SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wist allang dat dit kon, maar niet dat dit zo veel stiller is
lieg dan niet dat je het nu pas ontdekt hebt...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:30 schreef Nattekat het volgende:
Heerlijk geslapen
Heb ontdekt dat mijn airco een stille stand heeft.
gaat om zand zweet en andere lichaamssappenquote:
Lekker door het slotje postenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh nee. Dit had niemand ooit kunnen bedenken. Dank je wel oma.
[..]
Flinke flex dit
even in de gebruiksaanwijzing lezen of er ook een stille functie op zitquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:42 schreef Karzai het volgende:
Ik vind dat mijn koelkast wel veel lawaai maakt af toe
Immer en altijdquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker door het slotje posten
Ik heb nu pas ontdekt dat een bepaalde instelling op de airco een stille stand isquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
lieg dan niet dat je het nu pas ontdekt hebt...
Je was gewoon te koppig om uit te testen
Harder doorzuipen danquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:42 schreef Karzai het volgende:
Ik vind dat mijn koelkast wel veel lawaai maakt af toe
Mag ik jou dan ook 2x van een duin aftrappen?quote:
Waar wil je die koffer nog meer mee vullen op de terugweg danquote:
4ebequote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
even in de gebruiksaanwijzing lezen of er ook een stille functie op zit
gebruiksaanwijzing niet gelezen dusquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nu pas ontdekt dat een bepaalde instelling op de airco een stille stand is
quote:
Dat doen mannen nooit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
gebruiksaanwijzing niet gelezen dus
kloptquote:
ik heb gewoon sokken....quote:
Met die prijs van het water ook waarschijnlijk goedkoperquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Harder doorzuipen dan![]()
Hey, misschien helpt het
Heb ik ookquote:
als dat niet warm genoeg is ben je ziekquote:
Ik trek voor het lopen liever schoenen aanquote:
In mijn hoofd, sowiesoquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
als dat niet warm genoeg is ben je ziek
dat wisten we al iddquote:
Waar ga je heen bikkelquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:10 schreef Haags het volgende:
Vandaag is ook koffer inpak dag in huize Haags. Maar niet voordat ik naar de kapper ben geweest. @:wereldgozer
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik trek voor het lopen liever schoenen aan
Iedereen hier.quote:
Zie mij gaan, jongggquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Tinus Toffel en de kranige Krekels [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
goedemorgenquote:
Sok op je hoofd.quote:
Dat is wel een beetje raarquote:
Welk water?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Met die prijs van het water ook waarschijnlijk goedkoper
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje raar
jou niets vreemdsquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
You down with opp!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pippi Nizno.quote:
quote:
quote:
Ja, dank jullie welquote:
En daar is de kous mee af.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, dank jullie wel
Op je hoofd.quote:
dat is jou niets vreemdsquote:
Heb je deze reactie op je kladblok staan?quote:
nee ik kan typenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je deze reactie op je kladblok staan?
Openbaringenquote:
ze hebben geen idee of die 2 klantjes per stuk in 20min hun boodschappen krijgen of in 50minquote:Er zijn nog 2 klanten voor je. Onze bezorger verwacht tussen 10:25 en 11:25 uur bij je te zijn.
Gaat dit wel over boodschappen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben geen idee of die 2 klantjes per stuk in 20min hun boodschappen krijgen of in 50min
Die tijdspanne is gewoon vooraf al een keer berekend, en die passen ze niet aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben geen idee of die 2 klantjes per stuk in 20min hun boodschappen krijgen of in 50min
dan is dat van recent.. in nov werd die tijd netjes in een kwartiersblok gemeld zo vlak voor de bezorgingquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die tijdspanne is gewoon vooraf al een keer berekend, en die passen ze niet aan
Dat is bijna een jaar geleden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is dat van recent.. in nov werd die tijd netjes in een kwartiersblok gemeld zo vlak voor de bezorging
Crisp?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dus?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is bijna een jaar geleden.
nee, Niznoquote:
appiequote:
Soms denkt ze heel traag.quote:
Ik snap daar ook geen kut van. Zo'n PostNL die dan doet alsof ze (voor alle 200 pakketjes in de bus) elke minuut de verwachte bezorgtijd aanpassen. Krijg je ongeveer dit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die tijdspanne is gewoon vooraf al een keer berekend, en die passen ze niet aan
Wat heb je in je persoonlijke bonus?quote:
streeckgenoten broodbelegquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat heb je in je persoonlijke bonus?
was geen speld tussen te krijgenquote:
een roeiboot is zo'nbreed lomp houten ding met bankje.quote:
Is ook lastig met die doppen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:30 schreef Nizno het volgende:
ze kreeg dr flesje sportdrink niet eens meer open
denk eerder dat het kwam door de spanningen op haar spieren van het roeien even er voorquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook lastig met die doppen tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:32 schreef Nizno het volgende:
mannen single wordt uitgesteld want 1 van de deelnemers aan de finale zat vast in een kapotte bus waarvan deuren en ramen niet open wilden
Het dikke lippen busje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Dat debiele ophemelen van die sporters, het lijkt wel of je naar een stel behindies zit te kijken
Weet ik,zag van de week een filmpje van een tennister die haar racket niet meer los kon laten,helemaal verkrampt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk eerder dat het kwam door de spanningen op haar spieren van het roeien even er voor
beertjequote:
Die komen de wolven aanpakken.quote:
Je bent niet zo lief voor onze Dimmy.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:34 schreef UitStraling het volgende:
Dweepgedrag vind is sowieso een catastrofale karakterfout, daarom bezie ik de hysterische fans van Taylor Swift ook als potentiele fascisten en meelopers met poepmensen.
Had ik net ook bijna met de kwast tijdens schilderen van de muur.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik,zag van de week een filmpje van een tennister die haar racket niet meer los kon laten,helemaal verkrampt.
ik heb em al een hele tijd, alleen nooit de tijd voor genomen hem te gaan spelen, vandaag breng ik daar verandering inquote:
Heb een tijd terug echt dagen gebouwd aan een klein stukje dierentuin. Was heel mooi geworden maar toen had ik geen zin meer, misschien eens weer spelen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em al een hele tijd, alleen nooit de tijd voor genomen hem te gaan spelen, vandaag breng ik daar verandering in
Ook alle uitbreidingen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em al een hele tijd, alleen nooit de tijd voor genomen hem te gaan spelen, vandaag breng ik daar verandering in
ja in bootjes op het water lukt het wel met NLquote:
Ja buiten dat is het nog maar weinig. 1 crossfietsje en twee zwembandjes.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja in bootjes op het water lukt het wel met NL
moet dat crossfietsje wel credits geven. de achtergrond gelezen dat ze in NL geen kansen kreeg en alles zelf heeft bekostigd tot recentquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja buiten dat is het nog maar weinig. 1 crossfietsje en twee zwembandjes.
Wel een bijzonder verhaal ja. Waar het bij Smulders & Smulders (helaas) tranen met tuiten was...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet dat crossfietsje wel credits geven. de achtergrond gelezen dat ze in NL geen kansen kreeg en alles zelf heeft bekostigd tot recent
yup feitquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een bijzonder verhaal ja. Waar het bij Smulders & Smulders (helaas) tranen met tuiten was...
Nee dat zal ik op eoa manier veel eerder dan die commentatoren. Die zijn toch wel heel erg met de roze bril bezig. Gisteren bij dat zeilen ook al, die gast had totaal niet door dat de finish daar niet lag.quote:
oranje bril inderdaad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zal ik op eoa manier veel eerder dan die commentatoren. Die zijn toch wel heel erg met de roze bril bezig. Gisteren bij dat zeilen ook al, die gast had totaal niet door dat de finish daar niet lag.
Tendentieus op z'n minst. De Telegraaf is er niks bij.
neequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:40 schreef Nattekat het volgende:
OS / [Roeien] #13 Ausradieren @:Nizno
Ik vind het normaal gesproken wel leuk om te volgen maar dit jaar heeft wel een dieptepunt bereikt. Heb amper wat gezien.quote:
okequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind het normaal gesproken wel leuk om te volgen maar dit jaar heeft wel een dieptepunt bereikt. Heb amper wat gezien.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:40 schreef Haags het volgende:
Net bij de kapper.
Kapster: jemig het zit wel erg ongelijk. Waar ben je vorige keer geknipt?
Ik: hier.
Kapster: 😵💫
Druist ook totaal in tegen de huidige debiele denkwijze in de wereld "iedereen is gelijk en even goed in alles"quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zal ik op eoa manier veel eerder dan die commentatoren. Die zijn toch wel heel erg met de roze bril bezig. Gisteren bij dat zeilen ook al, die gast had totaal niet door dat de finish daar niet lag.
Tendentieus op z'n minst. De Telegraaf is er niks bij.
Nou ja als dat zo is kunnen we wel stoppen met competities en sport en zo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Druist ook totaal in tegen de huidige debiele denkwijze in de wereld "iedereen is gelijk en even goed in alles"
Ik denk dat ik een helling van 10 % bergaf ongeveer net zo snel fiets als Pogacar een helling van 10 % op. Maar zeker weet ik het nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan eindelijk zeggen dat ik sneller ben dan een olympische zwemmer. Als je naar het gemiddelde per 50m kijkt en ik maar 50m hoef te zwemmen, en hij 1500m.
https://www.instagram.com/p/C-KJZdctzKC/quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ja beste stuurlui aan wal, achteraf lekker lullen, ik weet het
Daarom gewoon het vrouwengedeelte afschaffen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Druist ook totaal in tegen de huidige debiele denkwijze in de wereld "iedereen is gelijk en even goed in alles"
althans ik heb geen idee hoe hij babbelt... maar het ideequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/C-KJZdctzKC/
deze commentator is wel humor
Die walgelijke voorlees stem bij al die apenfilmpjes op insta en titokquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/C-KJZdctzKC/
deze commentator is wel humor
Dat is niet eerlijk omdat hij een betere fiets heeft. Eerst materiaal gelijk trekken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een helling van 10 % bergaf ongeveer net zo snel fiets als Pogacar een helling van 10 % op. Maar zeker weet ik het niet
Whut?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:53 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het is alweer puntmutsentijd.
Ik ga terug naar OS.
Ja of alleen voor de show, hoog tijd dat we weer terug gaan naar de goede oude tijd dat vrouwen tevreden praalvogels zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom gewoon het vrouwengedeelte afschaffen.
die stem negeer ik alquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die walgelijke voorlees stem bij al die apenfilmpjes op insta en titok
Daar hebben we het zomercarnaval toch voor?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of alleen voor de show, hoog tijd dat we weer terug gaan naar de goede oude tijd dat vrouwen tevreden praalvogels zijn.
Twerken mocht dit jaar weer in ieder geval, was vorig jaar commentaar op gekomen door de lelijke-mensen-club.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar hebben we het zomercarnaval toch voor?
niet alle, zou eens moeten kijken of ik nog wat vergeten ben te activeren uit een bundelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
niet alle, zou eens moeten kijken of ik nog wat vergeten ben te activeren uit een bundel
net wel protesten bij mn schildpadden
1 had te weinig ruimte na het plaatsen van een shelter..foei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Wie? De PvdA?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twerken mocht dit jaar weer in ieder geval, was vorig jaar commentaar op gekomen door de lelijke-mensen-club.
quote:Een Russische rechtbank heeft de verkoop van toiletpapier met het decor van een biljet van 1000 Roebel verboden. Met dit toiletpapier zouden religieuze gevoelens gekrenkt worden, aangezien op het genoemde biljet Jaroslav de Wijze geportretteerd is, een elfde-eeuwse prins die in 2016 door de Russisch-Orthodoxe kerk heilig verklaard is. Een aantal online webshops hebben na dit vonnis het betreffende toiletpapier uit het assortiment verwijderd. Dat Jaroslav de Wijze uiteindelijk alleenheerser werd over het Rijk van Kyiv heeft er vast niks mee te maken.
Ik heb daar nooit wat over gezegd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twerken mocht dit jaar weer in ieder geval, was vorig jaar commentaar op gekomen door de lelijke-mensen-club.
ja dat snap ik welquote:
doet maar duurquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:24 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Even boodschapjes bestelt bij flink #lui
dat daggik ook toen ik t las...quote:
flink is duur, echt tering duur, wel eens overwogen namelijk.. was gauw genezenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Valt mee. En nu heb ik melk en worstenbroodjes
Weet je wat ik heb?quote:
ik heb bitterballen, dumplings gyazo kaassnackballetjes....quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wat ik heb?![]()
Chocolate chip cookies
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb bitterballen, dumplings gyazo kaassnackballetjes....
YEAH!!!quote:
joequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja ik mocht niet mee doen want ik heb mannelijke geslachtskenmerkenquote:
volgende keer beterquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik mocht niet mee doen want ik heb mannelijke geslachtskenmerken
veel te weinig groenquote:
Dat het toen al zo overbebouwd wasquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Voor de meeste skyscrapers
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!!
Het leeft nog
Heb je nog steeds een SV?
13.40u verderquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
En een medaille bij het surfen, kleur nog niet bekend.
Waar hang je uit?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:32 schreef Crack_ het volgende:
Vakantie valt beetje tegenheb ik vaker last van
Oh dacht dat je ergens heen was om op vakantie te gaan of zoquote:
Was niet echt een vreemde vraagquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dacht dat je ergens heen was om op vakantie te gaan of zo
yupquote:
kun je ook geen inbrekers opsluiten?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slot van het toilet vervangen. Nu zal ik niet meer opgesloten raken.
Nee dacht ik ook nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was niet echt een vreemde vraag
Heb niks dat de moeite waard is om mee te nemen. Ze doen maar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je ook geen inbrekers opsluiten?
in de wet staat dat je geen inbrekers mag opsluiten in de wcquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb niks dat de moeite waard is om mee te nemen. Ze doen maar.
Nopequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dacht dat je ergens heen was om op vakantie te gaan of zo
Ja, zei je gister toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de wet staat dat je geen inbrekers mag opsluiten in de wc
dhl was hier vroeg. zou een brievenbusflopje zijn maar t flopje bleek iets te grootquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Als DHL nou fftjes op wil schieten, dan ff het foilen kijken en dan kan ik een stukje buiten gaan lopen
ja. en omdat jij nu niet meer opgesloten kan zitten dacht ik dat je dat daarom had gedaanquote:
Oh, zo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja. en omdat jij nu niet meer opgesloten kan zitten dacht ik dat je dat daarom had gedaan
Wat ben je aan het klussen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben ook even klaar met het klussen voor vandaag.
Gisteravond, zilver op het crossfietsje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wanneer winnen WE iets zonder water
2 verschillende sokkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat ben je aan het klussen?
Mn vlonder heb ik paar weken geleden teruggelegd, dat verschilAls nieuw!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat maakt wel wat verschil!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat ben je aan het klussen?
Mn vlonder heb ik paar weken geleden teruggelegd, dat verschilAls nieuw!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
straks misschien Matje nog met de fietsquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gisteravond, zilver op het crossfietsje.
Ja zou mooi zijn. Maar ja kleine ploegjes, geen oortjes. Anybody's game misschien?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
straks misschien Matje nog met de fiets
Ook het eerste dat me opvielquote:
Gooi jij het hele paar weg als er een sok kapot is?quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat maakt wel wat verschil!
Hoe zijn de tuinavonturen nog?
Ik heb stucwerk geschilderd en het traphekje. Daarna nog even ruzie gemaakt met de ventilator in de badkamer maar die is er nu uit.
Moet je niet naar de canal parade? Ik hoor net dat die vandaag is.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon alleen maar effen zwarte en witte sokken kopen
Gewoon geen neuk geven. Want jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
Ditquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
dat is het wel, maar als Matje zegt dat het parcours hem ligt is dat meestal wel gevaarlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zou mooi zijn. Maar ja kleine ploegjes, geen oortjes. Anybody's game misschien?
jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gooi jij het hele paar weg als er een sok kapot is?Dat vind ik echt zonde
[..]
Nee is gayquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je niet naar de canal parade? Ik hoor net dat die vandaag is.
NOOOOOOOOOOOOO gianni, wat doe jequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is het wel, maar als Matje zegt dat het parcours hem ligt is dat meestal wel gevaarlijk.
[..]
ja
of ik moet meerdere dezelfde paren hebben, dan gaat 1 sok op de reservebank tot er nog 1 sneuvelt
Ja dat is wel zoquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:09 schreef gianni61 het volgende:
dat is het wel, maar als Matje zegt dat het parcours hem ligt is dat meestal wel gevaarlijk.
hmm ja zoiets ligt me nog bij dat dat verteld werd...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, zo.
Nee, was even geleden dat ik mezelf op had gesloten, omdat het slot kapot was kennelijk. Moest een slotenmaker kolen in de avond. Was prijzig.
Dus slot er uit gehaald, nieuwe gekocht en erin gezet.
Het eruit halen was nog een ding. Zat muur- en muurvast.
Doe mij maar QOTSA. Dat is toch geen vervangerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Royal Blood komt naar Pukkelpop als vervanger voor QOTSA, das helemaal oke![]()
Nee idd. Kun je nog tweehonderd keer naar kijkenquote:
hoeft toch ook niet zo lang te duren voor ze iets bekend maken zou je zeggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee idd. Kun je nog tweehonderd keer naar kijken
waar hebben we het over?quote:
windsurfenquote:
Dit is een teken van God dat je een strakke zwembroek moet kopen en achter de vrouwen aan moet gaan op het strand.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:30 schreef mschol het volgende:
en planet zoo is doodstart niet meer op
bronsquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een teken van God dat je een strakke zwembroek moet kopen en achter de vrouwen aan moet gaan op het strand.
SPOILER: Project StruikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: randomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Leuk maar QOTSA komt niet dus dat is geen optie hequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe mij maar QOTSA. Dat is toch geen vervanger
negeer dat soort gewauwel dan gewoonquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ga zelf eens van internet af en naar het strand ofzo
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:36 schreef Crack_ het volgende:
Tuin-update voor de geīnteresseerden![]()
SPOILER: Project StruikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.looking good!!SPOILER: randomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
SPOILER: Project StruikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker groot.SPOILER: randomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
SPOILER: Project StruikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er goed uit. Is het koop of huurwoning?SPOILER: randomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is een tuinquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:54 schreef isax het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Is het koop of huurwoning?
meer heeft een mens niet nodigquote:
Bij Mariahoeve is vgs mij een groot stuk waar aan alle kanten treinen omheen rijdenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:03 schreef Crack_ het volgende:
Den Haag heeft 38 volkstuincomplexen, dámn
Weet niet precies welke je bedoeld en ook niet of dat er ééntje isquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij Mariahoeve is vgs mij een groot stuk waar aan alle kanten treinen omheen rijden
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:05 schreef isax het volgende:
[..]
Was je daar al niet jaren geleden mee bezig? Een volkstuin krijgen?
probeer het eens?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
dat dressuur moeten ze ook mee stoppen, wat een onzin is dat zeg. Een paard pasjes laten doen. Olympische Spelen dames en heren
Hierzoquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet precies welke je bedoeld en ook niet of dat er ééntje isEr zitten er daar drie
Moest het even terughalen maar die zijn jaloers, matig slim, onaardig op een terloopse wijze, sneu competitief (alhoewel ik dat wel begrijp) en bemoeizuchtig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben zowat op een volkstuintje opgegroeid, dat sfeertje is wel vrij uniek moet ik zeggen.
Nee ik kan het nietquote:
Ja dat is ook zo'n aansluitboogje. ff op Google Maps kijken en beetje uitzoomenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:14 schreef Crack_ het volgende:
Oh Flash zie nu dat tweede spoor bij die onderste tuinen, hmmm. Ik weet zelf even niet welk spoor dit is en ik fiets daar regelmatig
True, wat dat betreft hoort paardrijden niet in het rijtje van 'knap dat je dit kunt volhouden' oid zoals bij de meeste sporten van de olympische spelenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik kan het nietMaar dat zegt niks natuurlijk. Ik vind dit gewoon weinig met sport te maken hebben. Maar ja dat vinden heel veel andere mensen van heel veel andere sporten ook
Ahh, i see. Vraag me af of ie vaak gebruikt wordtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo'n aansluitboogje. ff op Google Maps kijken en beetje uitzoomenKomt allemaal weer bij elkaar later.
Oh weet ik niet. Zou best eens kunnen van niet inderdaadquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:19 schreef Crack_ het volgende:
Ahh, i see. Vraag me af of ie vaak gebruikt wordt
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:21 schreef Karzai het volgende:
veel vrolijk gekleurde mensen die de stad intrekken
kan ook van wel hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh weet ik niet. Zou best eens kunnen van niet inderdaadDat het er alleen ligt voor nood of als omleidingsroute of zo.
Meeste homo's mijden het inmiddels als de middeleeuwse pest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:21 schreef Karzai het volgende:
veel vrolijk gekleurde mensen die de stad intrekken
lolquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste homo's mijden het inmiddels als de middeleeuwse pest.
Doe nu mijn horoscoop eens?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest het even terughalen maar die zijn jaloers, matig slim, onaardig op een terloopse wijze, sneu competitief (alhoewel ik dat wel begrijp) en bemoeizuchtig.
geen idee, zag wel veel mooie meiden in korte rokjes iddquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belt 112.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
geen idee, zag wel veel mooie meiden in korte rokjes idd
Je zou bijna denken dat jij er wel bijzonder veel verstand van hebt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet dat iets?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:26 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/wonen(...)-blauw-80200025.html
Heb nu deze op m'n bakkes staan
Zelfs daarvan weet ik kwekveel vanaf.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat jij er wel bijzonder veel verstand van hebt.
Ja best lekker nog. Staat gewoon naast me op het bureau. En hij heeft een accu dus kan hem ook meenemenquote:
kwek kwek kwekquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs daarvan weet ik kwekveel vanaf.
Hmmmm, oke misschien ga ik die ook halen. Is ook wel chill op festival in een tent misschien?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja best lekker nog. Staat gewoon naast me op het bureau. En hij heeft een accu dus kan hem ook meenemen
Accu gaat niet zolang mee hoor, dus je moet hem wel steeds opladen. Ik heb hem nu gewoon in de USB-poort van de pc gestoken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmmm, oke misschien ga ik die ook halen. Is ook wel chill op festival in een tent misschien?
Alsof brandgevaar niet bestaat in de wereld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Accu gaat niet zolang mee hoor, dus je moet hem wel steeds opladen. Ik heb hem nu gewoon in de USB-poort van de pc gestoken.
Ohquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Accu gaat niet zolang mee hoor, dus je moet hem wel steeds opladen. Ik heb hem nu gewoon in de USB-poort van de pc gestoken.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kak, ik trak net het bandje van m'n Fitbit kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |