abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214578665
Ik wilde reageren in een shag topic uit 2006 maar dat kon niet meer dus bij deze

We zijn op vakantie in Tsjechië en wilde daar van nelle shag halen, maar helaas nergens te krijgen. Dus ik vragen daar maar Engels is niet het sterkste ount van de Tsjechen dus kreeg ik een pak samson onder m'n neus gedouwd.. die zou goed moeten zijn. Helaas dat bleek net sigaretten shag te zijn en dwt blief ik niet.

Iemand een suggestie?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_214578832
Wat dacht je van stoppen?
pi_214578851
Niet je vakantie optimaal benutten en gelijk stoppen met roken *O*
  Spellchecker maandag 5 augustus 2024 @ 16:24:22 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214579540
Google van Nelle shag, maak een printscreen en laat die in de winkel zien. Desnoods met google translate.

Graag gedaan.
pi_214579560
Javaanse jongens is daar wel te krijgen.
pi_214583257
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 16:24 schreef maily het volgende:
Google van Nelle shag, maak een printscreen en laat die in de winkel zien. Desnoods met google translate.

Graag gedaan.
Haha grappig zover was ik ook. Zelfs het pakje laten zien maar hebben ze nergens

Ik heb idd maar Javaanse jongens gehaald, die hadden ze wel maar is toch wat lichter dan zware van nelle.

Volgende keer gewoon genoeg meenemen.

Dank voor goed bedoelde adviezen om te stoppen tijdens de vakantie, dat is bij uitstek voor mij de minste tijd aangezien ik er niet gezelliger op ga worden dan. 8(7
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:23:54 #7
507083 1tweetje
Daar is alles mee gezegd.
pi_214592919
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 20:08 schreef Chandler het volgende:

[..]
Haha grappig zover was ik ook. Zelfs het pakje laten zien maar hebben ze nergens

Ik heb idd maar Javaanse jongens gehaald, die hadden ze wel maar is toch wat lichter dan zware van nelle.

Volgende keer gewoon genoeg meenemen.

Dank voor goed bedoelde adviezen om te stoppen tijdens de vakantie, dat is bij uitstek voor mij de minste tijd aangezien ik er niet gezelliger op ga worden dan. 8(7
Naar de huisarts en kan je een kuur krijgen, dan blijf je in de stemming terwijl je trek in roken ook minder word.
Fellah
pi_214594108
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 11:23 schreef 1tweetje het volgende:

[..]
Naar de huisarts en kan je een kuur krijgen, dan blijf je in de stemming terwijl je trek in roken ook minder word.
Champix doen ze niet meer aan, iets met bijwerkingen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_214621035
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 12:49 schreef nostra het volgende:

[..]
Champix doen ze niet meer aan, iets met bijwerkingen.
In Tsjechië vast nog wel te krijgen :7
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_214622998
Als het zo nauw voor je luistert dan neem je toch een flinke voorraad mee? :') Anders gewoon peuken roken voor het restant van de vakantie. Na een dag vind je het vast prima te pruimen (pun intended).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')