SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen
Voorbeschouwing wegrit mannen
Rellende_Rotscholier in OS / [Wegwielrennen] #7 Remco, oh Remco<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
En ze is in staat op Montmartre iedereen eraf te rijden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kopecky is wel heel veel beter dan de rest.
Wiebes gaat het dus niet redden. Loes moet nu gaan schakelen.![]()
Naar Vos die leeggereden is?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En ze is in staat op Montmartre iedereen eraf te rijden.
Mooi olympisch diploma wordt ook al uitbundig gevierd in het Croky Belgium House.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kopecky winst zou er ook nog wel bij kunnen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Nou, de groep Wiebes kunnen we wel afschrijven.
Ach, Loes.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
40 seconden achterstand nu...quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vollering heel verbaast dat zij moet rijden in een groepje met Wiebes
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Heb niet kunnen kijken tot nu toe, maar wanneer lag Ellen eraf?
En tuinen er weer in
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dit is veel meer dan die gemelde +/- 10 seconden net. Probleem = groot.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Die kan nu 40km op het wiel van Kopecky rijden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Naar Vos die leeggereden is?![]()
Die zit er wel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:11 schreef hhh38 het volgende:
Ik keek naar het tennis, waarom zit er geen Nederlandse in de voorste groep?![]()
maar ze gaan nu rijden voor Wiebes? voor de sprint ofzo? of waar rijdt Vollering nu voor dan?
ik geef Vollering meer kans dan WiebesMja![]()
El planquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:11 schreef Remco het volgende:
Zou Vollering hebben gewacht? Ze reed echt op het wiel van Kopecky.![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mooi olympisch diploma wordt ook al uitbundig gevierd in het Croky Belgium House.![]()
![]()
Vosquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:11 schreef hhh38 het volgende:
Ik keek naar het tennis, waarom zit er geen Nederlandse in de voorste groep?![]()
Ze is gewoon een dom varkenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:11 schreef Remco het volgende:
Zou Vollering hebben gewacht? Ze reed echt op het wiel van Kopecky.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Dat vind ik niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:11 schreef kilon het volgende:
Een Britse winnares zou trouwens nog erger zijn dan Kopecky.![]()
Waarom keek je naar het tennis?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:11 schreef hhh38 het volgende:
Ik keek naar het tennis, waarom zit er geen Nederlandse in de voorste groep?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Omdat het maar meisjeskoers is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom keek je naar het tennis?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom keek je naar het tennis?![]()
Nee.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:11 schreef kilon het volgende:
Een Britse winnares zou trouwens nog erger zijn dan Kopecky.![]()
Vollering rijdt zich leeg voor iemand die er nog 2 keer kansloos wordt afgereden op Montmartre. OK dan.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
4e. U las het hier voor het eerst.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nou dan maar hopen op wonderdag Vos.zie email 27 oktober![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
4e. U las het hier voor het eerst.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Al is dat eerste al vrij bijzonder.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vollering rijdt zich leeg voor iemand die er nog 2 keer kansloos wordt afgereden op Montmartre. OK dan.![]()
Weer eens een nieuwe bron voor tranen, "ik kreeg geen hulp en ik werkte zo hard".quote:The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Ik zou het geen zekerheidje durven noemen tegen Varkensneusje.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:14 schreef wimderon het volgende:
Vos zit in ieder geval wel in een zetel. Hoeft niet te rijden en de snelste in het groepje.![]()
Heb je niet gezien in het BMX topicquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fietsen is altijd een sport.![]()
Moet ze wel op het wiel van Kopecky kunnen blijvenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:14 schreef wimderon het volgende:
Vos zit in ieder geval wel in een zetel. Hoeft niet te rijden en de snelste in het groepje.
Zou het haar van harte gunnenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik heb de voorbeschouwing van R_R van de meisjes niet gelezen, maar is deze lus gewoon hetzelfde als bij de jongens?![]()
Lees je laatste zin nog eens. Er lijkt iets niet te kloppen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En ze is in staat op Montmartre iedereen eraf te rijden.
Nee dat is alleen in het geval van de erkende valsspeler Elizabeth Deignan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:11 schreef kilon het volgende:
Een Britse winnares zou trouwens nog erger zijn dan Kopecky.The owls are not what they seem![]()
mooi kunnen die naar groep 1 rijdenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:14 schreef groenen het volgende:
Vollering groepje wordt ook nog ingehaald door Franse prutsers![]()
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Het stuk in Parijs is hetzelfde ja, buiten de stad reden ze wel een ander rondje.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:15 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb de voorbeschouwing van R_R van de meisjes niet gelezen, maar is deze lus gewoon hetzelfde als bij de jongens?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Bij Deignan moet je altijd even kloppen want de bel doet het niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:15 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Nee dat is alleen in het geval van de erkende valsspeler Elizabeth Deignan.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
De Fransen zijn er naartoe gereden, maar de twee dames die dat gedaan hebben in dienst van Berteau zijn inmiddels gelost. Alsnog geen hulp.![]()
Het ideale is vooral dat klimmer Wiebes op het moment supreme ineens niet meer kan klimmen. Typisch Nederlands.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Roxane is te mild<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Eens.quote:
U leest het hier."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Ze komen nog niet dichter bij
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Met name Nederlands wielrennen. Net als Poels die wil.meestrijden voor goud en na 80 km in de remmem knijpt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het ideale is vooral dat klimmer Wiebes op het moment supreme ineens niet meer kan klimmen. Typisch Nederlands.![]()
heywoodu
![]()
Wie?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Met name Nederlands wielrennen. Net als Poels die wil.meestrijden voor goud en na 80 km in de remmem knijpt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Onsympathiek en vaak passief rijdend.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom wordt kopecky zo gehaat? Ik volg de vrouwen te weinig.![]()
We wachten op de onvermijdelijke plof vijf meter voor de top van de klim.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:19 schreef H.Vviv het volgende:
Vos heeft het juiste wiel gekozen voor de beklimming.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Goed idee want dan is ze in ieder geval geen commentator meer.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Vrouwenkwaaltje. Kan zo falert Loes opvolgen.![]()
Waarschijnlijk wel, maar veel anders kun je nu niet meer doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We wachten op de onvermijdelijke plof vijf meter voor de top van de klim.![]()
Haha bizar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:20 schreef groenen het volgende:
Roxanne vindt Wiebes en Vollering wel een sterke indruk maken![]()
Dan hebben ze niet naar de koers gekeken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:20 schreef groenen het volgende:
Toch ook gewoon slecht geanticipeerd van Vollering? Zoals altijd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, Loes.![]()
Dat zullen we nooit weten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:20 schreef groenen het volgende:
Konden ze ook niet, NOS zond alleen maar tennis uit.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:21 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dan hebben ze niet naar de koers gekeken.pindazakje![]()
zeker. maar die 42 seconden gaan ze niet dichtrijden zometeen op Montmartre, en daarna ook niet waarschijnlijk. dus ze kunnen heel sterk blijven rijden en dan straks 15e worden ofzo.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:20 schreef groenen het volgende:
Roxanne vindt Wiebes en Vollering wel een sterke indruk makenMja![]()
Kopecky wordt in een zetel naar de volgende Montmartre gedragen, hoeft niet eens iets te doen bij uitvalspogingen. Mavi Garcia reageert toch overal wel op.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Vos wordt in een zetel naar de volgende Montmartre gedragen, hoeft niet eens iets te doen bij uitvalspogingen. Mavi Garcia reageert toch overal wel op.![]()
Vos is wel heel gretigThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
heywoodu
![]()
Vollering kap nou eens
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ja jammer dat er teveel belangen zijn. Anders had ze het zelf op mogen knappen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Kopecky wordt in een zetel naar de volgende Montmartre gedragen, hoeft niet eens iets te doen bij uitvalspogingen. Mavi Garcia reageert toch overal wel op.
Ik schrijf vast op;
1. Kopecky
2. Vos
3. ELBCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik krijg de indruk dat Wienerschnitzels het heel vervelend vindt dat men Kopecky als grote favoriet ziet.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Benieuwd of ze echt gewacht heeft op Wiebes of gewoon geen benen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch ook gewoon slecht geanticipeerd van Vollering? Zoals altijd.![]()
Medaille halen is belangrijkstquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:24 schreef Mansjester het volgende:
Waarom rijden ze tegen elkaar en niet met z'n allen tegen Vis/Kopecky vooraanCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Paar keer geweest, komt dichtbij enzo...quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
heywoodu
![]()
Dan kan Vos.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
ALLE SCENARIOS BESPROKENquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, Loes.![]()
Belgen hebben wel een succes nodig na de uitschakeling van de Hockeyheren en de 4e plaats van Nina Derwael (beide 'zekere' medailles). Dus: Hup Kopecky!Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het is gedaan in 3,2,1The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Om vervolgens eraf gepiert te worden?quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Vorentscheidung nu<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Vorig jaar nog!quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Paar keer geweest, komt dichtbij enzo...![]()
Evenepoel 2x goud niet voldoende?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:25 schreef Pedroso het volgende:
Belgen hebben wel een succes nodig na de uitschakeling van de Hockeyheren en de 4e plaats van Nina Derwael (beide 'zekere' medailles). Dus: Hup Kopecky!pindazakje![]()
Er zijn meer medailles he, voor heel veel mensen in deze groep is een medaille al winst.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:26 schreef TheArt het volgende:
Iedereen is voor Kopecky de gaten aan het dichtrijden![]()
heywoodu
![]()
Vollering die het gat naar Vos dicht, waarna Wiebes naar plek 4 sprint, zou hilarisch zijn (en triest voor Vos).Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Typisch Nederlands scenario.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:27 schreef heywoodu het volgende:
Vollering die het gat naar Vos dicht, waarna Wiebes naar plek 4 sprint, zou hilarisch zijn (en triest voor Vos).![]()
Ach Deignan<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Winnaares zit voorin[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vollering en Wiebes zijn wel klaar.. wat een matige race van NLOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Wat Vos aan het doen is slaat natuurlijk nergens op.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Wij bedanken Loes Sousgeetquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:28 schreef TheVulture het volgende:
Vollering en Wiebes zijn wel klaar.. wat een matige race van NLIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
heywoodu
![]()
Vollering weg
Vollering heeft de benen niet om het dicht te rijdenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:27 schreef heywoodu het volgende:
Vollering die het gat naar Vos dicht, waarna Wiebes naar plek 4 sprint, zou hilarisch zijn (en triest voor Vos).Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Vollering ook gewoon mokerslecht.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Gelukkig, goed voor Vosquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vollering heeft de benen niet om het dicht te rijdenVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Dit lijkt me de laatste keer dat Vollering iets voor een ander heeft gedaan.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Als Vollering het niet lukt om 30 sec dicht te rijden gaat het Wiebes vast wel lukken om een minuut dicht te rijden.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Vrouwenkoers envervelen echt nooit.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Hopelijk na afloop een interview met bondscoaches NL wielrennen op zelfde manier als die vent van de judo.![]()
Vos gaat niet meer uit het wiel komen van Kopecky. dit is een gelopen zaak,Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
LOESED[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die gaat weer janken straksquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vollering ook gewoon mokerslecht.pindazakje![]()
heywoodu
![]()
Zou Wiebes nu denken dat ze in de kopgroep zit?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Rellende_Rotscholier
![]()
Georgi Pfeiffer, jawel.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Bidden voor Longo borghini.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:30 schreef Pedroso het volgende:
Vos gaat niet meer uit het wiel komen van Kopecky. dit is een gelopen zaak,Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Rellende_Rotscholier
![]()
Nee.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Maar dan wordt ze tweedequote:Op zondag 4 augustus 2024 17:30 schreef Pedroso het volgende:
Vos gaat niet meer uit het wiel komen van Kopecky. dit is een gelopen zaak,![]()
![]()
Dat was dan ook wel een heel makkelijk slachtoffer. Snap nu ook waarom het zo een zooitje is bij de judobond met zo'n zachtgekookt eitje,quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hopelijk na afloop een interview met bondscoaches NL wielrennen op zelfde manier als die vent van de judo.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niet uit te sluitenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:30 schreef heywoodu het volgende:
Zou Wiebes nu denken dat ze in de kopgroep zit?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
heywoodu
![]()
Ja, nee, ok.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
ik vind het eigenlijk een waardeloos rondje
je kunt niet gemakkelijk het verschil ergens maken en gaatjes zijn sowieso niet meer goed te maken, ook vanwege het gebrek aan renners
dit soort rondjes hebben twee zwaardere klimmetjes nodig vind ikMja![]()
Die zal terecht naar de valpartij wijzen, voor die tijd zag alles er gewoon prima uit.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hopelijk na afloop een interview met bondscoaches NL wielrennen op zelfde manier als die vent van de judo.![]()
Alica Schmidt, Gaia Sabbatini...quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:30 schreef Pino112 het volgende:
Ach Demi
Lekker net als Toussaint weer het Instapoppetje uit gaan hangen.![]()
HIJ is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:32 schreef TAmaru het volgende:
ik vind het eigenlijk een waardeloos rondje
je kunt niet gemakkelijk het verschil ergens maken en gaatjes zijn sowieso niet meer goed te maken, ook vanwege het gebrek aan renners
dit soort rondjes hebben twee zwaardere klimmetjes nodig vind ikIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Tot aan de laatste 100 meter dan, appeltje eitje.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Of Bert Maalderink laten invliegenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
heywoodu
![]()
Ach, Lach.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Loes is ook een amateurquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat was dan ook wel een heel makkelijk slachtoffer. Snap nu ook waarom het zo een zooitje is bij de judobond met zo'n zachtgekookt eitje,![]()
Vooral dat vasthouden aan Wiebes, waardoor Vos sowieso alleen zou zittenquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Gooit bijna een bidon door een ruit heen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rijdt gewoon in het groepje.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wie rijdt er op kop. Zit net een half uur te kijken en zie alleen maar hetzelfde achtervolgende groepje"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
Dit groepje is irrelevant. Kom op regie, schakelen!<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Rox?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Mensen we zitten nog altijd op gouden medaille koers![]()
Maar iedereen had een duidelijke rol!quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vooral dat vasthouden aan Wiebes, waardoor Vos sowieso alleen zou zittenOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik denk dat ze meer koersinzicht heeft dan ene Remco van FOK!quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tijd verloren op Deignan. Lekker gewerkt Demi.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit lijkt me de laatste keer dat Vollering iets voor een ander heeft gedaan.![]()
Blijft toch lastig koersen zonder oortjesquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:33 schreef kilon het volgende:
[..]
"Ik wist niet of Wiebes vlak achter me zat of niet dus ik deed maar wat"Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
vermoedelijk weten ze niks iddquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:33 schreef kilon het volgende:
[..]
"Ik wist niet of Wiebes vlak achter me zat of niet dus ik deed maar wat"
ik zie ook geen motoren met tijden ofzo
ze hebben vast geen enkel idee wie of wat of hoe verMja![]()
Jawelquote:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
"Toch weer eem communicatieprobleem helaas"quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:33 schreef kilon het volgende:
[..]
"Ik wist niet of Wiebes vlak achter me zat of niet dus ik deed maar wat"![]()
Ze staan half stil vooraan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:36 schreef skysherrif het volgende:
groep wiebes maakt flink veel tijd goed ineens nu?![]()
Staan bijna stil vooraanquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:36 schreef skysherrif het volgende:
Lijkt mij logisch als ze vooraan zowat stilstaan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:36 schreef skysherrif het volgende:
ja maar ook daarvooral, nu al helemaalquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze staan half stil vooraan.![]()
Vos wel sneller dan Kopecky als het op een eindsprint zou aankomen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daar gaan de Britten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Roubaix gemist?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:37 schreef Pedroso het volgende:
Vos wel sneller dan Kopecky als het op een eindsprint zou aankomen.The owls are not what they seem![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Toch een bijzondere tactiek van Vos.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wel fijn dat de rest alles oplost voor Kopecky. Bij de vrouwen heeft iedereen het tactisch inzicht van Stefan Kung.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ach, Deenjan.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Zodat Kopecky op die Montmartre kan wegspringenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die zou nu juist niks moeten doen![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ze maken het haar ook niet heel moeilijk he.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wel lekker dat Vas nu even doortrekt. Wel te vroeg om nu al samen weg te gaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Remco heeft Lotte gewoon verteld: houd de benen zoveel mogelijk stil en plaats dan één verschroeiende demarrageMja![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Lippert, dat valt tegen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dit is gespeeld. Vos en Vas gaan sprinten om de winst<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
We wachten op Vis.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Vos is los en Vaas is ehm Laas. Nee dat gaat Martin niet pikken"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ineens een beeld van Dygert. Hebben we wat aan.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Lekker belangrijk wat er in de 3e groep gebeurd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Groepje 2 aan het uitbollen<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
G2-syndroom in volle gang.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Seb Timmerman heeft haar een bocht in het parcours gegeven door die twee valpartijen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ineens een beeld van Dygert. Hebben we wat aan."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Zou zeer mooi zijnquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
G2-syndroom in volle gang.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Kopecky is ge-MathieudThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Bizar ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Waarom.is NOS amper gefocust op VOS. Waar os het beste commentaar?![]()
![]()
Dat duurt nog 10 kilometer.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is nog overbrugbaar op MontmartrePut these foolish ambitions to rest.![]()
Vas/Vos genot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom rijdt de Belg?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Go Vos
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
We krijgen iedereen te zien behalve de meest relevante 2e groep.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Kopecky met een ruk naar Vos op de laatste klim maar dat gaat ze wel teveel krachten kosten voor de sprintAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wordt dit niet gewoon in beeld gebracht door dezelfde mensen die altijd de Tour doen? Ik vind dit zo veel rommeliger en lastiger te volgen.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Dan moet Kopecky hopen dat het nog 10km blijft door hobbelen. Zelfs 45s is nog te doen met een megaknal.quote:![]()
Dit zal geen ASO-georganiseerde race zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:44 schreef Jane het volgende:
Wordt dit niet gewoon in beeld gebracht door dezelfde mensen die altijd de Tour doen? Ik vind dit zo veel rommeliger en lastiger te volgen.![]()
Ik herinner me nog de eerste keer dat Vas werd geïnterviewd toen ze haar eerste podium haalde in een veldrit. Wat een snoesje
leven zoals het leven is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |