SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:51 schreef De_Pel het volgende: [..] Hihi Alle spleetogen zijn hetzelfde Al die Taiwanners hebben corona want vleermuis Voorkomen is beter dan chinezen Ze eten altijd kad en hont Nummel negenendeltig sambal bij Wat ben jij infantiel geworden sinds je in een rolstoel zit zeg
Hoe lang is een Sienees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Ik ben dan weer geen fan van Geert op extreemrechts.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:22 schreef bbuddybb het volgende:
Ik sluit mij aan bij Pel en Pistolero. Het niveau van Caland ligt nog lager dan wat de gemiddelde extreemrechtse debiel op X post.
Caland parafraseert Pieter Zwart gewoon.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef Buitendam het volgende:
Snotneuzen zoals @:De_Pel die menen aan de stoelpoten van @:Caland te moeten zagen.
Lachwekkend.
Parafaseerdquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Caland parafaseerd Pieter Zwart gewoon.
Oplichter.
Dat zou ik niet durven, dat kunnen @GGMM en @onlogisch bevestigen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Caland parafaseerd Pieter Zwart gewoon.
Oplichter.
Hier stond parafaseerd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Caland parafraseert Pieter Zwart gewoon.
Oplichter.
Ik ben niet bijster intelligent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hier stond parafaseerd.
Jij gaat vanaf nu op een lijstje bij mij.
Het is gewoon geen leuke act Caland. Vooral omdat je echt wel beter kan dan dit qua niveau. Is een beetje alsof Santi zich zou verlagen tot de voortdurende karatetrappen van Lex Immers.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben dan weer geen fan van Geert op extreemrechts.
Ik ben meer van streek dat je meent dat ik een van die clubs die alleen ter decoratie dienen, een warm hart toedraag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:08 schreef Vis1980 het volgende:
Is Wotte nu nog steeds van streek na zondag? Weinig klasse heeft die vent (?) toch, zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |