Fuck dan moet ik ff. buiten kijken dus.quote:Op maandag 19 januari 2026 22:46 schreef Remco het volgende:
Heel duidelijk hier in Twente, ook zonder camera te zien.
[ afbeelding ]
Mooi! Ik woon tegen de Veluwe aan, maar vanaf de zolder niks te zien. Wat bewolking, hoge bomen en lichtvervuiling, want ik woon in het zuiden van m’n woonplaats.quote:
Ja zie het hier overal berichten verschijnen,quote:Op maandag 19 januari 2026 23:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mooi! Ik woon tegen de Veluwe aan, maar vanaf de zolder niks te zien. Wat bewolking, hoge bomen en lichtvervuiling, want ik woon in het zuiden van m’n woonplaats.
Is er komende avonden nog kans om het te zien? Want dan ga ik wel ff op pad.
In limburg( hoor ik net van een vriendin) welquote:Op maandag 19 januari 2026 23:14 schreef SpecialK het volgende:
Kunnen mensen bevestigen dat het er nu nog is want ik stap dan in een auto en rij naar een donkere plek
In Amsterdam is het helemaal weg
Paar km verderop idem, zelfs middenin een woonwijkquote:Op maandag 19 januari 2026 23:16 schreef Netsplitter het volgende:
Delft
[ afbeelding ]
3sec sluitertijd.
Ik heb van mij ook gewoon gemaakt met camera in smartphone zonder iets, midden in een woonwijk.quote:Op maandag 19 januari 2026 23:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Paar km verderop idem, zelfs middenin een woonwijk
Welke iso waarde?quote:Op maandag 19 januari 2026 23:16 schreef Netsplitter het volgende:
Delft
[ afbeelding ]
3sec sluitertijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |