Ach er zijn ook spelers die stoppen met verdedigen en gaan appelleren, ik weet wel wat ik erger vindquote:
Wat een verschrikkingquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Dus Josip Verlaat wil niet weg ? Misschien werkt grof geweld wel.
Een behendige dribbelaar met laag zwaartepunt lijkt al gauw heel wat natuurlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:33 schreef Heeinz het volgende:
Als Traoré de bal heeft zie je wel meteen dat dat even andere koek is dan wat we gewend zijn
Joh de helft van deze basis ploeg kan niet voetballen of is te licht voor het spelletje.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:33 schreef Heeinz het volgende:
Als Traoré de bal heeft zie je wel meteen dat dat even andere koek is dan wat we gewend zijn
Ik vind er wel wat van om een behendige dribbelaar te vergelijken met verdedigers.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh de helft van deze basis ploeg kan niet voetballen of is te licht voor het spelletje.
Fitz-Jim
Forbs
Baas
Hato
Rensch
Waarbij Hato vooral verkeerd gepositioneerd staat.
Forbs en Fitz-Jim verdedigers noemen getuigt wel van spelinzicht ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind er wel wat van om een behendige dribbelaar te vergelijken met verdedigers.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Forbs en Fitz-Jim verdedigers noemen getuigt wel van spelinzicht ja.
Gun mij nou gewoon een lichtpuntjequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh de helft van deze basis ploeg kan niet voetballen of is te licht voor het spelletje.
Fitz-Jim
Forbs
Baas
Hato
Rensch
Waarbij Hato vooral verkeerd gepositioneerd staat.
Ik zie het nog niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gun mij nou gewoon een lichtpuntje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |