Een milieuvervuiler, dat vind ik van je.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Boeit me geen reet wat je van me vindt.
Nog maar een keer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
Gaan we hier nu advies geven hoe we gratis Illegaal (chemisch) afval kunnen/moeten dumpen?
Dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Dat mag, het is een vrij land.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een milieuvervuiler, dat vind ik van je.
Dat is briljant zeg! Maar heb nu op mijn eigen stad, Breda en Delft gezocht en daar is dit iig niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In Tilburg heeft men een mobiel inleverpunt voor klein chemisch afval dat met de markten mee gaat.
Dat zal wel in meerdere steden zijn. Dat mensen nu nog bewust vervuilen terwijl overheden zoveel mogelijkheden scheppen om het netjes af te voeren vind ik echt bizar om te lezen.
Dat hoort bij chemisch afval en is gratis. Aso.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik gooi ook altijd frituurolie en motorolie in de container. Ga daar echt niet voor speciaal naar de milieustraat waar je ervoor ook nog es moet betalen. Doei
-knip-quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:08 schreef maily het volgende:
[..]
Dat hoort bij chemisch afval en is gratis. Aso.
Je ziet hetquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
Gaan we hier nu advies geven hoe we gratis Illegaal (chemisch) afval kunnen/moeten dumpen?
Dat is niet de bedoeling natuurlijk.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
-knip-
Olie is niet gratis hier. Daar betaal je per liter. -knip-
Accu's kosten ook geld.
Waar heb ik geklaagd over afvalstoffenheffing?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:52 schreef stavromulabeta het volgende:
Illegale troep bij het huisvuil dumpen en vervolgens klagen dat de afvalstoffenheffing blijft stijgen. Wat voor een enorme lading boter heb je dan wel niet op je hoofd.
Je zit te janken over geld moeten betalen om je smerige afval kwijt te raken en dumpt dan dit afval het liefst op plaatsen welke daar totaal niet voor bedoelt zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waar heb ik geklaagd over afvalstoffenheffing?
Wat heeft dat te maken met afvalstoffenheffing verhoging?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je zit te janken over geld moeten betalen om je smerige afval kwijt te raken en dumpt dan dit afval het liefst op plaatsen welke daar totaal niet voor bedoelt zijn.
Ben je nou zo dom of doe je alsof?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met afvalstoffenheffing verhoging?
Ik wordt beschuldigd dat ik klaag over verhoging van afvalstoffenheffing. En doe ik niet. Als ik dan vraag waar ik dat gezegd heb, draait ie erom heen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:08 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je alsof?
Iemand die in een topic als dit trots loopt te verkondigen en verdedigen dat hij te beroerd is om motorolie naar de milieustraat te brengen en het in plaats daarvan in het restafval gooit lijkt me idd een prima reden voor een slotje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:09 schreef miss_sly het volgende:
Ja, ho maar. Het is wel een beetje klaar, anders gaat het topic dicht.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand die in een topic als dit trots loopt te verkondigen en verdedigen dat hij te beroerd is om motorolie naar de milieustraat te brengen en het in plaats daarvan in het restafval gooit lijkt me idd een prima reden voor een slotje.
Je was me net voorquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:28 schreef Dotteke het volgende:
Laten we hier maar een eind aan breien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |