SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dus ze moeten nou iemand gaan sturen met een schepnetje of zo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:58 schreef Recce het volgende:
Heeft @:DeZwabber weer een forumpauze? Dat Starlinergeval is nog steeds niet terug en nu is Boeing erachter gekomen dat-ie met de huidige software niet zonder bemanning kan terugkeren.
Verrassendquote:Een vijftienjarige jongen heeft in de Noord-Duitse stad Bremen voor opschudding gezorgd door met een gestolen lijnbus door de stad te rijden en hiermee ook passagiers op te halen.
De jongen deed zich maandagavond voor als stagiair bij een busbedrijf en vergezelde de buschauffeur op zijn route door de stad, meldt de regionale zender NDR. Volgens de politie wist de tiener indruk op het personeel te maken met zijn kennis. Nadat de chauffeur samen met de jongen de bus verliet, keerde de tiener weer terug en vervolgde de reis als bestuurder van de bus.
Vervolgens haalde de jongen bij een halte in de stad nietsvermoedende passagiers op. De echte buschauffeurs merkten de diefstal op en waarschuwden de politie, die de bus snel lokaliseerde en de reis beëindigde. Alle inzittenden bleven ongedeerd tijdens de rit. De bus liep wat lakbeschadigingen op.
De jongen, die autisme heeft, werd door de politie overgedragen aan zijn vader. Hij wilde "zijn enthousiasme voor voertuigen en technologie uitleven", staat in een verklaring van de politie.
https://www.nu.nl/opmerke(...)t-passagiers-op.html
Nee, SpaceX heeft ook capsules. Misschien moeten die twee astronauten dan mee op een opklapstoeltje of zo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus ze moeten nou iemand gaan sturen met een schepnetje of zo?
Maar wat gaat ermee gebeuren dan? Opgegeven ruimtepuin?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, SpaceX heeft ook capsules. Misschien moeten die twee astronauten dan mee op een opklapstoeltje of zo.
Nee, dan blijft-ie vastzitten aan het ruimtestation. Geen idee of het ding dan uiteindelijk een gevaar wordt. Ze zijn wel met een update van de software bezig bij Boeing, maar Boeing is zo aan het kloten met dat ding, al jarenlang, dat ik er niet heel veel vertrouwen in heb.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wat gaat ermee gebeuren dan? Opgegeven ruimtepuin?
Ik kan nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die graag meehelpt met het uitzoeken van zulke producten als je veel twijfelt@:bitterbal
Die 737 MAX wisten ze prima omlaag te krijgen andersquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dan blijft-ie vastzitten aan het ruimtestation. Geen idee of het ding dan uiteindelijk een gevaar wordt. Ze zijn wel met een update van de software bezig bij Boeing, maar Boeing is zo aan het kloten met dat ding, al jarenlang, dat ik er niet heel veel vertrouwen in heb.
Speakin of which: De Picnic heeft GEEN Mora oven satékroketten @CherryLipsquote:
je moet het ook gewoon bij normale kroketten houdenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speakin of which: De Picnic heeft GEEN Mora oven satékroketten @:cherrylips![]()
Nu gaat het slecht aflopen met mij.
De AH hier ook niet. Moet ik naar de XLquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speakin of which: De Picnic heeft GEEN Mora oven satékroketten @:cherrylips![]()
Nu gaat het slecht aflopen met mij.
Ja en daar kan je ze alleen kopen in pallets van 200 dozenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De AH hier ook niet. Moet ik naar de XL
Ik dacht dat jij er verstand van hadquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet het ook gewoon bij normale kroketten houden
Ja daarom zeg ik het ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er verstand van had![]()
Dus...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en daar kan je ze alleen kopen in pallets van 200 dozen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die 737 MAX wisten ze prima omlaag te krijgen anders
Kwekkeboom mag ook nog welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet het ook gewoon bij normale kroketten houden
Ja je vraagt je af hoe lang dat nog goed gaat. 58 miljard dollar schuld toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:25 schreef Recce het volgende:
[..]Er is echt iets helemaal mis in dat bedrijf.
Die financiële aspecten volg ik niet, maar op technisch vlak is het niet best.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je vraagt je af hoe lang dat nog goed gaat. 58 miljard dollar schuld toch?
Hahahahquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, hehe. De zomer kan beginnen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Gelachen om hoe deze gozer afgaat in de comments @:4EverBlackEyed
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, hehe. De zomer kan beginnen![]()
[ afbeelding ]
Eerste comment denkt dat het een otter isquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:39 schreef bitterbal het volgende:
ohhh had ik deze al met jullie gedeeld ?![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
ja die lees ik ook netquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerste comment denkt dat het een otter is
Kan de Boni niet naar jou komen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:42 schreef CherryLips het volgende:
Moet boodschappen doen maar geen zihin
Hou op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:43 schreef Recce het volgende:
Volgende week maandag 37 graden volgens Buienradar.
Nee lastig bezorgen met de fabeltjesexpresquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:43 schreef Recce het volgende:
zit ik in de blauwe doosquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:43 schreef Recce het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week zo'n miniplantje gekocht bij de intratuin. Ding was zeiknat Huehue dus heb hem de hele week geen water gegeven. Die peperomia's hoeven nooit zo heul veul water geloof ik.
Dus die is nu dood. Nu is dus de vraag: is hij uitgedroogd of verzopen?
Zo te zien is er morgenochtend kans op onweer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Gaat het nog een keertje stevig onweren?
Jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week zo'n miniplantje gekocht bij de intratuin. Ding was zeiknat Huehue dus heb hem de hele week geen water gegeven. Die peperomia's hoeven nooit zo heul veul water geloof ik.
Why not both?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Ja, tot ik bij de daadwerkelijke dag kijk. 0%quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien is er morgenochtend kans op onweer.
hier maar 25quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:43 schreef Recce het volgende:
Ik kan die reacties niet lezen, maarquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Gelachen om hoe deze gozer afgaat in de comments @:4EverBlackEyed
Niet joh. 31 hier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:43 schreef Recce het volgende:
Je moet dat gewoon samen oplossen bal gehaktquote:
Waarom heb je de wasmachine buiten gehangen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wilde net een dutje gaan doen, maar toen was ineens de wasmachine klaar
Dus die hangt nu buiten, in het zonnetje
Krokante handdoeken ftw
Ja en in het zonnetje ook..quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom heb je de wasmachine buiten gehangen?
Voor de krokante handdoeken blijkbaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom heb je de wasmachine buiten gehangen?
In de zon.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor de krokante handdoeken blijkbaar
Ik denk niet dat het zo werktquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor de krokante handdoeken blijkbaar
*sipt aan warme theequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net een liter ijskoude thee op
Moet nu echt niet aan warme thee denken
Heb je nu een vest aan?quote:
oorwarmers opquote:
Ik had net warme theequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net een liter ijskoude thee op
Moet nu echt niet aan warme thee denken
Die gehaakte?quote:
Nou, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Thuis, heerlijk koel, de airco stond alvast aan.![]()
INB4: akkoord.
Lekker warm en stylishquote:
precies!!quote:
nep-splitquote:
Dat valt nog meequote:
Airco heeft drie weken staan loeien terwijl er niemand thuis was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet.
Flex flex flex.
Beetje overbodig, maar ja .. wie ben ik?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Airco heeft drie weken staan loeien terwijl er niemand thuis was.
Heb dat ook altijd als ik zulke programma's zie.. maar kan niet goed kokenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
Masterchef kijken
Nu al zin om te koken
Niet zo bescheidenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb dat ook altijd als ik zulke programma's zie.. maar kan niet goed koken
Koken? Is dat soms een soort uiteten maar dat je zelf de afwas doet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
Masterchef kijken
Nu al zin om te koken
Moet je dan leren tochquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb dat ook altijd als ik zulke programma's zie.. maar kan niet goed koken
13 en 16quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:09 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)val-op-natuurcentrum
quote:
Ik heb geen gevoel voor smaak/kruiden, en heb ook nooit alle onderdelen tegelijk afquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden
Hoezo kan je niet goed koken?
Gordon is een workaholic. Die werkt honderd uur per weekquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgenavond op national geographic weer een nieuwe uitzending van Gordon Ramsey. Gaat die naar verre werelddelen om iemand te verslaan met koken.
Super scipted maar wel geinig.
Ik vraag me altijd af hoe zo iemand daar nou tijd voor heeft.
Oke, dat is wel cruciaalquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen gevoel voor smaak/kruiden, en heb ook nooit alle onderdelen tegelijk af
Lag Scrut daar in dekking tegen de toeristen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:01 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
mooi weer
@:Recce, zo'n uitzicht wil je toch ook?
fotocredit @:Scrutinizer
Lasagne, pasta carbonara en kippenpasteitjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat is wel cruciaal![]()
![]()
Zijn er gerechten die je wel goed kan maken, omdat je ze vaker hebt gemaakt?
Pleur het toch in de vaatwasserquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koken? Is dat soms een soort uiteten maar dat je zelf de afwas doet?
Dat is best een vermakelijk programma, stuk leukere Gordon dan als die de schreeuwlelijk in de keuken uithangtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgenavond op national geographic weer een nieuwe uitzending van Gordon Ramsey. Gaat die naar verre werelddelen om iemand te verslaan met koken.
Super scipted maar wel geinig.
Ik vraag me altijd af hoe zo iemand daar nou tijd voor heeft.
Oehquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lasagne, pasta carbonara en kippenpasteitjes
Beetje zwijnenbiggetjes gaan roven met je bivakmuts op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:09 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)val-op-natuurcentrum
Ja, maar dat is natuurlijk ook niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh![]()
En dan zijn wel alle onderdelen tegelijk af ?
Carbonara moet je de pasta ook op tijd gaar hebben voor bij de spekjes en het eimengselquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk ook niet zo moeilijkLasagne en carbonara is eigenlijk gewoon allebei maar 1 onderdeel en kippenpasteitjes 2
Is Gergi dan de kok in huis?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen gevoel voor smaak/kruiden, en heb ook nooit alle onderdelen tegelijk af
Ik bak altijd het spek eerst, ondertussen maak ik het ei/kaasmengsel, en kook ik de pasta. Meestal is het spek te snel klaar, maar dat kan wel een paar minuten wachten op de restquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Carbonara moet je de pasta ook op tijd gaar hebben voor bij de spekjes en het eimengsel![]()
Timing is daar ook wel een ding, anders heb je pasta met roerei
Abject en infaamquote:
Ja.quote:
Ja die kan beter koken, maar ook niet heel goed. Als we goed willen eten gaan we maar uitetenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is Gergi dan de kok in huis?
Ja, oke.. er is wel een iets grotere foutmargequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bak altijd het spek eerst, ondertussen maak ik het ei/kaasmengsel, en kook ik de pasta. Meestal is het spek te snel klaar, maar dat kan wel een paar minuten wachten op de rest
Oke Anne.quote:
Die heb ik ook nodigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, oke.. er is wel een iets grotere foutmarge
helaas pas de eerste dinsdag van de weekquote:
Nou dat heb ik niet geprobeerd, maar eerst vond ik het oké maar zoals we thuis eten krijg ik er kortsneigingen van.quote:
De week is alweer doormiddenquote:
Yes, zaagmans is weer geweest.quote:
Uh, goede vraagquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is die sample van wie ook alweer
Zonde. Eten doe je toch twee/drie keer per dagquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die kan beter koken, maar ook niet heel goed. Als we goed willen eten gaan we maar uiteten![]()
Lesbopopquote:
die komt toch morgen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yes, zaagmans is weer geweest.
Parttimerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yes, zaagmans is weer geweest.
Jij bent scherpquote:
Het is: paardtimerquote:
Welke van de 34 verschillende samples uit 00's houseplaten bedoel je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:27 schreef bitterbal het volgende:
maar kom maar niet op de naam van die sample
ja dat refrein, waar ze begint met lick it etcquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Welke van de 34 verschillende samples uit 00's houseplaten bedoel je?
Nu even wachten tot die d'r over de schutting gooitquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Net een post op LinkedIn
Deze deal heb ik weten te closen!
En dan een tldr over hoe je je vriendin ten huwelijk hebt gevraagd
![]()
![]()
Oh gewoon Daft Punk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat refrein, waar ze begint met lick it etc
Hoezo wordt LinkedIn ineens een soort van FB?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Net een post op LinkedIn
Deze deal heb ik weten te closen!
En dan een tldr over hoe je je vriendin ten huwelijk hebt gevraagd
![]()
![]()
jaaaaa die bedoelde ik iddquote:
ik zeg doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet een samenvatting maken
Zal ik gewoon in lettertype 45: MAND neer zetten?
Gaat het vast heel goed doen
Ja niet hdpquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo wordt LinkedIn ineens een soort van FB?
Doe's nie
Ben je 12quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dan de disclaimer: "mocht van BB."quote:
Ja, nee, misschien.quote:
jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat zijn al 2 ja'squote:
Nee, minstens in 72quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja normaal 2x broodquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonde. Eten doe je toch twee/drie keer per dag
72 is eigenlijk niet eens zo heel grootquote:
Nee dat is 1 inch hoogquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
72 is eigenlijk niet eens zo heel groot
Dat was het al een paar jaar geleden toen elke kortpittige Gerda een account aanmaakte en studeerde bij "de school des levens" met als werkervaring "huisvrouw"quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo wordt LinkedIn ineens een soort van FB?
Doe's nie
Voor de caviagazet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat?quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat was het al een paar jaar geleden toen elke kortpittige Gerda een account aanmaakte en studeerde bij "de school des levens" met als werkervaring "huisvrouw"
Jaquote:
72 pt = 1 inch = 2,54 cm?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat?
Het is hier te warm voor
Ze gaan ook nog wat haatbaarden vanuit Libanon.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:39 schreef bitterbal het volgende:
dus de volgende oorlog is israel-iran? las dat reisadvies israel op rood staat
Oke, bedankt voor je uitlegquote:
ja maar dat doen zij altijd toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze gaan ook nog wat haatbaarden vanuit Libanon.
[ x ]
Ja jij wilde het weten tochquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je uitleg
tuimelkruid?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja
WHIEEP - MAND! ... (krekels)
Maar nu haatbaarden ze extra hard omdat Israël in Libanon wat lui heeft uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat doen zij altijd toch?
Ja, goed gelezenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat?
Het is hier te warm voor
maakt hezbollah uberhaubt kans?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar nu haatbaarden ze extra hard omdat Israël in Libanon wat lui heeft uitgeschakeld.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was zonder sarcasme (voor deze ene keer)
Insert die rode kaarten smileyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:47 schreef datismijnmening het volgende:
Hele pot magnum ijs weggewerkt
Ze hebben wel heel veel raketten, dus ze kunnen Israël vervelend aanvallen. Daarna worden ze natuurlijk opgeruimd, maargoed, dat wordt dan misschien net zo'n ellende als in de Gazastrook.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat?
Het is hier te warm voor
Oh ja!quote:
Ja is wel heel dierlijk hèquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Insert die rode kaarten smiley
Thanks voor deze nuttige tipquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:20 schreef Nizno het volgende:
@:essnhills
Relmuis veroorzaakt stroomstoring op luchthaven van Frankfurt en overleeft dat niet
van stroomstoringen gaan ze ook dood
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja!
Ik noem die dingen altijd tumbleweeds![]()
Maar dat is ook gewoon de letterlijke vertaling van wat jij typte
heel graag gedaanquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:47 schreef datismijnmening het volgende:
Hele pot magnum ijs weggewerkt
Ja, dit is een visuele presentatie van mijn denkvermogen vandaagquote:
nee vind het ook een wat kansloze missie allemaalquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niemand in het MO maakt kans tegen Israel
Boks.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit is een visuele presentatie van mijn denkvermogen vandaag
Inb4 alleen vandaag ?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit is een visuele presentatie van mijn denkvermogen vandaag
Inb4 alleen vandaag ?
Welkom bij de zaagmansclubquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks.
Gelukkig is zaagmans inderdaad al langsgeweest voor me.
another one bites the dustquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks.
Iedereen deze week parttimer ofzo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks.
Sterker nog, volgende week óókquote:
alleen deze week?quote:
Dat is wel echt zo'n matige dag om vrij te zijn, denk je bijna weekend en dan moet je nog even een vrijdagje een beetje aanklooienquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:55 schreef Nizno het volgende:
enige jammere is dat mijn vrije dag op donderdag is... dus zaagmans komt pas morgen
Dinsdag ook..quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel echt zo'n matige dag om vrij te zijn, denk je bijna weekend en dan moet je nog even een vrijdagje een beetje aanklooien
aan 1 kant wel... aan de andere kant... ik klooi eigenlijk altijd maar wat aan dus valt niet opquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel echt zo'n matige dag om vrij te zijn, denk je bijna weekend en dan moet je nog even een vrijdagje een beetje aanklooien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Vrijdag is eigenlijk gewoon de beste dag om vrij te hebbenquote:
Pre-weekendquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrijdag is eigenlijk gewoon de beste dag om vrij te hebben
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]toetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
T is warm he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja!
Ik noem die dingen altijd tumbleweeds![]()
Maar dat is ook gewoon de letterlijke vertaling van wat jij typte
quote:
Ja, ik functioneer niet meerquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja en het is lekker rustig overalquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:59 schreef Nizno het volgende:
maandagen vrij is zondagavond denken.... owww heerlijk ik hoef die verschrikkelijke kutochtend niet te werken
Meh, op maandag vrij heb je toch nog een beetje die onderliggende sunday scariesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:59 schreef Nizno het volgende:
maandagen vrij is zondagavond denken.... owww heerlijk ik hoef die verschrikkelijke kutochtend niet te werken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij en ik als we ooit terugkomen als pinguïn#huilen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:01 schreef essnhills het volgende:
Gewoon alle dagen vrij hebben, dan heb je die keuzestress om beste vrije dag niet
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij en ik als we ooit terugkomen als pinguïn#huilen
_____
daarom is mijn nieuwe wachtwoord....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:01 schreef essnhills het volgende:
Gewoon alle dagen vrij hebben, dan heb je die keuzestress om beste vrije dag niet
Ben helaas nog geen multimiljonairquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:01 schreef essnhills het volgende:
En warmte van het kokenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet gaan koken, maar dan moet ik weer bewegen en dan krijg ik het weer warm.
Tegenvaller ditquote:
zei er iemand thuisbezorgd?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet gaan koken, maar dan moet ik weer bewegen en dan krijg ik het weer warm.
Gelukkig heb ik gisteren al gekookt en hoef ik het nu alleen maar op te warmenquote:
Ik denk dat ik iets anders ga etenquote:
ik ga dan vrijwilligers werk doen, met de nadruk op vrijwillig. ik kom wanneer ik zin hebquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ik zou blijven doorwerken als ik de loterij zou winnen
Alleen dan niet meer fulltime
Nee nee.. ik heb eten thuisquote:
*quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alleen dan niet
Oh ja, misschien iets doen in een cavia-opvang of zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga dan vrijwilligers werk doen, met de nadruk op vrijwillig. ik kom wanneer ik zin heb
www.thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee nee.. ik heb eten thuis
maar wat ik zeg... nadruk op vrijwillig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, misschien iets doen in een cavia-opvang of zo
Ik zou denk ik hetzelfde doen als nuquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alleen dan niet meer fulltime
Het is geen Afrikaanse donderdagquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:06 schreef essnhills het volgende:
Ik heb heul geen zin in eten eigenlijk
Ik ook niet, maar anders eet ik weer laatquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:06 schreef essnhills het volgende:
Ik heb heul geen zin in eten eigenlijk
Same, maar dan minder dagenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou denk ik hetzelfde doen als nu
Hele ritme is toch al in de warquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
*gaat in het vriesvak liggenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:08 schreef Nizno het volgende:
ga naar de appie en haal een lunchsalade
in de appie is het nog extreem koel ook
Dan moet je die koelcel hebben bij de Dirk waar alle zuivel staat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*gaat in het vriesvak liggen
Ik eet straks wel een beetje soep ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar anders eet ik weer laat
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hele ritme is toch al in de warAls je nog maar wat eet straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_____
Als zo'n ijsje van 2 cent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*gaat in het vriesvak liggen
staat er niet bijquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je hiervoor ook klappen opvangen en drugs kopen?
Oh ja, dan kan ik daar blijven wonenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan moet je die koelcel hebben bij de Dirk waar alle zuivel staat.
Wat voor soep ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet straks wel een beetje soep ofzo
quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet straks wel een beetje soep ofzo
jawel, "je haalt pakketjes" is gewoon cokequote:
quote:. ezbollah lijkt inmiddels op een professioneel leger met een strakke organisatiestructuur
PROFIELHezbollah vormt samen met Iran de grootste militaire bedreiging voor Israël. Hoe hard slaat de militante beweging uit Libanon terug na de liquidatie van haar tweede man Fuad Shukr? Een profiel van een van de zwaarst bewapende milities ter wereld.
Sanne Schelfaut 06-08-24, 06:00 Laatste update: 06:45
Hoe is Hezbollah ontstaan?
Hezbollah (Partij van Allah) is zowel een groep militante sjiitische moslims als een politieke organisatie in Libanon. De beweging werd officieel opgericht in 1982, tijdens de Libanese burgeroorlog. Dat jaar veroverde Israël een gedeelte van Zuid-Libanon dat daarvoor door de Palestijnse Bevrijdingsbeweging (PLO) was bezet. Iran, waar in 1979 sjiitische islamisten aan de macht waren gekomen, besloot de Israëlische controle over Zuid-Libanon te bemoeilijken.
De Iraanse Revolutionaire Garde bracht sjiitisch-religieuze ideologen en militanten samen en spijkerde de groepering bij op het gebied van terrorisme en guerrillaoorlogvoering. Hezbollah sloeg met name in de jaren 80 toe met guerrilla-aanvallen en zelfmoordaanslagen op onder meer westerse ambassades. Daarbij kwamen honderden mensen om het leven. Op die manier probeerden ze de Israëliërs te demotiveren en te verjagen. Het oorspronkelijke doel van de beweging was tweeledig: vestiging van een islamitische staat in Libanon en Israël verjagen uit Zuid-Libanon en Jeruzalem. Grootste steunpilaren van Hezbollah zijn nog steeds Iran en Syrië.
Wat is het huidige doel van Hezbollah?
De groep wordt nog steeds gedreven door de haat tegen Israël en verzet zich tegen de westerse invloed in het Midden-Oosten. Hezbollah steunt daarnaast het Palestijnse Hamas in Gaza en de Houthi’s in Jemen. Gesteund door Iran vormen deze groepen de ‘As van verzet’. Tegenwoordig heeft de beweging in bepaalde delen van Libanon praktisch de macht in handen, ondanks dat op papier de Libanese regering het voor het zeggen heeft. Het gaat dan vooral om het zuiden en sommige wijken in hoofdstad Beiroet. In deze gebieden wapperen op grote schaal de geelgroene Hezbollah-vlaggen.
De groep is sinds 2006 ook politiek actief en heeft meerdere zetels in het Libanese parlement. Onder een deel van de bevolking is Hezbollah populair, onder meer omdat de politieke tak zorgt voor goede dienstverlening in het land op het gebied van zorg en onderwijs. ,,Maar die steun is vooral te vinden onder de sjiitische bevolking. Onder soennitische moslims, christenen en druzen in Libanon is het een ander verhaal, aangezien Hezbollah zich vooral richt op een betere positie van sjiieten. Toch blijkt uit een recente peiling, gepubliceerd in tijdschrift Foreign Affairs, dat de steun voor Hezbollah onder de andere drie gemeenschappen dit jaar is toegenomen. Die stijgende populariteit zou vooral door de situatie in Gaza komen’’, zegt Midden-Oostendeskundige Erwin van Veen.
Sinds 1992 is Hassan Nasrallah de leider van de beweging. Zijn rechterhand, commandant Fuad Shukr, werd vorige week in Beiroet door de Israëliërs vermoord. De militanten zweerden wraak voor dit gevoelige verlies van de man die al sinds het begin bij Hezbollah was betrokken. Aanleiding voor Jeruzalem om Shukr uit de weg te ruimen was een raketinslag van Hezbollah op de Golanhoogten. Hierbij kwamen twaalf kinderen om het leven.
Vrouwen zwaaien met Hezbollah-vlaggen in Beiroet.
Vrouwen zwaaien met Hezbollah-vlaggen in Beiroet. © AFP
Wat is de militaire slagkracht?
De guerrillastrijd van de jaren 80 en 90 behoort tot het verleden. Hezbollah - de gewapende tak is door de VS en de EU op de terreurlijst geplaatst - lijkt inmiddels meer op een professioneel leger met een strakke organisatiestructuur. Hezbollah bezit volgens militair deskundigen meer dan 100.000 raketten en drones, vaak van Russische en Iraanse makelij. Honderden van deze raketten hebben een bereik van meer dan 250 kilometer, genoeg om het grootste deel van Israël te bedreigen. Schattingen over het aantal soldaten lopen uiteen, maar het zou om tienduizenden tot honderdduizend strijders gaan, inclusief reservisten. Daarnaast heeft Hezbollah een elite-eenheid die bestaat uit ongeveer 2500 strijders. Dit arsenaal maakt Hezbollah een van de zwaarst bewapende milities ter wereld.
Hoe hard kan Hezbollah Israël raken?
Van Veen: ,,Ze hebben geen gevechtsvliegtuigen of tanks waarmee ze zich kunnen verplaatsen, maar ze beschikken wel over precisieraketten. Niemand weet precies hoeveel, maar het zijn er veel. Ze moeten in staat zijn om een enorm arsenaal aan raketten en drones kort achter elkaar te lanceren. Hierdoor kan de luchtverdediging van Israël verzadigd raken. Als dat gebeurt kunnen de raketten voor veel ellende zorgen. Tot nu toe hebben we vooral schermutselingen in het grensgebied van Noord-Israël en Zuid-Libanon gezien, maar algemeen wordt aangenomen dat Hezbollah de zuiderburen veel harder kan raken.’’
Als Israël besluit een tweede oorlogsfront te openen en Zuid-Libanon binnen te vallen, brengt dat volgens de aan Clingendael verbonden Van Veen veel risico's met zich mee voor de Israëlische troepen. ,,Hezbollah heeft meer dan duizend strijders ingezet tijdens de burgeroorlog in Syrië, ze hebben dus de ervaring om een grondoorlog te voeren. Dat weten ze in Israël ook als geen ander. Dat land viel in de zomer van 2006 Libanon binnen, maar het lukte niet om Hezbollah uit te schakelen. Na een maand was de bezetting al voorbij. Bijna elke man in Zuid-Libanon is minimaal één keer in zijn leven getraind door Hezbollah. Nogmaals, niemand weet exact hoe hard ze Israël echt kunnen raken. En hopelijk blijft die vraag ondanks alle spanningen onbeantwoord.’’
quote:
Hmmmquote:
Wie heeft dit gelezen ?quote:
quote:
hmm... ja oke ligt er aan wat je als pakketpunt zietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, "je haalt pakketjes" is gewoon coke
"Je stuurt bloemen en kaartjes naar vrienden/familie". Leuk om te lezen als familie, dat ze niet eens de moeite neemt om zelf een kaartje te sturenquote:
IJsflatie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Die ijsjes worden wel steeds goedkoper he
dat zal voor haar familie en vrienden al niet als ene verrassing komenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Je stuurt bloemen en kaartjes naar vrienden/familie". Leuk om te lezen als familie, dat ze niet eens de moeite neemt om zelf een kaartje te sturen
Hoe gaat het nu met je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:13 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog pulled chicken in de vriezer. Kan daar wel een blokje van toevoegen
"je regelt alles rondom de auto." als de dealer voor de deur staatquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm... ja oke ligt er aan wat je als pakketpunt ziet
Dus het is waar...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heeft een heel hoog "hep op feesboek gestaan" gehalte.
Wel oke hoor. Ben wel over de schrik heenquote:
Watte?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heeft een heel hoog "hep op feesboek gestaan" gehalte.
Wel zo persoonlijk als je van haar iets krijgt iigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zal voor haar familie en vrienden al niet als ene verrassing komen
Ze liepen hier laatst de oprit op, zagen dat er een deurbelcamera was, en draaiden gelijk weer omquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:16 schreef gianni61 het volgende:
In ander nieuws: Jehovah getuigen maken tegenwoordig gebruik van kinder arbeid. ze stonden hier aan de deur
Melding maken van uitbuitingquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:16 schreef gianni61 het volgende:
In ander nieuws: Jehovah getuigen maken tegenwoordig gebruik van kinder arbeid. ze stonden hier aan de deur
ze belden aan, ik hoorde kinderen, dus keek al eens uit het raam. toen zag ik nog mamma's en een kinderwagen. Maar voor ik naar beneden was om de deur open te doen werd al een foldertje naar binnen gedrukt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze liepen hier laatst de oprit op, zagen dat er een deurbelcamera was, en draaiden gelijk weer omMisschien dachten ze: ok als ze zien wie er staan doen ze toch niet open.
Oh, straks nog maar een keer dan als het om het echie gaatquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
sow de NL mannen zetten even een WR neer bij het baanrennen teamsprint.. En dit was niet eens in de finale
Ja, moet wel goed komen met deze tijdenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, straks nog maar een keer dan als het om het echie gaat
Schijf.quote:
Ben je nu bekeert?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:16 schreef gianni61 het volgende:
Oke Afrika.quote:
Misschien kwamen ze inbrekenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze liepen hier laatst de oprit op, zagen dat er een deurbelcamera was, en draaiden gelijk weer omMisschien dachten ze: ok als ze zien wie er staan doen ze toch niet open.
nee, ik haat mensen met kinderen nu nog meerquote:
Ja of Koekel als je in Rotterdam en omstreken werkt.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kan hem in stukjes snijden hè
Als dat incl. schil is, 100% buikpijn -garantiequote:
broccoli?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, het is ineens alweer half 8.. ga wel wat eten maken dan
maar wel om te eten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:29 schreef CherryLips het volgende:
Naar Boni geweest. Vrij essentieel ingrediënt vergeten. Naar de AH gelopen voor ingrediënt en nog iets wat de Boni niet heeft. Caviakooi schoongemaakt. Even wat geklooid op het balkon. Was gevouwen. Zaagsel en snoeiafval weggegooid. Nu overal zweet. Geen zin om te koken.
quote:De UEFA heeft videoscheidsrechter Bartosz Frankowski en zijn assistent Tomasz Musial van het duel tussen Dynamo Kyiv en Rangers FC van dinsdagavond in de derde voorronde van de Champions League gehaald. Het Poolse duo werd maandagavond door de politie van Lublin gearresteerd omdat ze met een verkeersbord in hun handen stonden. Ze werden aangehouden voor vandalisme en bleken ook te veel gedronken te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |