Het erg lelijke Ziggo heeft geen YouTube stream. Dan juichen we voor de Grieken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie oer-Feyenoorders @:Scrummie en @:Zipportal zullen supporten
Het leuke aan de Berghuis transfer is dat vroeger alle Ajacieden ziedend waren om zijn enge gedrag (een smerige schopper!!) en Feyenoorders het verdedigden (hij werd uitgelokt!) en nu precies andersom, vinden Ajacieden hem een echte winnaar en Feyenoorders hem een eng mannetje.quote:
Hopelijk komt hij dit jaar wel naar De Kuipquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het leuke aan de Berghuis transfer is dat vroeger alle Ajacieden ziedend waren om zijn enge gedrag (een smerige schopper!!) en Feyenoorders het verdedigden (hij werd uitgelokt!) en nu precies andersom, vinden Ajacieden hem een echte winnaar en Feyenoorders hem een eng mannetje.
Ik als PSV-er ben dan de lachende derde en vind hem nog steeds een smerig mannetje.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het leuke aan de Berghuis transfer is dat vroeger alle Ajacieden ziedend waren om zijn enge gedrag (een smerige schopper!!) en Feyenoorders het verdedigden (hij werd uitgelokt!) en nu precies andersom, vinden Ajacieden hem een echte winnaar en Feyenoorders hem een eng mannetje.
Madquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:24 schreef Zipportal het volgende:
Na dik 8 minuten flikkert Ziggo de stream nog eens aan.
Dat is geen penalty. Stekeblind ben je.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar mag Ajax echt niet klagen, als ie fluit dan gaat de VAR het niet terugdraaien.
Ik vind het ook geen pingel, maar als ie hem geeft gaat de VAR hem denk ik niet terugdraaien. Heel misschien omdat ie de bal schampt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is geen penalty. Stekeblind ben je.
Eens, je bent niet stekeblind. Excuus.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen pingel, maar als ie hem geeft gaat de VAR hem denk ik niet terugdraaien. Heel misschien omdat ie de bal schampt.
Als het aan sommige users hier zou liggen had hij geen tandjes meer om bij te zettenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:28 schreef Zipportal het volgende:
Ajax blijft maar ontsnappen.
Megafoonmongool zet een tandje bij.
Tafeltennis is wellicht makkelijker voor je te analyseren dat gaat alleen heen en weer.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax loopt helemaal niet met tegenstanders mee
waardoor sommige grieken ongedekt staan
Ik ben daar 1 van.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het aan sommige users hier zou liggen had hij geen tandjes meer om bij te zetten
Je snapt ook al niks van pingpongen dus.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tafeltennis is wellicht makkelijker voor je te analyseren dat gaat alleen heen en weer.
Zo dan, koekoek.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tafeltennis is wellicht makkelijker voor je te analyseren dat gaat alleen heen en weer.
Pff.. díe is even de weg kwijt zeg.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Baas speelt echt een hele goede wedstrijd
Hoezo de weg kwijt, zat bij NEC op de bank omdat hij niet kon verdedigen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:31 schreef Wertha het volgende:
[..]
Pff.. díe is even de weg kwijt zeg.
Slechts dat je homoseksuele gevoelens moet hebben om je aan te melden bij een vereniging.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je snapt ook al niks van pingpongen dus.
Goh
Die kijkt vast 'bij vrienden'quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is @:GGMM weer sporten ofzo.
Goed om te zien dat je weer geniet van de kleine dingen in het leven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |