ik 1 x mn zus kwam de badkamer binnen toen ik met mijn korporaal aan het spelen was. ze vroeg wat doe jij? ik : euh.... wassen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Mistix op 18-02-2003 16:24]
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 16:17 schreef Mistix het volgende:
ben jij wel eens betrapt toen je aan het masturberen/vrijen was?ik bijna 1 x mn zus kwam de badkamer binnen toen ik met mijn korporaal aan het spelen was. ze vroeg wat doe jij? ik : euh.... wassen
ehr...
niet écht bij wijze van spreken....
quote:doe gewoon de badkamer op slot
ben jij wel eens betrapt toen je aan het masturberen/vrijen was?ik 1 x mn zus kwam de badkamer binnen toen ik met mijn korporaal aan het spelen was. ze vroeg wat doe jij? ik : euh.... wassen
quote:he lul, ben je weer terug uit de gevangenis
Op dinsdag 18 februari 2003 16:18 schreef Plantenbak het volgende:[..]
quote:Of andersom
Op dinsdag 18 februari 2003 16:24 schreef Conflict het volgende:
en om te wassen moet ie natuurlijk stijf zijn
misschien die ene keer
dat ik met een banaan in m'n reet lag en m'n ouders de huiskamer binnen kwamen ![]()
ok ok ... één keer écht: door de moeder van m'n ex - zij pijpte mij, of had me eigenlijk net klaargepijpt
en zat dus nogal helemaal onder 't een en het ander
en toen kwam haar moeder de kamer op.... *schaam*
of zijn de oren
?!?
Om te horen of er iemand aan komt
quote:pff, ik doe gewoon de deur op slot..no problemo
Op dinsdag 18 februari 2003 16:28 schreef Carlitos het volgende:
Jullie weten het he, het meest gebruikte orgaan tijdens het masturberen is...of zijn de oren
?!?
Om te horen of er iemand aan komt
quote:vraagje, deed je niet onbewust expres de deur niet op slot, omdat je opgewonden werd van de gedachte dat je zusje of je ouders zouden kunnen binnenkomen?
ben jij wel eens betrapt toen je aan het masturberen/vrijen was?ik 1 x mn zus kwam de badkamer binnen toen ik met mijn korporaal aan het spelen was. ze vroeg wat doe jij? ik : euh.... wassen
kleine viespeuk
quote:triootje van gemaakt zeker
Op dinsdag 18 februari 2003 16:30 schreef Ms_Furious het volgende:
Aantal keer, 2 keer door mijn vriend zijn vader en 1 keer door zijn zus.
Zijn opzich best leuke herinneringen...
ghehehe...
quote:Roffel
Op dinsdag 18 februari 2003 16:30 schreef bastardjimmy het volgende:[..]
vraagje, deed je niet onbewust expres de deur niet op slot, omdat je opgewonden werd van de gedachte dat je zusje of je ouders zouden kunnen binnenkomen?
kleine viespeuk
Je bent ook stom als je je laat betrappen, maar ja t zal je maar overkomen
quote:ik ben ontsnapt!
Op dinsdag 18 februari 2003 16:25 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
he lul, ben je weer terug uit de gevangenis
quote:jaja, twas zeker niet gratis
Op dinsdag 18 februari 2003 18:03 schreef GWD het volgende:
Euh in renesse, was een meisje op mijn piemol aan het sabbelen en was ik mijn portemenee vergeten bij een kampvuur op die kamping ... en ze vonden het wel grappig om die met zijn 20e te komen brengen. Ikke dus weer snel broek omhoog ... pijn in me ballen
quote:Blijkt maar weer dat je zijn zus niet kent (wees blij), hier wil ik niet eens aan denken
Op dinsdag 18 februari 2003 16:32 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
triootje van gemaakt zeker
Hij scheen 3 keer goed hard geklopt te hebben maar we waren zo geconcentreerd bezig dat we dat helemaal niet gemerkt hadden
Ok 2 voorbeeldjes..
We zijn weg geweest een nachtje naar een stel toe, op de terugweg nog flink aan het na-geilen en we besluiten om het maar even mooi te eindigen(tja elke smoes om het te doen will do!!!).
We stappen de auto uit op een godsverlaten plekje en ik word tegen de moterkap aan genomen.
Zijn we net goed en wel bezig komt daar op dat godverlaten plekje waar echt NOOIT iemand komt ineens een gezinnetje met 2 kids aanrijden op de fiets.
Wij springen achter de auto kleding goed en wel rechttrekkend waar dat zo snel kon maar het was al te laat ze hadden het gezien..
Wij lachen, mensen zuur kijken ![]()
Een hele genante dan(zeg maar gerust beetje dom
).
We gingen een fotoserie maken in het urkerbos(ja ja urk, zwaar gelovig).
Nu staat er bij het begin van dat bos een grote kei met daarop de naam van het bos enzo...
Dat was wel leuk om een paar foto's op te maken vonden wij.
Dus ik ga op die kei zitten, komen er fietsers aan, ik daar heel braaf en scheinheilig zitten wezen totdat ze voorbij waren(dacht ik).
Goed mensen voorbij dus ik laat het een en ander zien oor de foto.
Kijk ik op, blijkt dat de weg wat rondloopt en ze iets verderop weer een prachtig beeld hadden van waar ik zat.
Een van de vrouwen viel bijna van haar fiets af.
Wij zijn maar even een ander plekje gaan zoeken om foto's te maken
m'n vriend kreeg daarna daar wel wat van z'n moeder over te horen. Of hij het niet allemaal een beetje te snel vond gaan
Denk dat ze t doorhad
quote:Geweldig verhaal!
Op dinsdag 18 februari 2003 22:32 schreef 737-800 het volgende:
Afgelopen zomer op een donkere avond wij een keertje naar een meer gereden bij ons in de buurt. Omgeven door de maisvelden (we hadden net die avond 'signs' gezien)
Wij beginnen in zo een KUTtwingo.. lig een beetje mijn vriendin uit te kleden lig lekker bij haar naveltje beetje te sabbelen, zegt ze: " ik zie het mais bewegen"
Ik: Yeah right komt door die film
Ineens loopt er zo een vent voor bij staat even stil, kijkt en loopt snel door.
Ik denk naja die is weg.
Later weer een schim door dat maisveld... dus zij gillen en ik achter dat stuur geklommen geheel nakend en al.. en rijden in die twingo....
quote:rofl
Afgelopen zomer op een donkere avond wij een keertje naar een meer gereden bij ons in de buurt. Omgeven door de maisvelden (we hadden net die avond 'signs' gezien)
Wij beginnen in zo een KUTtwingo.. lig een beetje mijn vriendin uit te kleden lig lekker bij haar naveltje beetje te sabbelen, zegt ze: " ik zie het mais bewegen"
Ik denk naja die is weg.
Later weer een schim door dat maisveld... dus zij gillen en ik achter dat stuur geklommen geheel nakend en al.. en rijden in die twingo....
quote:
toen ik met mijn korporaal aan het spelen was.
En nee, nog nooit
Offtopic :
Mooie film was dat hè.. : Loading and leaving in Las vegas (ofzo
)
voor de mensen die niet weten waar ik het over heb : avater.
Ontopic :
Nope, niet dat ik weet..
quote:Nee gelukkig nog nooit meegemaakt...
Op woensdag 19 februari 2003 01:09 schreef S-ander het volgende:
Rieuwert,Offtopic :
Mooie film was dat hè.. : Loading and leaving in Las vegas (ofzo)
voor de mensen die niet weten waar ik het over heb : avater.Ontopic :
Nope, niet dat ik weet..
Offtopic:
Lees de titel nog eens dude lol
Het is wel een machtige film idd...
quote:Prachtig Verhaal!! Schitterend!!
Ik denk naja die is weg.
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 02:29 schreef Bashir het volgende:
Ik eens een keer toen ik een boekje aan het lezen was kwam me nichtje binnen .... die schaterde het uit van het lachen ... ikke niewt echt toen ... wist me geen houding aan te nemen
eigenlijk nooit meer tegen iemand over begonnen, en of hij het nou echt doorhad ..geen idee
quote:Hehe ja je haalt er 2 een beetje door elkaar maar Fear and Loathing in Las Vegas bedoel je, superfilm is dat
Op woensdag 19 februari 2003 01:09 schreef S-ander het volgende:
Rieuwert,Offtopic :
Mooie film was dat hè.. : Loading and leaving in Las vegas (ofzo)
voor de mensen die niet weten waar ik het over heb : avater.Ontopic :
Nope, niet dat ik weet..
M'n vriend heeft daarna even duidelijk gemaakt dat ze dat nóóóóóit meer mag doen, en omdat ik me zo schaamde ben ik daar zeker een week niet meer over de vloer gekomen
.
Sindsdien begint ze onderaan de trap al te roepen als ze eraan komt
Eerst kwam mn zusje binnen om te vragen of ze op mijn computer mocht
Daarna mijn andere zusje om te vertellen dat we moesten eten
Me vriendin schaamde zich minder dan ik
Haar vader kwam een keer binnen terwijl we achter de computer zaten (op een stoel) gelukkig had ze een jurkje aan dat over mijn schoot heen viel zodat haar vader niets zag. Zijn commentaar: "ga eens normaal zitten." Daar hebben we nog maar even mee gewacht.
quote:Ja ik was die visser man! Hey wacht eens! Jij was vorige week ook in de AH of niet, stond je zo chagerijnig te schelden op AH medewerkers!
Op vrijdag 21 februari 2003 09:57 schreef baraka het volgende:
Hehe vriendin zat me op een spannende plek in het park te pijpen, aan de overkant van het water kwamen opeens vissers zitten.
En ze zagen iets in de bosjes bewegen
Achteraf wel grappig, maar heb me nog nooit zo bekeken gevoeld als toen
Logeerbed opgemaakt voor die gozer, hij bleef met mijn huisgenoot nog even zitten, wij gingen te bed. Na een tijdje lagen wij te krikken, ik bovenop, en ik hoor ineens allemaal voetstappen en herrie buiten m'n slaapkamerdeur. Ineens zwaait m'n deur open, komen die gasten met z'n 2'en met allebei een kaarsje in de hand, luid zingend polonaise om mijn bed heen doen. ![]()
Ik hoor het nog steeds alsof het 5 minuten geleden was.
"Roel, wat ben je aan 't doen?"
Terwijl je allebei in je blote hol op bed ligt.
Na een herhaaldelijk "optiefen" en het werpen van een kussen kozen ze het hazepad. Ik was wel pissig toen, tegenwoordig doet het verhaal af en toe de ronde in de kroeg en kan ik er wel om lachen.
De moeder van mn toenmalige vriendin kwam binnen lopen.
Gelukkig lagen we onder de dekens.
Ik zei nog zo tegen mn vriendin; moet er niet eens een slot op je deur?
quote:Mijnheer, u praat p**p!
Op maandag 7 april 2003 12:58 schreef DuckStar het volgende:
1x bijna betrapt...De moeder van mn toenmalige vriendin kwam binnen lopen.
Gelukkig lagen we onder de dekens.
Ik zei nog zo tegen mn vriendin; moet er niet eens een slot op je deur?
We waren bezig met het nodige handwerken bij haar thuis op haar bed, terwijl haar ouders gezellig beneden tv zaten te kijken of ondertussen al aan het slapen waren geslagen.
Omstreeks 01.00 komt haar moeder opeens binnen (zij was mij niet aan het trekken) en zegt ze: "Het is 1 uur..."
Echt zo'n opmerking van 'wat heb je eraan'. Dus zodra die moeder binnenkwam zijn wij zo snel mogelijk op onze buik gaan liggen...moet er wel komisch uit hebben gezien. Twee van die pubers die in de blote kont op hun buik op bed liggen.
Baasje riep en rende er gelijk achteraan.....
quote:Vraag het dan toch nog maar eens na.
Op maandag 7 april 2003 15:04 schreef the_predator het volgende:
Mijnheer, u praat p**p!
Ik weet van 1 ex van u, en zij is nooit met u betrapt.
En voor die tijd was u zo groen als gras!
Blaat niet stomme eend!
Wie weet het nu beter?
sorry voor off-topic
Raar...
GRoeten Drumkruk
quote:Haha, kan de humor er wel van in zien!!
Op zondag 23 februari 2003 23:25 schreef Roellio het volgende:
Ik was wezen stappen met mijn toenmalige vriendin en we zaten bij mij thuis nog even een biertje te doen op de bank met mijn huisgenoot en een vriend die nogal ver weg woonde, dus die vriend zou blijven slapen die avond.Logeerbed opgemaakt voor die gozer, hij bleef met mijn huisgenoot nog even zitten, wij gingen te bed. Na een tijdje lagen wij te krikken, ik bovenop, en ik hoor ineens allemaal voetstappen en herrie buiten m'n slaapkamerdeur. Ineens zwaait m'n deur open, komen die gasten met z'n 2'en met allebei een kaarsje in de hand, luid zingend polonaise om mijn bed heen doen.
Ik hoor het nog steeds alsof het 5 minuten geleden was.
"Roel, wat ben je aan 't doen?"
Terwijl je allebei in je blote hol op bed ligt.
Na een herhaaldelijk "optiefen" en het werpen van een kussen kozen ze het hazepad. Ik was wel pissig toen, tegenwoordig doet het verhaal af en toe de ronde in de kroeg en kan ik er wel om lachen.
Geweldige ouders.. ![]()
Ben trouwens nog nooit betrapt.. Misschien door iemand in het park toen... maar dat heb ik niet gezien (was met andere dingen bezig
)
Andere keer, ander meisje naar Noordwijkerhout, wandelen in het bos. Het was mooi weer dus op een gegeven moment zijn we het pad afgegaan en zijn in een duinpan gaan liggen. Affijn wij lekker bezig, echt wel een tijdje, horen we opeens. "Goedenmiddag". Lagen we daar broek op m'n enkels, die van haar half uit. Was het een boswachter, of we het pad weer op wilden gaan. Blijft die bijgoochem gewoon staan, wat een mafkees. Meisje lag onder dus ben maar blijven liggen, mijn blote reet mocht ie zien. Die vent heeft ons of van heel ver af die duinpan in zien gaan of heeft ons de hele tijd van dichterbij staan bekijken. Engerd, moest de man vriendelijk verzoeken of ie op wilde zouten want hij bleef maar staan. Affijn vent weg en wij pad op. Komen we'm later in de middag nog een keer tegen. Ik en m'n vriendin toen bijde toevallig tegelijkertijd "Goedenmiddag". Vent rooie kop, we hebben er hard om moeten lachen...
Jaja, goeie ouwe tijd...
Op een keer na het avondeten hadden m'n vriend en ik ons strategisch teruggetrokken op onze kamer. Wij lekker bezig, zwaait de deur in een keer open en komt opa binnenlopen..."Hebben jullie trek in een toetje?"
Vriend: "Nee bedankt opa, we zijn al begonnen!" ![]()
Nou goed, opa ziet waar we mee bezig zijn, draait zich lachend om, deur dicht, wij weer verder.
Anderhalve minuut later komt ie het wéér vragen!
quote:En jullie maar denken dat opa dement aan het worden was...
Op dinsdag 8 april 2003 22:54 schreef Lavenna het volgende:
Wij lekker bezig, zwaait de deur in een keer open en komt opa binnenlopen..."
opa ziet waar we mee bezig zijn, draait zich lachend om, deur dicht, wij weer verder.
Anderhalve minuut later komt ie het wéér vragen!
En kreeg ook de stomste vraag te hooren die je dan kan voorstellen, er werd gezegt: wat zijn jullie in god's naam aan het doen, naja dat was best wel overduidelijk, maja.
quote:TERECHT!!!!
Op dinsdag 18 februari 2003 23:15 schreef Stroef het volgende:
een keer mijn vriend de hand aan het schudden... zus in de kamer ernaast. Ik denk hoor het wel als de deur open gaat. Nou ik kijk op naar het klaarkomen ... berijd op alle prutsj op te ruimenstaat ze om het hoekje te geigelen .. ik kon haar wel wurgen!! naja .. ik heb haar nog is terug gepakt toen ze op haar kamer was met haar vriendje .. de deur open te gooien en te zeggen .. KAPOTJE NODIIGG!!
Ik vraag me tot de dag van vandaag af of ze ons nou wilde controleren omdat ze dacht dat ze nog te jong was voor seks, of dat ze zelf geil werd van neukgeluiden uit haar dochters' kamer.
"oh.. ja.. ik kom zo"
ik geloof dat me vader het wel doorhad, want sindsdien komen ze nooit meer op me kamer en als er wat is roepen ze het gewoon buiten de deur zonder de deur zelfs open te maken ![]()
De rest van het gezin weet ook wel dat we 'het' doen (dunne muren hè)
Want ik krijg vaak opmerkingen bij het eten als "ik weet wat Anne gister allemaal heeft gedaan"
En ik moest ook ineens zonodig aan de pil
Klinkt bekend, we waren met een heel stel ergens naar een huisfeest. Een aantal mensen zouden blijven slapen, werden er steeds meer gedurende het feest maar goed. Ik en mijn vriendin alvast naar huis. We hadden wel wat beters te doen inmiddels. Komen mijn huisgenoten met al die mensen die zouden blijven slapen binnen, waarvan een aantal recht mijn kamer binnen stormen om te vragen of ik al slaap en te vertellen hoe gezellig het wasquote:Op zondag 23 februari 2003 23:25 schreef Roellio het volgende:
Verhaal.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:46 schreef MikdawG het volgende:
Ik niet, maar heb een keer mijn broer betrapt.
Ik kwam naar zijn kamer toe, en opende de deur zonder te kloppen. Zit ie daar met zijn hand in zijn broek achter de PC. Springt ie vervolgens in bed (hand nog steeds in z'n broek), en zegt hij: "Ga weg, ik lig te slapen." Haha ik heb nog nooit zo hard gelachen.
Rolls on the floor floor energetically laughing ???quote:Op dinsdag 18 februari 2003 16:35 schreef boebiedoe het volgende:
Roffel
Ikke ook niet... gelukkig.. t lijkt mij maar niksquote:Op zondag 26 september 2004 01:32 schreef Bjoro het volgende:
oh sorry...ben gelukkig nog nooit betrapt !!
Tja sommige dingen heb je niet voor het uitkiezen he !!!quote:Op zondag 26 september 2004 01:34 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ikke ook niet... gelukkig.. t lijkt mij maar niks
wie houdt je daarin tegen dan ???quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:18 schreef Irris het volgende:
Zou wel spannend zijn als mijn beste vriendin en ik betrapt worden door mn vriend...
Op kantoor?!?quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:14 schreef Najra het volgende:
Gisteren bijna.
Was ik lekker aan het browsen op de site van Miss Bleu, ready to spank the monkey, komt mijn baas mijn kantoor in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |