in de jeugd was het wel een uitblinker, maar zeker fysiek waren er al twijfels. Heb niemand horen roepen dat dit de nieuwe topspeler zou worden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
Ook zo’n gehyped ‘talent’![]()
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-bevestigt-unuvar-mag-vertrekken
Maat, je bent zelf voorzitter van de Leo Sauer fanclub. Jij bent de laatste die hier over mag lullen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:25 schreef Caland het volgende:
VBL / Het Naci Ünüvar topic #1: Waanzinnig groot talent!
Hier verder @:ggmm
Leuk topicquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:25 schreef Caland het volgende:
VBL / Het Naci Ünüvar topic #1: Waanzinnig groot talent!
Hier verder @:ggmm
Ken je Slabbekoorn?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maat, je bent zelf voorzitter van de Leo Sauer fanclub. Jij bent de laatste die hier over mag lullen.
Als ik Bijlow zo zie is het niet het type dat gewoon zijn lul op de toonbank legt als de cassiere om legitimatie vraagt. Kunnen we niks mee.quote:
Philip Max schijnt er naar toe te gaan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Van Panathinaikos krijg ik ook geen hoogte hoor. Paar jongens die WE kennen, maar hoe goed die nog zijn weet niemand.
Hier verbaas ik me ook over ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Is de selectie nog steeds niet versterkt![]()
Die heeft een grafhekel aan Ajax wat denk je zelfquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eerlijk daar zat ik zondag stiekem ook even aan te denken
Die potjes tegen Bodo staan na die tegen Feyenoord en Hercules in de top 3 meest kansarme gênante momenten van het Ajax decenniumquote:Op maandag 5 augustus 2024 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Lens is wel einde verhaal ja. Voor BOEDE Glimt niet zo bang, die veegden we zelfs vorig seizoen nog van de mat.
quote:
je doet toch aardig je bestquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 01:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Steeds als je denkt dat het niet dommer kan.
Zelfs Klaas en Psvcl krijgen zulke bagger niet vaak uit hun toetsenbord.
Dit ja, grappig vind ik wel dat je in principe een makkelijkere tegenstander treft als je doorgaat in de EL voorronde.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 06:11 schreef manny het volgende:
Maar goed. Eerst maar eens winnen van die Grieken.
Panathinaikos gaat een zeer pittige kluif worden met de huidige vorm waarin dit elftal verkeerd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 06:11 schreef manny het volgende:
Bodo treffen we wel in een omgekeerde situatie dan, nu zitten wii in de voorbereiding, en zijn zij moon of meer halverwege de competitie.
Maar goed. Eerst maar eens winnen van die Grieken.
Dat was de tweede gedachte.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die heeft een grafhekel aan Ajax wat denk je zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |