Ik krijg het er nu al heet van.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:20 schreef 12Beaufort het volgende:
Maandag en dinsdag waarschijnlijk tropisch.
[ afbeelding ]
Grappig, hier juist iets koeler, maar 35 graden in Portugal is de voorspellingquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:20 schreef 12Beaufort het volgende:
Maandag en dinsdag waarschijnlijk tropisch.
[ afbeelding ]
Anders ik wel. Impending doom is upon us. En maandag begin ik weer met werken, dat maakt het er niet beter opquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik krijg het er nu al heet van.
met airco?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 02:05 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Anders ik wel. Impending doom is upon us. En maandag begin ik weer met werken, dat maakt het er niet beter op
Nee, fijne zomer temperaturen, dus niet te heet. 24-26 is voldoende. geen 30-34quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Goor kutweer. Laat die herfsttemperaturen maar zsm komen...
Najaar & Winter 2024/2025 wordt prachtig. Droog & zonnigquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, fijne zomer temperaturen, dus niet te heet. 24-26 is voldoende. geen 30-34
Herfst temperatruren krijg jij snel genoeg weer maandenlang
Net zoals afgelopen mei zeker?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Najaar & Winter 2024/2025 wordt prachtig. Droog & zonnig
Lekker. Hier vooralsnog de zomer zonder knalquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:25 schreef INViCTuS het volgende:
2 hete dagen en dan dinsdag knallen
[ x ]
Dinsdag ook! Maar eerst ff vandaag 50 tinten grijs en zeikende regen, koelen wat je koelen kunt in huis en lekker poetsenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:22 schreef KingRoland het volgende:
Maandag kunnen we weer global warming roepen
Ja, wel jammer dat dat hier zo vaak afgewisseld wordt. Mooie dagen met deze zooi. Koud is het niet, maar wel al de hele dag grijs. Doe gewoon eens een maand stabiel, aangename 24-26 en lage luchtvochtigheid. Nu weer dit en na het weekend weer smerig heet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:19 schreef dick_laurent het volgende:
Whoaaa is dit nou die fameuze grijze treurnis @:INViCTuS ?
Nee dit valt geloof ik nog mee.
Wel frisjes maar niet vervelend frisjes nog steeds, en de zon komt er denk ik straks alweer bij.
Komt in het late najaar wel. De zeeën daar zijn zo abnormaal warm dat ik denk dat er wel veel terreur buien en depressies zullen ontstaan in Zuid/zuidwest/zuidoost Europaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker. Hier vooralsnog de zomer zonder knal
Gelukkig maar. Deze ellende heeft inmiddels lang genoeg geduurd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, fijne zomer temperaturen, dus niet te heet. 24-26 is voldoende. geen 30-34
Herfst temperatruren krijg jij snel genoeg weer maandenlang
Oke de dagen die er nog aan komen maandag/dinsdag van 30+ daarvan snap ik dat jij die ellendig zult vinden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Deze ellende heeft inmiddels lang genoeg geduurd.
Gisteren, eergisteren en vandaag gaat wel qua temperatuur, al is dat wel echt de max wat ik nog 'oke' vind. Eigenlijk al te warm om me enigzins prettig te voelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oke de dagen die er nog aan komen maandag/dinsdag van 30+ daarvan snap ik dat jij die ellendig zult vinden.
Maar dagen zoals eergisteren/gisteren en zèker vandaag qua temperatuur... Vond je dat ook oprecht ellendig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |