Dergelijke vrouwen bestaan beslist, maar daarvoor is de situatie van TS niet slecht genoeg. Die heeft nog een redelijke baan met een salaris van 3800 bruto. Vrouwen met het hulpverleners-syndroom zoeken een man die pas echt aan de grond zit, bijvoorbeeld een dakloze of een man met een verslavingsprobleem.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:43 schreef RM-rf het volgende:
Er zijn natuurlijk ook vrouwen met een 'Saviour-' of Hulpverleners-syndroom, ook wel Florence Nightingale-syndrom genoemd...
die vallen vooral op hulpbehoevenden en zwakke partners die ze dan moeten 'helpen' en die ook van hen afhankelijk zijn, maar ook vooral waardoor ze zelf zich beter voelen.
Maar je bent geen 2 meter en je werkt niet bij een van de big four en je bent ook geen arts en je hebt ook geen mooie kop dus geweldig als dat vrouwen oplevert, maar jou levert dat geen vrouwen op want jij hebt dat allemaal niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:14 schreef jantjevertonghen het volgende:
Het is allemaal goedbedoeld hier. Maar het is zo woke. Tuurlijk kan je met lief en grappig zijn ook v ff rouw krijgen.
Maar het hele topic hier ontkend dat het wel helpt als je tegen de 2 meter bent en gewoon bij ING, EY werkt of arts bent en een mooie kop hebt. Dan kun je elke vrouw krijgen. En 1.77m bij de gemeente is fucking knokken. En ja minder zelfmedelijden zou mij goed doen (goede tip) maar bovenstaande ontkennen is woke bullshit.
Waarom heb je geen koophuis? Je bent 37, tijd genoeg gehad toch? Ik was 21 met echt geen geweldig salaris in die tijd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:14 schreef jantjevertonghen het volgende:
Het is allemaal goedbedoeld hier. Maar het is zo woke. Tuurlijk kan je met lief en grappig zijn ook v ff rouw krijgen.
Maar het hele topic hier ontkend dat het wel helpt als je tegen de 2 meter bent en gewoon bij ING, EY werkt of arts bent en een mooie kop hebt. Dan kun je elke vrouw krijgen. En 1.77m bij de gemeente is fucking knokken. En ja minder zelfmedelijden zou mij goed doen (goede tip) maar bovenstaande ontkennen is woke bullshit.
Ik zie de vernedering nergens. Het zijn je eigen woorden die tegen je gebruikt worden en dat komt je niet zo goed uit. Dat kan wel zijn, maar dat maakt het geen vernedering.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
Waarom gaat dit hele topic tegen mij? Ik beschrijf iets waar ik mee zit. Als iemand ptts heeft ofzo op dit forum heb ik medelijden. Ik wil een mens zijn die een ander het beste gunt.
Maar jullie vernederen mij om dit, ik snap niet
Net of dat een knopje is dat je even uit kunt zettenquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:52 schreef Nismo1991 het volgende:
Je moet niet zo depressief zijn dan komt het nooit goed.
Daar kun je aan werken eventueel met professionele hulp.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Net of dat een knopje is dat je even uit kunt zetten
Dat is mijn punt inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:30 schreef Nismo1991 het volgende:
[..]
Daar kun je aan werken eventueel met professionele hulp.
Bedoelde het ook niet zo makkelijk als dat ik het beschrijf. Ik vraag me wel oprecht af of TS er echt voor wil gaan. Dat is een aanname…quote:
Je doet zo felquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik zie de vernedering nergens. Het zijn je eigen woorden die tegen je gebruikt worden en dat komt je niet zo goed uit. Dat kan wel zijn, maar dat maakt het geen vernedering.
Als je zijn topics hebt bekeken, dan kun je ook op zijn minst vraagtekens zetten bij zijn leeftijd, lengte en ‘onbedorven’ staat.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:41 schreef Nismo1991 het volgende:
Heb net je topics bekeken maar je loopt hier echt al lang tegenaan he… misschien echt eens met iemand gaan praten, dacht bijna dat dit zo’n fake topic was maar ik heb het mis
Je had een 8?quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:45 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ik had een 8. En zij is nu nog single en op bumble (32 jaar). Ze zit liever op bumble en tinder dan bij mij terug. Ik geef haar meteen kinderen. En vrouw boven de 29 heeft eierstokken. En toch gaat ze liever voor het onbekende dan zekerheid met mij en snel nog kids.
In 2016 werkte hij al dus denk oprecht dat dit niet nep kan zijnquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je zijn topics hebt bekeken, dan kun je ook op zijn minst vraagtekens zetten bij zijn leeftijd, lengte en ‘onbedorven’ staat.
In 2012 deed hij VWO-examen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:56 schreef Nismo1991 het volgende:
[..]
In 2016 werkte hij al dus denk oprecht dat dit niet nep kan zijn
In 2014 was hij nog twintig. En aan zijn posthistorie over diverse opleidingen en zoeken naar werk te zien, is hij net dertig jaar oud.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:56 schreef Nismo1991 het volgende:
[..]
In 2016 werkte hij al dus denk oprecht dat dit niet nep kan zijn
Kut leven…quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:01 schreef DJKoster het volgende:
[..]
In 2014 was hij nog twintig. En aan zijn posthistorie over diverse opleidingen en zoeken naar werk te zien, is hij net dertig jaar oud.
En heeft al eens bij een psycholoog gelopen maar dat vond hij niet wat, tsja..
Of hij gaat over een kleine twee weken naar een psycholoog.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:01 schreef DJKoster het volgende:
[..]
In 2014 was hij nog twintig. En aan zijn posthistorie over diverse opleidingen en zoeken naar werk te zien, is hij net dertig jaar oud.
En heeft al eens bij een psycholoog gelopen maar dat vond hij niet wat, tsja..
Dat gaat hij? Nice!quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of hij gaat over een kleine twee weken naar een psycholoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |