen!” En dan? Een keertje in de vijf jaar lukt het om 4e de te eindigen, en iedereen doet alsof ze de Champions League winnen.

Volgend seizoen? Gewoon weer plek zes. Niet meer, niet minder. Want eerlijk is eerlijk: Utrecht is een club die leeft op emotie, niet op gezond verstand. Je zou bijna zeggen dat ze een opleiding hebben in ‘hoe blijf ik net niet te goed om echt ergens voor te gaan’.

En dan die voorzitter, wat een baas. Hij houdt het graag spannend door Ron Jans op scherp te zetten. Gaat Utrecht bij de winterstop achtste staan? Dan is het hek van de dam en vliegt Ron de deur uit. Terecht, natuurlijk. Want bij een club waar emoties regeren, hoort ook een beetje chaos.

Meneer @Paul zou er misschien goed aan doen om het wat rustiger aan te doen. En misschien, heel misschien, minder fanatiek te zijn in het Feyenoord-topic. Want soms is het beter om gewoon supporter te zijn, dan jezelf te verliezen in eindeloze discussies over een club waar je toch al nooit mee gaat concurreren.

Maar goed, wie weet. Misschien verrast FC Utrecht ons allemaal en gaan ze volgend seizoen echt door het plafond. Of ze eindigen gewoon weer 7e.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_217688163
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
FC Utrecht, de eeuwige middenmoter: dromen van plek zes (en verder vooral niets) Ah, FC Utrecht. Elk jaar weer hetzelfde liedje: “Dit jaar gaan we knallen!” En dan? Een keertje in de vijf jaar lukt het om 4e de te eindigen, en iedereen doet alsof ze de Champions League winnen.

Volgend seizoen? Gewoon weer plek zes. Niet meer, niet minder. Want eerlijk is eerlijk: Utrecht is een club die leeft op emotie, niet op gezond verstand. Je zou bijna zeggen dat ze een opleiding hebben in ‘hoe blijf ik net niet te goed om echt ergens voor te gaan’.

En dan die voorzitter, wat een baas. Hij houdt het graag spannend door Ron Jans op scherp te zetten. Gaat Utrecht bij de winterstop achtste staan? Dan is het hek van de dam en vliegt Ron de deur uit. Terecht, natuurlijk. Want bij een club waar emoties regeren, hoort ook een beetje chaos.

Meneer @:Paul zou er misschien goed aan doen om het wat rustiger aan te doen. En misschien, heel misschien, minder fanatiek te zijn in het Feyenoord-topic. Want soms is het beter om gewoon supporter te zijn, dan jezelf te verliezen in eindeloze discussies over een club waar je toch al nooit mee gaat concurreren.

Maar goed, wie weet. Misschien verrast FC Utrecht ons allemaal en gaan ze volgend seizoen echt door het plafond. Of ze eindigen gewoon weer 7e.
Ik begin die chatgpt onzin van jou wel een beetje zat te worden.
* Verwijderd *
pi_217689198
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 14:12 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Ik begin die chatgpt onzin van jou wel een beetje zat te worden.
ik gebruik helemaal geen chatgpt mafkees
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_217693524
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 15:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Nou, er komen anders aardig wat hallucinaties uit. FC Utrecht is maar een keer vierde geworden en dat is al zo lang geleden dat bijna niemand van ons dat heeft meegemaakt.

Verder wordt er juist een behoorlijk solide beleid gevoerd de laatste jaren. Opleiding, binnenhalen, met flinke winst verkopen. Als je een beetje zicht zou hebben op de club, dan zou je dat weten.

Dat doet niet af dat het verleden wel anders heeft uitgewezen, helemaal gelijk, maar het is nu wel wat meer rust in het beleid.

En ja, ik hoop van harte dat ze dat blijven doen want dat zou de club wel verder helpen.
pi_217694052
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:57 schreef Viesdik het volgende:

Als Utrecht echt stappen wil maken moeten ze stoppen met het aantrekken van dit soort net niet spelers. Ik hoop dat ze Cathline, Rodriguez en Haller kunnen behouden. Met een paar goede middenvelders erbij kunnen ze volgend seizoen weer serieus meedoen om plek 4
pi_217694060
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 22:26 schreef zatoichi het volgende:

[..]
Nou, er komen anders aardig wat hallucinaties uit. FC Utrecht is maar een keer vierde geworden en dat is al zo lang geleden dat bijna niemand van ons dat heeft meegemaakt.

Verder wordt er juist een behoorlijk solide beleid gevoerd de laatste jaren. Opleiding, binnenhalen, met flinke winst verkopen. Als je een beetje zicht zou hebben op de club, dan zou je dat weten.

Dat doet niet af dat het verleden wel anders heeft uitgewezen, helemaal gelijk, maar het is nu wel wat meer rust in het beleid.

En ja, ik hoop van harte dat ze dat blijven doen want dat zou de club wel verder helpen.
Dat is gewoon niet waar, in 2017 is Utrecht ook vierde geworden, Toen onder Ten Hag. Mensen vergeten veel, maar in seizoen 16/17 was Utrecht ook ijzersterk en maakten ze het de traditionele top 3 ook erg lastig. Een beetje een soortgelijk seizoen als deze.
pi_217694079
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 15:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik zie het altijd als een compliment wanneer mensen me beschuldigen van het gebruik van A.I. 😄
pi_217694106
Utrecht voert gewoon goed beleid. Ze halen elk seizoen zo’n 10 spelers, waarvan er 3 echt renderen en 7 floppen en dat is nog altijd beter dan wat veel andere clubs doen. Die halen er 3 en dan moet je maar afwachten of er überhaupt eentje slaagt.

Bovendien wordt Utrecht gedwongen om veel spelers te kopen, omdat Ajax, PSV en Feyenoord hun talenten al wegkapen voordat ze 13 zijn. Van de jeugdopleiding moet Utrecht het dus helaas niet hebben.
pi_217694957
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 23:50 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Als Utrecht echt stappen wil maken moeten ze stoppen met het aantrekken van dit soort net niet spelers. Ik hoop dat ze Cathline, Rodriguez en Haller kunnen behouden. Met een paar goede middenvelders erbij kunnen ze volgend seizoen weer serieus meedoen om plek 4
Ik vrees een helemaal niks seizoen. En dan gelijk de eerst Europese wedstrijd uitgeknikkerd worden door een kansloze club uit gawegisthan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')