Leuk topic.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:38 schreef satecl het volgende:
Ik ben benieuwd of hier wat animo is voor Scorito tips.
Helemaal eens. Dus verstandig om hier over 3 weken weer even op terug te komen. Het gaat inderdaad vooral om je vaste selectie na de 4e speelronde.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leuk topic.
Alleen moet je de eerste 4 rondes geen 'normaal' team opstellen. Je mag elke ronde in het begin een heel nieuw team opstellen. Bovendien tellen van die 4 rondes de slechtste 2 rondes niet mee. Je hebt er dus alle voordeel bij om 4 keer vol op 3 of 4 uitslagen te gokken en alleen spelers van die clubs te kiezen. En uiteraard in elke linie 1 van de goedkoopste spelers kiezen die op de tribune terecht komt. Pas na 4 rondes gaat het echte spel beginnen.
Verder worden de spelerswaardes pas definitief na de 2e speelronde. Scorito weet dan beter wie er een basisplaats heeft en wie in welke linie speelt enzovoort. De grootste pareltjes en floppers hebben dan een aangepaste waarde.
Er zijn genoeg goede betaalbare middenvelders te vinden. Ik ga 2 of alle drie van de volgende spelers kiezen:quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:27 schreef sn00zer het volgende:
Nog mensen die hun tips willen delen?
Ik kies buiten 2 dure toppers voor Maikuma (AZ), Bacuna (GRO) en Reith (SPA)quote:Ik ga het wat moeilijker krijgen om geschikte verdedigers te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |