Ik zal mijn best doen om - ploeterend - te rapporteren vanuit de verzengende hitte met mijn koelvest aan. Vervolgens breng ik nog een verslag uit over de gemeten maximumtemperatuur van de dag, terwijl ik helikopterend met m'n piemel voor de airco hang om die zweetzak af te koelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We kijken hoe dan ook al uit naar je epistels over hoe verschrikkelijk het allemaal is.
Geeft nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
Eerste twee weken van augustus gaan waarschijnlijk fors bovengemiddeld warm zijn. Daarna is nog te ver weg om serieus iets over te zeggen.
welcome to the thunderdomequote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:37 schreef PzKpfw het volgende:
Net weer twee dagen terug in Nederland en het is alweer grijze treurnis en regen..
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen om - ploeterend - te rapporteren vanuit de verzengende hitte met mijn koelvest aan. Vervolgens breng ik nog een verslag uit over de gemeten maximumtemperatuur van de dag, terwijl ik helikopterend met m'n piemel voor de airco hang om die zweetzak af te koelen.
Komt helemaal goed
Mwah, het is zoals tot nu toe vrijwel elke echt hete dag ook meteen super onaangenaam. En dat hoeft niet perseequote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
1 dag hitte. Niet gelijk janken allemaal![]()
het is niet zo moeilijk, gewoon warm met een lage LV en DPquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mwah, het is zoals tot nu toe vrijwel elke echt hete dag ook meteen super onaangenaam. En dat hoeft niet persee
Precies. Dan is het ook meteen heerlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is niet zo moeilijk, gewoon warm met een lage LV en DP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:44 schreef Bocaj het volgende:
Maandag 33 graden...![]()
[ afbeelding ]ma en di heet, dan weer down en bewolkt, buien weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ontzettend veel regen staat er nog niet in volgens mij.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ma en di heet, dan weer down en bewolkt, buien weer.
Snap ik wel als je de Spaanse hoogzon gewend bent.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:13 schreef dick_laurent het volgende:
21 graden. Toch maar even vestje aan gedaan.
@:elan
Mmja, qua 'hitte' misschien wel iets, in de zin van bijvoorbeeld gister toen was het tegen de 30 graden en dat voelde idd wel warm, maar zeker niet heftig of uberhaupt echt heet. Gewoon goed zomerdagje zeg maar.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap ik wel als je de Spaanse hoogzon gewend bent.
Ervaar je de warmte nou ook anders dan hier? Even los dat het nu wat koeler is.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 05:02 schreef Za het volgende:
Maandag plaatselijk 36 graden, zijn er al allerlei noodplannen paraat?
Verlaat uw huis niet.
Drink voldoende.
Zet de luxaflex niet open.
Laat uw hond of familie niet in de auto achter.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 05:02 schreef Za het volgende:
Maandag plaatselijk 36 graden, zijn er al allerlei noodplannen paraat?
Verlaat uw huis niet.
Drink voldoende.
Zet de luxaflex niet open.
Laat uw hond of familie niet in de auto achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |