Volgens mij zou de mistral op komen zetten vandaag, dus ik hoop dat er genoeg wind staat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Genoeg wind vandaag of doen ze gewoon lekker een tussenstand als einduitslag bij de iQfoil?
top 2 door naar de halve.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:47 schreef Max23 het volgende:
Hoe werkt dat met die kwartfinale van Opzeeland?
Top-2 naar de halve finale (waar nummers 2 en 3 van de reguliere races al in zitten). Top-2 dan naar de finale, waar de nummer één van de reguliere races al in zit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:47 schreef Max23 het volgende:
Hoe werkt dat met die kwartfinale van Opzeeland?
vrouwen Dinghy 4de race staat nu op 12:05quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:52 schreef kilon het volgende:
Vrouwen kwartfinale is gepland voor 12:23
Die namen zijn wel irritant trouwens. Bouwmeester vaart dus in een dinghy, wat de ILCA 6-klasse is, die we ook wel de Laser Radial noemen. Ja godver, wat is het nou.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
vrouwen Dinghy 4de race staat nu op 12:05
Ik vraag me wel af in hoeverre dat een voordeel is die directe plaatsing, je spaart energie maar hebt aan de andere kant ook minder tijd op het water vandaag wat me een groot nadeel lijkt in het lezen van de omstandigheden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Top-2 naar de halve finale (waar nummers 2 en 3 van de reguliere races al in zitten). Top-2 dan naar de finale, waar de nummer één van de reguliere races al in zit.
Halve finale lijkt me ideaal denk ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af in hoeverre dat een voordeel is die directe plaatsing, je spaart energie maar hebt aan de andere kant ook minder tijd op het water vandaag wat me een groot nadeel lijkt in het lezen van de omstandigheden.
En dan neem je de punten niet meer mee van alle plaatsingsraces?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Top-2 naar de halve finale (waar nummers 2 en 3 van de reguliere races al in zitten). Top-2 dan naar de finale, waar de nummer één van de reguliere races al in zit.
Nou, dan kan het nog een heel klein beetje spannend worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Halve finale lijkt me ideaal denk ik
Altijd ruzie tussen Laserbouwers, designers en World sailing.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die namen zijn wel irritant trouwens. Bouwmeester vaart dus in een dinghy, wat de ILCA 6-klasse is, die we ook wel de Laser Radial noemen. Ja godver, wat is het nou.
Eens, maar je hebt in ieder geval al wel een medaillequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af in hoeverre dat een voordeel is die directe plaatsing, je spaart energie maar hebt aan de andere kant ook minder tijd op het water vandaag wat me een groot nadeel lijkt in het lezen van de omstandigheden.
Nee, het zijn gewoon losse races verder.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
En dan neem je de punten niet meer mee van alle plaatsingsraces?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |