ja Feyenoord heeft ook 205 miljoen uitgegeven zoals 020 natuurlijk?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lijkt mij drie zomerse transferwindows terug en niet twee. Dit jaar en vorig jaar. Alleen puin.
Op Beelen na misschien.
Toch niet weer dat gehandicapte broertje van Neres. Ik meende dat we daar al over uit warenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik ook even net vergeten wie één van de beste spelers op het veld was bij de anale vernedering van 6-0.
Maar kan gebeuren makker
Mislintat heeft het niet eens zo slecht gedaan. Toptalenten gehaald.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja Feyenoord heeft ook 205 miljoen uitgegeven zoals 020 natuurlijk?
hoe durf jij als 020 supporter nog je muil open te doen over transfers van andere club mafkees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog klaassnuiftalles erbij en het is een groot feestquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die heeft de eerste fles alweer vroeg aangebroken vandaag.
Jep, 20 miljoen zegt men nu.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En Leicester heeft interesse in Bergwijn
Probeer nog wat extra miljoenen extra te pakken en dan lekker akkoord geven. Over iets meer dan 4 weken sluit de markt en we hebben nog wel wat impulsen nodig.quote:
Verloopt hier altijd in hetzelfde stramien. Ajax dit of dat. @Caland die heeft wat gelezen op VI PRO en duidt de boel lichtelijk gekleurd. Maar goed daar kan je nog wel wat mee ouwehoeren.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu nog klaassnuiftalles erbij en het is een groot feest
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Verloopt hier altijd in hetzelfde stramien. Ajax dit of dat. @:Caland die heeft wat gelezen op VI PRO en duidt de boel lichtelijk gekleurd. Maar goed daar kan je nog wel wat mee ouwehoeren.
Dan komt @:klaasweetalles die heeft werkelijk waar nog nooit iets zinnigs gezegd over voetbal. Dan heb je die @:CR7 die legt het er zo dik bovenop dat je meent dat je op de bodem van een gierput staat.
Dan ouwehoer ik met die gasten. Ben ik ineens de boef.
Kunnen ze beter voor Paixao gaan. Betwijfel alleen of die interesse heeft in Leicester.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:41 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Probeer nog wat extra miljoenen extra te pakken en dan lekker akkoord geven. Over iets meer dan 4 weken sluit de markt en we hebben nog wel wat impulsen nodig.
Punt is dat je er beter niet op in kan gaan dan zijn ze zo weg op Caland na die is nog een grotere Ajacied dan de meeste die hier posten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Verloopt hier altijd in hetzelfde stramien. Ajax dit of dat. @:Caland die heeft wat gelezen op VI PRO en duidt de boel lichtelijk gekleurd. Maar goed daar kan je nog wel wat mee ouwehoeren.
Dan komt @:klaasweetalles die heeft werkelijk waar nog nooit iets zinnigs gezegd over voetbal. Dan heb je die @:CR7 die legt het er zo dik bovenop dat je meent dat je op de bodem van een gierput staat.
Bedankt maatquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Punt is dat je er beter niet op in kan gaan dan zijn ze zo weg op Caland na die is nog een grotere Ajacied dan de meeste die hier posten.
Mooi. Brobs voor Akpom en Traoré voor Rasmussen scheelt een slok op een borrel. Maar beiden zullen wel nog verre van 90 min. kunnen maken.quote:
Wat is er eigenlijk nu weer met Brobbey dat hem dat nog niet lukt?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Mooi. Brobs voor Akpom en Traoré voor Rasmussen scheelt een slok op een borrel. Maar beiden zullen wel nog verre van 90 min. kunnen maken.
Je bent net een klein kind héquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een intens sneue user.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:12 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je bent net een klein kind héEcht de grootste troll die ik zo'n beetje ooit heb gezien en dan ga je anderen een beetje beschuldigen van dergelijke dingen
Maar vertel; welke zinnige dingen heb jij zoal vermeld over voetbal? Ik kan me weinig heugen namelijk behalve wat slap getroll in het PSV topic.
Wie post er nou in het PSV topic.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:12 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je bent net een klein kind héEcht de grootste troll die ik zo'n beetje ooit heb gezien en dan ga je anderen een beetje beschuldigen van dergelijke dingen
Maar vertel; welke zinnige dingen heb jij zoal vermeld over voetbal? Ik kan me weinig heugen namelijk behalve wat slap getroll in het PSV topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |