Denken dat dat milieu effect significant isquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:49 schreef Näsenbar het volgende:
Tuurlijk, we laten een paar stuks fruit de hele wereld overvliegen omdat @:Mikeytt te beroerd is om een Nederlandse appel te eten.
Je bent gewoon te beroerd om zelf een poot uit te steken om het milieu te redden. Altijd maar weer smoesjes dat andere dingen slechter zijn, maar zelf neem je je verantwoordelijkheid niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denken dat dat milieu effect significant is
Een biefstuk uit Nederland is al 19x meer uitstotend dan een kilo mango's en 125x meer uitstotend dan een kilo appels.
Standaard @:näsenbar "papieren rietjes redden het milieu" onzin
Individuele acties hebben geen effect. Dat laat de wetenschap ook zien.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:57 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Je bent gewoon te beroerd om zelf een poot uit te steken om het milieu te redden. Altijd maar weer smoesjes dat andere dingen slechter zijn, maar zelf neem je je verantwoordelijkheid niet.
En dat geeft jou het excuus om je als een planeet vernielende proleet te gedragen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Individuele acties hebben geen effect. Dat laat de wetenschap ook zien.
Je moet de klimaatverandering systematisch oplossen. Nederlanders zijn te beroerd om op partijen te stemmen die radicale veranderingen willen en actie te voeren op straat.
Rokenquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:01 schreef Scuidward het volgende:
Niet drie sloffen shag roken voor je ook maar aan een wc durft te denken
Collectieve acties hebben wel effect. Als je iets wilt veranderen, heeft een beetje protesteren en zeggen op een bepaalde partij te stemmen en verder het wel best te vinden geen zin. Net als die meid 'activist' in dat praatprogramma die met krokodillentranen vertelde dat er nu echt wat moet gebeuren, maar haar instagram stond vol met vakantiefoto's van over de hele wereldquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Individuele acties hebben geen effect. Dat laat de wetenschap ook zien.
Je moet de klimaatverandering systematisch oplossen. Nederlanders zijn te beroerd om op partijen te stemmen die radicale veranderingen willen en actie te voeren op straat.
Soms krijg ik het voor elkaar om 3x te draaien op een dag.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:46 schreef Mikeytt het volgende:
Effe.
Vanochtend dacht ik gezond te wezen door een banaan en een mango te eten bij het ontbijt.
Maar nee, mijn lichaam dacht: "Dit zijn meer vezels in 1 maaltijd dan in de afgelopen maand samen" en dacht me meteen te laten kakken.
Poepen is wel chill na zoveel vezels, maar 2x per dag moeten poepen lijkt me zeer overdreven.
Klacht: Voedingscentrum wil dat we 2 stuks fruit en 200 gram groente eten op een dag, maar dat zijn veel te veel vezels!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |