het is verder nog helemaal niet duidelijk of er wel of geen aangifte wordt gedaan door de UvA. De Telegraaf doet een aanname. De UvA heeft nog helemaal niet gereageerd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb ze na die demonstratie/vernielingen geen aangifte gedaan?
Ik deed een quote tijdens een edit denk ik.
Schuimbekken ze net zo hard als altright op de pride vlag?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:16 schreef HowardRoark het volgende:
De originele regenboogvlag is mooi, de nieuwe 'inclusieve variant' is verschrikkelijk. Prima dat mensen die vervangen. Doe dit alleen dan door de Nederlandse vlag, niet de VOC-vlag. Al weet een VOC-vlag natuurlijk wel alle wokisten op zo'n universiteit hevig te laten schuimbekken, dat is natuurlijk altijd leuk.
Ik zou het weten eigenlijk, vraag het iemand van 'altright' zou ik zeggen. Conservatieve mensen zijn over het algemeen een stuk rationeler en minder snel getriggerd dan progressieven.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Schuimbekken ze net zo hard als altright op de pride vlag?
Ja, ja, de mening van HowardRoark is een feit!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou het weten eigenlijk, vraag het iemand van 'altright' zou ik zeggen. Conservatieve mensen zijn over het algemeen een stuk rationeler en minder snel getriggerd dan progressieven.
Haha ja daarom voelen ze zich genoodzaakt vlaggen weg te halenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou het weten eigenlijk, vraag het iemand van 'altright' zou ik zeggen. Conservatieve mensen zijn over het algemeen een stuk rationeler en minder snel getriggerd dan progressieven.
Tsja, het is jouw hoofd hè. Baas over eigen hoofd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik overweeg een voc vlag op mijn voorhoofd te tatoeëren
Deze vlag staat voor ons verledenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hang dan minstens de Nederlandse vlag op, het symbool dat voor ons allemaal staat.
Niet mijn verleden: als 'Staats-Brabant' hebben wij niets met dat Hollands feestje te maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Deze vlag staat voor ons verleden
Zo is hetquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tsja, het is jouw hoofd hè. Baas over eigen hoofd.
Op de ene wang een V en de andere een C, dan is je mond de O.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik hang er 1 uit hier in de straat.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Toch denken veel conservatieven juist niet zo @howardhoarkquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo is het![]()
Ben ook voor baas in eigen buik trouwens
Je weet waar de VU staat toch papoeaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet mijn verleden: als 'Staats-Brabant' hebben wij niets met dat Hollands feestje te maken.
Zou het haast op mijn billen doen nuquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Op de ene wang een V en de andere een C, dan is je mond de O.
Ik zeg doen
Moet ik ook doenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:40 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik hang er 1 uit hier in de straat.
Daarom is die vlag dus ook geen onderdeel van mijn verleden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je weet waar de VU staat toch papoea
Niet in Brabantje
Valt wel mee hoor zo zwart wit(wow racisme) is het nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Toch denken veel conservatieven juist niet zo @:howardhoark
Ik kan er toch niks aan doen dat jij in het buitenland woont maatquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daarom is die vlag dus ook geen onderdeel van mijn verleden.
En dan zeggen, Kom maar op met je VOC mentaliteitquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou het haast op mijn billen doen nu
Doen! Zien hoe die woke;s los gaan met het schuim op de bek. Let wel in 3 2 1 wordt Palestina er bij betrokken en heb je allemaal anti Israel figuren op de stoepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |