Ik heb een aluminium set van de Intratuin al 5 jaar en die is top!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:48 schreef YoopY het volgende:
Investeer in hoezen voor de set.
En liever niet naar Intratuin ofzo. Ga liever naar Kees Smit en laat je goed adviseren. Je weet bijvoorbeeld waar het mis ging bij de laatste set, daar sowieso op letten bij de nieuwe aankoop.
Succes!
Tja wat is wijsheid, eerst had je de witte kunststof toen de groen en rode, daarna het hardhout wat ook bagger bleek te zijn, Het nepriet(wicker dus) ligt ook al grotendeels op het stort, en nu zijn we aanbeland bij de aluminium setjes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:05 schreef kwiwi het volgende:
Handig topic, ben ook op zoek naar een nieuwe set. Had hetzelfde probleem als TS.
Ja ik zat vandaag toevallig ook al naar aluminium te kijken. Heb al wicker en meerdere keren hout (verschillende soorten) geprobeerd. Niks blijft er een beetje fatsoenlijk uitzien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:09 schreef halfway het volgende:
[..]
Tja wat is wijsheid, eerst had je de witte kunststof toen de groen en rode, daarna het hardhout wat ook bagger bleek te zijn, Het nepriet(wicker dus) ligt ook al grotendeels op het stort, en nu zijn we aanbeland bij de aluminium setjes.
Schreeuwend duur maar volgens mij de beste optie van de laatste 30 jaar.
Hardhout bagger? We hebben nu een onbehandeld teak tuinbank in de tuin staan, die mijn ouders ergens begin jaren 90 gekocht hebben, en die al die tijd buiten heeft gestaan. Doet het nog prima. Hun teak tuinset die ze midden jaren 90 gekocht hebben (en veel gebruikt in een groot gezin) ging een jaar of 10 geleden pas achteruit en durf ik nu niet meer op te zittenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:09 schreef halfway het volgende:
[..]
Tja wat is wijsheid, eerst had je de witte kunststof toen de groen en rode, daarna het hardhout wat ook bagger bleek te zijn, Het nepriet(wicker dus) ligt ook al grotendeels op het stort, en nu zijn we aanbeland bij de aluminium setjes.
Schreeuwend duur maar volgens mij de beste optie van de laatste 30 jaar.
Het is bijna tijd voor de uitverkoop bij de tuincentra. Nog een paar weken en de tuinmeubels gaan plek maken voor de kerstversiering. De kans om je slag te slaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:37 schreef bamibal06 het volgende:
Ik wil rond de 1000 euro uitgeven
wat is jullie aanbeveling?
Ik zie dat op plekken de sale al begonnen is!!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:43 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Het is bijna tijd voor de uitverkoop bij de tuincentra. Nog een paar weken en de tuinmeubels gaan plek maken voor de kerstversiering. De kans om je slag te slaan.
Aanbeveling is dan ook om in de gaten te houden wanneer de uitverkoop begint en er direct bij te zijn. Het gaat hard met de leeg verkoop met de flinke kortingen die ze geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |