En 1.76m ipv Chad 1.92mquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat je 1. hetzelfde trucje doet als jaren geleden 2. dat geklaag niet aantrekkelijk is 3. je een matig gezicht met een matige baan en een matig inkomen hebt (dit zijn je eigen woorden), 4. je haar een 8 geeft, wat een cijfer is waar jij met de zojuist gegeven punten no way aan komt en 5. zelfmedelijden maximaal onaantrekkelijk is.
Dus daar kun je dan over willen discussiëren tot morgenvroeg maar morgenvroeg heb je nog steeds niet wat je wil hebben en 400 topics erover openen hier gaat het ook niet oplossen.
Stel je aan. Lees je de rest wel? Over het geklaag etcetera?quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:51 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Stel je aan. Lees je de rest wel? Over het geklaag etcetera?
Lotgenoten vinden. En horen dat je niet 1.90m hoeft te zijn, knap of goede baan. Karakter genoeg is en zulks
Wat is je doel eigenlijk van deze topics?
Ik geloof er alleen niet in. Vrouwen hebben opties.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:55 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Dat zeiden mensen letterlijk in duizend van je andere topics.
Zoals anderen al zeiden: omdat Bart 37 jaar enkel aan het klagen is en zwelgt in zelfmedelijden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:01 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik geloof er alleen niet in. Vrouwen hebben opties.
Waarom kiezen voor Bart (jv), 37 jaar, 3800 pm, huurhuis, 1.77m. Als ze ook zich kan laten wippen door Jean-Pierre, 31, advocaat, 1.93m, atletisch lichaam koophuis in Amsterdam.
Dus wat je wíl horen krijg je te horen maar vervolgens is het niet goed, maar je wil wél elke keer opnieuw dezelfde kuttopics openen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:06 schreef jantjevertonghen het volgende:
Oké dan doe ik wel geen zelfmedelijden meer. Jeeej ik heb een huurhuis voor 1300 pm, ik werk bij een klein bedrijf. Ik heb een rotkop en ben 1.77m. Fcuk wat ben ik blij zeg. Ik pak alle vrouwen vanaf nu.
Ik ben 37 en wil getrouwd zijn. Iemand hebben. Ik voel me gewoon tyfus eenzaam en kut. Ik ben geen slecht mens of misdadiger. Ik voel me echt hopeloos kut. En lange mensen of carrieretijgrrs eindigen nooit zo dieptriest als ik. Noem me maar loser. Ik ben het dan gewoon met je eens. Ipv dat ik terugscheld.quote:
Het is voor mij een uitlaatklep. Waarom zou je me dat niet gunnen? Moet elk topic een doel hebben en wereldverbeterend zijn. Ik voel me gewoon ff kut.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus wat je wíl horen krijg je te horen maar vervolgens is het niet goed, maar je wil wél elke keer opnieuw dezelfde kuttopics openen?
Oh, helemaal prima, maar blijf dat dan doen in KLB.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:17 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Het is voor mij een uitlaatklep. Waarom zou je me dat niet gunnen? Moet elk topic een doel hebben en wereldverbeterend zijn. Ik voel me gewoon ff kut.
Jeetje je zit al wel meteen in de slachtofferrol .quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:16 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik ben 37 en wil getrouwd zijn. Iemand hebben. Ik voel me gewoon tyfus eenzaam en kut. Ik ben geen slecht mens of misdadiger. Ik voel me echt hopeloos kut. En lange mensen of carrieretijgrrs eindigen nooit zo dieptriest als ik. Noem me maar loser. Ik ben het dan gewoon met je eens. Ipv dat ik terugscheld.
Ik ben een sukkel. En de tranen staan op m’n bek
Ik zeg niet dat ik je dat niet gun, maar je hoeft niet het ene na het andere zelfde topic te openen in verschillende subfora.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:17 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Het is voor mij een uitlaatklep. Waarom zou je me dat niet gunnen? Moet elk topic een doel hebben en wereldverbeterend zijn. Ik voel me gewoon ff kut.
Jasses wat een snertopmerking. Heb je daar patent op of zo.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:32 schreef SemperLibertas het volgende:
Volgens mij heb ik gisteren in een ander topic van je al gezegd dat kneuzen het niet voor het kiezen hebben dus je bent sowieso veroordeeld tot een lelijk wijf. Je salaris moet sowieso flink omhoog voor een lekker wijf en misschien moet je een cosmetische ingreep doen voor je matige kop.
Sorry, niks aan te doen.
Omdat Bart leuker/liever/grappiger/slimmer/geiler kan zijn dan Jean-Pierre? Je moet een vrouw als persoon gewoon wat te bieden hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:01 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik geloof er alleen niet in. Vrouwen hebben opties.
Waarom kiezen voor Bart (jv), 37 jaar, 3800 pm, huurhuis, 1.77m. Als ze ook zich kan laten wippen door Jean-Pierre, 31, advocaat, 1.93m, atletisch lichaam koophuis in Amsterdam.
Je verdient vind ik betere reacties als die gegeven.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:17 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
En gij gelooft datquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:52 schreef Nismo1991 het volgende:
Mijn lengte zit ook niet mee maar voor de rest heb ik alles zelfs een eeeeeenorm knappe vrouw. Je moet niet zo depressief zijn dan komt het nooit goed.
Nee dat moet eerst veranderen. Beetje creatief zijn TSquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
En gij gelooft dat
Al zou hij de knapste man zijn
Aan een relatie gaat hij niet komen op deze manier
Niets is onaantrekkelijker dan iemand die zwelgt in zelfmedelijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |