quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:16 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Je krijgt wel ineens een paar cm bij je arm door de onderhuidse bloeding
Is dat Mo Bicep?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
was het ook zo paars geworden?
nee scott mendelson, had het wereldrecord bankdrukken een aantal jaarquote:
Heb je de orthopeed wel gebeld?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 01:05 schreef sturmpie het volgende:
Ik ga niet terug naar 't ziekenhuis, 't begint al te genezen dus dat komt wel goed.
Dank voor alle reacties.
Slotje aub.
ik wens je veel beterschapquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:46 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Grappig, 1 dag nadat ik in dit topic heb gepost heb ik weer een SLAP-tear opgelopen. MRI+contrast volgt en dan zien we wel weer.
Laat ik dit op Fok! vragen in plaats van aan de arts...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:53 schreef sturmpie het volgende:
De pees van de bicep is afgescheurd, ter hoogte van de elleboog.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Misschien is 'n operatie nodig, hoe gaat dat in zijn werk ?
Krijg je dan plaatselijke verdoving ?
Hoe lang duurt 't herstel ?
nee, ik ga verder niemand lastig vallen, 't geneest vanzelf.quote:
ik heb geen bloeduitstorting en geen popeye-arm, 't bewegen gaat al 'n stuk beter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:56 schreef Lienekien het volgende:
Je moet toch op zijn minst weten of je hiermee een risico neemt.
Dan moet toch alsnog weten of dit goed kan genezen zonder verder ingrijpen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:04 schreef sturmpie het volgende:
[..]
nee, ik ga verder niemand lastig vallen, 't geneest vanzelf.
[..]
ik heb geen bloeduitstorting en geen popeye-arm, 't bewegen gaat al 'n stuk beter.
op de anamnese staat: vermoedelijke bicepspeesruptuur.
'n dokter had naar de echo gekeken en 't bleek niet volledig doorgescheurd.
iedere dag gaat 't beter dus ik ga er vanuit dat het binnen 2 maanden volledig genezen is.
het blijkt 'n zwak punt te zijn dus daar ga ik rekening mee houden, minder zwaar belasten e.d.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |