Waar gaat het dan over? Volgens jouw mening dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Goed verhaal. Wat van de rest echt helemaal niks met dit topic te maken heeft.
Klacht: Niet weten hoe je overgevoelige negers moet noemen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waar gaat het dan over? Volgens jouw mening dan?
Ik dacht al, waar blijft het toch? Programma dat buitenlanders in een kwaad daglicht zet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nooit opsporing verzocht gezien? Daar is het toch verdomd handig om erbij te vermelden hoe iemand eruit ziet (zwart, wit, hispanic, aziaat, whatever).
Welk woord gebruik je niet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klacht: Niet weten hoe je overgevoelige negers moet noemen.
En nee ik gebruik het woord zelf niet. Maar alles wat jij er bij haalt gaat het helemaal niet over.
Heb je je medicijnen wel genomen vandaag?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijft het toch? Programma dat buitenlanders in een kwaad daglicht zet.
Het Vaticaan staat al jaren bekend om het (seksueel) misbruik van kinderen.
Iedereen weet het, maar toch is er niemand die zich persoonlijk aangesproken of verantwoordelijk voelt.
Waarom niet? Is het omdat we onszelf niet (wensen te) herkennen in deze misstanden of is het simpelweg de andere kant opkijken?
Want zodra een rabbi of een iman in beeld komt op een bijzonder negatieve manier dan staan we met zijn allen klaar om niet alleen deze man maar alle mensen die hij vertegenwoordigt met de grond gelijk te maken.
Ben jij niet goed snik of zo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb je je medicijnen wel genomen vandaag?
Me donder?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zei ooit eens kleurling en kreeg ook op me donder
Het slaat echt als een tang op een varken wat je allemaal zegt. Ga er verder ook niet meer op reageren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ben jij niet goed snik of zo?
Mijn bericht staat jou niet aan en je weet niks beters te verzinnen dan dit???
Heel zielig hoor.
Weet je zelf wel wat je hiermee bedoelt? Ik denk van niet. Jij bent zo'n leeghoofd, zo'n fanatieke popi-jopie, dat je vaak zelf niet eens beseft wat je hier allemaal loopt te raaskallen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De lesbienne die keukengereedschap attendeert op niet geheel morele aspecten terzake haar kleurstelling.
Nee, dat doet het niet. Jij hebt er moeite mee, omdat je moet nadenken en verder kijken dan je neus lang is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het slaat echt als een tang op een varken wat je allemaal zegt. Ga er verder ook niet meer op reageren.
Belezen mensen weten wat ik bedoel. Mensen zoals jij die niet verder kwamen dan Nijntje, hebben geen flauw idee wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:09 schreef HeatWave het volgende:
Het helpt als je je eigen post, na alles wat er in je op kwam borrelen, later nog even terug te leest of anderen het kunnen begrijpen.
Deze woordenbrij is in je hoofd vast heel samenhangend, maar zonder je innerlijke monoloog erbij snapt echt helemaal niemand waar je het over hebt zo.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Belezen mensen weten wat ik bedoel. Mensen zoals jij die niet verder kwamen dan Nijntje, hebben geen flauw idee wat ik bedoel.
Is niet erg. Maar ga dan niet lopen doen alsof ik de debiel ben. Terwijl het overduidelijk is dat jij tekort schiet in denken.
Begrijp me niet verkeerd, jij kunt uitstekend denken wat betreft je eigenbelang. Maar denken over de lange termijn, hoe het zal zijn voor je nageslacht, daar heb je geen kaas van gegeten.
Misschien heb je schijjt aan je nageslacht, prima, maar ga dan niet lopen janken als iemand anders wel verder kijkt dan zijn neus lang is.
Wat voor woordenbrij heb jij in je hoofd? Eten, slapen, vechten?
Good callquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb je je medicijnen wel genomen vandaag?
Goed zo, stakkertje. Vooral niet inhoudelijk ingaan maar lekker nog een pilsje openmaken. En zuipen maar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:20 schreef HeatWave het volgende:
[..].
OK, nu is het niet zo zeer onsamenhangend maar voornamelijk psychotisch.
[..]
Good call.
Nee, dit is stabiel en inhoudelijk, een fantasiebeeld uit je hoofd neerplempen en dat inhoudelijk noemen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Goed zo, stakkertje. Vooral niet inhoudelijk ingaan maar lekker nog een pilsje openmaken. En zuipen maar.
Je bent zo dom dat je niet eens inhoudelijk kunt reageren.
Zal wel niet mogen van je vrouw.
Dit is absoluut geen fantasiebeeld, dat jij dat zo noemt begrijp ik best.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dit is stabiel en inhoudelijk, een fantasiebeeld uit je hoofd neerplempen en dat inhoudelijk noemen..
IKLB.
Man man man, waarom staat het hek open?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit is absoluut geen fantasiebeeld, dat jij dat zo noemt begrijp ik best.
Jij hebt waarschijnlijk nog nooit een dag in je leven gewerkt, liet je moeder voor alles opdraaien, en kunt nu nog steeds geen aardappel schillen laat staan koken.
En omdat je geen enkel inhoudelijk argument hebt, val je mij maar aan.
Je bent zo zielig.
Jij bent de enige die hier loopt te schuimbekken. Gewoon omdat alles wat ik schrijf jou niet aanstaat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man man man, waarom staat het hek open?
Werkelijk alles aan die post heb je in een of andere woedeaanval uit je duim gezogen en je gaat het wederom schuimbekkend verdedigen als de waarheid.
Dit is echt geen eng gedrag hoor, heel stabiel allemaal.
Neuh, je bent verblind door woede. Geen druppel schuim hier hoor, wel een glimlach van verbazing over je rants, dat welquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:39 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier loopt te schuimbekken. Gewoon omdat alles wat ik schrijf jou niet aanstaat.
Prima hoor, maar kom dan wel met steekhoudende argumenten.
Weerleg alles wat ik beweer met rationele argumenten, en niet met persoonlijke aanvallen.
Intelligente mensen begrijpen mijn tekst. Jij niet blijkbaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, je bent verblind door woede. Geen druppel schuim hier hoor, wel een glimlach van verbazing over je rants, dat wel.
Ik gaf alleen aan dat je een door niemand te begrijpen lap tekst neerplempte en dat het helpt om het even na te lezen voor je op invoeren klikt.
Maar blijkbaar was dat aanleiding tot een totaal verzonnen "persoonlijke" aanval met allerlei aantijgingen over mijn leefstijl, band met mijn ouders, sociale status en vermeend drankgebruik.
DAT is wat er hier aan de hand is.
Inhoudelijk zoals op elk vlak er naast zittend verzinnen van iemand's levenssituatie, en dat beledigend als feiten presenteren als "argument"?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:49 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Intelligente mensen begrijpen mijn tekst. Jij niet blijkbaar.
Als je nu eens inhoudelijk zou reageren, dan kunnen we misschien (MISSCHIEN), verder praten.
Maar dat zie ik dus niet gebeuren. Want je bent gewoon te dom.
Geeft niks. Domme mensen hebben ook hun nut. Maar een discussie voeren met een persoon die reageert als een kip zonder kop, tja, daar kan ik niet zoveel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |