SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgen.quote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Your beauty never ever scared me.
Hoe veel betaal jij danquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor NK voelt dat als gratis. dat hij 5 keer zoveel betaald als dat ik betaal zonder weggooien ziet hij niet
Dat betaal je ook als je er amper gebruik van maakt, wie is dan goedkoper uit.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende: [..] Dan betaal ik toch niet per keer suffe
![]()
1 vijfdequote:
Geen idee wat ik eigenlijk betaal per jaar. Maar hier in de gemeente is dit wel de beste oplossing, enorm groot oppervlak met weinig inwoners, dan kan dumpen vaak wat makkelijker ongezien.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik liever gewoon wat hogere maandelijkse lasten en geen puinzooi overal.
Hier zijn nieuwe containers geplaatst die iedereen gewoon open kan maken om zooi weg te gooienquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Dat betaal je ook als je er amper gebruik van maakt, wie is dan goedkoper uit.
Ga maar eens een keertje wat enthousiaster klussen of in de tuin aan de slag en dan zit je in een middagje al daaraanquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind 300 kilo best netjes? En als dat op leen je gewoon pasje van je vader/broer/zus/neefje als ze nog genoeg over hebben. Meeste mensen brengen geen 300 kilo per jaar weg.
Klopt maar dat doet ook niet iedereen ieder jaar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga maar eens een keertje wat enthousiaster klussen of in de tuin aan de slag en dan zit je in een middagje al daaraan
ik heb zelfs kwijtschelding dus betaal nietsquote:
Ik mis de relevantie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zijn nieuwe containers geplaatst die iedereen gewoon open kan maken om zooi weg te gooien
quote:Afvalstoffenheffing (particulieren p/j):
Vast bedrag per perceel éénpersoonshuishouden ¤ 267,53
Vast bedrag per perceel meerpersoonshuishouden ¤ 356,70
ja dat is sowieso bijzonder inderdaad. een gezin met 10 kinderen betaald net zo veel als een samenwonende zonder kinderen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen wel jammer dat ze hier één- of meerpersoonshuishoudens aanhouden. Met z'n tweeën zitten we in dezelfde categorie als een gezin met 3 kinderen, voelt niet helemaal eerlijk.
Ik gooi gemiddeld 1x per 2 weken een zak weg (in de zomer vaker, in de winter minder vaak), dan zou dat voor mij veel goedkoper zijnquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:26 schreef Ama het volgende:
Maar die 2 euro per keer dat ik een zak in de ondergrondse stop is ook geen leuke rekening.
Huisdieren he.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gooi gemiddeld 1x per 2 weken een zak weg (in de zomer vaker, in de winter minder vaak), dan zou dat voor mij veel goedkoper zijn
¤240 bij 1, ¤390 bij meer hier.quote:
Die stop ik meestal ook niet in een vuilniszakquote:
Oke zwabber.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die stop ik meestal ook niet in een vuilniszak
Maar Ama betaalt nog steeds afvalstoffenheffing.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gooi gemiddeld 1x per 2 weken een zak weg (in de zomer vaker, in de winter minder vaak), dan zou dat voor mij veel goedkoper zijn
Nee?quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar Ama betaalt nog steeds afvalstoffenheffing.
Nee hoorquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:
Om de 4 weken 1 grijze zak?quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:29 schreef Nizno het volgende:
ik hoef ook niet per zak te betalen trouwens, dat is gratis ophalen hier.
om de 4 week grijs, om de twee week groen en plastic en dan nog om de 4 week papier
grijze container, passen royaal 5 zakken inquote:
Heb ik ook, alleen jammer dat ze tegenwoordig restafval niet meer ophalen en het in een ondergrondse container moet ipv kliko. Heb nu alleen kliko's voor groen, plastic en papierquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor die ¤390 heb ik dus wel drie kliko's en kan ik onbeperkt restafval wegkiepen. Ritjes naar de stort zijn ook inbegrepen en ophalen dacht ik ook. Dus not bad.
Grote container dan, hier passen er hooguit 3 in en dan nog wat losse meuk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
grijze container, passen royaal 5 zakken in
Het punt is dat je nog steeds afvalstoffenheffing hebt in jouw gemeentequote:
Ah, daarom is het hier duurder. Ik kan gewoon alles in dezelfde container pleuren, en rijtjeshuizen hebben 3 bakken: groen, papier en rest.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook, alleen jammer dat ze tegenwoordig restafval niet meer ophalen en het in een ondergrondse container moet ipv kliko. Heb nu alleen kliko's voor groen, plastic en papier
door het scheiden heb ik misschien hooguit twee zakken in de grijze containerquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Grote container dan, hier passen er hooguit 3 in en dan nog wat losse meuk.
Maar vind grijs 1x per maand in de zomer echt belachelijk weinig. Dan loopt je bak continue vanzelf weg
Veel verschil tussen gemeentes, hier alleen groene en grijze kliko die om en om geleegd worden op maandag. Papier, plastic, kleding, glas, ondergrondse containers op Div plekken in de wijkenquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook, alleen jammer dat ze tegenwoordig restafval niet meer ophalen en het in een ondergrondse container moet ipv kliko. Heb nu alleen kliko's voor groen, plastic en papier
oke vriend je hebt gelijk jij wint. jij hebt het het beste voor elkaarquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het punt is dat je nog steeds afvalstoffenheffing hebt in jouw gemeente
En met kwijtschelding zou je hier helemaal nada betalen, dus goedkoperr
Ben wel blij dat ze hier ook plastic kliko's hebben, vroeger moest je die wegbrengen, wat er dus op neerkwam dat ik die zakken meestal maar in de schuur dumpte tot het te vol werd en ik ze in 1 keer wegbrachtquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, daarom is het hier duurder. Ik kan gewoon alles in dezelfde container pleuren, en rijtjeshuizen hebben 3 bakken: groen, papier en rest.
Ach ja, hier hetzelfde, maar er gaat toch eigenlijk bijna niets bij rest.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Joequote:Op zondag 4 augustus 2024 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ze hier ook plastic kliko's hebben, vroeger moest je die wegbrengen, wat er dus op neerkwam dat ik die zakken meestal maar in de schuur dumpte tot het te vol werd en ik ze in 1 keer wegbracht
Ik heb van die kartonsnippers voor de ratten, dat mag dan weer niet volgens mij.quote:
Dat zou hier bij rest moeten ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb van die kartonsnippers voor de ratten, dat mag dan weer niet volgens mij.
Nee klopt. Ik heb plospan, anders zou ik meer kwijt zijn aan het afval dan aan de bodembedekking.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb van die kartonsnippers voor de ratten, dat mag dan weer niet volgens mij.
Ik gooi nog best veel bij rest, vleesverpakkingen bijvoorbeeld ga ik niet in een container stoppen die heel de dag in de volle zon staat, oneindig veel beestjesquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach ja, hier hetzelfde, maar er gaat toch eigenlijk bijna niets bij rest.
quote:
Ja dus dat tikt wel aan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Nee klopt. Ik heb plospan, anders zou ik meer kwijt zijn aan het afval dan aan de bodembedekking.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:https://www.afvalscheidin(...)n-kleine-huisdieren/
Stro, hooi, zaagsel, kernen van maiskolven of houtsnippers en geperst inktvrij karton mogen bij het gft: deze zijn composteerbaar. De uitwerpselen van konijnen, cavia’s of hamsters die daarin zitten, mogen voor het gemak er ook bij.
Moet zeggen, Leiden maakt dus wel die extra stap voor 2 persoonshuishoudens.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke vriend je hebt gelijk jij wint. jij hebt het het beste voor elkaar
Verschilt dus ook weer per inzamelaar wat waarbij mag.quote:
jawel hij betaalt volgens hem eerst 100 euro want mijn 1 vijfde zou 20 euro zijn... en later noemde hij dat hij meer betaalde dan de 250 euro van 267 van LTKetcquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet zeggen, Leiden maakt dus wel die extra stap voor 2 persoonshuishoudens.
Maar qua verdere kosten vergelijkbaar met hier, waarschijnlijk wilde 'ie daarom niet noemen wat de bedragen zijn.
Da's wel echt een van de grootste voordelen aan geen vlees in huis halen, meeste van m'n pmd is vrij schoon.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gooi nog best veel bij rest, vleesverpakkingen bijvoorbeeld ga ik niet in een container stoppen die heel de dag in de volle zon staat, oneindig veel beestjes
Apart, want karton mag er niet in.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm dus dit https://www.dieza.nl/knag(...)-bodembedekking.html mag er wel in.
Dat betaal ik niet echtquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel hij betaalt volgens hem eerst 100 euro want mijn 1 vijfde zou 20 euro zijn...
als het inktvrij is volgens de site die ik vond welquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm dus dit https://www.dieza.nl/knag(...)-bodembedekking.html mag er wel in.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Apart, want karton mag er niet in.
Oh dus hij weet niet eens wat 'ie betaalt?quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel hij betaalt volgens hem eerst 100 euro want mijn 1 vijfde zou 20 euro zijn... en later noemde hij dat hij meer betaalde dan de 250 euro van 267 van LTKetc
Veel van mijn plastic zijn kwarkbakken, dat droogt uit ipv dat het gaat schimmelen dus dat is wel prettigquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel echt een van de grootste voordelen aan geen vlees in huis halen, meeste van m'n pmd is vrij schoon.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel van mijn plastic zijn kwarkbakken, dat droogt uit ipv dat het gaat schimmelen dus dat is wel prettig
hij wil gewoon de beste zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh dus hij weet niet eens wat 'ie betaalt?
Ik bedoel, ik moest het ook opzoeken, daar niet van, maar gezien hoeveel hier inbegrepen is, is het logisch dat het een relatief hoog bedrag is.
Opdrogend kwarkquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel van mijn plastic zijn kwarkbakken, dat droogt uit ipv dat het gaat schimmelen dus dat is wel prettig
Wel zo verstandig ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij wil gewoon de beste zijn.
vandaar dat ik hem heb laten winnen
Je leest me echt helemaal verkeerd, maar goedquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij wil gewoon de beste zijn.
vandaar dat ik hem heb laten winnen
soms heb ik ineens heldere momenten van verstandigheidquote:
Ja laat de lege bak 's ochtends gewoon open op het aanrecht staan, is het 's middags opgedroogd om weg te gooien. Wel een beetje voorzichtig zodat het niet gaat sneeuwenquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Opdrogend kwark
Moet je ze wel open laten, anders gaat het wel schimmelen
ja echt heel lang geledenquote:
Als ik m'n vuilniszak te vol heb gestopt, past ie niet meer in de container, dat is ook wel ingewikkeldquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:44 schreef Ama het volgende:
Maar goed die containerklep is wel heel klein, dan moet ik echt wel hele tijd met een klein emmertje heen en weer lopen.
Je zei dit:quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Je leest me echt helemaal verkeerd, maar goed
En dat klopt toch niet?quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Hier ook een dingetje volgens mij want klep zit vaak verstopt maar heb er zelf geen last van.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik m'n vuilniszak te vol heb gestopt, past ie niet meer in de container, dat is ook wel ingewikkeld
Het ging om het maken van een vergelijking. Of je netto goedkoper uit bent is iets ingewikkelder dan een rekensommetje van aantal vuilniszakken maal ¤2. In de praktijk zal het in onze makkelijke gemeentes wel iets duurder zijn voor kleine huishoudens.quote:
Dat heb ik gister gedaan met uitgebloeide planten en oude potgrond van het balkonquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:44 schreef Ama het volgende:
Maar goed die containerklep is wel heel klein, dan moet ik echt wel hele tijd met een klein emmertje heen en weer lopen.
bezigheidstherapiequote:Op zondag 4 augustus 2024 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik gister gedaan met uitgebloeide planten en oude potgrond van het balkon
Altijd gęnant als ik daar met m'n kont op die klep moet leunen om hem dicht te krijgenquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik m'n vuilniszak te vol heb gestopt, past ie niet meer in de container, dat is ook wel ingewikkeld
Ja denk zolang het geen kutweer is dat ik het dan ook maar ga doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik gister gedaan met uitgebloeide planten en oude potgrond van het balkon
Je had ze ook van je balkon kunnen gooienquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
laat ze dat tennis maar gewoon alleen op internet tussendoor doen ofzo.... zien we de samenvatting wel een keer op TVquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
tering, het balletjemeppen gaat veel te lang duren.
Nou naar het fietsjerijden.
Ja maar dan gaan mensen klagen enzo.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had ze ook van je balkon kunnen gooien
Ja precies. Meer aandacht voor het fietsen en de kasteeltjes onderwegquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat ze dat tennis maar gewoon alleen op internet tussendoor doen ofzo.... zien we de samenvatting wel een keer op TV
ja lekker 1 sport dat je beter in samenvatting kan bekijken vervangen voor de andere sport die je in samenvatting moet bekijken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Meer aandacht voor het fietsen en de kasteeltjes onderweg
De bloempotten op die mensen gooienquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan mensen klagen enzo.
Ik heb inmiddels 2 machines was gedraaid en gedroog en de afwas gedaan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja lekker 1 sport dat je beter in samenvatting kan bekijken vervangen voor de andere sport die je in samenvatting moet bekijken.
Moeten ze niet rennen enzo?
en bouwmeester was er toch nog?
mijn afwasmachine kan nog even rusten, nog niet vol genoeg. wasmand is ook leeg. gistermiddag opgehangen en van morgen opgevouwen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 2 machines was gedraaid en gedroog en de afwas gedaan.
Ben je ook nog geweest?quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:01 schreef Karzai het volgende:
iedereen ligt ook brak in zijn mandje denk ik na het gekontebonk van gisteren
Moeten ze paal en perk aan stellen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja stofzuigen moet ook nog eigenlijk. Zo maar weer even. Dit duurt veel te lang allemaal.
hoe weet hij anders wat er gisteren allemaal gedaan isquote:
en het ergste nog is het commentaar op NOS. die heeft gewoon al verklaard dat Djokovic het niet meer kan zowat.quote:
Volgens mij is dat grootste deel toeristen ook tegenwoordig.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:09 schreef Karzai het volgende:
ik ben vrijdag dus geweest, en die boten parade boeit me niet zoveel
ja veel mensen van buiten iddquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij is dat grootste deel toeristen ook tegenwoordig.
hier niet helaasquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
NOS commentaar is er maar helemaal mee gestopt geloof ik
oh ja de ringen op de bbcquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou rot ook maar op, ik ga turnen kijken
Dimmyquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
Fakka boys and girls van het goede leven
danku hoe gaat het nouquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
Fakka boys and girls van het goede leven
jeetje ouwe zeikerd kom zelf van je luie reet af, gaat wat stapjes doen ofzoquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
de fietsmeisjes zijn nog eerder klaar dan dit
In 2028 doet hij mee.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
jeetje ouwe zeikerd kom zelf van je luie reet af, gaat wat stapjes doen ofzo
Dalek drinkbouillonnetjequote:Op zondag 4 augustus 2024 15:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
jeetje ouwe zeikerd kom zelf van je luie reet af, gaat wat stapjes doen ofzo
Wees blij dat het geen best of 5 is joh huiliequote:Op zondag 4 augustus 2024 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat waren de ringen. Eerste set nog steeds niet klaarHoop dat ze brood mee genomen hebben daar
mooi. waar zet je dat ding het beste neer? Bij de fruitschaal?quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:00 schreef Ama het volgende:
Ik had een tijdje geleden bij de Wibra een fruitvliegjesval gekocht en dat ding werkt hartstikke goed zo te zien. Het viel mij al op dat ik bijna geen fruitvliegjes in huis zag.
In de wasmachine natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
mooi. waar zet je dat ding het beste neer? Bij de fruitschaal?
Staat in de keuken op een kastje naast de koelkast.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
mooi. waar zet je dat ding het beste neer? Bij de fruitschaal?
Swift Taylorquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
Hmmm wat voor muziek zal ik eens gaan luisteren in de auto 🤔
De keuze is Taylor Swift of Taylor Swift
Wel fijn dat je niet wakker wordt van elk geluid dat ander isquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:16 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar is er vannacht of gisteravond een wasrekje omgevallen en heeft daarbij een paar planten meegesleurd in z'n val
Dus ik word wel wakker van denkbeeldige deurbellen maar als er drie meter verderop van alles omdondert slaap ik erdoorheen.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:16 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar is er vannacht of gisteravond een wasrekje omgevallen en heeft daarbij een paar planten meegesleurd in z'n val
Dus ik word wel wakker van denkbeeldige deurbellen maar als er drie meter verderop van alles omdondert slaap ik erdoorheen.
Was dat geen zaak voor detective kwiwi?quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik werd vannacht wakker van 2 geweergeschoten. Neem aan dat het een jager was.
Niet om 1u 's nachtsquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Was dat geen zaak voor detective kwiwi?
Ik ken heel die uitspraak niet. Maar voor Ingress kan je dus banners doen, missies waarbij je dan plaatjes in je profiel krijgt, meestal in een veelvoud van 6 omdat je dan nette rijtjes van plaatjes krijgt. Ik ben nu bezig met een serie van 24 daardoor staat alles een beetje verschoven, dat komt wel weer goed als ik klaar ben met deze missie. Maar ik had dus ook een missie gedaan met 2 woorden, 9 letters. Maar die ging niet helemaal goed, vond het allemaal al zo onlogisch.quote:
Schoot die op de berggeiten of marmotten?quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
"Duurt lang", dacht ik.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ken heel die uitspraak niet. Maar voor Ingress kan je dus banners doen, missies waarbij je dan plaatjes in je profiel krijgt, meestal in een veelvoud van 6 omdat je dan nette rijtjes van plaatjes krijgt. Ik ben nu bezig met een serie van 24 daardoor staat alles een beetje verschoven, dat komt wel weer goed als ik klaar ben met deze missie. Maar ik had dus ook een missie gedaan met 2 woorden, 9 letters. Maar die ging niet helemaal goed, vond het allemaal al zo onlogisch.
[ afbeelding ]
Nog steeds geen idee wat de uitspraak betekend though.
Ik neem aan op een wild zwijn of hert hier achter in het bos.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Schoot die op de berggeiten of marmotten?
Ja kloptquote:
Had geen idee waar het over ging, kwam net binnenvallenquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Maar ik zal erover ophouden hoor
Ik weet alleen dat ik dus nu een banner heb met 2 wooletten 9 lrders!quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had het volgens mij al sinds m'n studententijd niet meer gehoord
Het balletjemeppen in Parijsquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had geen idee waar het over ging, kwam net binnenvallen
Oh die aanname doe ik meestal nietquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Dat zou inderdaad wat vreemd zijn midden in Amsterdamquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh die aanname doe ik meestal niet
Moordenaars zijn in principe ook jagers, maar dan op mensenquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh die aanname doe ik meestal niet
Goede uitlegquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moordenaars zijn in principe ook jagers, maar dan op mensen
quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe is het om weer thuis te zijn?
Midden op de dag ookquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:53 schreef essnhills het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-politie-zoekt-dader
Hier loop ik dagelijks
Jaquote:
Nou dat is ook apart dan, dat hij er zomaar mee weg kon komen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En dat js geen rustig punt ofzo
Jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat is ook apart dan, dat hij er zomaar mee weg kon komen.
Zou eigenlijk denken dat het veiliger is om hetzelfde rondje te blijven lopen, nu is iedereen daar alerter. Als hij weer toeslaat is het om die reden wellicht juist ergens anders.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik ga maar een ander rondje lopen komende tijd
Hmm dat is misschien ook weer zoquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou eigenlijk denken dat het veiliger is om hetzelfde rondje te blijven lopen, nu is iedereen daar alerter. Als hij weer toeslaat is het om die reden wellicht juist ergens anders.
Nee dat mag niet in NLquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sowieso pepperspray meenemenOf is dat in nederland een "wapen"?
tis klaar heur.... hij is aan het jankenquote:
Mooi. Nou eerst een reclameblokquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis klaar heur.... hij is aan het janken
koppekie is in de achtervolgingquote:
Ja. Verheug ik me nu al opquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je daarna vrouwenwielrennen.
kloptquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Verheug ik me nu al op![]()
Wrsl wel te laat voor de kasteeltjes nu.
Hmmz, lang geleden was er bij de UT ook een engerd en die sloeg juist wel een paar keer toe op dezelfde plek, geloof ik.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou eigenlijk denken dat het veiliger is om hetzelfde rondje te blijven lopen, nu is iedereen daar alerter. Als hij weer toeslaat is het om die reden wellicht juist ergens anders.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, lang geleden was er bij de UT ook een engerd en die sloeg juist wel een paar keer toe op dezelfde plek, geloof ik.
het is nog 38 kmquote:
jammer dat dat bij sommige mensen zo moet inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ben de braamwildernis van mijn buurman stiekem aan het bespuiten met roundup (de softe versie).
Heb al jaren terug een paar keer aangeboden te helpen met de tuin, toen er nog iets aan te doen was zeg maar, en elke keer zei hij dat dat niet hoefde en hij het zeker aan zou pakken enzo, maar nu heb ik gewoon echt last van zijn kutplanten en ben er zat van. Hij merkt het toch niet want hij kan met geen mogelijkheid aan die kant van zijn tuin komen door alles wat daarvoor groeit.
Snap ik wel als hij er niks aan doet, en zelfs je aanbod om te helpen heeft afgeslagen. Zou dat als veroorzaker zelfs begrijpenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ben de braamwildernis van mijn buurman stiekem aan het bespuiten met roundup (de softe versie).
Heb al jaren terug een paar keer aangeboden te helpen met de tuin, toen er nog iets aan te doen was zeg maar, en elke keer zei hij dat dat niet hoefde en hij het zeker aan zou pakken enzo, maar nu heb ik gewoon echt last van zijn kutplanten en ben er zat van. Hij merkt het toch niet want hij kan met geen mogelijkheid aan die kant van zijn tuin komen door alles wat daarvoor groeit.
klopt, er is een dikke boem geweestquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is nog 38 kmDat duurt dus nog een uur.
ga eens naar buiten dan!!quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
2261 stapjes inmiddels. Deur nog niet uit geweest.
Wanneer was dat? Kan me dat niet herinneren als iets dat plaats heeft gevonden toen ik er woonde/studeerde.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, lang geleden was er bij de UT ook een engerd en die sloeg juist wel een paar keer toe op dezelfde plek, geloof ik.
Het komt aan alle kanten over de schutting en de schutting kan het eigenlijk sowieso al niet aan. En als het nou nog klimop ofzo was maar ik haal me elke keer serieus open aan die doornen van die braam.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
jammer dat dat bij sommige mensen zo moet inderdaad.
Dat weet ik niet meer precies. Ik lees dat er iets van zes jaar geleden ook een serie-aanrander is geweest rond dat gebied.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Kan me dat niet herinneren als iets dat plaats heeft gevonden toen ik er woonde/studeerde.
Denk dat het hem ook helemaal niets boeit hoor. Die heeft zijn tuin gewoon opgegeven.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snap ik wel als hij er niks aan doet, en zelfs je aanbod om te helpen heeft afgeslagen. Zou dat als veroorzaker zelfs begrijpen
Oh dat moet ik even terug gaan zien danquote:
Bramen zijn ook kut. Hier groeien ze ook onze tuin in vanuit de buren, maar het is een deel dat we toch niet gebruiken/waar we niet komen. Dus 1x per jaar gaan we het met goede handschoenen te lijf. Maar laat me even weten of roundup ook helpt, dat zou makkelijker zijnquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het komt aan alle kanten over de schutting en de schutting kan het eigenlijk sowieso al niet aan. En als het nou nog klimop ofzo was maar ik haal me elke keer serieus open aan die doornen van die braam.
Het is natuurlijk wel perfect ervoor, zo'n campus met veel groen en waar jonge dames vaak alleen onderweg zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer precies. Ik lees dat er iets van zes jaar geleden ook een serie-aanrander is geweest rond dat gebied.
Gratis bramenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bramen zijn ook kut. Hier groeien ze ook onze tuin in vanuit de buren, maar het is een deel dat we toch niet gebruiken/waar we niet komen. Dus 1x per jaar gaan we het met goede handschoenen te lijf. Maar laat me even weten of roundup ook helpt, dat zou makkelijker zijn
Wat voor handschoenen heb je dan? Want ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar het gaat er altijd dwars doorheen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bramen zijn ook kut. Hier groeien ze ook onze tuin in vanuit de buren, maar het is een deel dat we toch niet gebruiken/waar we niet komen. Dus 1x per jaar gaan we het met goede handschoenen te lijf. Maar laat me even weten of roundup ook helpt, dat zou makkelijker zijn
Kan ze toch niet eten want er loopt een vos door de tuin, en ze hangen te laag dus kan zijn dat je dan vossenlintworm krijgt als je ze eet.quote:
Alle jonge dames een 9mmquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel perfect ervoor, zo'n campus met veel groen en waar jonge dames vaak alleen onderweg zijn.
Oh, zijn geen beelden van dus blijkbaar. Iedere pussyfart van elke olympiër is in full UHD uit 24 hoeken gefilmd, maar een enorme valpartij in de wegrace niet. Fraai weerquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat moet ik even terug gaan zien dan
quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan ze toch niet eten want er loopt een vos door de tuin, en ze hangen te laag dus kan zijn dat je dan vossenlintworm krijgt als je ze eet.
ik herken het.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het komt aan alle kanten over de schutting en de schutting kan het eigenlijk sowieso al niet aan. En als het nou nog klimop ofzo was maar ik haal me elke keer serieus open aan die doornen van die braam.
Zijn speciale handschoenen voor doornenstruiken. Heb ze van de bouwmarkt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat voor handschoenen heb je dan? Want ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar het gaat er altijd dwars doorheen.
Ik hou je op de hoogte van de roundup!
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel perfect ervoor, zo'n campus met veel groen en waar jonge dames vaak alleen onderweg zijn.
Ga eens op zoek. Maar eerst ga ik kijken of ik het gewoon dood kan krijgen. Had eerst een flesje van een liter, dat deed wel iets. Maar die was op dus nu heb ik een fles van 2,5 liter gehaald met zo'n drukspuit.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn speciale handschoenen voor doornenstruiken. Heb ze van de bouwmarkt.
Ah dat was voor mijn tijd daar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Volgens mij was dat geval wat ik me herinnerde geen aanrander maar iemand die mensen heeft gestoken daar in de buurt. Dat bleek uiteindelijk de Beul van Twente te zijn.
https://www.rtvoost.nl/ni(...)pe-hem-de-das-omdeed
Kan je anders niet gewoon met een snoeitang alle in de weg zittende takken weghalen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga eens op zoek. Maar eerst ga ik kijken of ik het gewoon dood kan krijgen. Had eerst een flesje van een liter, dat deed wel iets. Maar die was op dus nu heb ik een fles van 2,5 liter gehaald met zo'n drukspuit.
Groeit wel supersnel weer terug. En je hele handen en armen zitten vol schrammen zonder de juiste handschoenen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je anders niet gewoon met een snoeitang alle in de weg zittende takken weghalen?
Straks huur je nog zo'n sproeivliegtuigje.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga eens op zoek. Maar eerst ga ik kijken of ik het gewoon dood kan krijgen. Had eerst een flesje van een liter, dat deed wel iets. Maar die was op dus nu heb ik een fles van 2,5 liter gehaald met zo'n drukspuit.
Oh jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Groeit wel supersnel weer terug. En je hele handen en armen zitten vol schrammen zonder de juiste handschoenen.
ow en dan mag die hier ook wel even over vliegen, zet ik de aardbeien wel even binnen die dagquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks huur je nog zo'n sproeivliegtuigje.
[ afbeelding ]
Wel leuk dat je vosjes in de tuin hebtquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus als je in het bos bent en bramen ziet, niet de laaghangende bramen eten
Ik heb liever vlinders.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel leuk dat je vosjes in de tuin hebt
Ja, komt zeker voor. Vaak blijven ze hangen in voor hen bekend gebied. Maar mensen zijn op zo'n plek als dat park bij essnhills dan wel een stuk alerter na een nieuwsbericht.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:28 schreef Recce het volgende:
[..]
In ieder geval komt het dus voor dat daders vaker op dezelfde plek toeslaan.
je hebt toch ook vlinders die "vosje" heten?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik heb liever vlinders.
@:EttovanBelgie
kleine vos iddquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je hebt toch ook vlinders die "vosje" heten?
Ik weet niet of dat veel helpt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, komt zeker voor. Vaak blijven ze hangen in voor hen bekend gebied. Maar mensen zijn op zo'n plek als dat park bij essnhills dan wel een stuk alerter na een nieuwsbericht.
Ja, een beetje, aan zijn kant van de schutting. Maar aan mijn kant vind ik dat een kutklusje, want we hebben het over van die stengels van makkelijk een meter he? Vol doornen dus dat blijft ook overal aan hangen. En dan zit ik ermee.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je anders niet gewoon met een snoeitang alle in de weg zittende takken weghalen?
quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks huur je nog zo'n sproeivliegtuigje.
[ afbeelding ]
jij kan je spullen niet zo makkelijk binnen zetten?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!
Maar dan komt het ook in mijn tuin Recs.
Mijn planten? Eh nee?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij kan je spullen niet zo makkelijk binnen zetten?
zondequote:
Het is zonde dat ik planten in de grond heb staan in mijn tuintje? Okay.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonde
ik heb in de achtertuin alleen aardbeien
en die zitten in een verplaatsbare pot dit jaar
jah anders kon jij dat vliegtuigje inhurenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is zonde dat ik planten in de grond heb staan in mijn tuintje? Okay.
En ik ben dus normaal helemaal niet van planten vermoorden.
Ah.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah anders kon jij dat vliegtuigje inhuren
100m bij de mannen altijd mooi. Wat een explosie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Fietsje rijden wordt ook geen medaille hoorVanavond nog atletiek en zwemmen
Maar dan zijn de bramen wel weg. Lees ze!quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!
Maar dan komt het ook in mijn tuin Recs.
Aardbeien zijn altijd goed.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonde
ik heb in de achtertuin alleen aardbeien
en die zitten in een verplaatsbare pot dit jaar
aardbeien zijn makkelijke laagblijversquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Aardbeien zijn altijd goed.
Frambozen zijn ook wel leuk opzich maar denk wel meer werk.
aziatische groenten bakje van de lidlquote:
De Ameikaanse reed in 10 seconden 15 seconden weg. Koekoek. Alsof die andere 3 stil stonden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat fietsje rijden was ineens in 5 seconden klaar
Ja was in één keer geen gein meer aanquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Ameikaanse reed in 10 seconden 15 seconden weg. Koekoek. Alsof die andere 3 stil stonden.
Je zag de andere 3 naar elkaar kijken van: nou, sprintje voor zilver?quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was in één keer geen gein meer aan
quote:
maar die van Nattekat als commentator is de mooistequote:Op zondag 4 augustus 2024 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Fietsje rijden wordt ook geen medaille hoorVanavond nog atletiek en zwemmen
quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Nou ja die USA kan ook nog winnen, er is nog hoop!
quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, die heeft alleen maar zitten knechten. Die is leeg.
Er komt meer hoor:quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
maar die van Nattekat als commentator is de mooiste
[..]
[..]
Letterlijk 1 minuut later valt de 1-0 voor Nederland.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:22 schreef Nattekat het volgende:
Zou wel typisch zijn dat als clash tussen de lage landen nu alsnog komt, maar dan om plekken 5 tot 8.
Banaan. Zelfgemaakt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:38 schreef Ama het volgende:
Wat vinden jullie de lekkerste smaak milkshake?
banaanquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:38 schreef Ama het volgende:
Had vandaag een milkshake op castlefest, maar was te dun helaas.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:38 schreef Ama het volgende:
Ligt eraan waar je hem koopt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:38 schreef Ama het volgende:
Ik doe er geen ijs inquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zelf maken vind ik altijd zonde van het ijs, dan vreet ik die bak liever zo leeg.
Vanillequote:Op zondag 4 augustus 2024 18:38 schreef Ama het volgende:
Oh ik heb geen nummer 2, gewoon vanillequote:Op zondag 4 augustus 2024 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Samen met aardbei een goede tweede plek hier.
Ik vind aardbei of vanille soms wel een lekkere afwisseling.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik heb geen nummer 2, gewoon vanille
Dat heet smoothie tedju.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dan heb je gewoon een bananen melk drankje?
Ik houd van fruit maar niet van fruit roomijsquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind aardbei of vanille soms wel een lekkere afwisseling.
Maar milkshake banaan is ččn van de beste dingen wat ooit is uitgevonden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik houd van fruit maar niet van fruit roomijs
Ja die ging aan op 3,2 km en die andere 3 hebben nog moeten sprinten om binnen de minuut te blijvenquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zag de andere 3 naar elkaar kijken van: nou, sprintje voor zilver?
Ja er is hier een snackbar die echt 15 smaken heeft en ook die maar ik heb daar nog nooit besteld. Binnenkort met Solo maar even doen en dan ga ik ook eventjes de mokka proberen want ik heb een grote liefde voor de smaak van mokka.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:47 schreef LTVDK het volgende:
Mokka kan nog wel lekker zijn, dat zou denk op de 2e plaats komen bij mij
Ik eet elke dag kwark en banaan voor het ontbijt, maar ik zou ze nooit mixenquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar milkshake banaan is ččn van de beste dingen wat ooit is uitgevonden.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet elke dag kwark en banaan voor het ontbijt, maar ik zou ze nooit mixen
Die is lekker jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog maar even een gat slaan in mijn literbak Hertog Koffie Speciaal
Al jaren niet meerquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:49 schreef Haags het volgende:
De Johan Cruijff Schaal wedstrijd werd toch altijd in Amsterdam gehouden
Kokos hebben ze gehad en ook passievruchtquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:50 schreef Ama het volgende:
De McDonald's had toen een keer een smaak met kers en nog iets volgens mij en die was ook zo lekker.
Nou dat lijkt me allebei weer niks.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kokos hebben ze gehad en ook passievrucht
Alleen als Ajax landskampioen wordt is het wel in de Arena.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:52 schreef Haags het volgende:
[..]
ohkan je nagaan hoe goed ik nog voetbal volg.
En Solo de andere 14?quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja er is hier een snackbar die echt 15 smaken heeft en ook die maar ik heb daar nog nooit besteld. Binnenkort met Solo maar even doen en dan ga ik ook eventjes de mokka proberen want ik heb een grote liefde voor de smaak van mokka.
Wel jammer dat de kampioen altijd een voordeel heeft dan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen als Ajax landskampioen wordt is het wel in de Arena.
Maar volgens mij is het als sinds 2017 in het stadion van de kampioen
Ook lekker, maar bijzondere keuzequote:
Maar ja. Wat moet je dan? Altijd in een top3 stadion? en dan in het stadion van de club die niet mee doet?? Of de wedstrijd naar het buitenland verplaatsen??quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Wel jammer dat de kampioen altijd een voordeel heeft dan.
Ik ga allemaal gezond doen van zoveel sport op TV.quote:
Neuh ansich is het wel prima hoor, in stadion van de kampioen. Al speel je het dan vrijwel altijd in die van de top 3 maarja dat is dan maar zo.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ja. Wat moet je dan? Altijd in een top3 stadion? en dan in het stadion van de club die niet mee doet?? Of de wedstrijd naar het buitenland verplaatsen??
Ben er regelmatig geweest. Voor concerten een prima bak. Voetbal is echt een sfeerloos ding.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Had weinig gescheeld of je had het voor altijd in de Gelredome kunnen doenLekker neutraal.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er één keer geweest. Spice Girls, 1998.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |