SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door datismijnmening op 05-08-2024 23:14:23 ]-XOXO-
Nee, waarom denk je dat? En jij wel dan?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij werd niet als laatste gekozen?
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende: [..] Oh help ja... herinner me ineens die slingerbochten weer...
Ohhh, wanneer ben je geweest?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Nou misschien wel als ik exact weet waar die kerk is, maar ik heb ze nog nooit zien zingen en swingen
![]()
klinkt wel leuk en vrolijk
Nee nou ja, je gevoel is je gevoel toch? En ik vind je niet zeuren
Ohhh leuk Pukkelpop, daar ben ik ook twee keer heen geweest, superleuk, voor welke bands ga je of gewoon voor de fun and giggles? Oh das wel shit.. meteen moeten werken
![]()
Wil je nog een glaasje chocolademelk, anders?quote:
vertelquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken wel de Willy Wanker van Helmond.
ben even aan het minderen, want komt zo een kilo bij zo...quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je nog een glaasje chocolademelk, anders?
Nou ja dat was zo'n klein getint mannetje (Willy) en die liep altijd door het stadscentrum in een trainingsbroek met zijn handen steeds DAAR.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dat was zo'n klein getint mannetje (Willy) en die liep altijd door het stadscentrum in een trainingsbroek met zijn handen steeds DAAR.
Ja maar nee stop, dit klinkt gemeenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik welquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, waarom denk je dat? En jij wel dan?
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:13 schreef mschol het volgende:
waarom staat die slet in de OP?When will Taylor Swift endorse Kamala Harris? Swifties are already leaping into action.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2005 en 2006 dacht ikquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ohhh, wanneer ben je geweest?ik ben twee keer eerder geweest volgens mij, editie met foo fighters en editie met the prodigyyyyy Nu vooral voor fun, geen echt grote dingen maar wel genoeg leuke bands
Heb jij nog vakantie eigenlijk?
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:13 schreef mschol het volgende:
waarom staat die slet in de OP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
ik won altijd met gym, want anders zette ik mensen op DE LIJST.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik welIk was niet sportief en niet fanatiek
Maar ik denk dat jij dat juist wel was
Ja, maar dan snap ik wel dat je gymmen niet leuk vondquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik welIk was niet sportief en niet fanatiek
Maar ik denk dat jij dat juist wel was
Iedereen beven van angst natuurlijkquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik won altijd met gym, want anders zette ik mensen op DE LIJST.
Ja nee, heel goed.. er is een tijd en plaats voor allesquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar nee stop, dit klinkt gemeenhet is een kind van 10 en ik had al gezellig samen fruit geplukt en gegeten maar zo’n kind blijft non-stop aandacht vragen
en ik ging verder met struiken verwijderen en dan sta je je kapot te werken en wil zo’n kind dat je kijkt hoe ze schommelt? No
![]()
nu even niet
Vooral turnen niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan snap ik wel dat je gymmen niet leuk vond
Jongeheer Etto in zijn driedelig grijze gympakje met vlinderstrikquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, vooral de bok...quote:
Dat doen ze allemaal in Helmondquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dat was zo'n klein getint mannetje (Willy) en die liep altijd door het stadscentrum in een trainingsbroek met zijn handen steeds DAAR.
Jij was toch de rekstok?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jongeheer Etto in zijn driedelig grijze gympakje met vlinderstrik
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, vooral de bok...
was er zo zeker van dat ik heel hard en heel hoog moest springen dat ik echt drie meter erachter neerlazerde
The Hivesquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2005 en 2006 dacht ik
https://2018.pukkelpop.be/nl/history/2005/
Toen voornamelijk voor: Basement Jaxx - Franz Ferdinand - Royksopp - ZornikThe Hives en ik denk the Prodigy ???
https://www.pukkelpop.be/nl/geschiedenis/2006
Toen voornamelijk voor: Snow Patrol, Scissor Sisters, Daft Punk, Placebo, Artic Monkeys, HIM, Yeah Yeah Yeah's
Ik heb nog 3 reisjes voor de boeg, dit jaar en voor volgend jaar staat ook nog wat in de steigersEerst opleiding overleven
Wat een bevalling
Heel wat fiere geslachtsdelen zijn tegen zo'n bok gespleten of explosief gebroken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, vooral de bok...
was er zo zeker van dat ik heel hard en heel hoog moest springen dat ik echt drie meter erachter neerlazerde
Oehhh, wat een leuke namenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2005 en 2006 dacht ik
https://2018.pukkelpop.be/nl/history/2005/
Toen voornamelijk voor: Basement Jaxx - Franz Ferdinand - Royksopp - ZornikThe Hives en ik denk the Prodigy ???
https://www.pukkelpop.be/nl/geschiedenis/2006
Toen voornamelijk voor: Snow Patrol, Scissor Sisters, Daft Punk, Placebo, Artic Monkeys, HIM, Yeah Yeah Yeah's
Ik heb nog 3 reisjes voor de boeg, dit jaar en voor volgend jaar staat ook nog wat in de steigersEerst opleiding overleven
Wat een bevalling
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel wat fiere geslachtsdelen zijn tegen zo'n bok gespleten of explosief gebroken.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pukkelpop 2024
Ik ken alleen: Becky Hill, Flogging Molly, Sam Smith, The Offspring, Sugababes (lol), Snelle (van naam), Skrillex, s10 (van naam) en Charlotte de Witte
Lol shit en oudquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhh, wat een leuke namenwas placebo goed/leuk?!?
Heb ze wel ooit live gezien maar toen waren ze al shit en oud met teksten zoals ‘my computer thinks I’m gay’…. Ok.
wanneer (hopelijk) klaar?
Nou ja, zo'n festival zit wel vol met sfeer, dus zal vast wel leuk zijnquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
dat is niet best
Queens of the Stone Age was afsluiter maar hebben afgezegd
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
SHUTTLE RUN
kennen jullie dat nog???
Allemachtig wie bedacht dat???
Als een kudde puberende bizons na een piepje van links naar rechts en weer terug...
Sugababes, je ziet en hoort precies wie er niet van de snoepjes af kan blijven.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sugababes, je ziet en hoort precies wie er niet van de snoepjes af kan blijven.
All rise for the national anthem
Boh wat was ik daar goed inquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
SHUTTLE RUN
kennen jullie dat nog???
Als een kudde puberende bizons na een piepje van links naar rechts en weer terug...
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol shit en oudJa, Placebo was erg fijn, we stonden toen vooraan en ik durfde niet naar de wc
![]()
Ik volg ze nu niet meer, maar was destijds wel fijne muziek
Denk eind deze maand klaaren ook klaar mee
De rokertjes vielen als eerste af.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
TRAP 5
pieeeeeeeeeeeeeep
*STAMSTAMPSTAMPSTAMPSTAMPSTAMP*
pieeeeeeeeeeeeeep-piep
TRAP 6
Ik rookte toen nog niet...quote:
Was je gay op de middelbare?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik rookte toen nog niet...
ja, WORST, om 't op z'n Haags te houden
Die staat hier al de hele dag op repeat.quote:
Dat doen ze nog steedsquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
SHUTTLE RUN
kennen jullie dat nog???
Hahaha echt? Dat is zo duurquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, zo'n festival zit wel vol met sfeer, dus zal vast wel leuk zijn
Ga je met een tent ? Wij waren daar de eerste keer met een 1,5 persoonstentje
NOOIT
MEER
Dus die 2e keer was in een hotel, want luxeperdjes
De meiden op de bank zijn je dankbaar voor het uitstellen van nog meer gymquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boh wat was ik daar goed in![]()
![]()
Alle girls gleden low key van de bank omdat ik al die uitslovende voetbaltjappies er uit rende
Lekker plaatjequote:Op maandag 5 augustus 2024 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die staat hier al de hele dag op repeat.
Niet echt, als iets me ervan overtuigde dat ik toch echt hetero was, was het het zien van die hele behaarde dekbedovertrekken op jongensbenen en ruggen bij het douchenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was je gay op de middelbare?
Wtf naar wat voor rare middelbare ging jij?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet echt, als iets me ervan overtuigde dat ik toch echt hetero was, was het het zien van die hele behaarde dekbedovertrekken op jongensbenen en ruggen bij het douchen
Eéntje waar je na de gym moest douchen...quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf naar wat voor rare middelbare ging jij?
Vrolijk en happy? Kloptquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
Vlinder was trouwens wel gay op de middelbare heeft ze me verteld
Dat moest hier ook maar doet toch niemand johquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Eéntje waar je na de gym moest douchen...
Volgens mij mag douchen niet eens meer, teveel Turken en geslachten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja wij moesten dus...quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat moest hier ook maar doet toch niemand joh
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon Axe Africaquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom keek je naar hun benen en ruggen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet echt, als iets me ervan overtuigde dat ik toch echt hetero was, was het het zien van die hele behaarde dekbedovertrekken op jongensbenen en ruggen bij het douchen
waar?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:35 schreef mschol het volgende:
en toch weer brons ipv zilver
wat een aanfluiting
laat ik het zo zeggen: je kon er niet omheenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom keek je naar hun benen en ruggen?
lekker stinken in de klassenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig knippen ze je piemel af en trekken ze een jurkje aan als ze je zien loeren naar harige lichaamsdelen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: je kon er niet omheen
Ik keek vooral naar hun piemels, haha.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: je kon er niet omheen
Mijn god, al die Axe deo's door elkaar heenquote:
Was zeker 250 jaar geleden?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:36 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger kreeg je slaag als je niet ging douchen en moesten je ouders op school komen dat je een smerige vieze onhygiënische onaangepaste jongeman was, kreeg je zelfs een doorverwijzing naar een psycholoog om te checken of je geen seksuele of sociale afwijkingen had.
Ik was toen 11 ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was zeker 250 jaar geleden?
Moest je jezelf nog afdrogen met een tegenspartelende pterodactylus.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was zeker 250 jaar geleden?
Kan oe zegge, dè viel nog nie meejequote:Op maandag 5 augustus 2024 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest je jezelf nog afdrogen met een tegenspartelende pterodactylus.
Wie?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een liedje van Waylon Swipf.
dimmy komt je nu in elkaar slaanquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet zingen, dat is meestal een hoop hoog gepiep.
Lol die loser staat al een tijdje op mutequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dimmy komt je nu in elkaar slaan
wow, ik niet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lol die loser staat al een tijdje op mute![]()
thanks...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe kut je als user moet zijn om als enige op mijn blocklijst te staan
Zou pijpen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:23 schreef Koen66 het volgende:
https://www.libelle.nl/eu(...)-op-haters~b09b5073/
Wow wat is deze
Zij heeft volgens mij een genetische aandoening waardoor haar gezicht zo geworden is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:23 schreef Koen66 het volgende:
Wow wat is deze
Ama ligt onder je bedquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
Zo komt ineens een wietlucht naar binnen drijven![]()
die luiboei ligt weer te slapenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh wat gezellie![]()
@:ama geef eens door
Kan enorm opluchten.quote:
Helloquote:
Heb jij al vakantie?quote:
Ik zal even heel diep denken, kom er later op terugquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:23 schreef Koen66 het volgende:
Wow wat is deze
quote:“Als ik niet train, voel ik me niet lekker.” Ze eet elke drie uur kleine porties, “zoals een baby, om de nodige voedingsstoffen binnen te krijgen”.
Conditie ja?quote:"In de 21ste eeuw zou de conditie van een vrouw geen aandacht mogen trekken”, aldus de prinses die er eerder echt heel anders uitzag.
SNel doen dan, is zo gebeurdquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 06:56 schreef Karzai het volgende:
hete dag vandaag, helaas is het knoopje van mijn korte broek afgesprongen, die moet ik er weer even aannaaien
ik heb er nog wel een maar die heeft geen handige zakken waar ik mijn spullen ik kwijt kan
ik heb geen naald en draad in huisquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNel doen dan, is zo gebeurd
Handig om er nog een aan te schaffen
O jee, dan dat ook maar aanschaffen.quote:
nee ook niet, ik ga morgen wel even langs de c&a of de zeeman voor een reservebroekquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, dan dat ook maar aanschaffen.
Heb je niet een veiligheidspeldje, kan je je broek ook dichtmaken
Wel zo handig en naald en draad is ook niet zo duurquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee ook niet, ik ga morgen wel even langs de c&a of de zeeman voor een reservebroek
ja mannen huishouden hequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel zo handig en naald en draad is ook niet zo duurWel handig om in huis te hebben zie je wel
Ik ken ook alleen staande mannen die gewoon een naaimachine in huis hebben.quote:
Heb je een 24 uur meeting?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben blij als de bloeddrukmeter eraf mag over 3 uurtjes. Het ding begint te jeuken.
Nog nooit een naaimachine gehadquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen staande mannen die gewoon een naaimachine in huis hebben.
Altijd handig indien nodig
Heb er trouwens zelf ook niet een meer, ja een kapotte.
Deze jat ik even.quote:
O ik wel heb heel veel kleding genaaidquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog nooit een naaimachine gehad
Wel genoeg naalden en draad.
Dat gaat inderdaad vervelen, vooral irritant als je ligt te slapen en je arm wordt steeds dicht gedruktquote:
Dat had ik vanochtend om 6 uur. Voor de rest van de nacht viel het mee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad vervelen, vooral irritant als je ligt te slapen en je arm wordt steeds dicht gedrukt
Gelukkig maar, hopelijk valt de meeting meequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat had ik vanochtend om 6 uur. Voor de rest van de nacht viel het mee.
naaien doe ik niet aanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen staande mannen die gewoon een naaimachine in huis hebben.
Altijd handig indien nodig
Heb er trouwens zelf ook niet een meer, ja een kapotte.
Morguh bitterbalquote:
Houden zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:29 schreef mschol het volgende:
[..]
naaien doe ik niet aan
zou niet weten hoe
ik heb misschien op school eens naald en draad aangeraakt maar dat was het welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik kan een knoop aannaaien en die komt zeker niet meer los.
Wat been betreft wel, heup en bekken helaas nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zit je nog in een stijgende lijn?
hmz duurt dat gewoon langer?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat been betreft wel, heup en bekken helaas niet
Ik stelde vaak de naaimachine in voor mijn moeder.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb misschien op school eens naald en draad aangeraakt maar dat was het wel
Geen idee, wat ik wel weet is dat ik er gek van word.quote:
Beterschapquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnxquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had op de MDS het vak textielkennis.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kreeg een basis kleding (zo heet de opkeiding)
mja dat snap ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, wat ik wel weet is dat ik er gek van word.
En jou been?quote:
Eindelijk, werd ook wel tijd hequote:
neequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik mag gewoon weekend hebben hoor
ja moet zien te voorkomen dat dat vocht er in komt en dat was r natuurlijk weer door de aanrijding in januariquote:
Ik had ooit een gymdocent die de klas bij 5 graden buitentemperatuur liet buiten gymenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Precies genoeg van de eerste pagina gelezen voor een:schoolgym
buitengym
![]()
shuttle run
![]()
![]()
Tevens: kom net van de fiets af en nu heb ik het warm. Even m'n hoofd deppen.
Oh, dát vind ik op zich niet zo'n enorm probleem, als je dat maar op tijd weet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had ooit een gymdocent die de klas bij 5 graden buitentemperatuur liet buiten gymen
Dit is heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dát vind ik op zich niet zo'n enorm probleem, als je dat maar op tijd weet.
Wij moesten altijd naar een of ander afgelegen sportveld op een kwartier fietsen op het 5e en 6e uur. En dan het 7e en 8e ook nog les hebben.
alleen je hoofd? dat valt meequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Precies genoeg van de eerste pagina gelezen voor een:schoolgym
buitengym
![]()
shuttle run
![]()
![]()
Tevens: kom net van de fiets af en nu heb ik het warm. Even m'n hoofd deppen.
Verder zweet ik eigenlijk niet, alle warmte moet via m'n hoofd.quote:
ach denk dat iedereen wel lekker naar zweet ruikt vandaag, bij ons in ieder geval wel want we hebben geen aircoquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Voordeel is wel dat ik niet zo snel naar zweet zal meuren.
Held.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had ooit een gymdocent die de klas bij 5 graden buitentemperatuur liet buiten gymen
Vorige week was de monteur bij ons op kantoor vergeten om de koelingssysteem aan te zettenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
ach denk dat iedereen wel lekker naar zweet ruikt vandaag, bij ons in ieder geval wel want we hebben geen airco
Zolang het maar geen 3 dagen oud zweet is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
ach denk dat iedereen wel lekker naar zweet ruikt vandaag, bij ons in ieder geval wel want we hebben geen airco
Thuiswerkgenot, dus geen verkeersavonturen vandaag.quote:
Ik was vanmorgen zo ongeveer de eerste op kantoor dus kon niet binnenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thuiswerkgenot, dus geen verkeersavonturen vandaag.
Niet 'Joehoe?'quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Stond ik daar: "HALLO AUFMACHEN! ICH MUSS ARBEITEN!"
Dit klinkt wel waarschijnlijker.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:14 schreef essnhills het volgende:
Wilhelminnie is nog niet in de val gelopen
ja ik heb nu de boel alvast dicht gedaan. Donker houden in huisquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is nu nog te doen qua temperatuur
Is niet echt hoog hoorquote:
Schijnt redelijk normaal te zijn dat ze er niet meteen ingaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
ja ik heb nu de boel alvast dicht gedaan. Donker houden in huis
Ja, ga ik ook maar doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
ja ik heb nu de boel alvast dicht gedaan. Donker houden in huis
Oke, was gezellig, snel weer doenquote:
Morguhquote:
Het wordt 29cquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister de basilicum en de peterselie verpot en van binnen naar buiten gedaan.
De basilicum heeft al veel bezoek gehad van vliegbeestjes.
Vandaag alleen nog een hoop van hetzelfde pluizige onkruid uit se tuin halen.
Die beestjes glibberen ook overal doorheen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:14 schreef essnhills het volgende:
Wilhelminnie is nog niet in de val gelopen
Aah dacht al je zoekt ff het warmste moment op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga dat ook niet doen om 3 uur.
Niet akkoord.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Hm, ik had wat festivaloutfits in m'n hoofd, maar het wordt 30C daar.
Ik trek wel gewoon niks aan ofzo.
M'n daadwerkelijke plan is een sportbh en shorts, kan ik ook gewoon wat water over mezelf uitstorten zonder dat het irritant gaat aanvoelen.quote:
Ik zag oplopende temperaturen naar 34Cquote:
Nee heb ook 2 vallen neergezetquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die beestjes glibberen ook overal doorheen.
Vaak is het er ook niet één, overigens.
Nu al een deel gedaan. Vanavond misschien nog wat. Als de kleine ik bed ligt ga ik even lekker fietsen zo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aah dacht al je zoekt ff het warmste moment op.
Vergeet niet om jezelf in te smerenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n daadwerkelijke plan is een sportbh en shorts, kan ik ook gewoon wat water over mezelf uitstorten zonder dat het irritant gaat aanvoelen.
En ik wéét gewoon dat er lui volledig in (zwart) latex gaan rondlopen.
De zonnebrandcreme gaat mee het terrein op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vergeet niet om jezelf in te smeren![]()
en wtf.. dan ga je toch helemaal dood ?
Ik zou IN de koelkast kruipenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel extra blij met de koelkast in de tent nu.
Ja, jij past wel in zo'n 40L koelkastje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou IN de koelkast kruipen
Waar ga je henen dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De zonnebrandcreme gaat mee het terrein op.
En ja, ik weet nog steeds niet hoe die lui dat overleven. Matigjes, denk ik.
Handig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, jij past wel in zo'n 40L koelkastje.
Ik zie nu met dit weer ook nog bejaarden rondfietsen in een gewatteerd jasje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Contrast blijft wel mooi hoor, zie je eerst een grietje voorbij huppelen in weinig meer dan een onderbroek en tape op d'r tepels, daarna iemand in een full on gimp-suit en vervolgens iemand in een enorme hoepelrok met tig lagen stof.
Gecombineerd met lui die eruit zien alsof ze zo uit hun bed zijn komen rollen.
Oh ja, maar dat is omdat ze nul moeite hoeven doen op dat fietsje en rijwind is fris. Ofzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie nu met dit weer ook nog bejaarden rondfietsen in een gewatteerd jasje.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie nu met dit weer ook nog bejaarden rondfietsen in een gewatteerd jasje.
Ik krijg het zelfs op de ebike nog warm hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat is omdat ze nul moeite hoeven doen op dat fietsje en rijwind is fris. Ofzo.
Blijf ik m'n tante ook mee plagen, die heeft al jaren een ebike en moppert al jaren dat het ZO ONTZETTEND KOUD is op de fiets. Ja ehh, als je jezelf niet warmfietst he...
Vrolijke kweknormale mensen allemaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Festivalletje.
https://meraluna.de/de/
Net hoe je gekleed bent waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg het zelfs op de ebike nog warm hoor
Vrolijk zeker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrolijke kweknormale mensen allemaal.
Geile line-up.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Festivalletje.
Ja, die hebben ze goed voor elkaar dit jaar. Gelukkig weinig overlap.quote:
Veel plezier. Ben beetje jaloers.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze goed voor elkaar dit jaar. Gelukkig weinig overlap.
Ik ken alleen Epica.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Festivalletje.
Zeker een aanrader om te bezoeken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier. Ben beetje jaloers.
WATquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal volgende week maandag 35 graden. Plan je dan een stranddag in?
Wat zeg je.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja, da's dit jaar ook de band die ik aanhaal als mensen vragen waar ik heen ga en ik ga ze waarschijnlijk niet eens bekijken.quote:
Jezus, doe eens niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat?!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Restje pasta carbonara als ontbijt.
Yolo.
Ja, echt tijd dat de sportschool weer open gaatquote:
Je kunt de laatste tijd niet echt genieten van het zomerse weer hierquote:
Hoelang nog?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt tijd dat de sportschool weer open gaat
Als het goed is gaat alles volgende week weer van startquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoelang nog?![]()
Ik heb afgesproken volgende week met een vriend te gaan sporten. Totaal geen zin in.
quote:
Hoezo niet, ze is nu toch ook gewoon weer onderweg naar het strandquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt de laatste tijd niet echt genieten van het zomerse weer hier
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo niet, ze is nu toch ook gewoon weer onderweg naar het strand
Ja wat willen ze doen dan, haar ontslaan?quote:
Zo gaat dus de hele wereld naar de tering, "ja sorry mevrouw maar we kunnen uw been er niet aannaaien, alle artsen liggen op het strand he, nou toitoi dan maar he hihihihi"quote:
Nah zo ben ik nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat willen ze doen dan, haar ontslaan?
Dr. Bibberbal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo gaat dus de hele wereld naar de tering, "ja sorry mevrouw maar we kunnen uw been er niet aannaaien, alle artsen liggen op het strand he, nou toitoi dan maar he hihihihi"
Dat weet ikquote:
Ja, maar maandag kan niet en dan wordt het fucking 32 gradenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo niet, ze is nu toch ook gewoon weer onderweg naar het strand
Nee, lekker collegiaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat willen ze doen dan, haar ontslaan?
Thuisquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Werk je nou thuis of op kantoor vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |