Zou jij moeten weten als fervent Ajax watcher. Ik heb namelijk geen idee.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk nu weer met Brobbey dat hem dat nog niet lukt?
@maxi-mus heeft mij laatst nog op het hart gedrukt dat twijfelen over zijn fitheid niet meer nodig isquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Zou jij moeten weten als fervent Ajax watcher. Ik heb namelijk geen idee.
Net een paar dagen met de groep trainen zal er wellicht iets mee te maken hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
@:maxi-mus heeft mij laatst nog op het hart gedrukt dat twijfelen over zijn fitheid niet meer nodig is
Ik eis een uitleg
Waarom is hij zo laat begonnen met trainen dan? Ik ben namelijk afgelopen zondag nog bij een wedstrijd geweest met behoorlijk wat internationals op het veld kan ik jou vertellenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net een paar dagen met de groep trainen zal er wellicht iets mee te maken hebben.
Het is wel een terecht punt. Hij is gebouwd als stenen bijgebouw maar 90 minuten lukt krap aan èèn keer per week.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
@:maxi-mus heeft mij laatst nog op het hart gedrukt dat twijfelen over zijn fitheid niet meer nodig is
Ik eis een uitleg
Ajax heeft ervoor gekozen om (mede doordat deze mannen blessurehistorie hebben) de internationals langer vakantie te geven dan PSV en Feyenoord. Stond een heel artikel over in het AD, die mag je zelf opzoeken.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom is hij zo laat begonnen met trainen dan? Ik ben namelijk afgelopen zondag nog bij een wedstrijd geweest met behoorlijk wat internationals op het veld kan ik jou vertellen
Hier kom je niet zomaar mee weg
Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor die opmerkingen van laatst, schijnbaar heeft het je veel gedaan. Sorry.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een intens sneue user.
Bedankt makker, dit is erg duidelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax heeft ervoor gekozen om (mede doordat deze mannen blessurehistorie hebben) de internationals langer vakantie te geven dan PSV en Feyenoord. Stond een heel artikel over in het AD, die mag je zelf opzoeken.
Edit; vooruit https://www.ad.nl/nederla(...)ord-en-psv~a0da3d13/
Goh ja dat zie je bij andere clubs nooit, een spits die na 70 minuten gewisseld wordt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt makker, dit is erg duidelijk.
Wij spreken elkaar weer als Brubby over een paar weken ergens rond minuut 70 wordt gewisseld.
WoutGod.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goh ja dat zie je bij andere clubs nooit, een spits die na 70 minuten gewisseld wordt.
Zeker als Wout Weghorst nog komt zou dat echt een enorme verrassing zijn!
Vind het aandoenlijk dat je een ander iets kwalijk neemt en dan vervolgens hetzelfde constant doetquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor die opmerkingen van laatst, schijnbaar heeft het je veel gedaan. Sorry.
Ja die wedstrijd was ook echt een maatstaf. Het was echt een gatenkaas aan beiden kanten, het was net een amateurwedstrijd. Goed voorbeeld.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom is hij zo laat begonnen met trainen dan? Ik ben namelijk afgelopen zondag nog bij een wedstrijd geweest met behoorlijk wat internationals op het veld kan ik jou vertellen
Hier kom je niet zomaar mee weg
Wout WegAids en Brian Brubby, ik zou betalen om een documentaire over die concurrentiestrijd te zien. Slaande ruzie binnen een paar maanden vermoed ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goh ja dat zie je bij andere clubs nooit, een spits die na 70 minuten gewisseld wordt.
Zeker als Wout Weghorst nog komt zou dat echt een enorme verrassing zijn!
Ik zou dit niet zo hard roepen als je tot twee keer toe door het oog van de naald bent gekropen tegen wat semiprofs uit de Balkan, heel eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:14 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Ja die wedstrijd was ook echt een maatstaf. Het was echt een gatenkaas aan beiden kanten, het was net een amateurwedstrijd. Goed voorbeeld.
Blijkt dus dat Brobbey voornamelijk na zijn spierblessures veel gewisseld werd. In totaal vijftien keer vroegtijdig naar de kant gehaald vorig seizoen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt makker, dit is erg duidelijk.
Wij spreken elkaar weer als Brubby over een paar weken ergens rond minuut 70 wordt gewisseld.
Dit was vorige keer al allemaal ontkracht met feiten en statistieken maar zo'n frame is natuurlijk veel leuker.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Blijkt dus dat Brobbey voornamelijk na zijn spierblessures veel gewisseld werd. In totaal vijftien keer vroegtijdig naar de kant gehaald vorig seizoen.
Toevalligerwijs precies even veel als Gimenez. Denk dat de fitheid van Brobbey voornamelijk beeldvorming is. Luuk de Jong is bijvoorbeeld vaker gewisseld en Pavlidis veel minder.
Dat denk ik eigenlijk niet gezien ze ook bij Ajax hem meer rust geven gezien zijn blessurehistorie. Deze info heb ik zojuist van user @maxi-mus ontvangen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Toevalligerwijs precies even veel als Gimenez. Denk dat de fitheid van Brobbey voornamelijk beeldvorming is.
Net als bij Bergwijn. Maar succes met dit niveau, mij niet gezien.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk niet gezien ze ook bij Ajax hem meer rust geven gezien zijn blessurehistorie. Deze info heb ik zojuist van user @:maxi-mus ontvangen.
Ik meende dat het een terecht punt was want in mijn beleving werd Brobbey ook gewoon veelvuldig gewisseld.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk niet gezien ze ook bij Ajax hem meer rust geven gezien zijn blessurehistorie. Deze info heb ik zojuist van user @:maxi-mus ontvangen.
Luuk de Jong wel natuurlijk dat is top levelquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:41 schreef PSVCL het volgende:
Brobbey is een rugbyer. Zijn lichaamsbouw/motoriek is niet geschikt voor het voetbal.
Zo is dat. Goed om te zien dat je respect hebt voor jullie eigenaarquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Luuk de Jong wel natuurlijk dat is top level
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |