Nou ja zegquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
@:aberkullie is een pijlgifkikker
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een hoatzin
[ afbeelding ]
quote:Stinkvogels worden ze in Suriname genoemd omdat hun vlees stinkt.
dat is niet de reden!quote:
Is dit een walibi flevo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent een walibi
[ afbeelding ]
Jij bent een schaamluis. Leefgebied is het aarshaar van Paul de Leeuw.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
naaktslakken vervullen een belangrijke rol in het ecosysteem
jij bent een pijlstaartrogquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:07 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Is dit een walibi flevo?![]()
Maar ik ben ook wel benieuwd
jij gaat hier niet over gedraag jezelf!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:07 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Jij bent een schaamluis. Leefgebied is het aarshaar van Paul de Leeuw.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een pijlstaartrog
[ afbeelding ]
Een vrolijke grappig vogel die opvalt met mooie kleur.quote:
Daar kan ik ook wel mee levenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een bizon
[ afbeelding ]
jij bent een ossenpikkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:13 schreef valentijn101 het volgende:
Ow, ik ben heel benieuwd wat ik zou kunnen zijn.
jij bent een eekhoornquote:
Ah mooi jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een eekhoorn
[ afbeelding ]
Doe niet zo lullig tegen Fokkie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een wild zwijn
[ afbeelding ]
graag ook uitlegquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent een Siamang
[ afbeelding ]
quote:
Nu ben ik ook benieuwd naar uitlegquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een eekhoorn
[ afbeelding ]
eekhoorns worden door veel mensen gezien als een positief dier welke goed vooruit denken door voeding te bewaren voor de winter, ze zijn klein en snel en duiken overal op, vind ik bij jouw postgedrag passenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:26 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Nu ben ik ook benieuwd naar uitleg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |