jij bent een zee egelquote:
quote:Op het eerste zicht lijken zee-egels nutteloos, maar zee-egels spelen een belangrijke rol in het beheren van kelpbossen, hiernaast zijn ze giftig. Dit past dus prima bij jou.
jij bent een bidsprinkhaanquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vreemd dat user @:Solotovski geen wild zwijn is!
quote:nee nijlkrokodil omdat je(solo red.) hier altijd een beetje rustig ligt in het water en dan ineens heel hard bijt
en een beetje groot en lomp en nijlkrokodillen kunnen erg veel eten in een keer
jij bent een kubuskwalquote:
Omg , kijk hoe mooiquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een kubuskwal
[ afbeelding ]
Jij bent een clownvisquote:
Jij bent een walibiquote:
jij bent een wild zwijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Erg vreemd dat ik nog niet behandeld ben
What the actual fuckquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een wild zwijn
[ afbeelding ]
hear me outquote:
Hmmmmmquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hear me out
ik kom tot deze conclusie omdat jij net als een wild zwijn soms heel hard een discussie in kan rennen om iedereen omver te beuken, maar stiekem doe je dit om kleine biggen te beschermen en heb je wel een goed hart
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een naaktslak
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
jij bent een hoatzinquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:01 schreef Elan het volgende:
tvpjij bent een spotlijsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
naaktslakken vervullen een belangrijke rol in het ecosysteemquote:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
@:aberkullie is een pijlgifkikker
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een hoatzin
[ afbeelding ]
quote:Stinkvogels worden ze in Suriname genoemd omdat hun vlees stinkt.
dat is niet de reden!quote:
Is dit een walibi flevo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent een walibi
[ afbeelding ]
Jij bent een schaamluis. Leefgebied is het aarshaar van Paul de Leeuw.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
naaktslakken vervullen een belangrijke rol in het ecosysteem
jij bent een pijlstaartrogquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:07 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Is dit een walibi flevo?![]()
Maar ik ben ook wel benieuwd
jij gaat hier niet over gedraag jezelf!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:07 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Jij bent een schaamluis. Leefgebied is het aarshaar van Paul de Leeuw.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een pijlstaartrog
[ afbeelding ]
Een vrolijke grappig vogel die opvalt met mooie kleur.quote:
Daar kan ik ook wel mee levenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een bizon
[ afbeelding ]
jij bent een ossenpikkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:13 schreef valentijn101 het volgende:
Ow, ik ben heel benieuwd wat ik zou kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |