Ik sta op rechts.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:01 schreef Deisyy het volgende:
5 mannen in de OP, maar 4 mannen in de tt, hier klopt iets niet
Nee.quote:
Ik in het midden.quote:
Klopt.quote:
Dan is het rijtje compleet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Houden we er twee over...
Als ik moet gokken.. dan is Chufi links.. en Pullup ernaast
Stoort het je?quote:
Definieer normaal.quote:
Als het maar positief is.quote:
En dat is? Het zijn wel mijn matties.quote:
Als je maar niet denkt dat ik met jou in één bed ga liggen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat is? Het zijn wel mijn matties.
Wat is dat 'normaal' waar je het over hebt?quote:
@Deisyy,wil je SBE uit de TT halen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik met jou in één bed ga liggen.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Deisyy,wil je SBE uit de TT halen?
Je moet hem gewoon verassen in zijn nest hequote:[img]ht [quote][img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op maandag 5 augustus 2024 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Deisyy,wil je SBE uit de TT halen?
Doodsverwensing.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon verassen in zijn nest he
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon verassen in zijn nest he
Dat zou een wonder zijn Shii.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien begint ze aan een inhaalrace a la Femke Bol.
Kijk haar ook genieten.quote:
Heel; netjes.quote:
Goud.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:31 schreef chufi het volgende:
zilver op de 10 en houd op de marathon ... zou echt history zijn
Je krijgt de groetjes van iemand.quote:
Geeft toch niet.quote:
Oh? Groetjes terug dan maar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je krijgt de groetjes van iemand.
Dit is wel het bazentopic.Dus nog even wachten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:36 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb vandaag voor t eerst iets vd Olympische spelen gezien
Nu mag ik meepraten
Oké byequote:Op maandag 5 augustus 2024 21:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is wel het bazentopic.Dus nog even wachten.
Doei.quote:
Jij hapt zo snel he?quote:
Apart deze tt 😂🤷quote:
quote:
Ik zit graag op de kast jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hapt zo snel he?
Mijn liefde voor jou is zo groot,dat kan je niet bevatten.
Wat heb je OS gekeken?quote:
en welke was dat?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is gebaseerd op mijn vuilniszakken foto
ik geloof jequote:Op maandag 5 augustus 2024 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
iets van wat jaren terug .. zoek maar
Wat een zak ben je ook.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
iets van wat jaren terug .. zoek maar
Ik niet,volgens mij kwam deze in DTS daardoor iemand anders geplaatst.Ben even zijn naam kwijt.quote:
Het zal welquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik niet,volgens mij kwam deze in DTS daardoor iemand anders geplaatst.Ben even zijn naam kwijt.
Wat jaren terug klopt wel.quote:
Die van mij wel.quote:
quote:
Is wel vaker,heel mooie dingen ineens weg.quote:
Net het echte levenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Is wel vaker,heel mooie dingen ineens weg.
Staat nog wel ergens hier op een schijf , maar geen zinquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Is wel vaker,heel mooie dingen ineens weg.
Ik was net op tijd weer binnenquote:
Echt leuk is dat voor die jongens jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
en op tijd voor de 3x3 basket finale
16 jaar trainen in extreme discipline... en dan laat je je 1 seconde te vroeg gaan...quote:
Geweldig, ik denk dat het voor de winnares ook wel een extra boost gaf, die vlagquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
16 jaar trainen in extreme discipline... en dan laat je je 1 seconde te vroeg gaan...
Maar verloren vooraf natuurlijk tegen Frankrijkquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt leuk is dat voor die jongens ja
Dat was voor 3e plek en niet Olympisch volgens mijquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:42 schreef maily het volgende:
[..]
Geweldig, ik denk dat het voor de winnares ook wel een extra boost gaf, die vlag
O, nouja. Ze heeft van die ene gewonnen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was voor 3e plek en niet Olympisch volgens mij
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was voor 3e plek en niet Olympisch volgens mij
Was niet zo oud .. EK dit jaarquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Oh, als ik wist dat het oud was .. had ik het niet gepost
Ben ff wezen zoeken... maar kan het stukje uit Turks Fruit niet vinden... waar Vader, tieten kont, tegen zijn stoel musiceert .quote:
Dat was idd tieten kontquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben ff wezen zoeken... maar kan het stukje uit Turks Fruit niet vinden... waar Vader, tieten kont, tegen zijn stoel musiceert .
Ja ik moet me ook nog wel in de spelregels verdiepen, want ik kende dit helemaal niet, maar was spannend om te kijken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
die verlenging was wel vaag doe en wat
tis redelijk simpel , maar die extra tijd regel was me alleen niet duidelijk ... iets met een 2 punter ...quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik moet me ook nog wel in de spelregels verdiepen, want ik kende dit helemaal niet, maar was spannend om te kijken.
Nee 1 keer die 2e telt morgen pasquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:44 schreef engine het volgende:
Toch twee keer goud vandaagHeel knap van die basketballers. Helaas niet gezien.
Ohja....quote:
Toch brons geworden uiteindelijk las ik net.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:45 schreef chufi het volgende:
En nog zilver of brons ... Siffan eindigde wel 3e ...
Het was al brons ..quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Toch brons geworden uiteindelijk las ik net.
Ook even zilverquote:
Gefeliciteerdquote:
Is dat je alter ego in de vierde dimensie?quote:
quote:
In Oostenrijk hebben ze een skihupfster die heet Pinkelnich .... maar lastig met grossequote:
Dat ik niet aan deze direct dacht.quote:
Heer Killem.quote:
Mooie tijd daarvoor.quote:
quote:
Zie ik hier een jonge FreshFruit?quote:
Daar kan ik niks over zeggen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 05:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zie ik hier een jonge FreshFruit?
Ik had wel die streepjes in mijn haar.quote:
En in je wenkbrauw? Of zijn dat die littekens van het knokken waar je het over had?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 05:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had wel die streepjes in mijn haar.
Dat zijn littekens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 05:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En in je wenkbrauw? Of zijn dat die littekens van het knokken waar je het over had?
Bloed in je ogen, kan je niks zien en dus ook niemand raken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 05:33 schreef FreshFruit het volgende:
Het meest lastig is dat het vreselijk bloedt.
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 05:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bloed in je ogen, kan je niks zien en dus ook niemand raken.
Alleen zachtjes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 05:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ouwe boef!
Heb je wel eens iemand gebeten?
Hey Killemquote:
Morguh Pullup, dank voor de mooie vogelsquote:
Altijd, hahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup, dank voor de mooie vogels
Dit zijn de leukste sporten op de spelen, nooit van gehoord hiervoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 06:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat was echt spannend tot de laatste seconde.
Ze worden gemist als je met vakantie bentquote:
Morguhquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:01 schreef engine het volgende:
voor onze gegarandeerde gouden plak vandaag.
Eens kijken wat we nog meer gaan winnen.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:01 schreef engine het volgende:
Die baanwielrenners kunnen wel eens gaan winnenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:01 schreef engine het volgende:
Maleise Bijeneter.quote:
Amethist spreeuw.quote:
Zwaluwstaartmanakinquote:
Tangare.quote:
quote:
Goedemorgen Saar.quote:
Wie is Kalina dan?quote:
quote:
Die foto`s geven wel een triestheid weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:21 schreef pullup het volgende:
https://decorrespondent.n(...)9f-2d35-7216a5e07f28
Goed leesvoer wel
Ohja dat is wel iets om naar uit te kijken tegen haar rivale.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben benieuwd![]()
In ieder geval kunnen we Femke vanavond weer zien in de halve finale 400 horden. Geen plak nog maar wel leuk
Ah daar zijn altijd kansen jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Die baanwielrenners kunnen wel eens gaan winnen
In ieder geval trapt Parijs daar dus gelukkig niet inquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die foto`s geven wel een triestheid weer.
Maar zeker een goed artikel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:44 schreef pullup het volgende:
[..]
In ieder geval trapt Parijs daar dus gelukkig niet in
Moet ze wel tegen dezequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja dat is wel iets om naar uit te kijken tegen haar rivale.
[..]
Ah daar zijn altijd kansen ja![]()
Ook wel leuk is die Nederlandse in de finale schoonspringen. Keer wat anders.
Er was ooit die Amsterdam 2028 lobbyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar zeker een goed artikel.
Thanks.
Leuk muziekje ook.quote:
Dan moeten ze een bidboek indienen toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Er was ooit die Amsterdam 2028 lobbyDat was een ramp geworden
Morguh Deisyyquote:
Dame Chanel in tha house.quote:
Hey Chanel, heb je nog een beetje kunnen camperen deze zomer?quote:
Dat is juist de kunst Dees.quote:
O lekker, dat is altijd fijn een terrasje aan het water, dat hebben we hier niet zo heel veelquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:00 schreef Deisyy het volgende:
straks eerst eens aan de wandel en dan een terrasje aan het water opzoeken voor de lunch met mijn zus.
Het is echt hearlik weer.Groetjes aan je zus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:00 schreef Deisyy het volgende:
straks eerst eens aan de wandel en dan een terrasje aan het water opzoeken voor de lunch met mijn zus.
Volgende week.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, dat is altijd fijn een terrasje aan het water, dat hebben we hier niet zo heel veel
Weet je al hoe laat je morgen geholpen wordt?
het meer zit hier om de hoek en het strandcafe ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, dat is altijd fijn een terrasje aan het water, dat hebben we hier niet zo heel veel
Weet je al hoe laat je morgen geholpen wordt?
Je maakte een grapje? Ben ik niet van je gewend.quote:
En wat gaan ze nou precies doen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
het meer zit hier om de hoek en het strandcafe ook![]()
07.45 melden, dan word ik binnen 2 uur geopereerd.
jij denkt mij te kennen, maar niet dusquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je maakte een grapje? Ben ik niet van je gewend.
Bij jou denk ik altijd aan je mooie kerstboom.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
jij denkt mij te kennen, maar niet dus
Mmm dat is heerlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik kreeg gisteren een bak vol vers gemaakte shaksuka van mijn nichtje, dus straks even flatbread halen en er staat vanavond een heerlijke maaltijd op tafel
ik heb het wel al eerder in een restaurant gegeten, en vond het inderdaad ook heerlijk.quote:
Dus nichtje kan goed koken? Is ze nog single?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb het wel al eerder in een restaurant gegeten, en vond het inderdaad ook heerlijk.
Heer Domni.quote:
een familietrekjequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus nichtje kan goed koken? Is ze nog single?
Lekker wonen daar dus. Gelukkig al vroeg. Dan hoef je er niet de hele dag tegen aan te hijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
het meer zit hier om de hoek en het strandcafe ook![]()
07.45 melden, dan word ik binnen 2 uur geopereerd.
Morguh Domivoor : Wquote:
Dat heeft het hotel bij het ontbijtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik kreeg gisteren een bak vol vers gemaakte shaksuka van mijn nichtje, dus straks even flatbread halen en er staat vanavond een heerlijke maaltijd op tafel
een goed begin van de dagquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:28 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heeft het hotel bij het ontbijt
Hulloquote:
2xquote:
Moi Lovy.quote:
Ja deze week nog in Duitsland. Heb zaterdag een vrijgezellenfeest dus dan moet ik sowieso thuis zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
een goed begin van de dag![]()
zit je nog steeds in duitsland?
ik begreep dat je over een paar maanden naar argentinie moet voor je werk, leuk om daar een vakantie aan vast te plakken.
Bijna 3 weken weggeweest, nu twee dagen thuis en morgen weer weg t/m zat., vr en zat komen de meisjes logeren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel, heb je nog een beetje kunnen camperen deze zomer?
Gezelliequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bijna 3 weken weggeweest, nu twee dagen thuis en morgen weer weg t/m zat., vr en zat komen de meisjes logeren.
Halve finales 400 meter hordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:45 schreef Puzzie het volgende:
Wanneer /hoe laat moet Femke vandaag eigenlijk?
Ahhh! thnx !quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Halve finales 400 meter horden
Femke Bol loopt dinsdagavond om 20.27 uur haar halve finale op de 400 meter horden. Om 20.07 uur komt Cathelijn Peeters al op datzelfde nummer in actie in de eerste halve finale. Bols grote concurrente en titelverdedigster Sydney McLaughlin-Levrone start in de tweede halve finale, waarvan het startschot om 20.17 uur klinkt.
De halve finales van de 400 meter horden zijn te zien op NPO 3, op NOS.nl en de NOS-app.
De finale is donderdagavond om 21.25 uur.
net een klein uurtje gedaan, het is al aardig warm, maar wel lekker.quote:
Ja het is mooi loopweerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
net een klein uurtje gedaan, het is al aardig warm, maar wel lekker.
Met hordes?quote:
O dat is gezellig dat vinden ze vast en zeker heel leukquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bijna 3 weken weggeweest, nu twee dagen thuis en morgen weer weg t/m zat., vr en zat komen de meisjes logeren.
Huh? Keur jij sloopgedrag dan goedquote:
Snapte die ook niet zo goedquote:
Wat bedoelde je dan met oordelen?quote:
Precies wat ik zei, ik vind het een beetje stemmingmakerijquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat bedoelde je dan met oordelen?
Van mij wel,Ik plaats ook wat ik wil.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Precies wat ik zei, ik vind het een beetje stemmingmakerij
Mijn mening mag ik hopelijk ook geven
Dat respecteer ik ook.quote:
quote:
Mooi om te zien die damesquote:
Lekker ite.quote:
quote:
Simpele runs en truukjes.quote:
Dat kan voor jou maar het is mooi om naar te kijkenquote:
Gebrokenglas,quote:
Forum Opties | |