Nope...quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat kind zei dat ze ouder was. Heb jij nooit een 17 jarige gewiept toen je rond die leeftijd was?
Oscar Pistorius ook niet?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Reddit gaat ook helemaal los:
• Child rapist Steven van de Velde weeps in first interview after dodging media in Paris - r/olympics
• Convicted rapist Van de Velde considered quitting Olympics - r/sports
• Convicted child Rapist Steven Van de Velde cries during interview on getting booed during Olympics - r/pics
Ik snap niet dat men de media hiermee op blijft zoeken, in geen enkel denkbaar scenario kan dit goed gaan.
[..]
Het ging mij niet om de juridische kant van het wel/niet binnen mogen van een land en deelnemen aan de OS, maar meer zijn persoonlijke toekomstige afweging.
Zoals eerder in dit topic ook al gezegd kan je een aardige lijst met olympische sporters maken die iets op hun kerfstok hebben, maar geen enkele roept emoties op als deze.
En ze gaan het niet publiekelijk uitspreken, maar NOC-NSF en overkoepelende bonden zitten ook helemaal niet op deze aandacht te wachten.
Genoeg lekkere meiden geneukt, maar geen minderjarigen toen ik 18+ was.quote:
Haha mooi voor emquote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:18 schreef superniger het volgende:
Daar sta je dan op de frontpage van TMZ
[ x ]
Ah ja Reddit.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Reddit gaat ook helemaal los:
• Child rapist Steven van de Velde weeps in first interview after dodging media in Paris - r/olympics
• Convicted rapist Van de Velde considered quitting Olympics - r/sports
• Convicted child Rapist Steven Van de Velde cries during interview on getting booed during Olympics - r/pics
Ik snap niet dat men de media hiermee op blijft zoeken, in geen enkel denkbaar scenario kan dit goed gaan.
[..]
Het ging mij niet om de juridische kant van het wel/niet binnen mogen van een land en deelnemen aan de OS, maar meer zijn persoonlijke toekomstige afweging.
Zoals eerder in dit topic ook al gezegd kan je een aardige lijst met olympische sporters maken die iets op hun kerfstok hebben, maar geen enkele roept emoties op als deze.
En ze gaan het niet publiekelijk uitspreken, maar NOC-NSF en overkoepelende bonden zitten ook helemaal niet op deze aandacht te wachten.
Lieke Klaver wilde na haar mislukte 400m halve finale ook geļnterviewd gaan worden maar ze was in tranen en ze besloten om haar niet te interviewen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:52 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ah ja Reddit.
Waar je als je als 22 jarige een 19 jarige date dan ben je al een pedofiel en een verkrachter.
Want de 19 jarige is dan duidelijk gegroomed en wordt dus verkracht.
Waar als je na 7 jaar gelukkig huwelijk en blijde kinderen een woordenwisseling voorkomt waarbij hij zijn stem verheft.
Dan is de algemene reactie van Reddit in de trant van: politie bellen, no-contact, scheiden, meteen sloten veranderen, gaslighting, abuse.
Hij had inderdaad beter stilletjes kunnen verdwijnen maar misschien is hij wel verplicht tot interviews in de contracten van de atleten?
Je weet dat vrouwen mentaal voor op mannen lopen. Dus als ze lichamelijk al behoorlijke knallers had en zich niet als kind gedroeg snap ik best dat je er als 19 jarige intrapt.quote:
Vanwege een stel onderbuik schreeuwtokkies? Die moet je niet laten winnenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Hij kan beter stoppen met sport. Dit is te erg.
Die gaan door, de haat is te groot denk ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanwege een stel onderbuik schreeuwtokkies? Die moet je niet laten winnen
Ik geloof daar weinig van, als 19 jarige moet je toch wel in de gaten hebben dat het nog maar een kind is. Ook al zou dat meisje wat voor lopen qua groei. Dan nog zou je dat wel moeten kunnen zien of horen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen mentaal voor op mannen lopen. Dus als ze lichamelijk al behoorlijke knallers had en zich niet als kind gedroeg snap ik best dat je er als 19 jarige intrapt.
Doe ff normaal joh
Probleem is dat je niet weet wat er voor idioten tussen zitten en hij heeft ook gewoon een vrouw en kindquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanwege een stel onderbuik schreeuwtokkies? Die moet je niet laten winnen
Tuurlijk joh 🤣 Nuttige informatie ook....quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Genoeg lekkere meiden geneukt, maar geen minderjarigen toen ik 18+ was.
Onder de 18 heb ik ook minderjarigen gedaan maar dat waren mijn leeftijdsgenootjes, geen meisjes die 6 jaar jonger waren
Tegen de tijd dat hij naar Engeland ging zodat ze elkaar konden ontmoeten, zoals ze dat wilden, wist hij wel dat ze geen 16 was. Dat had ze daarvoor al opgebiecht en daar had hij, zoals hij zelf ook heeft gezegd, een punt achter het hele gebeuren moeten zetten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Engelse meisjes kennende (en ja die ken ik) kan ik me best voorstellen hoe ze er uit zag en hoe het destijds gegaan is en dat hij echt geloofde dat ze 16 was.
En verder het is het verleden en daar hoef je niet levenslang de gevolgen van te dragen.
Het is ook niet dat hij een pedofiel is of zo, want zo wordt hij nu wel weggezet.
Dat was inderdaad ook beter geweest. Voor iedereen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat hij naar Engeland ging zodat ze elkaar konden ontmoeten, zoals ze dat wilden, wist hij wel dat ze geen 16 was. Dat had ze daarvoor al opgebiecht en daar had hij, zoals hij zelf ook heeft gezegd, een punt achter het hele gebeuren moeten zetten.
Na een paar maandjes gaf ze aan dat ze eigenlijk 12 was en toen besloot hij alsnog zijn pik achterna te reizen naar de UK ipv te zeggen 'lamaardan'. Dat is zijn grootste fout geweest en denk ik terecht gestraft.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen mentaal voor op mannen lopen. Dus als ze lichamelijk al behoorlijke knallers had en zich niet als kind gedroeg snap ik best dat je er als 19 jarige intrapt.
Doe ff normaal joh
Die nuance wil het gros op FOK! ook niet maken verderquote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat de nuance die Reddit niet wil maken. Maar goed, dat is Reddit.
Nee maargoed. Dan zou die Imane Khelif ook maar moeten stoppen, en nog wel wat meer voorbeeldenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Probleem is dat je niet weet wat er voor idioten tussen zitten en hij heeft ook gewoon een vrouw en kind
Het is dan ook allemaal kutquote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maargoed. Dan zou die Imane Khelif ook maar moeten stoppen, en nog wel wat meer voorbeelden
Hij wist toch dat ze 12 was of niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:40 schreef kurk_droog het volgende:
Hij was 19, dat dametje gedroeg zich als 16.. beetje drank en het had iedereen kunnen overkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |