abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214545942
Het is en blijft gewoon neger, ik ga me niet aanpassen aan een groep woke wappies.
pindazakje
pi_214545984
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 18:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Goed verhaal. Wat van de rest echt helemaal niks met dit topic te maken heeft.
Waar gaat het dan over? Volgens jouw mening dan?
pi_214545992
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 18:28 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Waar gaat het dan over? Volgens jouw mening dan?
Klacht: Niet weten hoe je overgevoelige negers moet noemen.

En nee ik gebruik het woord zelf niet. Maar alles wat jij er bij haalt gaat het helemaal niet over.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214546044
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 18:25 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Nooit opsporing verzocht gezien? Daar is het toch verdomd handig om erbij te vermelden hoe iemand eruit ziet (zwart, wit, hispanic, aziaat, whatever).
Ik dacht al, waar blijft het toch? Programma dat buitenlanders in een kwaad daglicht zet.
Het Vaticaan staat al jaren bekend om het (seksueel) misbruik van kinderen.
Iedereen weet het, maar toch is er niemand die zich persoonlijk aangesproken of verantwoordelijk voelt.
Waarom niet? Is het omdat we onszelf niet (wensen te) herkennen in deze misstanden of is het simpelweg de andere kant opkijken?
Want zodra een rabbi of een iman in beeld komt op een bijzonder negatieve manier dan staan we met zijn allen klaar om niet alleen deze man maar alle mensen die hij vertegenwoordigt met de grond gelijk te maken.
pi_214546061
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 18:29 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Klacht: Niet weten hoe je overgevoelige negers moet noemen.

En nee ik gebruik het woord zelf niet. Maar alles wat jij er bij haalt gaat het helemaal niet over.
Welk woord gebruik je niet?
En waarom gebruik je dat niet?
pi_214546130
Ik zei ooit eens kleurling en kreeg ook op me donder
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_214546302
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 18:33 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik dacht al, waar blijft het toch? Programma dat buitenlanders in een kwaad daglicht zet.
Het Vaticaan staat al jaren bekend om het (seksueel) misbruik van kinderen.
Iedereen weet het, maar toch is er niemand die zich persoonlijk aangesproken of verantwoordelijk voelt.
Waarom niet? Is het omdat we onszelf niet (wensen te) herkennen in deze misstanden of is het simpelweg de andere kant opkijken?
Want zodra een rabbi of een iman in beeld komt op een bijzonder negatieve manier dan staan we met zijn allen klaar om niet alleen deze man maar alle mensen die hij vertegenwoordigt met de grond gelijk te maken.
Heb je je medicijnen wel genomen vandaag?
pi_214546410
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 18:53 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Ben jij niet goed snik of zo?
Mijn bericht staat jou niet aan en je weet niks beters te verzinnen dan dit???
Heel zielig hoor.
pi_214546429
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zei ooit eens kleurling en kreeg ook op me donder
Me donder?

|:(
pi_214546493
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 18:58 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ben jij niet goed snik of zo?
Mijn bericht staat jou niet aan en je weet niks beters te verzinnen dan dit???
Heel zielig hoor.
Het slaat echt als een tang op een varken wat je allemaal zegt. Ga er verder ook niet meer op reageren.
pi_214546536
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 17:54 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
De lesbienne die keukengereedschap attendeert op niet geheel morele aspecten terzake haar kleurstelling.
Weet je zelf wel wat je hiermee bedoelt? Ik denk van niet. Jij bent zo'n leeghoofd, zo'n fanatieke popi-jopie, dat je vaak zelf niet eens beseft wat je hier allemaal loopt te raaskallen.
Kortom, in mijn ogen ben je geestelijk gehandicapt. Zeer ernstig geestelijk gehandicapt. Onbegrijpelijk dat je moeder je in leven liet.
Maar je moeder zal waarschijnlijk ook niet helemaal 100% zijn geweest.
Vandaar. Nu zitten ze hier op het Fokforum met een debiel opgescheept.
Ga zuipen, ga neuken, ga iets doen wat een zekere mate van risico inhoudt.
Ik zal wel tulpen sturen naar het kerkhof.
Als ik het niet vergeet.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:09:08 #37
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214546540
Het helpt als je je eigen post, na alles wat er in je op kwam borrelen, later nog even terug te leest of anderen het kunnen begrijpen.

Deze woordenbrij is in je hoofd vast heel samenhangend, maar zonder je innerlijke monoloog erbij snapt echt helemaal niemand waar je het over hebt zo :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_214546561
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 19:03 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Het slaat echt als een tang op een varken wat je allemaal zegt. Ga er verder ook niet meer op reageren.
Nee, dat doet het niet. Jij hebt er moeite mee, omdat je moet nadenken en verder kijken dan je neus lang is.
Ga lekker door, met jezelf dom houden, je geest niet verruimen. Je hersens zijn in jouw geval slechts nodig voor de bloedtoevoer en voldoende zuurstof voor je hersens.
Denken is niet jouw ding.
Maar daar zijn hersens wel voor bedoeld. Om te denken.
Jouw verlies.
Adem in, adem uit.
pi_214546669
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 19:09 schreef HeatWave het volgende:
Het helpt als je je eigen post, na alles wat er in je op kwam borrelen, later nog even terug te leest of anderen het kunnen begrijpen.

Deze woordenbrij is in je hoofd vast heel samenhangend, maar zonder je innerlijke monoloog erbij snapt echt helemaal niemand waar je het over hebt zo :').
Belezen mensen weten wat ik bedoel. Mensen zoals jij die niet verder kwamen dan Nijntje, hebben geen flauw idee wat ik bedoel.
Is niet erg. Maar ga dan niet lopen doen alsof ik de debiel ben. Terwijl het overduidelijk is dat jij tekort schiet in denken.
Begrijp me niet verkeerd, jij kunt uitstekend denken wat betreft je eigenbelang. Maar denken over de lange termijn, hoe het zal zijn voor je nageslacht, daar heb je geen kaas van gegeten.
Misschien heb je schijjt aan je nageslacht, prima, maar ga dan niet lopen janken als iemand anders wel verder kijkt dan zijn neus lang is.

Wat voor woordenbrij heb jij in je hoofd? Eten, slapen, vechten?
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:20:24 #40
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214546690
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 19:18 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Belezen mensen weten wat ik bedoel. Mensen zoals jij die niet verder kwamen dan Nijntje, hebben geen flauw idee wat ik bedoel.
Is niet erg. Maar ga dan niet lopen doen alsof ik de debiel ben. Terwijl het overduidelijk is dat jij tekort schiet in denken.
Begrijp me niet verkeerd, jij kunt uitstekend denken wat betreft je eigenbelang. Maar denken over de lange termijn, hoe het zal zijn voor je nageslacht, daar heb je geen kaas van gegeten.
Misschien heb je schijjt aan je nageslacht, prima, maar ga dan niet lopen janken als iemand anders wel verder kijkt dan zijn neus lang is.

Wat voor woordenbrij heb jij in je hoofd? Eten, slapen, vechten?
_O-.

OK, nu is het niet zo zeer onsamenhangend maar voornamelijk psychotisch.

quote:
11s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 18:53 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Good call :7.
Get woke, go broke!
pi_214546721
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 19:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]
_O-.

OK, nu is het niet zo zeer onsamenhangend maar voornamelijk psychotisch.
[..]
Good call :7.
Goed zo, stakkertje. Vooral niet inhoudelijk ingaan maar lekker nog een pilsje openmaken. En zuipen maar.
Je bent zo dom dat je niet eens inhoudelijk kunt reageren.
Zal wel niet mogen van je vrouw.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:25:18 #42
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214546775
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 19:22 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Goed zo, stakkertje. Vooral niet inhoudelijk ingaan maar lekker nog een pilsje openmaken. En zuipen maar.
Je bent zo dom dat je niet eens inhoudelijk kunt reageren.
Zal wel niet mogen van je vrouw.
Nee, dit is stabiel en inhoudelijk, een fantasiebeeld uit je hoofd neerplempen en dat inhoudelijk noemen.

:').

I O+ KLB.
Get woke, go broke!
pi_214546863
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 19:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, dit is stabiel en inhoudelijk, een fantasiebeeld uit je hoofd neerplempen en dat inhoudelijk noemen.

:').

I O+ KLB.
Dit is absoluut geen fantasiebeeld, dat jij dat zo noemt begrijp ik best.
Jij hebt waarschijnlijk nog nooit een dag in je leven gewerkt, liet je moeder voor alles opdraaien, en kunt nu nog steeds geen aardappel schillen laat staan koken.
En omdat je geen enkel inhoudelijk argument hebt, val je mij maar aan.
Je bent zo zielig.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:35:34 #44
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214546910
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 19:32 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dit is absoluut geen fantasiebeeld, dat jij dat zo noemt begrijp ik best.
Jij hebt waarschijnlijk nog nooit een dag in je leven gewerkt, liet je moeder voor alles opdraaien, en kunt nu nog steeds geen aardappel schillen laat staan koken.
En omdat je geen enkel inhoudelijk argument hebt, val je mij maar aan.
Je bent zo zielig.
Man man man, waarom staat het hek open?

Werkelijk alles aan die post heb je in een of andere woedeaanval uit je duim gezogen en je gaat het wederom schuimbekkend verdedigen als de waarheid.

Dit is echt geen eng gedrag hoor, heel stabiel allemaal :7.
Get woke, go broke!
pi_214546957
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 19:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Man man man, waarom staat het hek open?

Werkelijk alles aan die post heb je in een of andere woedeaanval uit je duim gezogen en je gaat het wederom schuimbekkend verdedigen als de waarheid.

Dit is echt geen eng gedrag hoor, heel stabiel allemaal :7.
Jij bent de enige die hier loopt te schuimbekken. Gewoon omdat alles wat ik schrijf jou niet aanstaat.
Prima hoor, maar kom dan wel met steekhoudende argumenten.
Weerleg alles wat ik beweer met rationele argumenten, en niet met persoonlijke aanvallen.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:42:29 #46
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_214547010
ik zeg altijd ´zwarte neger´. Dat volk wil graag horen dat ze ´zwart´ zijn (ook al zijn de meesten hooguit lichtbruin) dus zo dek ik de lading.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_214547023
:D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:44:07 #48
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214547038
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 19:39 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jij bent de enige die hier loopt te schuimbekken. Gewoon omdat alles wat ik schrijf jou niet aanstaat.
Prima hoor, maar kom dan wel met steekhoudende argumenten.
Weerleg alles wat ik beweer met rationele argumenten, en niet met persoonlijke aanvallen.
Neuh, je bent verblind door woede. Geen druppel schuim hier hoor, wel een glimlach van verbazing over je rants, dat wel :).

Ik gaf alleen aan dat je een door niemand te begrijpen lap tekst neerplempte en dat het helpt om het even na te lezen voor je op invoeren klikt.

Maar blijkbaar was dat aanleiding tot een totaal verzonnen "persoonlijke" aanval met allerlei aantijgingen over mijn leefstijl, band met mijn ouders, sociale status en vermeend drankgebruik.

DAT is wat er hier aan de hand is :).
Get woke, go broke!
pi_214547113
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 19:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Neuh, je bent verblind door woede. Geen druppel schuim hier hoor, wel een glimlach van verbazing over je rants, dat wel :).

Ik gaf alleen aan dat je een door niemand te begrijpen lap tekst neerplempte en dat het helpt om het even na te lezen voor je op invoeren klikt.

Maar blijkbaar was dat aanleiding tot een totaal verzonnen "persoonlijke" aanval met allerlei aantijgingen over mijn leefstijl, band met mijn ouders, sociale status en vermeend drankgebruik.

DAT is wat er hier aan de hand is :).
Intelligente mensen begrijpen mijn tekst. Jij niet blijkbaar.
Als je nu eens inhoudelijk zou reageren, dan kunnen we misschien (MISSCHIEN), verder praten.
Maar dat zie ik dus niet gebeuren. Want je bent gewoon te dom.
Geeft niks. Domme mensen hebben ook hun nut. Maar een discussie voeren met een persoon die reageert als een kip zonder kop, tja, daar kan ik niet zoveel mee.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:53:23 #50
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214547195
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 19:49 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Intelligente mensen begrijpen mijn tekst. Jij niet blijkbaar.
Als je nu eens inhoudelijk zou reageren, dan kunnen we misschien (MISSCHIEN), verder praten.
Maar dat zie ik dus niet gebeuren. Want je bent gewoon te dom.
Geeft niks. Domme mensen hebben ook hun nut. Maar een discussie voeren met een persoon die reageert als een kip zonder kop, tja, daar kan ik niet zoveel mee.
Inhoudelijk zoals op elk vlak er naast zittend verzinnen van iemand's levenssituatie, en dat beledigend als feiten presenteren als "argument"?
En dan alleen maar omdat iemand je er, best vriendelijk, op wijst dat je post wat onsamenhangend was?

Zo inhoudelijk?

Ik pas even :7.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')