Ik hoorde die knakker 'evolueren' zeggen. Denk dat die rest van de dag Pokemon Go speelt. Hopelijk zijn er leuke pokestops rond de eiffeltoren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar gaan ze nu alleen intern evalueren of is er ook nog een structuur daarboven die meekijkt? Anders kan het nog gebeuren dat ze het gooien op pech of wat loze kreten dat ze het beter gaan doen ofzo en weer verder...
Tuurlijk, maar het helpt niet. Op deze manier wordt er ook niks opgebouwd (want tegen wie moeten eventuele talenten nu ervaring op gaan doen als de toppers allemaal in Papendal zitten?) en dat is kut.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is te makkelijk om centralisatie de schuld van alles te geven. Zeker als de verhalen kloppen van dat het een grote bende is.
Dat mag in Nederland niet meer, die willen topsport cultuur en medailles zonder te horen te krijgen dat ze er op dat moment even niets van bakken en er meer voor moeten doen. Zie ook Faber die als enige zwemcoach wel levert.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:48 schreef Falco het volgende:
Ik las in een interview dat de roeiboot het heel anders doet. Er heerst daar een quasi Spartaans regime waar men hard en oprecht kritisch is. Zal in sommige kringen wel als grensoverschrijdend beschouwd worden maar goed met zo'n softe mentaliteit als bij jasje trekken bereik je helemaal niets natuurlijk
TV terugspoelenquote:
Een Throh kan niet evoluerenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik hoorde die knakker 'evolueren' zeggen. Denk dat die rest van de dag Pokemon Go speelt. Hopelijk zijn er leuke pokestops rond de eiffeltoren.
Ja Henkie heeft afgelopen week wel laten zien die ie on-point stond wat betreft duiding en analysequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:49 schreef AllesKaputt het volgende:
Henk bondscoach maken, volgende spelen of minstens 8 PLAKKEN of hij zit in een TBS-inrichting.
Alsof Merijn Zeeman zoveel verstand heeft van voetbal/AZ. Het gaat bij dat soort functies vooral om besturen. Net als bij ministers, ze hebben experts die hun daarbij (moeten) helpen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Hij zegt dat hij een leek is op het gebied van judo. Dat kan toch niet
Ik denk ook dat dat precies is wat Schouten wilde zeggen in haar interviewquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat mag in Nederland niet meer, die willen topsport cultuur en medailles zonder te horen te krijgen dat ze er op dat moment even niets van bakken en er meer voor moeten doen. Zie ook Faber die als enige zwemcoach wel levert.
Maar hij heeft totaal niet de kwaliteiten van een bestuurderquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alsof Merijn Zeeman zoveel verstand heeft van voetbal/AZ. Het gaat bij dat soort functies vooral om besturen. Net als bij ministers, ze hebben experts die hun daarbij (moeten) helpen.
Met je poten in de klei staan lijkt me nu meer dan nodig bij het judoteam. 3 jaar geleden was ook waardeloos.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alsof Merijn Zeeman zoveel verstand heeft van voetbal/AZ. Het gaat bij dat soort functies vooral om besturen. Net als bij ministers, ze hebben experts die hun daarbij (moeten) helpen.
Ja maar dat is toch sneu, je bent topsporter of niet. Wat heb je dan aan een coach die alleen maar zegt lekker bezig, komaaaaan etc. om vervolgens op 3 seconden gezwommen te worden. Kijk als iemand je in elkaar timmert oid is het wat anders natuurlijk, maar als je niet goed genoeg bent of er te weinig voor wil doen en laten, moet je echt niet gaan huilen als topsporter, dan is dat leven niet voor jou.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat precies is wat Schouten wilde zeggen in haar interviewdaar waren er een paar vast net niet goed genoeg
In het bepalen daarvan ben ik dan weer een leek.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maar hij heeft totaal niet de kwaliteiten van een bestuurder
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Met je poten in de klei staan lijkt me nu meer dan nodig bij het judoteam. 3 jaar geleden was ook waardeloos.
Het was natuurlijk maar 1 interview maar hij straalde juist uit dat hij niet kan besturen. Als je dan ook geen technische kennis hebt houdt het wel snel op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij kwam op me over alsof ie binnenkort stopt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het was natuurlijk maar 1 interview maar hij straalde juist uit dat hij niet kan besturen. Als je dan ook geen technische kennis hebt houdt het wel snel op.
Hij ging ook helemaal in op de vragen. Had lekker gezegd dat het inderdaad teleurstellend is, dit goed geanalyseerd moet worden en je nu in de emotie niet op specifieke onderwerpen in gaat. Maar nee, hij pikte de samenwerking eruit en gooide al even wat mensen voor de bus.
Nou ja… ok… ik ook… maar hier stond niet iemand die met de vuist op tafel slaat. En ook niet iemand met een overtuigend verhaal. Alsof het hem allemaal overkomt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In het bepalen daarvan ben ik dan weer een leek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop