4 lijkt me wel erg veel als salaris, Bergwijn zal dat wel verdienen maar Rulli niet, als het 3 is dan is het nog teveel uiteraard.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het werkt maar het schijnt dat het naast de salarissen voornamelijk scheelt in de afschrijvingen.
Grofweg:quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het werkt maar het schijnt dat het naast de salarissen voornamelijk scheelt in de afschrijvingen.
Kortom lang lopende contracten van die post af en je kan weer spelers kopen met geld dat je eigenlijk niet op hebt :-)quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:10 schreef manny het volgende:
[..]
Grofweg:
je koop een speler voor x, laten we zeggen 10 mio en geeft een contract voor 5 jaar.
dan mag ie ook al waarde op de balans voor 10 mio. Maar je moet elk jaar 2 mio (10 mio gedeeld door contractduur) afschrijven zodat je na 5 jaar op nul bent en alles boekhoud technisch klopt (contract is klaar, speler is 0 euro waard en loopt de deur uit) Na 1 jaar staat ie voor 8 mio op de balans, enz
Nu betaal je de beste man ook nog salaris.
Dus Rulli:
Geen idee wat de details zijn, maar:
- je krijgt nog wat transfer geld
- je hoeft er niet meer elk jaar x op af te schrijven (maar: zijn waarde staat ook niet meer op de balans)
- je hoeft zijn salaris niet meer te betalen
- en geen kosten meer voor auto, kaartjes voor familie, sokken wassen, en 1 portie pastasalade minder per dag.
Andere spelers:
Die Mislingtat spelers hebben veelal contracten van 5 jaar gekregen, dus die staan (denk ik / vrees ik) allemaal nog voor 80% van hun aankoopwaarde op de balans.
Tot zover.
Ik heb Ajax blind op een gezet. Rotsvast vertrouwen. Nu eerst door naar de reclame..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb er geen vertrouwen in dat komend seizoen significant beter gaat worden dan vorig seizoen. Nu mort Sutalo dus weg, valt genoeg voor te zeggen, maar wil je Rugani halen ter vervanging. Krijg je dus weer een relatief dure aankoop die de druk op zich krijgt de verdedigende problemen op te moeten lossen. Op elke, onvermijdelijke, fout zal er weer worden ingezoomd en zal er weer worden benadrukt dat hij het ook niet is.
De gaten op het middenveld van vorig seizoen waren ook in de afgelopen wedstrijden gewoon weer aanwezig/zichtbaar. Jongens als Rensch, Taylor, Forbs, Akpom en al die middelmaat moeten spelen omdat ze de beste zijn in de selectie en om dat te vervangen ben je of miljoenen kwijt of jaren van opleiden verder.
Het lijkt een beetje het beleid zoals Turkse clubs al jaren doen; oude vedettes kopen tegen een groot salaris, geen restwaarde en geen lange termijn visie.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb er geen vertrouwen in dat komend seizoen significant beter gaat worden dan vorig seizoen. Nu mort Sutalo dus weg, valt genoeg voor te zeggen, maar wil je Rugani halen ter vervanging. Krijg je dus weer een relatief dure aankoop die de druk op zich krijgt de verdedigende problemen op te moeten lossen. Op elke, onvermijdelijke, fout zal er weer worden ingezoomd en zal er weer worden benadrukt dat hij het ook niet is.
De gaten op het middenveld van vorig seizoen waren ook in de afgelopen wedstrijden gewoon weer aanwezig/zichtbaar. Jongens als Rensch, Taylor, Forbs, Akpom en al die middelmaat moeten spelen omdat ze de beste zijn in de selectie en om dat te vervangen ben je of miljoenen kwijt of jaren van opleiden verder.
Ajax 2005 - 2010 vibes. Met Traore alweer de 2e dertiger. Geen idee wat Ajax aan het doen is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:42 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje het beleid zoals Turkse clubs al jaren doen; oude vedettes kopen tegen een groot salaris, geen restwaarde en geen lange termijn visie.
Simpel, ze gaan voor ervaring maar halen vervolgens ervaren middelmaat (waar je dus feitelijk niet zoveel aan hebt).quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ajax 2005 - 2010 vibes. Met Traore alweer de 2e dertiger. Geen idee wat Ajax aan het doen is.
Nouja Rugani heeft wel een pace van 53 op FIFA. Pakt ook maar een miljoentje of 3,5 miljoen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Simpel, ze gaan voor ervaring maar halen vervolgens ervaren middelmaat (waar je dus feitelijk niet zoveel aan hebt).
Ja ok behalve dan dat Traoré 28 is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ajax 2005 - 2010 vibes. Met Traore alweer de 2e dertiger. Geen idee wat Ajax aan het doen is.
Ja al 10 jaar 28quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja ok behalve dan dat Traoré 28 is.
Alleen Hancko en Timber maakt de afgelopen 2 jaar al meer geslaagd dan die van Ajax.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:11 schreef Wotte het volgende:
Ik heb de afgelopen twee jaar geen fatsoenlijke aankoop van Feyenoord gezien.
Ik vind Beelen wel ietsjes (lol) beter dan Sutalo hoor. En een miljoen of 20 goedkoper bovendien.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:11 schreef Wotte het volgende:
jezus gast. Je geeft rotterdamse debielen wel heel veel ruimte om het topic nog verder te vervuilen hequote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:11 schreef Wotte het volgende:
Maar lijkt me toch dat je het verschil tussen restwaarde en verkoop nu wel in één keer moet afschrijven, dus per saldo is het voor dit jaar niet perse positief.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:10 schreef manny het volgende:
[..]
Grofweg:
je koop een speler voor x, laten we zeggen 10 mio en geeft een contract voor 5 jaar.
dan mag ie ook al waarde op de balans voor 10 mio. Maar je moet elk jaar 2 mio (10 mio gedeeld door contractduur) afschrijven zodat je na 5 jaar op nul bent en alles boekhoud technisch klopt (contract is klaar, speler is 0 euro waard en loopt de deur uit) Na 1 jaar staat ie voor 8 mio op de balans, enz
Nu betaal je de beste man ook nog salaris.
Dus Rulli:
Geen idee wat de details zijn, maar:
- je krijgt nog wat transfer geld
- je hoeft er niet meer elk jaar x op af te schrijven (maar: zijn waarde staat ook niet meer op de balans)
- je hoeft zijn salaris niet meer te betalen
- en geen kosten meer voor auto, kaartjes voor familie, sokken wassen, en 1 portie pastasalade minder per dag.
Andere spelers:
Die Mislingtat spelers hebben veelal contracten van 5 jaar gekregen, dus die staan (denk ik / vrees ik) allemaal nog voor 80% van hun aankoopwaarde op de balans.
Tot zover.
Je zou haast zeggen dat het met opzet is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
jezus gast. Je geeft rotterdamse debielen wel heel veel ruimte om het topic nog verder te vervuilen he
Zonder de wereldberoemde jeugdopleiding van Ajax geen fatsoenlijke middenvelder hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:14 schreef CR7 het volgende:
[..]
Alleen Hancko en Timber maakt de afgelopen 2 jaar al meer geslaagd dan die van Ajax.
En dan heb ik het nog niet eens over de beste buitenspeler (by far) van de ED, Paixao.
Ik kon deze mening niet terugvinden op VI Pro.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Beelen wel ietsjes (lol) beter dan Sutalo hoor. En een miljoen of 20 goedkoper bovendien.
vergeet Giminez gewoon in het lijstje te vermeldenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:14 schreef CR7 het volgende:
[..]
Alleen Hancko en Timber maakt de afgelopen 2 jaar al meer geslaagd dan die van Ajax.
En dan heb ik het nog niet eens over de beste buitenspeler (by far) van de ED, Paixao.
Lijkt mij drie zomerse transferwindows terug en niet twee. Dit jaar en vorig jaar. Alleen puin.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vergeet Giminez gewoon in het lijstje te vermelden
Dan ben je denk ik ook even net vergeten wie één van de beste spelers op het veld was bij de anale vernedering van 6-0.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lijkt mij drie zomerse transferwindows terug en niet twee. Dit jaar en vorig jaar. Alleen puin.
Op Beelen na misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |