Feyenoord strikt sponsor uit Qatar voor miljoenendealquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Jullie zijn echt een hele foute club
[ afbeelding ]
Wat een walgelijke clubquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:51 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Feyenoord strikt sponsor uit Qatar voor miljoenendeal
Echt een hele foute club!!!!!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:51 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
DIE GASTEN DOEN ALLES VOOR HET GELDquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:51 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ga je nu ook nog op je eigen troll reageren?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 01:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Steeds als je denkt dat het niet dommer kan.
Zelfs Klaas en Psvcl krijgen zulke bagger niet vaak uit hun toetsenbord.
Deze kan dit jaar weer van stal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:40 schreef Bofjijff het volgende:
De zorgboerderij liet weer wat feyenoorders los zo te zien?
Ronald de Boer, lekker neuken en geld harken in Qatar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Jullie zijn echt een hele foute club
[ afbeelding ]
https://www.story.nl/show(...)ede-gezin-anders-aanquote:Hij kreeg op zijn zeventiende verkering met kapster Sharon Cohen, met wie hij op 11 juni 1995 trouwde. Ronald was toen net 25. Vier jaar later werd hij nieuwsgierig naar seks met andere vrouwen. En het bleef niet bij fantaseren!
Dubbelleven
Na meerdere geheime affaires bleef Ronald uiteindelijk 'hangen' bij Suze van Rozelaar (41), die een kledingboetiek had in Amsterdam-Zuid. De destijds in Qatar woonachtige Ronald sprak geregeld af met Suze als hij in Nederland was. Nadat Sharon zijn dubbelleven had ontdekt, barstte in 2010 de huwelijksbom. Het vreemdgaan zou echter niet de hoofdreden zijn. Het boterde al langer niet meer tussen Ronald en Sharon, de moeder van zijn dochters Maxime (30), Demi (27) en Brooke (26). Ronald wilde tóch knokken voor zijn gezin, maar hij voelde geen liefde meer voor Sharon.
Staan daar bij Ajax nog vacatures open ik kan ook niets blijkbaar betalen ze daar grof voor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:49 schreef Bofjijff het volgende:
Ajax en Olympique Marseille naderen een akkoord over Gerónimo Rulli, zo meldt Foot Mercato. Volgens het Franse medium is er dinsdag bijna een totaalakkoord bereikt over de transfer van de Argentijnse doelman, die zelf zijn jawoord al heeft gegeven aan een overstap naar de Ligue 1.
Zou mooi zijn. 4 miljoen salaris
En drie miljoen voor Wijndal las ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:49 schreef Bofjijff het volgende:
Ajax en Olympique Marseille naderen een akkoord over Gerónimo Rulli, zo meldt Foot Mercato. Volgens het Franse medium is er dinsdag bijna een totaalakkoord bereikt over de transfer van de Argentijnse doelman, die zelf zijn jawoord al heeft gegeven aan een overstap naar de Ligue 1.
Zou mooi zijn. 4 miljoen salaris
Cruijff had een klein detail over het hoofd gezien met het aanstellen van oud-voetballers.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
En drie miljoen voor Wijndal las ik
Dan snap ik wel dat het geld er extreem hard uitvliegt
Waarom krijgen dit soort simpele voetballers zo’n enorm salaris ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
En drie miljoen voor Wijndal las ik
Dan snap ik wel dat het geld er extreem hard uitvliegt
Omdat Ajax de beste spelers wil en daar moet je voor betalen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:58 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Waarom krijgen dit soort simpele voetballers zo’n enorm salaris ?
Het schemert snel genoeg door bij zaakwaarnemers dat een club met nagenoeg alle looneisen blind akkoord gaat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:58 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Waarom krijgen dit soort simpele voetballers zo’n enorm salaris ?
4 miljoen...quote:
Als je derde keeper 4 miljoen pakt mag je sowieso blij zijn als je er vanaf komt lijkt mequote:
Tsja, als een reservekeeper voor 4 op de loonlijst staat zal je op een gegeven moment je verlies moeten pakkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
4 miljoen...
Nou, gaat weer 3 jaar opbouwen worden zo.
Ik weet niet precies hoe het werkt maar het schijnt dat het naast de salarissen voornamelijk scheelt in de afschrijvingen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
4 miljoen...
Nou, gaat weer 3 jaar opbouwen worden zo.
Dan ben je wel geschikt om mee te doen aan het technisch beleid van de clubquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het werkt maar het schijnt dat het naast de salarissen voornamelijk scheelt in de afschrijvingen.
Comment van de week 😂quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:09 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Dan ben je wel geschikt om mee te doen aan het technisch beleid van de club
Betalen grof voor niets kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:09 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Dan ben je wel geschikt om mee te doen aan het technisch beleid van de club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |