Lopez staat ongetwijfeld bovenaan het lijstje. (Is gelukkig ook gewoon de derde oorspronkelijke keus)quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Priske dezelfde conclusies trekt als wij en dat Zerrouki en Lopez de spelers zijn die snel vervangen gaan worden in dit elftal.
Maar je wil toch geen trainer die langzaam steeds meer laat blijken dat het toch echt geen Slot is en in het 2e seizoen 4e eindigt?quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, Pascal heeft toch een paar jaar gepretendeerd een redelijke trainer te zijn door Slot te kopiëren. Helemaal niet gek om dat als basis te nemen dus en daarna zelf je accenten aan te brengen.
Doe je iets totaal nieuws, dan moet je snel leveren. En wellicht
Timber en Zerrouki zijn niet bepaald inwisselbaar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Priske lijkt een groot fan van Zechiel.
Dus als Timber echt terug is zie ik zomaar gebeuren dat Ramiz verdwijnt.
Er moet nog altijd een vervanger voor Wieffer komen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Timber en Zerrouki zijn niet bepaald inwisselbaar.
Maar ik ben helemaal niet veranderd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:47 schreef bbuddybb het volgende:
Grappig hoe positief men in dit topic opeens is na een voorsprong.
Leuk dat we voorstaan, maar het is in zowel verdedigend als aanvallend opzicht nog steeds best armoedig.
OpportunismeGodquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:47 schreef bbuddybb het volgende:
Leuk dat we voorstaan, maar het is in zowel verdedigend als aanvallend opzicht nog steeds best armoedig.
Klopt, maar het is wel minder erg dan ik had verwacht, tot nu toe althans.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:47 schreef bbuddybb het volgende:
Eens hoor. Timber en Hartman erbij scheelt al wel. Maar om met dit systeem te slagen moeten de wings Echt beter bezet worden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:47 schreef bbuddybb het volgende:
Ik sta dus vooral achter een geleidelijke wijziging in plaats van het al forceren op wat imo verre van het meest ideale moment is (korte voorbereiding na het EK met een stroeve transfermarkt, blessure Hartman). Dan was het denk ik beter om eerst terug te vallen op het oude systeem.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar je wil toch geen trainer die langzaam steeds meer laat blijken dat het toch echt geen Slot is en in het 2e seizoen 4e eindigt?
De keuze voor een nieuwe visie/aanpak vind ik juist goed. Wel met aanvallend voetbal, maar eigen nuances.
Het meest ideale moment is de zomer, of de voorbereiding nou kort of lang is. Je moet een nieuw systeem met 100% overtuiging erin brengen, niet op 2 gedachten hinken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sta dus vooral achter een geleidelijke wijziging in plaats van het al forceren op wat imo verre van het meest ideale moment is (korte voorbereiding na het EK met een stroeve transfermarkt, blessure Hartman). Dan was het denk ik beter om eerst terug te vallen op het oude systeem.
Maar als je nu wint bij PSV, met dat zelfvertrouwen de competitie goed start en rond 2 september met een representatieve ploeg speelt, klaag ik echt nietik vind het alleen een behoorlijke uitdaging.
Eigenlijk moet alles kloppen wil dit systeem slagen. Een duel verliezen maakt je achterin meteen ontzettend kwetsbaar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens hoor. Timber en Hartman erbij scheelt al wel. Maar om met dit systeem te slagen moeten de wings Echt beter bezet worden.
De linies staan ver uit elkaar, de betere teams zullen daar optimaal gebruik van makenquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:47 schreef bbuddybb het volgende:
Aangezien het spel veel verticaler is zou je het zo kunnen noemen. Maar dat maakt het juist spectaculair.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet alles kloppen wil dit systeem slagen. Een duel verliezen maakt je achterin meteen ontzettend kwetsbaar.
Ook kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het gewoon een vorm is van ordinair countervoetbal dat we nu spelen.
Laten we eerlijk zijn. Voor sommigen (jij incl) gaat Priske het nooit meer goed doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet alles kloppen wil dit systeem slagen. Een duel verliezen maakt je achterin meteen ontzettend kwetsbaar.
Ook kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het gewoon een vorm is van ordinair countervoetbal dat we nu spelen.
En ik vind dus dat er geen echte aanleiding was om nu al naar dit systeem over te stappen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het meest ideale moment is de zomer, of de voorbereiding nou kort of lang is. Je moet een nieuw systeem met 100% overtuiging erin brengen, niet op 2 gedachten hinken.
De aanleiding is dat we een nieuwe trainer hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En ik vind dus dat er geen echte aanleiding was om nu al naar dit systeem over te stappen.
Jawel hoor, ik vind het vandaag - tot nu toe - boven verwachting.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn. Voor sommigen (jij incl) gaat Priske het nooit meer goed doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |