abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 augustus 2024 @ 06:12:17 #76
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214606438
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 21:42 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik weet niet precies hoe het werkt maar het schijnt dat het naast de salarissen voornamelijk scheelt in de afschrijvingen.
4 lijkt me wel erg veel als salaris, Bergwijn zal dat wel verdienen maar Rulli niet, als het 3 is dan is het nog teveel uiteraard.
pi_214606543
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 19:24 schreef Brubbie het volgende:
[ x ]
Wat stond hier dan? Watskeburt?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 7 augustus 2024 @ 08:10:22 #78
80382 manny
30 is best veel
pi_214606796
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 21:42 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik weet niet precies hoe het werkt maar het schijnt dat het naast de salarissen voornamelijk scheelt in de afschrijvingen.
Grofweg:

je koop een speler voor x, laten we zeggen 10 mio en geeft een contract voor 5 jaar.

dan mag ie ook al waarde op de balans voor 10 mio. Maar je moet elk jaar 2 mio (10 mio gedeeld door contractduur) afschrijven zodat je na 5 jaar op nul bent en alles boekhoud technisch klopt (contract is klaar, speler is 0 euro waard en loopt de deur uit) Na 1 jaar staat ie voor 8 mio op de balans, enz

Nu betaal je de beste man ook nog salaris.

Dus Rulli:

Geen idee wat de details zijn, maar:
- je krijgt nog wat transfer geld
- je hoeft er niet meer elk jaar x op af te schrijven (maar: zijn waarde staat ook niet meer op de balans)
- je hoeft zijn salaris niet meer te betalen
- en geen kosten meer voor auto, kaartjes voor familie, sokken wassen, en 1 portie pastasalade minder per dag.

Andere spelers:
Die Mislingtat spelers hebben veelal contracten van 5 jaar gekregen, dus die staan (denk ik / vrees ik) allemaal nog voor 80% van hun aankoopwaarde op de balans.

Tot zover.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_214606880
quote:
19s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 08:10 schreef manny het volgende:

[..]
Grofweg:

je koop een speler voor x, laten we zeggen 10 mio en geeft een contract voor 5 jaar.

dan mag ie ook al waarde op de balans voor 10 mio. Maar je moet elk jaar 2 mio (10 mio gedeeld door contractduur) afschrijven zodat je na 5 jaar op nul bent en alles boekhoud technisch klopt (contract is klaar, speler is 0 euro waard en loopt de deur uit) Na 1 jaar staat ie voor 8 mio op de balans, enz

Dus Rulli:

- je hoeft er niet meer elk jaar x op af te schrijven (maar: zijn waarde staat ook niet meer op de balans)
- en geen kosten meer voor auto, kaartjes voor familie, sokken wassen, en 1 portie pastasalade minder per dag.

Andere spelers:
Die Mislingtat spelers hebben veelal contracten van 5 jaar gekregen, dus die staan (denk ik / vrees ik) allemaal nog voor 80% van hun aankoopwaarde op de balans.

Tot zover.
Kortom lang lopende contracten van die post af en je kan weer spelers kopen met geld dat je eigenlijk niet op hebt :-)
pi_214606881
Ik heb er geen vertrouwen in dat komend seizoen significant beter gaat worden dan vorig seizoen. Nu mort Sutalo dus weg, valt genoeg voor te zeggen, maar wil je Rugani halen ter vervanging. Krijg je dus weer een relatief dure aankoop die de druk op zich krijgt de verdedigende problemen op te moeten lossen. Op elke, onvermijdelijke, fout zal er weer worden ingezoomd en zal er weer worden benadrukt dat hij het ook niet is.

De gaten op het middenveld van vorig seizoen waren ook in de afgelopen wedstrijden gewoon weer aanwezig/zichtbaar. Jongens als Rensch, Taylor, Forbs, Akpom en al die middelmaat moeten spelen omdat ze de beste zijn in de selectie en om dat te vervangen ben je of miljoenen kwijt of jaren van opleiden verder.
pi_214606929
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 08:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb er geen vertrouwen in dat komend seizoen significant beter gaat worden dan vorig seizoen. Nu mort Sutalo dus weg, valt genoeg voor te zeggen, maar wil je Rugani halen ter vervanging. Krijg je dus weer een relatief dure aankoop die de druk op zich krijgt de verdedigende problemen op te moeten lossen. Op elke, onvermijdelijke, fout zal er weer worden ingezoomd en zal er weer worden benadrukt dat hij het ook niet is.

De gaten op het middenveld van vorig seizoen waren ook in de afgelopen wedstrijden gewoon weer aanwezig/zichtbaar. Jongens als Rensch, Taylor, Forbs, Akpom en al die middelmaat moeten spelen omdat ze de beste zijn in de selectie en om dat te vervangen ben je of miljoenen kwijt of jaren van opleiden verder.
Ik heb Ajax blind op een gezet. Rotsvast vertrouwen. Nu eerst door naar de reclame..

Doe ook mee en voorspel en win mooie prijzen (o.a. een satisfyer van de Kruidvat), mede mogelijk gemaakt door @maxi-mus, via.

Flitsbezorger in VBL / [Voorspellen] Voorspel hier de eindstand van de Eredivisie 2024/2025
pi_214606982
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 08:31 schreef Pizzakoppo het volgende:

Het lijkt een beetje het beleid zoals Turkse clubs al jaren doen; oude vedettes kopen tegen een groot salaris, geen restwaarde en geen lange termijn visie.
Hallo
pi_214607005
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 08:42 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Het lijkt een beetje het beleid zoals Turkse clubs al jaren doen; oude vedettes kopen tegen een groot salaris, geen restwaarde en geen lange termijn visie.
Ajax 2005 - 2010 vibes. Met Traore alweer de 2e dertiger. Geen idee wat Ajax aan het doen is.

[ Bericht 5% gewijzigd door CR7 op 07-08-2024 08:52:40 ]
pi_214607061

mee eens

waarom zou je bij ajax willen vertrekken als je bij ajax zakken vol geld krijgt die geen andere club wil gaan betalen

gewoon contract uitdienen zou ik tegen deze spelers zeggen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214607070
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 08:46 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ajax 2005 - 2010 vibes. Met Traore alweer de 2e dertiger. Geen idee wat Ajax aan het doen is.
Simpel, ze gaan voor ervaring maar halen vervolgens ervaren middelmaat (waar je dus feitelijk niet zoveel aan hebt).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214607094
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 08:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Simpel, ze gaan voor ervaring maar halen vervolgens ervaren middelmaat (waar je dus feitelijk niet zoveel aan hebt).
Nouja Rugani heeft wel een pace van 53 op FIFA. Pakt ook maar een miljoentje of 3,5 miljoen.
pi_214607205
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 08:46 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ja ok behalve dan dat Traoré 28 is.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_214607228
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 09:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja ok behalve dan dat Traoré 28 is.
Ja al 10 jaar 28
pi_214607233
Ik heb de afgelopen twee jaar geen fatsoenlijke aankoop van Feyenoord gezien.
pi_214607257
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 09:11 schreef Wotte het volgende:
Alleen Hancko en Timber maakt de afgelopen 2 jaar al meer geslaagd dan die van Ajax.

En dan heb ik het nog niet eens over de beste buitenspeler (by far) van de ED, Paixao. _O_

[ Bericht 15% gewijzigd door CR7 op 07-08-2024 09:29:36 ]
  woensdag 7 augustus 2024 @ 09:37:33 #91
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214607506
Pasveer eerste keeper.
Ramaj tweede.
Rulli derde.
Gorter vierde.
Setford vijfde.

En voor nummer 2, 3 en 4 is er belangstelling. Beter wordt er doorgepakt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_214607516
quote:
Ik vind Beelen wel ietsjes (lol) beter dan Sutalo hoor. En een miljoen of 20 goedkoper bovendien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214607776
quote:
jezus gast. Je geeft rotterdamse debielen wel heel veel ruimte om het topic nog verder te vervuilen he :')
  woensdag 7 augustus 2024 @ 10:30:37 #94
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_214608022
quote:
19s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 08:10 schreef manny het volgende:

[..]
Grofweg:

Dus Rulli:

Andere spelers:

Tot zover.
Maar lijkt me toch dat je het verschil tussen restwaarde en verkoop nu wel in één keer moet afschrijven, dus per saldo is het voor dit jaar niet perse positief.
Life is what you make it.
pi_214608470
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 10:06 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
jezus gast. Je geeft rotterdamse debielen wel heel veel ruimte om het topic nog verder te vervuilen he :')
Je zou haast zeggen dat het met opzet is.
pi_214608497
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 09:14 schreef CR7 het volgende:

[..]
Alleen Hancko en Timber maakt de afgelopen 2 jaar al meer geslaagd dan die van Ajax.

En dan heb ik het nog niet eens over de beste buitenspeler (by far) van de ED, Paixao. _O_
Zonder de wereldberoemde jeugdopleiding van Ajax geen fatsoenlijke middenvelder hebben :')
pi_214608522
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 09:38 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vind Beelen wel ietsjes (lol) beter dan Sutalo hoor. En een miljoen of 20 goedkoper bovendien.
Ik kon deze mening niet terugvinden op VI Pro.
pi_214608607
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 09:14 schreef CR7 het volgende:

[..]

vergeet Giminez gewoon in het lijstje te vermelden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214608683
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 11:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
vergeet Giminez gewoon in het lijstje te vermelden
Lijkt mij drie zomerse transferwindows terug en niet twee. Dit jaar en vorig jaar. Alleen puin.

Op Beelen na misschien.
  woensdag 7 augustus 2024 @ 11:24:40 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214608712
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 11:22 schreef Wotte het volgende:

[..]
Lijkt mij drie zomerse transferwindows terug en niet twee. Dit jaar en vorig jaar. Alleen puin.

Op Beelen na misschien.
Dan ben je denk ik ook even net vergeten wie één van de beste spelers op het veld was bij de anale vernedering van 6-0.

Maar kan gebeuren makker :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')