abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 augustus 2024 @ 09:55:24 #76
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214710272
Hij kan beter stoppen met sport. Dit is te erg.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 10:10:18 #77
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_214710381
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 12:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Dat kind zei dat ze ouder was. Heb jij nooit een 17 jarige gewiept toen je rond die leeftijd was?
Nope...
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_214710413
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 08:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Reddit gaat ook helemaal los:

Child rapist Steven van de Velde weeps in first interview after dodging media in Paris - r/olympics
Convicted rapist Van de Velde considered quitting Olympics - r/sports
Convicted child Rapist Steven Van de Velde cries during interview on getting booed during Olympics - r/pics

Ik snap niet dat men de media hiermee op blijft zoeken, in geen enkel denkbaar scenario kan dit goed gaan.
[..]
Het ging mij niet om de juridische kant van het wel/niet binnen mogen van een land en deelnemen aan de OS, maar meer zijn persoonlijke toekomstige afweging.
Zoals eerder in dit topic ook al gezegd kan je een aardige lijst met olympische sporters maken die iets op hun kerfstok hebben, maar geen enkele roept emoties op als deze.
En ze gaan het niet publiekelijk uitspreken, maar NOC-NSF en overkoepelende bonden zitten ook helemaal niet op deze aandacht te wachten.
Oscar Pistorius ook niet?
pi_214710455
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 10:10 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Nope...
U MAD?
  woensdag 14 augustus 2024 @ 10:36:22 #80
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214710541
quote:
Je lacht hier Van de Velde toch niet uit, hoop ik?
  woensdag 14 augustus 2024 @ 11:32:28 #81
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_214710975
quote:
Genoeg lekkere meiden geneukt, maar geen minderjarigen toen ik 18+ was.

Onder de 18 heb ik ook minderjarigen gedaan maar dat waren mijn leeftijdsgenootjes, geen meisjes die 6 jaar jonger waren :')
  woensdag 14 augustus 2024 @ 11:33:46 #82
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_214710983
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 03:18 schreef superniger het volgende:
Daar sta je dan op de frontpage van TMZ
[ x ]
Haha mooi voor em
pi_214711138
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 08:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Reddit gaat ook helemaal los:

Child rapist Steven van de Velde weeps in first interview after dodging media in Paris - r/olympics
Convicted rapist Van de Velde considered quitting Olympics - r/sports
Convicted child Rapist Steven Van de Velde cries during interview on getting booed during Olympics - r/pics

Ik snap niet dat men de media hiermee op blijft zoeken, in geen enkel denkbaar scenario kan dit goed gaan.
[..]
Het ging mij niet om de juridische kant van het wel/niet binnen mogen van een land en deelnemen aan de OS, maar meer zijn persoonlijke toekomstige afweging.
Zoals eerder in dit topic ook al gezegd kan je een aardige lijst met olympische sporters maken die iets op hun kerfstok hebben, maar geen enkele roept emoties op als deze.
En ze gaan het niet publiekelijk uitspreken, maar NOC-NSF en overkoepelende bonden zitten ook helemaal niet op deze aandacht te wachten.
Ah ja Reddit.

Waar je als je als 22 jarige een 19 jarige date dan ben je al een pedofiel en een verkrachter.
Want de 19 jarige is dan duidelijk gegroomed en wordt dus verkracht.

Waar als je na 7 jaar gelukkig huwelijk en blijde kinderen een woordenwisseling voorkomt waarbij hij zijn stem verheft.
Dan is de algemene reactie van Reddit in de trant van: politie bellen, no-contact, scheiden, meteen sloten veranderen, gaslighting, abuse.

Hij had inderdaad beter stilletjes kunnen verdwijnen maar misschien is hij wel verplicht tot interviews in de contracten van de atleten?
pi_214711352
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 11:52 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Ah ja Reddit.

Waar je als je als 22 jarige een 19 jarige date dan ben je al een pedofiel en een verkrachter.
Want de 19 jarige is dan duidelijk gegroomed en wordt dus verkracht.

Waar als je na 7 jaar gelukkig huwelijk en blijde kinderen een woordenwisseling voorkomt waarbij hij zijn stem verheft.
Dan is de algemene reactie van Reddit in de trant van: politie bellen, no-contact, scheiden, meteen sloten veranderen, gaslighting, abuse.

Hij had inderdaad beter stilletjes kunnen verdwijnen maar misschien is hij wel verplicht tot interviews in de contracten van de atleten?
Lieke Klaver wilde na haar mislukte 400m halve finale ook geļnterviewd gaan worden maar ze was in tranen en ze besloten om haar niet te interviewen.

Dus nee er zijn geen contracten als jij de NOS niet te woord wil staan omdat ze een hamaspropagandakanaal zijn dan geef je dat gewoon aan en loop je door. Opgelost.
pi_214711374
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 14:57 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ze was 12 bro.
Je weet dat vrouwen mentaal voor op mannen lopen. Dus als ze lichamelijk al behoorlijke knallers had en zich niet als kind gedroeg snap ik best dat je er als 19 jarige intrapt.

Doe ff normaal joh
pi_214711552
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Hij kan beter stoppen met sport. Dit is te erg.
Vanwege een stel onderbuik schreeuwtokkies? Die moet je niet laten winnen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 14 augustus 2024 @ 12:44:34 #87
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214711602
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 12:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Die gaan door, de haat is te groot denk ik.
pi_214711788
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 12:16 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Je weet dat vrouwen mentaal voor op mannen lopen. Dus als ze lichamelijk al behoorlijke knallers had en zich niet als kind gedroeg snap ik best dat je er als 19 jarige intrapt.

Doe ff normaal joh
Ik geloof daar weinig van, als 19 jarige moet je toch wel in de gaten hebben dat het nog maar een kind is. Ook al zou dat meisje wat voor lopen qua groei. Dan nog zou je dat wel moeten kunnen zien of horen.
pi_214711796
twitter

DuBlanqueBogardegod @de_boswachter
pi_214711826
Engelse meisjes kennende (en ja die ken ik) kan ik me best voorstellen hoe ze er uit zag en hoe het destijds gegaan is en dat hij echt geloofde dat ze 16 was.
En verder het is het verleden en daar hoef je niet levenslang de gevolgen van te dragen.

Het is ook niet dat hij een pedofiel is of zo, want zo wordt hij nu wel weggezet.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 augustus 2024 @ 13:21:24 #91
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_214711828
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 12:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Probleem is dat je niet weet wat er voor idioten tussen zitten en hij heeft ook gewoon een vrouw en kind :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 14 augustus 2024 @ 13:22:20 #92
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_214711837
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 11:32 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Genoeg lekkere meiden geneukt, maar geen minderjarigen toen ik 18+ was.

Onder de 18 heb ik ook minderjarigen gedaan maar dat waren mijn leeftijdsgenootjes, geen meisjes die 6 jaar jonger waren :')
Tuurlijk joh 🤣 Nuttige informatie ook....
"Hoka Hey!"
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 augustus 2024 @ 13:22:25 #93
284411 crew  heywoodu
pi_214711838
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Engelse meisjes kennende (en ja die ken ik) kan ik me best voorstellen hoe ze er uit zag en hoe het destijds gegaan is en dat hij echt geloofde dat ze 16 was.
En verder het is het verleden en daar hoef je niet levenslang de gevolgen van te dragen.

Het is ook niet dat hij een pedofiel is of zo, want zo wordt hij nu wel weggezet.
Tegen de tijd dat hij naar Engeland ging zodat ze elkaar konden ontmoeten, zoals ze dat wilden, wist hij wel dat ze geen 16 was. Dat had ze daarvoor al opgebiecht en daar had hij, zoals hij zelf ook heeft gezegd, een punt achter het hele gebeuren moeten zetten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_214711853
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 13:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tegen de tijd dat hij naar Engeland ging zodat ze elkaar konden ontmoeten, zoals ze dat wilden, wist hij wel dat ze geen 16 was. Dat had ze daarvoor al opgebiecht en daar had hij, zoals hij zelf ook heeft gezegd, een punt achter het hele gebeuren moeten zetten.
Dat was inderdaad ook beter geweest. Voor iedereen.
pi_214711864
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 12:16 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Doe ff normaal joh
Na een paar maandjes gaf ze aan dat ze eigenlijk 12 was en toen besloot hij alsnog zijn pik achterna te reizen naar de UK ipv te zeggen 'lamaardan'. Dat is zijn grootste fout geweest en denk ik terecht gestraft.
Volgens mij waren er nog wat zaken die hij wat minder handig had aangepakt ('gebruik maar een morning after pil' na de daad). Maar in alles is duidelijk dat ie geen pedo is. Hij zocht haar immers niet op omdat ze 12 was of omdat ze er zo prepuberaal uitzag. Dat de nuance die Reddit niet wil maken. Maar goed, dat is Reddit.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_214711869
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 13:26 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Dat de nuance die Reddit niet wil maken. Maar goed, dat is Reddit.
Die nuance wil het gros op FOK! ook niet maken verder
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_214711876
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 13:21 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Probleem is dat je niet weet wat er voor idioten tussen zitten en hij heeft ook gewoon een vrouw en kind :{
Nee maargoed. Dan zou die Imane Khelif ook maar moeten stoppen, en nog wel wat meer voorbeelden
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 augustus 2024 @ 13:30:58 #98
284411 crew  heywoodu
pi_214711891
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 13:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nee maargoed. Dan zou die Imane Khelif ook maar moeten stoppen, en nog wel wat meer voorbeelden
Het is dan ook allemaal kut :(

Hoewel het verschil is dat zo'n Khelif in Algerije juist zeer breed gezien wordt als nationale heldin, zowel door het goud als door de walgelijkse reacties, dat is de lieveling van het land geworden. Van der Velde wordt hier nou niet bepaald zo gezien :+
  woensdag 14 augustus 2024 @ 13:35:07 #99
27929 piere
doe mij maar bier
pi_214711910
Dat hier nog tijd aan besteed wordt _O-
fok you ja!
pi_214711915
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 14:40 schreef kurk_droog het volgende:
Hij was 19, dat dametje gedroeg zich als 16.. beetje drank en het had iedereen kunnen overkomen.
Hij wist toch dat ze 12 was of niet?

Hoe dan ook ben ik het wel met je eens dat het een storm in een glas water is. En ik vind het ook schokkend dat men hem een kinderverkrachter blijft noemen. Ook al is hij daarvoor officieel veroordeeld, ik heb toch wel heel andere ideeėn bij een kinderverkrachter dan iemand die vrijwillige seks heeft met een meisje dat een stukje te jong is.
Mja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')