Haha grappig zover was ik ook. Zelfs het pakje laten zien maar hebben ze nergensquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:24 schreef maily het volgende:
Google van Nelle shag, maak een printscreen en laat die in de winkel zien. Desnoods met google translate.
Graag gedaan.
Naar de huisarts en kan je een kuur krijgen, dan blijf je in de stemming terwijl je trek in roken ook minder word.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:08 schreef Chandler het volgende:
[..]
Haha grappig zover was ik ook. Zelfs het pakje laten zien maar hebben ze nergens
Ik heb idd maar Javaanse jongens gehaald, die hadden ze wel maar is toch wat lichter dan zware van nelle.
Volgende keer gewoon genoeg meenemen.
Dank voor goed bedoelde adviezen om te stoppen tijdens de vakantie, dat is bij uitstek voor mij de minste tijd aangezien ik er niet gezelliger op ga worden dan. 8(7
Champix doen ze niet meer aan, iets met bijwerkingen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:23 schreef 1tweetje het volgende:
[..]
Naar de huisarts en kan je een kuur krijgen, dan blijf je in de stemming terwijl je trek in roken ook minder word.
In Tsjechië vast nog wel te krijgenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Champix doen ze niet meer aan, iets met bijwerkingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |