SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
whieeeeeeeeeeeeeeeeeee plofquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga eens werken, Modiekssst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaren geleden had je op het station al babi pangang kroketten dus jahquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:58 schreef UitStraling het volgende:
Er bestaan tegenwoordig ook bitterballen met spareribsvulling.
de pannenkoek met babi pangang was het begin van het eindequote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaren geleden had je op het station al babi pangang kroketten dus jah
Zou eten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:58 schreef UitStraling het volgende:
Er bestaan tegenwoordig ook bitterballen met spareribsvulling.
Dan ben je toch ook niet goed snik hoor. Wippie maken, okee, komt een wurm uit. Nou ja dat heb je dan. Blijkt een meisjeswurm te zijn.quote:
@LTVDKquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
de pannenkoek met babi pangang was het begin van het einde
en dan gaat ze nog hockeyen ookquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook niet goed snik hoor. Wippie maken, okee, komt een wurm uit. Nou ja dat heb je dan. Blijkt een meisjeswurm te zijn.
En je noemt r "Yibbi"
ja maar jij vreet ook brandblussers en kandelaars leeg dus dat zegt niet veelquote:
Dat is helemaal niet waarquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar jij vreet ook brandblussers en kandelaars leeg dus dat zegt niet veel
het smaakpallet van een zwangere walvis dusquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar jij vreet ook brandblussers en kandelaars leeg dus dat zegt niet veel
Ja dat zal wel in de lijn der cultuur liggenquote:
Yibbi is best leukquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook niet goed snik hoor. Wippie maken, okee, komt een wurm uit. Nou ja dat heb je dan. Blijkt een meisjeswurm te zijn.
En je noemt r "Yibbi"
ik vind het meer een naam om mee te gaan skûtsjesilenquote:
Yibbi ya yee.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je noemt r "Yibbi"
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Cavia met blaasontsteking en dan hopen dat het daarbij blijft
Oh jee.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Cavia met blaasontsteking en dan hopen dat het daarbij blijft
Nee foto gemaakt (cha-ching) en nergens steentjes, hartje ook goed. Alleen 1 voortand was ietsiepietsie afgesleten maar dat was nog niet iets om me zorgen over te makenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jee.
Hopelijk geen blaassteentje ofzo
Was het Vos of Madeboos?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee foto gemaakt (cha-ching) en nergens steentjes, hartje ook goed. Alleen 1 voortand was ietsiepietsie afgesleten maar dat was nog niet iets om me zorgen over te maken
Vos. Hij viel al een tijdje steeds kleine beetjes af en dan kwam ie weer 5 gram aan en dan viel ie weer 15 gram af in een week. Dus niet heel drastisch maar het zette wel door.quote:
Hier zijn ze vorige week vergeten het plastic op te halen dus nu pleurt iedereen de nieuwe zakken er maar weer bij.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:12 schreef Nizno het volgende:
heb ik hier zo braaf de container maandagavond bij de weg gezet...... was hij dus gisteravond niet leeg....![]()
via de app en op feestboek gevonden dat ze 10 augustus hem alsnog gaan legen
ik laat dat kreng dus gewoon staan he... ik vertik het om hem er nu weg te halen en dan vrijdag weer neer te zetten
Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:12 schreef Nizno het volgende:
ik laat dat kreng dus gewoon staan he... ik vertik het om hem er nu weg te halen en dan vrijdag weer neer te zetten
niemand hoeft er van te leren...quote:
het begint een beetje te haperenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Is Fok een beetje traag of komt het door de Ziggo-werkzaamheden?
Krijg je alleen maar een boetequote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:12 schreef Nizno het volgende:
heb ik hier zo braaf de container maandagavond bij de weg gezet...... was hij dus gisteravond niet leeg....![]()
via de app en op feestboek gevonden dat ze 10 augustus hem alsnog gaan legen
die kan er zo inquote:
ik heb een saucijzebroodje in de pan liggenquote:
de huid niet verkopen voor de beer geschoten isquote:
RIP @gianni61quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
de huid niet verkopen voor de beer geschoten is
Over een kwartiertje staan ze elkaar in hun zachte blootje blij en opgewonden in te zepen onder de douche.quote:
De rode stukjes mogen ze hebbenquote:
Zelf hysterisch en eclectisch maken, aardappels, mayonaise, yoghurt, mosterd, dille, augurken, erwtjes, boontjes, ham, bieslook, peper, zout, knoflook, ei, tijm, peterselie, sjalot, bleekselderij, paprika, tonijn, makreel, spekkies, chorizo, tomaatjes, radijsjes, mozzarella, gerookte kip, witlof, worteltjes, azijn, mais en draadjesvlees.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ineens zin in zo'n aardappelsalade.
Je broek mag weer aan nu.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een kwartiertje staan ze elkaar in hun zachte blootje blij en opgewonden in te zepen onder de douche.
ja ieder rondje 2 keerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:37 schreef Karzai het volgende:
nu komt harrie door de bocht bij het baanwielrennen
Hongerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf hysterisch en eclectisch maken, aardappels, mayonaise, yoghurt, mosterd, dille, augurken, erwtjes, boontjes, ham, bieslook, peper, zout, knoflook, ei, tijm, peterselie, sjalot, bleekselderij, paprika, tonijn, makreel, spekkies, chorizo, tomaatjes, radijsjes, mozzarella, gerookte kip, witlof, worteltjes, azijn, mais en draadjesvlees.
ah ja, dat eet ik vanavondquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, dat eet ik vanavond
Met een KIEPschnitzel
Hue huequote:
Pek en veren erop!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:00 schreef Modus het volgende:
Wat fijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jankend kind nummer 223435448534585868 vlak buiten mijn open raam
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En alsof dat nog niet genoeg was wonen er sinds enige tijd een paar pantynegers in het blok. Van die types die met 28 graden nog in een zwarte hoodie en zwarte lange broek op hun elektrische stepje rondbaggerenquote:
waarschijnlijk ook 5 kinderen gemaakt bij 3 verschillende vrouwen en leven van de kinderbijslagquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:04 schreef Modus het volgende:
[..]
En alsof dat nog niet genoeg was wonen er sinds enige tijd een paar pantynegers in het blok. Van die types die met 28 graden nog in een zwarte hoodie en zwarte lange broek op hun elektrische stepje rondbaggerenEn uiteraard de hele dag met een scooter hier rondjes rijden
En om alle vooroordelen nog even te bevestigen, ja er is ook een fatbike.
Zinnelozen - Mensen waar je niet zoveel aan hebt.quote:
Zijn ze te jong voor, zijn 16-19 ofzo.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
waarschijnlijk ook 5 kinderen gemaakt bij 3 verschillende vrouwen en leven van de kinderbijslag
tis de schuld van de slavernijquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zinnelozen - Mensen waar je niet zoveel aan hebt.
Pantynegert - Chocoladekleurige man met rastahaar verborgen in een damespanty.
Huid - Gekookte ham.
die beginnen op hun 13e al hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Zijn ze te jong voor, zijn 16-19 ofzo.
Maar er woont ook 'ineens' een dikkige donkere oudere vrouw, die zich alleen per scootmobiel voortbeweegt. Denk dat die erbij hoort
is dat een nieuw uurtje? zie het niet op de agenda staanquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:18 schreef Karzai het volgende:
puntmutsen uurtje is weer geweest, tijd voor de mooiste billen
heb ik even ingelastquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat een nieuw uurtje? zie het niet op de agenda staan
Ik stem voor.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat een nieuw uurtje? zie het niet op de agenda staan
wat ga je eten?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo de mondhygiëniste heeft weer lekker in mijn mond mogen wroeten. Ik ga me eigen nu even trakteren op
[ afbeelding ]
En kunnen jullie lekker doorgaan met billen posten. Hoef ik die topicvervuiling niet te zien
Weet ik nog niet. Zie ik zo bij het bestelbord wel. Ik ga nu de wandeltocht makenquote:
matig voer is er geen goede snackbar in de buurt?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo de mondhygiëniste heeft weer lekker in mijn mond mogen wroeten. Ik ga me eigen nu even trakteren op
[ afbeelding ]
En kunnen jullie lekker doorgaan met billen posten. Hoef ik die topicvervuiling niet te zien
eetsequote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Zie ik zo bij het bestelbord wel. Ik ga nu de wandeltocht maken
Vergeet de app niet voor kortingquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Zie ik zo bij het bestelbord wel. Ik ga nu de wandeltocht maken
DM ontvangen.kan niet reageren.Maar duidelijk.Dank je.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:30 schreef Ama het volgende:
Oh damn dit is soort van verrassend. 2 vrienden die echt al heel lang samen waren zijn uit elkaar.Echt na dik 10 jaar ofzo. Niet compleet een verrassing want zij is een hoarder en hij niet.
Binnenkort maar even met wat vrienden en wat aanhangers/auto's daarheen om het huis deels leeg te maken en alles schoon te maken. Kan hij voor het eerst in zijn volwassen leven in een opgeruimd huis wonen.Wat moet hem dat een rust geven zeg.
Not this VMBO shit again.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DM ontvangen.kan niet reageren.Maar duidelijk.Dank je.
Had ik jou geroepen?quote:
Maar hoarders willen hun shit ook niet weggooien of dat anderen alles weggooien.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:32 schreef Ama het volgende:
Gaat nog wel een ding worden. Ik hoop dat ze zelf alle zooi komt ophalen maar ik betwijfel het en het staat tot het plafond vol.
Ja maar goed de auto blijft bij hem (zij heeft geen eigen auto) en huis van haar moeder (waar ze nu weer woont) is ook een hoarder huis. Die zooi moet toch zijn huis uit.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hoarders willen hun shit ook niet weggooien of dat anderen alles weggooien.
Mooi houden zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij weet niet eens waar het over gaat.
Waar gaat het over dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij weet niet eens waar het over gaat.
quote:
Wat doe je toch de hele dag dat je dit soort dingen zo lang uitstelt?quote:
huehuequote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:46 schreef bitterbal het volgende:
ik heb zo'n zin in bangkok [ afbeelding ]
Dat is toch dat liedje?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:46 schreef bitterbal het volgende:
Maar heeft Bangkok ook zin in jou?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:46 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ja denk ik wel. al dat eten wat opgegeten wil worden en al die ledlampjes die bekeken willen wordenquote:
Chillen met vriendin ging langer door dan gedacht.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat doe je toch de hele dag dat je dit soort dingen zo lang uitstelt?
quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:47 schreef Ama het volgende:
Jezus wat veel spullen.Dit is niks joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Jezus wat veel spullen.Meid, wat een chaos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang hebben ze nog om alles in te slaan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik wel. al dat eten wat opgegeten wil worden en al die ledlampjes die bekeken willen worden
5 weken . dat moet wel lukken toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoelang hebben ze nog om alles in te slaan?
Jezus wat veel spullen.valt meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arme varkies.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
5 weken . dat moet wel lukken toch?
Weet je hoeveel eten daar is.
Ja maar dat is niet bij iemand thuis.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:53 schreef Karzai het volgende:
ik werk ongeveer dagelijks het 100 voudige weg bij de kringloop
veel plezier bal, tis ook een wereldstad en een mierenhoopquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:50 schreef bitterbal het volgende:
Denk misschien een van de beste steden ter wereld om te eten
jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
veel plezier bal, tis ook een wereldstad en een mierenhoop
Krijgen we een livestream ?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:46 schreef bitterbal het volgende:
Zo leuk dat je daar werkt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:53 schreef Karzai het volgende:
ik werk ongeveer dagelijks het 100 voudige weg bij de kringloop
mja okay als je ziet wat mensen komen brengen dagelijks, iedereen heeft echt gigantisch veel troep dat ze nooit gebruikenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet bij iemand thuis.
ja misschien op ballies botenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijgen we een livestream ?
*abonneertquote:
Only Ballies.quote:
stuk of dertig, 5 september naar new york, the big applequote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaben er wel paar keer geweest maar elke keer kort. Hoeveel nachtjes moet jij nog slapen ?
Same here.quote:
Vet hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
stuk of dertig, 5 september naar new york, the big apple
ik heb geen eens een bureauquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb op dit moment meer troep op m'n bureau liggen.
Mijn bureau staat alleen op wat echt nodig is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb op dit moment meer troep op m'n bureau liggen.
Een gevulde eettafel.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen eens een bureau
mijn eettafel waar ik op werk is alsnog gevuld
ja ik heb 1400 op de creditcard en neem nog wat cash meequote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vet hoorHeb je ook een beetje ruim budget voor daar?
Hier echt een puinhoop.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn bureau staat alleen op wat echt nodig is.Heel weinig dus.
uhuhquote:
Puinhoop doe ik sowieso niet aan. Ik vind het al ergerlijk genoeg dat ik 2 dagen tegen die zooi op de grond moet aankijken nu.quote:
ja dat denk ik ook welquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik heb 1400 op de creditcard en neem nog wat cash mee
Ik zeg maar even niks.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Puinhoop doe ik sowieso niet aan. Ik vind het al ergerlijk genoeg dat ik 2 dagen tegen die zooi op de grond moet aankijken nu.!
zou deze ook niet kopen. blijven niet lang zo mooi denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Die ga je ook nergens meer vinden
Tevens: meh
Dat ik LEGO nu zo leuk vind helpt niet echt om mijn huis minimalistisch te houden.quote:
Ben ik niet de enige.quote:
Daar gebeurt wel bitter weinig het laatste jaar.quote:
jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar gebeurt wel bitter weinig het laatste jaar.
nou ja ken de meeste wel inmiddelsquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je geen interesse meer in bootjes?
Das die wat dubieuze site waar CE ook gekocht had toch.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:03 schreef bitterbal het volgende:
Heb ze gevonden modus
https://www.slick-sneaker(...)-rYV4KMaAtBfEALw_wcB
oh dat weet ik nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Das die wat dubieuze site waar CE ook gekocht had toch.
Die hebben van net iets teveel modellen nog niet iets teveel maten op voorraad.
Misschien kun je de hobby in Thailand weer oppakken?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ken de meeste wel inmiddels
Al ligt er nu wel een nieuwe cruiseschip geloof ik
[ afbeelding ]
jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je de hobby in Thailand weer oppakken?
[ afbeelding ]
ja het is vet zout en suiker en verbrand snelquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Thuis en nu een uurtje wachten voor ik weer honger krijg...
Ja, felle kleurtjes en zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jazien er toch ook niet slecht uit
Oud nieuws.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:28 schreef Nizno het volgende:
Australische hockeyer Tom Craig opgepakt in Parijs na kopen cocaīne
de nieuwe PA van Geuze
Proost,mooi getapt.quote:
Gesawi met @datismijnmeningquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:45 schreef Karzai het volgende:
Ik ben even naast een dame in de zon gaan zitten
[ afbeelding ]
niet hier.quote:
Grun loopt altijd achter.quote:
Ga je een warming up doen voordat je ze allemaal de moeder vergaderd?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb straks om 8 uur een vergadering van de VVE hier. Nog twee uur voor een maaltijdsaladetje.
ja voor een maaltijdsaladetje heb je wel twee uur nodigquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb straks om 8 uur een vergadering van de VVE hier. Nog twee uur voor een maaltijdsaladetje.
Nee ik wacht gewoon. Zijn wrsl met een half uurtje wel klaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je een warming up doen voordat je ze allemaal de moeder vergaderd?
Heb je d'r nummer?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:17 schreef Karzai het volgende:
Dame is naar huis, heerlijk nog in het zonnetje
Heeft er niemand verzaakt bij het onkruid verwijderen?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik wacht gewoon. Zijn wrsl met een half uurtje wel klaar.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft er niemand verzaakt bij het onkruid verwijderen?
Laat mij erbuiten danquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:LTVDK
Weer een raar gesprek en het is niet mijn schuld, maar die van US
En ja, ik betrek jou gewoon in dit rare gesprek.
Pika'squote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:53 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
gewoon negeren, werkt heel goed bij haar als ze dit soort acties uithaaltquote:
Hč luister, ik ben vrij gezelligquote:
Iedereen houdt van doekoe, iedereen houdt van geldquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Hč luister, ik ben vrij gezellig
zijn er vrijgezellige dames in the house
Hier heb je mijn biepernummer 06-66065
Dan gaan we naar een hotel, motel, Holiday Inn
Ik ben de dameslieveling
Vraag maar 't aan je ex-vriendin
Iedereen zegt hotel, motel, Holiday Inn
Als jij de staatsloterij wint, krijg ik jouw pin pin pin pin
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:38 schreef Ama het volgende:
Heb wel zin om vrijdag die kast te slopen. Altijd leuk als je een reden hebt om iets te slopen.
nee, maar wel volproppen met gestoomde slakkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht even dat je ging zeggen ik zal jou eens slopen.
Ook zonder reden kan het leuk zijn hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:38 schreef Ama het volgende:
Heb wel zin om vrijdag die kast te slopen. Altijd leuk als je een reden hebt om iets te slopen.
je ging em toch verslepen?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:38 schreef Ama het volgende:
Wat heb ik je misdaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, maar wel volproppen met gestoomde slakken
niet gelukt iemand te vinden via facebook die hem kwam halen?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:38 schreef Ama het volgende:
Ja dat gaan we zo doen, buiten slopen vind ik fijner want moeten ook hout doormidden zagen enz.quote:
ahaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat gaan we zo doen, buiten slopen vind ik fijner want moeten ook hout doormidden zagen enz.
Ik heb dat ding zo verneukt toen ik hem probeerde op te knappen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet gelukt iemand te vinden via facebook die hem kwam halen?
Ik laat liever mijn andere meubels gewoon heel.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook zonder reden kan het leuk zijn hoor
Ja is een kleine kamer (bijna net zo lang als de kast) en geeft zo'n zooi en wil mijn laminaat niet erger verpesten dan het al is.quote:
vakantieperikelen... korting claimenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:56 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n trainer had een miscommunicatie met z'n invaller dus m'n training ging niet door.
In plaats daarvan een rondje gaan hardlopen. Ging beter dan verwacht.![]()
/Lief dagboek
Is de delegatie van Sir Hiss al aangekomen?quote:
uhm ik heb niets gezienquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is de delegatie van Sir Hiss al aangekomen?
Die houdt je daar in de gaten, is de bedoeling
Is over vijf jaar in de Randstad ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:48 schreef bitterbal het volgende:
Wat een idioten allemaal zeg
https://nos.nl/artikel/25(...)ebruikt-als-zondebok
Denk wel eerder als het een beetje aanslaat op dat eilandquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is over vijf jaar in de Randstad ook.
Wat een toffe glazenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:45 schreef Karzai het volgende:
Ik ben even naast een dame in de zon gaan zitten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:46 schreef bitterbal het volgende:
begrijpelijk, maar dodelijk...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb zin in een stukje Vlinder
Bang-cockquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:46 schreef bitterbal het volgende:
Ik vind insecten niet zo lekkerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb zin in een stukje Vlinder
bal gaat dimmy-sushi makenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaan we een aapje stelen?
Eentje die weet in welk gaatje je harde pijl moet.quote:
Welke dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eentje die weet in welk gaatje je harde pijl moet.
Nou nou wat ordi weerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eentje die weet in welk gaatje je harde pijl moet.
Val wel meer op lange vrouwen hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent wel echt van de poppetjes.
Hoe lang is je vriendin?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Val wel meer op lange vrouwen hoor
Wist niet dat ze Chinees was?quote:
https://www.instagram.com(...)MWFsNzQzcXY1bjlpcA==quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Val wel meer op lange vrouwen hoor
Ook een grote vrouw.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)MWFsNzQzcXY1bjlpcA==
Gewoon 10 jaar op FOK! postenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:52 schreef UitStraling het volgende:
Eet je tien jaar geen chocolade en koekjes om vervolgens vierde te worden op de Olympische Spelen.
Alleen niet hier, dan lees je de hele dag over tussendoortjesquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon 10 jaar op FOK! posten
Harris/Walz stemmers dit.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik had je deze privé beelden in vertrouwen toegestuurd jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:
quote:Twee mannen opgepakt voor plannen aanslag bij concert Taylor Swift in Wenen
De Oostenrijkse politie heeft twee mannen aangehouden die worden verdacht van het plannen van een aanslag bij een Taylor Swift-concert in Wenen. Dat schrijven de Oostenrijkse media Die Presse en ÖRF.
Een van de verdachten, een 19-jarige Oostenrijker, had trouw gezworen aan terreurorganisatie Islamitische Staat. Volgens de politie was de man afgelopen maanden geradicaliseerd door berichten op internet.
https://nos.nl/artikel/25(...)aylor-swift-in-wenen
Als ze aan Taylor komen, gaan ze te verquote:
Ok dimmyquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ze aan Taylor komen, gaan ze te ver
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel verdomme![]()
Nu gaan ze te ver
quote:
Er zit nog al een verschil in waar in LImboland. Ga je meer naar Venlo, of meer naar Sittard/Geleen/Heerlen/Maasstricht ??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |