quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 09:56 schreef Astro_boy het volgende:
Baby bedje is net geleverd. Nu heb ik zin om te slapen.
Maar om nou zelf in een babybedje te passen moet je wel echt klein zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Misschien is ie zelf niet zo groot
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heerlijk op mijn balkon, boekje, beentjes omhoog, kop thee
Word weer een beetje mezelf
Echt? Wat leuk! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:48 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ja ik word papa en ja ik ben ook klein
Wat leeeeuuuuk!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:48 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd manquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:48 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen ook beoordelen op zoiets arbitrair als lengte... Dat is echt nonsens...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En zo zie je maar, lengte zegt niet alles
Moet denken aan een bepaald topic dat nu dicht is...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen ook beoordelen op zoiets arbitrair als lengte... Dat is echt nonsens...
Oooooh wacht eens even, zelfs ik was daar gemeenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet denken aan een bepaald topic dat nu dicht is...
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooh wacht eens even, zelfs ik was daar gemeensnap hem
Ja, eensquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen ook beoordelen op zoiets arbitrair als lengte... Dat is echt nonsens...
Hahahaha jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, eens
Maar ik refereerde inderdaad naar de vele gesloten topics
Hihi.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
(als ik elke keer dat ik "haha"-typ ook dat geluid zou maken, zouden de buren echt denken dat ik gestoord benook al lach ik vaak hardop in mijn eentje; maar niet zo vaak als ik dat typ
) (compleet random even)
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Verdorie, nu dus wel een hardop "haha" in huize CotS
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Echt? Wat leuk! Gefeliciteerdik ben blij voor jullie
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat leeeeuuuuk!![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!
Dank dank!quote:
Paarsgepunte lansjes werken ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En zo zie je maar, lengte zegt niet alles
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:06 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Paarsgepunte lansjes werken ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |