SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Het lijkt mij een uitstekend idee dat jij voortaan de lijntjes gaat trekken bij de VAR.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik had al tijdens de wedstrijden al het vermoeden dat dit buitenspel was
en dit is gewoon buitenspel
Ik hoop dat de lijntjes die je trekt voor je neus iets rechter zijn dan dit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
HarVARred?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat ze bij die VAR geen harvard hebben gedaan.
Kun je het doellijntechnologie moment ook nog even in behandeling nemen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je laat ons deze filmpjes zelf opzoeken?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:29 schreef Caland het volgende:
Die filmpjes van dat mokergestoorde wijf van Santi op de thuisvakken. Hele eretribune aan het juichen
Ik kan het niet oneens met Joey zijn hierin hoor. Is ook gewoon vervelend. Ik heb liever ook gewoon dat Paixao en Gimenez niet continu als stervende zwanen naar de grond gaan.quote:
Daarvoor moet je instagram hebben makker.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je laat ons deze filmpjes zelf opzoeken?
Als Hancko was gestapt wel ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als jij en PSVCL eens gewoon samen op vakantie gaan naar een oord waar geen internet is… ik geef je op een briefje dat een gofundme daarvoor alle records gaat breken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zechiel is hem al voorbij gestreefd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat Milambo eindelijk doorbreken dit seizoen?
Hoezo "eindelijk"? Hij is toch nog hartstikke jong.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat Milambo eindelijk doorbreken dit seizoen?
Maar dat zijn hele andere voetballers.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zechiel is hem al voorbij gestreefd.
Dat is vaak zo.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat zijn hele andere voetballers.
Heb nog weinig van hem gezien. Hopelijk krijgt hij veel kansen straks.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat hij al 3 jaar bij de selectie zit en amper heeft gespeeld.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:46 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Hoezo "eindelijk"? Hij is toch nog hartstikke jong.
Ik zit te kijken op haar insta maar het laatste is een foto met een stropdas?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarvoor moet je instagram hebben makker.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun je het doellijntechnologie moment ook nog even in behandeling nemen?
Ander type. Vond ze allebei goed spelen gisteren.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |