abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214608940
Dit weekend gaat het Scorito topcoach spel weer beginnen in de Eredivisie. Ik las ergens dat er dit seizoen 100.000 aanmeldingen zijn. Dus ook hier zullen toch wel wat mensen meedoen?

Zullen we tips delen? :s) :s)

Bij deze mijn tips:

AZ: Maikuma, maakte veel indruk in de voorbereiding.
AZ: T. Parrot. Ziet er naar uit dat hij de opvolger gaat worden van Paivlidis
Feyenoord: C. Stengs. Met het nieuwe systeem lijkt het erop dat Stengs hier goed uit gaat komen.
Groningen: R. Postema. De top spits van vorig seizoen, niet duur.

Ik ben benieuwd of hier wat animo is voor Scorito tips.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_214609400
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 11:38 schreef satecl het volgende:
Ik ben benieuwd of hier wat animo is voor Scorito tips.
Leuk topic.

Alleen moet je de eerste 4 rondes geen 'normaal' team opstellen. Je mag elke ronde in het begin een heel nieuw team opstellen. Bovendien tellen van die 4 rondes de slechtste 2 rondes niet mee. Je hebt er dus alle voordeel bij om 4 keer vol op 3 of 4 uitslagen te gokken en alleen spelers van die clubs te kiezen. En uiteraard in elke linie 1 van de goedkoopste spelers kiezen die op de tribune terecht komt. Pas na 4 rondes gaat het echte spel beginnen.

Verder worden de spelerswaardes pas definitief na de 2e speelronde. Scorito weet dan beter wie er een basisplaats heeft en wie in welke linie speelt enzovoort. De grootste pareltjes en floppers hebben dan een aangepaste waarde.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_214609488
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 12:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Leuk topic.

Alleen moet je de eerste 4 rondes geen 'normaal' team opstellen. Je mag elke ronde in het begin een heel nieuw team opstellen. Bovendien tellen van die 4 rondes de slechtste 2 rondes niet mee. Je hebt er dus alle voordeel bij om 4 keer vol op 3 of 4 uitslagen te gokken en alleen spelers van die clubs te kiezen. En uiteraard in elke linie 1 van de goedkoopste spelers kiezen die op de tribune terecht komt. Pas na 4 rondes gaat het echte spel beginnen.

Verder worden de spelerswaardes pas definitief na de 2e speelronde. Scorito weet dan beter wie er een basisplaats heeft en wie in welke linie speelt enzovoort. De grootste pareltjes en floppers hebben dan een aangepaste waarde.
Helemaal eens. Dus verstandig om hier over 3 weken weer even op terug te komen. Het gaat inderdaad vooral om je vaste selectie na de 4e speelronde.

Voor aankomend weekend doe ik persoonlijk dus vooral spelers van PSV, Feyenoord en AZ.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 7 augustus 2024 @ 12:18:39 #4
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_214609508
ik sla deze over, doe al mee met de croky cup
pi_214938997
Nog mensen die hun tips willen delen?
pi_214958555
Schopje omhoog, ik ben ook erg benieuwd naar de tips!
pi_214958791
Ik twijfel zelf vooral nog tussen

van Bommel (2m) en Romeny (1,5m)
of
Ohio (2m) en Sadiq (1,5m)

Onderste 2 scoren meer punten, bovenste 2 lijken meer kans op basis te hebben (volgens gespeelde minuten)
pi_214969341
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 08:27 schreef sn00zer het volgende:
Nog mensen die hun tips willen delen?
Er zijn genoeg goede betaalbare middenvelders te vinden. Ik ga 2 of alle drie van de volgende spelers kiezen:
-Brouwers - Heerenveen
-Neghli - Sparta
-Tengstedt _ Go Ahead.
Ze hebben allemaal een basisplaats, kosten 1.5 -2mil. en spelen allemaal op 10 of in de voorhoede als middenvelder.

Ik ga het wat moeilijker krijgen om geschikte verdedigers te vinden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_214969626
quote:
Ik ga het wat moeilijker krijgen om geschikte verdedigers te vinden.
Ik kies buiten 2 dure toppers voor Maikuma (AZ), Bacuna (GRO) en Reith (SPA)

Middenveld ook 2 dure toppers aangevuld met Neghli (SPA), Halilovic (FOR), Schreuders (GRO) en een goedkope van Ee (HEE)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')