Die is in alle opzichten nepquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:47 schreef DKUp het volgende:
Joyce heel aanstellerig en dom: Ik voel me echt een prinses.
Het woordje trouwen. Hij was bijna weggerend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:49 schreef DKUp het volgende:
Albert vond het heftig dat die andere dame alles samen zou willen doen.
Oh ja dat soort relaties zijn er ook nog buiten alles neuken
Die Joyce speelt echt een rol . het 'wulpse' 'onschuldige' kirrende kindvrouwtje van 52quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:47 schreef DKUp het volgende:
Joyce heel aanstellerig en dom: Ik voel me echt een prinses.
Als het te serieus gaat worden dan raakt hij in paniekquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Het woordje trouwen. Hij was bijna weggerend.
Die Alice is wel flink beter dan Joyce en de joggingbroek omlaag trekkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die Joyce speelt echt een rol . het 'wulpse' 'onschuldige' kirrende kindvrouwtje van 52![]()
, zich afhankelijk opstellen van Albert maar ondertussen haar 'rivale' wegzetten met opmerkingen over haar leeftijd![]()
Ze is niet mijn type maar Ik vind die Alice best okay
Ja dat idd , alleen dat woord maakt de situatie ineens 'heftig'quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Het woordje trouwen. Hij was bijna weggerend.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die Alice is wel flink beter dan Joyce en de joggingbroek omlaag trekker
Best knap om zo onvolwassen te zijn terwijl je er uit ziet als een bejaarde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat idd , alleen dat woord maakt de situatie ineens 'heftig'
Ik snap echt wel dat iemand niet meer zou willen trouwen ,maar Albert raakt al helemaal in paniek van dat woord![]()
Wat een onvolwassen man is dat
Hehehe, jij typt alles wat ik denk steeds. 😜 Helemaal eens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:46 schreef DKUp het volgende:
Misschien moet Mike een keer iets alleen doen met de nieuwe dame in plaats van ik eet als een boer Noor.
😂😂😂quote:
Nou echt. En dat ook nog eens voor zo’n bejaarde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die Joyce speelt echt een rol . het 'wulpse' 'onschuldige' kirrende kindvrouwtje van 52![]()
, zich afhankelijk opstellen van Albert maar ondertussen haar 'rivale' wegzetten met opmerkingen over haar leeftijd![]()
Ze is niet mijn type maar Ik vind die Alice best okay
Met Mike is ook een hoop misquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:46 schreef DKUp het volgende:
Misschien moet Mike een keer iets alleen doen met de nieuwe dame in plaats van ik eet als een boer Noor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. En Jacob van B&B Vol Liefde seizoen 1, draagt ook joggingbroeken, Malgosia en haar dochter logeerden bij Jacob,quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kijk nooit meer hetzelfde naar joggingbroeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |