SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Ik ga nu beginnen aan een Mickey Mouse van bouwsteentjes en moest meteen aan Femke denken...quote:
20 seconden tussen de lapo en dit topic en dan zegt schollie dat het lang duurdequote:
Gezeik over kapenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
20 seconden tussen de lapo en dit topic en dan zegt schollie dat het lang duurde
sorry hoor, maar hier is alleen maar een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op zijn plaats
Gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik wil dat je per aanstaande maandag begint met koffie drinken.
Snij hem doormidden en neem morgen de helft als ontbijtquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gaat misschien iets te ver.
ja je hebt gewoon zo ontzettend gelijk dat niemand nog iets weet te meldenquote:
quote:… Jij zei vannacht
Joh je bent niet goed lekker
Je woont niet zomaar gratis op Soestdijk
In het zweet uws aanschijns zult gij uw brood verdienen
En toen keek ik je aan
En toen wou ik je slaan
Want je had zo vervelend gelijk
WATquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef bitterbal het volgende:
@:ettovanbelgie
ik heb net een slang vermoord
Hatsjoequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Gras gemaaid en even sproeier aan, ruikt lekker.
Silence of the Lambs combineren met Monty Python zou leuker zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Oeh kom langs het zappen bij Silence of the Lambs![]()
![]()
En op een andere zender The Green Mile. Wat een heerlijke combinatie zou dat zijn.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Oeh kom langs het zappen bij Silence of the Lambs![]()
![]()
En op een andere zender The Green Mile. Wat een heerlijke combinatie zou dat zijn.
hebben ze goed bedacht om het allemaal op 1 avond te doen en om dezelfde tijdquote:
Om de psychopaten van de seriemoordenaars te kunnen onderscheidenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
hebben ze goed bedacht om het allemaal op 1 avond te doen en om dezelfde tijd
Oh ja en wéér een vierde plek. de 7equote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
En nog een medaille in het crossfietsje
witte handdoeken worden ook beter schuurpapierquote:
Ik heb sinds kort lichtroze handdoeken en ik heb idd het idee dat er een soort stroef laagje op zitquote:
Wat boeit het nou of ze langzaam opdrogen, als ze maar gewoon goed afdrogenquote:
gewoon ff met een scheut azijn in de kookwas. En een paar van die bosjes staalwol.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort lichtroze handdoeken en ik heb idd het idee dat er een soort stroef laagje op zit
Parmezaanse kaas op de badkamervloer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort lichtroze handdoeken en ik heb idd het idee dat er een soort stroef laagje op zit
Kop dicht, luisteren naar oma professor handdoekologiequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat boeit het nou of ze langzaam opdrogen, als ze maar gewoon goed afdrogen
daarom was ik ze op 60quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Had ook gelezen dat je handdoeken op 40 graden moet wassen want op 60 worden ze hard.
Op 60 graden wassen en dan in de droger mikken, dan blijven ze ook gewoon lekker zacht hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Had ook gelezen dat je handdoeken op 40 graden moet wassen want op 60 worden ze hard.
https://www.instagram.com/reel/C9NRP8xu4HKquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Parmezaanse kaas op de badkamervloer.
Ik heb geen drogerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op 60 graden wassen en dan in de droger mikken, dan blijven ze ook gewoon lekker zacht hoor
Oma kan beter een droger kopenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kop dicht, luisteren naar oma professor handdoekologie
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaan we nog een dansssssssje wagen
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
ja die kon je verwachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
volgens mij nog nooit gehad dat ze lekker zacht uit de droger kwamenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op 60 graden wassen en dan in de droger mikken, dan blijven ze ook gewoon lekker zacht hoor
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:38 schreef Ama het volgende:
Ik heb een baby wolf.sims doodbijten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik altijd eigenlijk, moet je ze er wel gelijk uithalen als de droger klaar is en ze niet nog een paar dagen er in laten liggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij nog nooit gehad dat ze lekker zacht uit de droger kwamen
doe ik sowieso niet, laten liggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik altijd eigenlijk, moet je ze er wel gelijk uithalen als de droger klaar is en ze niet nog een paar dagen er in laten liggen
Dat zou ik wel weer eens op moeten pakken. Maar dan moet ik waarschijnlijk eerst weer tig updates doen.quote:
Ik ben gestopt toen ik de helft aan uitbreidingen enz achterliep. Maar heb Sims ook vanaf deel 1 gespeeld dus was er sowieso wel beetje klaar mee na 15 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou ik wel weer eens op moeten pakken. Maar dan moet ik waarschijnlijk eerst weer tig updates doen.
Ja het moet je ding zijn haha maar ik vond vroeger Zoo Tycoon ook geweldig.quote:
naja, games als planet coaster (zelfde maker als zoo tycoon) en dat soort spellen vind ik opzich wel leuk..quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het moet je ding zijn haha maar ik vond vroeger Zoo Tycoon ook geweldig.
Wtf.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ruim 27 graden in de slaapkamer.
En ik zag net zo'n klein steekvliegje vliegen.quote:
Heb je de hele dag de zon naar binnen laten schijnen met de ramen dicht?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ruim 27 graden in de slaapkamer.
24,5 graden, valt meequote:
Dit is niet echt een flex, nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso een kutnacht, want zelfs mijn airco kan amper op tegen de benauwdheid van buiten.
Ownoesquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik zag net zo'n klein steekvliegje vliegen.
Het is een soort van flex waarbij de spierbal naar beneden zakt en onder de arm bungelt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is niet echt een flex, nee.
Geniet jij maar gewoon van je plaknacht, ga ik geen last van hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zo'n raar tekenfilmideequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is een soort van flex waarbij de spierbal naar beneden zakt en onder de arm bungelt.
Oke, dank je wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geniet jij maar gewoon van je plaknacht, ga ik geen last van hebben.
Sinds ik weet dat het een mobiele airco is ben ik sowieso minder onder de indruk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geniet jij maar gewoon van je plaknacht, ga ik geen last van hebben.
Ok.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso een kutnacht, want zelfs mijn airco kan amper op tegen de benauwdheid van buiten.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat het een mobiele airco is ben ik sowieso minder onder de indruk.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker met een opgeruimd gevoel het weekend in
22 graden 48% LV in de slaapkamer, en dit is dan al minder optimaal werk van de airco.quote:
Ik ook, kan 'm niet meer serieus nemen nu.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat het een mobiele airco is ben ik sowieso minder onder de indruk.
Wtfquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:45 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus was naar het zusje vanavond en ze heeft niet eens marsmousse genomen, ondanks mijn aandringen. De doos.
Ja, die was ineens opquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Heb even snel marsmousse voor jullie gemaakt![]()
[ afbeelding ]
mocht ik er nog een keer komen dan is dat mijn eerste bestellingquote:
nomzzquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Iewlquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nee dankjequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:46 schreef datismijnmening het volgende:
W
Ie joint in een midnight Lana Del Rey sessie?![]()
![]()
ik heb dat soort feestjes nooit getrokkenquote:
vroeger wel, maar nu niet meerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb dat soort feestjes nooit getrokken
maar goed ben ook geen persoon die uitging ofzo
tevens goedemorgen
meestal uur of 12 tegenwoordig, al zijn er nog wel zeldzame uitschieters naar 2 uurquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:05 schreef Karzai het volgende:
ik lig tegenwoordig braaf om een uur of 11 in mijn bedje
ik heb net de was aangezet die ik gisteren was vergeten..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:15 schreef Karzai het volgende:
bakkie koffie en ontbijtje gehad, ik nog ff in bed liggen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik droomde dat er werd aangebeld. Of er werd echt aangebeld. Dan wens ik die persoon eeuwige jeuk en korte armpjes toe.
Ik doe vandaag helemaal niks aan het huishoudenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb net de was aangezet die ik gisteren was vergeten..
eff spelletje spelen ofzo, dan douchen en hopelijk issie dan klaar met schone droge kleding
En dood.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:15 schreef LTVDK het volgende:
Werd vannacht wakker gemaakt door een mug met dat hoerige gezoem. Voelde ik opeens dat die op mijn schouder ging zitten terwijl ik op mijn zij lag en draai me om op mijn rug en toen was die stil
Ja ik vermoed niet dat zo'n beestje dat gewicht aankanquote:
Moordenaar!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:15 schreef LTVDK het volgende:
Werd vannacht wakker gemaakt door een mug met dat hoerige gezoem. Voelde ik opeens dat die op mijn schouder ging zitten terwijl ik op mijn zij lag en draai me om op mijn rug en toen was die stil
Ik had geen consent gegevenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moordenaar!
Wil een vrouw eens aan je zitten ga je zo doen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
brrrr fripsquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:10 schreef Karzai het volgende:
Het heeft volgens mij geregend vannacht, ziet er vochtig uit buiten en het is wat afgekoeld.
Vandaag wordt er ook maar een schamele 23 graden en regen voorspeld
Over treinen met vertragingquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguhkut geslapen zeg. Waarom toch?
gepieker en genadenk over van alles. Matig weer.
Oke oke. Alsnog beetje drastisch om over te gaan op moordquote:
quote:
* FreshFruit geeft een dekentjequote:
*pakt de winterjas uit de kastquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke oke. Alsnog beetje drastisch om over te gaan op moord
[..]
dankjequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit geeft een dekentje
Laat grmbl je warm knuffelenquote:
Zondag mag je.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:38 schreef Karzai het volgende:
Ben de Olympische spelen nu alweer een beetje zat. Van mij mag het voetbal wel weer beginnen
Gewoon als voorgerechtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mocht ik er nog een keer komen dan is dat mijn eerste bestelling
Ik had er een gekregen en eentje besteld, maar die tweede is nooit geserveerdquote:
Ik heb nog twee prima winterjassenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb al wel een winterjas gekocht.
Uitslapen is voor mensen die niet belangrijk genoeg zijn voor de bv Nederlandquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker uitslapen op de zaterdag
Als ie nog prima functioneert waarom dan een nieuwe kopen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog twee prima winterjassen
Eentje is wel al wat ouder, maar ziet er nog prima uit
Zag laatst dat hij al 12 jaar oud is
Ja, daarom was ik wakker geworden zeker?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uitslapen is voor mensen die niet belangrijk genoeg zijn voor de bv Nederland
Ja, preciesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ie nog prima functioneert waarom dan een nieuwe kopen?
Ik heb er nu 3,waarvan er eentje ook wel vrij oud is,de ander is echt voor koud.Deze is gewoon praktisch.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog twee prima winterjassen
Eentje is wel al wat ouder, maar ziet er nog prima uit
Zag laatst dat hij al 12 jaar oud is
Heel goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, preciesen zien er nog leuk uit, dus ik ga niet elk jaar een nieuwe kopen
Morningsessie dan maar:quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 04:46 schreef datismijnmening het volgende:
W
Ie joint in een midnight Lana Del Rey sessie?![]()
![]()
Wat is oud voor jou?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er nu 3,waarvan er eentje ook wel vrij oud is,de ander is echt voor koud.Deze is gewoon praktisch.
Ik heb mijn schoen nu ook 3 jaar nu, ook duurzaam.. maar ik zou geen nee zeggen tegen elk jaar een nieuwe schoenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel goed.
Heel duurzaam van jou.
Ja, dat is niet nieuw neequote:[ afbeelding ] Op zaterdag 3 augustus 2024 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is oud voor jou?
Is een Gstar jas,nog van mijn vader geweest ,dus denk ook wel 10 jaar.
wat moet dat wel niet gekost hebbenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde van de week via mijn ouders dat mijn nichtje naar alle vijf (?) de concerten van Taylor Swift is geweest in Europa. Ik moest toen gelijk aan Dimmy denken.
Moet gelijk aan zo'n afritsbroek met extra zakken denkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Enige wat ik nog zou willen is een zomerjasje met binnenzakken. En een lange zomerbroek met extra zakken.
Heb nu deze in het blauw.quote:
Heb jij ook leren pijpen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:55 schreef Karzai het volgende:
Een goede leren jas gaat ook wel 20 jaar mee
Geen idee. Ik hoorde dat ze niet bij de crematie van mijn oom kon zijn omdat ze in München was voor het concert daar. Ze was er naar eentje met d'r pa geweest (ik neem aan in Nederland) , dus die zal pa wel betaald hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat moet dat wel niet gekost hebben
De post die je wist die zou komen.quote:
Oke bye.quote:
Bestaat Gstar nog steeds? Ook ooit een jas van dat merk gehad en dat was primaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb nu deze in het blauw.
[ afbeelding ]
Ik vond die dingen wel altijd ideaal in de zomer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet gelijk aan zo'n afritsbroek met extra zakken denken
Ik heb nog nooit een afritsbroek gehad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond die dingen wel altijd ideaal in de zomer.
Jazeker,en idd ze hebben heel goede jassen.De prijs wel waard.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke bye.
[..]
Bestaat Gstar nog steeds? Ook ooit een jas van dat merk gehad en dat was prima
Wel een afritsrok?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een afritsbroek gehad.
Ik heb net even gekeken, maar op de website vind ik niet zoveel leuke jassen, helaas.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jazeker,en idd ze hebben heel goede jassen.De prijs wel waard.
Kan misschien wel een gat in de markt zijn bij de Bible Beltquote:
Ik vind deze wel mooi.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken, maar op de website vind ik niet zoveel leuke jassen, helaas.
Maar goed.. ik heb ook geen jas nodig
Retourtje Den Haag HS - NOI.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blijkbaar heb ik voor 35,78 met de trein gereisd, maar ik zou even niet weten wanneer
Oke NS.
Ik wel een keertje voor vakantie, heb dat ding 1 keer afgeritst en die onderste stukken nooit meer gebruiktquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een afritsbroek gehad.
Alvast met de prijsverhoging.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Retourtje Den Haag HS - NOI.
Die heb ik helemaal niet gezienquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind deze wel mooi.
[ afbeelding ]
En nog even een paar keer inflatiecorrectie toegepastquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Retourtje Den Haag HS - NOI.
S'morgens braaf ende devoot in de kerk, in de avonduren met haar muis richting het zwerk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan misschien wel een gat in de markt zijn bij de Bible Belt
Gaat die broek dit jaar mee?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wel een keertje voor vakantie, heb dat ding 1 keer afgeritst en die onderste stukken nooit meer gebruikt
Dat ken je toch zien?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blijkbaar heb ik voor 35,78 met de trein gereisd, maar ik zou even niet weten wanneer
Oke NS.
@Budapestenaar vindt dit leukquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
S'morgens braaf ende devoot in de kerk, in de avonduren met haar muis richting het zwerk.
Jambers stem.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
S'morgens braaf ende devoot in de kerk, in de avonduren met haar muis richting het zwerk.
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja tegenwoordig wel ja
![]()
Nou goed.. als ik echt zou willen, kán ik het wel nakijken
quote:
Denk niet dat ik die nog heb, komt nog uit de tijd dat ik alleen op vakantie korte broeken durfde te dragen, zou ook 4 maten te groot zijn nuquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat die broek dit jaar mee?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat ik die nog heb, komt nog uit de tijd dat ik alleen op vakantie korte broeken durfde te dragen, zou ook 4 maten te groot zijn nu
Ik vind het nu nog goed te doen en ik heb weer koude pootjes.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, accu van mijn bureau ventilator is leeg (heeft de hele nacht aan gestaan), het voelt nu gelijk een stuk warmer/benauwder.
23,9 graden in mijn slaapkamer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het nu nog goed te doen en ik heb weer koude pootjes.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
23,9 graden in mijn slaapkamer.
doe niet zo lui dan. nu zijn we nieuwsgierigquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja.
Moet ik weer inloggen enz
zit gezellig in ondergoed want warm zat en wachten op wasmachinequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het nu nog goed te doen en ik heb weer koude pootjes.
GOEDEMORGEN NIZNOquote:
Oke Schollie, bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:12 schreef mschol het volgende:
[..]
zit gezellig in ondergoed want warm zat en wachten op wasmachine
Neem gewoon een paar korte broeken en een paar spijkerbroeken meequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oh ja, nou dan hoeft ie niet mee
kloptquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:12 schreef Karzai het volgende:
Google houdt dat ook bij trouwens waar je geweest bent
Ga nou alweer naar de kapperquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:10 schreef Haags het volgende:
Vandaag is ook koffer inpak dag in huize Haags. Maar niet voordat ik naar de kapper ben geweest. @:wereldgozer
ik zal je de pics besparenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke Schollie, bedankt voor de info
je capslock staat aan mevrouwquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN NIZNO
FIJN DAT JIJ ER OOK WEER BIJ BENT
schudt zo lekker he..... wachten op de wasmachinequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:12 schreef mschol het volgende:
[..]
zit gezellig in ondergoed want warm zat en wachten op wasmachine
Ondergoed en sokken met wat t-shirts kan ik ook aanradenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem gewoon een paar korte broeken en een paar spijkerbroeken mee
Nee, is expres.quote:
Zijn daar überhaupt pics van?quote:
ik zei niet of het per ongeluk (haha trein, perron geluk) of expres wasquote:
Nee, soms wel de benzineprijsquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt
maar die ziet niet dat je 20 euro kwijt bent geraakt aan instaptarief en daar boven op nog 15 euro voor de reis
Pittig kort?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:10 schreef Haags het volgende:
Vandaag is ook koffer inpak dag in huize Haags. Maar niet voordat ik naar de kapper ben geweest. @:wereldgozer
Choo chooo!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei niet of het per ongeluk (haha trein, perron geluk) of expres was
maar ik wil wel weten waarvoor je nu zoveel geld hebt neergelegd bij de NS. Vertel op!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, soms wel de benzineprijs
Die wil ik ook niet weten
Inderdaad. Dus hopelijk heb je de laptop al aan staan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daarom was ik wakker geworden zeker?
Jouw nichtje is dimmydebimmy!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde van de week via mijn ouders dat mijn nichtje naar alle vijf (?) de concerten van Taylor Swift is geweest in Europa. Ik moest toen gelijk aan Dimmy denken.
Ik wil ook een broek met zakken aan de zijkantquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet gelijk aan zo'n afritsbroek met extra zakken denken
Hallo vakantie vriendjequote:
Toen je ging wandelenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke NS.
wrom zou je de NS betalen als je de benenwagen neemt?quote:
Omdat ze de trein gepakt heeft om ergens anders te gaan wandelen. 🙄quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom zou je de NS betalen als je de benenwagen neemt?
owwwwquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ze de trein gepakt heeft om ergens anders te gaan wandelen. 🙄
@Crack_quote:
ja alleen wel alssie centifugeert..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
schudt zo lekker he..... wachten op de wasmachine
wel als ik ze maakquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn daar überhaupt pics van?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar ik wil wel weten waarvoor je nu zoveel geld hebt neergelegd bij de NS. Vertel op!!
Uhm ja dat denk ik welquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus hopelijk heb je de laptop al aan staan.
[..]
Jouw nichtje is dimmydebimmy!
[..]
Ik wil ook een broek met zakken aan de zijkant
[..]
Hallo vakantie vriendje
[..]
Toen je ging wandelen
De Oriënt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei niet of het per ongeluk (haha trein, perron geluk) of expres was
Ja, laatste keer is al 5 weken geleden. Normaal ga ik om de 4 weken maar moest nu even timen met mijn vakantie.quote:
wat heeft krek met mijn boodschappen van doen?quote:
lui wijfquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is mijn abo + nog wat ik gereisd had, maar er staat niet bij welke reis, want de prijs komt niet overeen met hetgeen ik ingecheckt ben
Ja uiteraard ook voor elke dag schoon ondergoed en t-shirts, wil natuurlijk niet gaan wassen op vakantiequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ondergoed en sokken met wat t-shirts kan ik ook aanraden
Ja, ben ik.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat heeft krek met mijn boodschappen van doen?
Ja dat was ook het eerste wat ik las toen ik wakker werdquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:21 schreef Nizno het volgende:
van Gaal heeft geen seks meer.
het AD meldt dat ook gewoon gezellig op de hoofdsite
Truus heeft een satisfyer..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:21 schreef Nizno het volgende:
wat een dramaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:21 schreef Nizno het volgende:
Diepte interview?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:21 schreef Nizno het volgende:
Vergeten uit te checken kost je twintigquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Uhm ja dat denk ik wel
Het is mijn abo + nog wat ik gereisd had, maar er staat niet bij welke reis, want de prijs komt niet overeen met hetgeen ik ingecheckt ben
Dus het zal wel
Ze krijgt nog geld van Appie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat heeft krek met mijn boodschappen van doen?
Moeten we hier wat van vinden dat het nieuws isquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:21 schreef Nizno het volgende:
Mja als je wassen kan voorkomen op vakantie, dan zou ik dat ook doen iddquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja uiteraard ook voor elke dag schoon ondergoed en t-shirts, wil natuurlijk niet gaan wassen op vakantie
Ik weet al waar het vandaan komtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vergeten uit te checken kost je twintig
[..]
Ze krijgt nog geld van Appie.
[..]
Moeten we hier wat van vinden dat het nieuws is
Ook weer opgelost,slotje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet al waar het vandaan komt
Het is mijn abo kosten van aug
En reiskosten waren van juni en juli, blijkbaar
Voor 3,5 week vakantie past het prima in een kofferquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja als je wassen kan voorkomen op vakantie, dan zou ik dat ook doen idd
Ja, wat een mysterie zegquote:
oppelostquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja mooiquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor 3,5 week vakantie past het prima in een koffer
quote:Hij vindt een celstraf voor de vrouw onrechtvaardig omdat het OM erg lang wachtte met de rechtszaak. ,,Ze ging in de tussentijd verder met haar leven, en heeft twee kinderen gekregen, wat vrouwen doen in die levensfase.” Die jonge kinderen dreigen het slachtoffer te worden als hun moeder nu alsnog naar de gevangenis moet.
Door er 2.8 kg bij te doen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja mooi
Ik ging met een koffer weg van 21 kg
En kwam terug met 23,8 kg
Hoe dan
Flesje Axe is goedkoper en de vrouwtjes komen daar op af als vliegen op een ouwe cupcake.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:26 schreef Karzai het volgende:
Ik moest ineens 81 euro bijbetalen voor water. Ik sla het douchen vandaag maar over
zweet en andere viezigheid op je kledingquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja mooi
Hoe dan
Stiekem coke gesmokkeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja mooi
Hoe dan
Insecteneitjes.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja mooi
Hoe dan
doe je goed. das 2/3 van het bedrag wat ik per jaar betaalquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:26 schreef Karzai het volgende:
Ik moest ineens 81 euro bijbetalen voor water. Ik sla het douchen vandaag maar over
Souvenirs en herinneringenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja mooi
Hoe dan
Axe is toch voor pubers?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flesje Axe is goedkoper en de vrouwtjes komen daar op af als vliegen op een ouwe cupcake.
Flex hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:30 schreef Nattekat het volgende:
Heerlijk geslapen
Heb ontdekt dat mijn airco een stille stand heeft.
Zoiets noemen ze ook wel een uitknopquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:30 schreef Nattekat het volgende:
Heerlijk geslapen
en daar zien we een man, mannen lezen geen gebruiksaanwijzingen... die komen pas na 3 jaar er achter dat ze ook in stilte kunnen slapenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:30 schreef Nattekat het volgende:
Heerlijk geslapen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus hopelijk heb je de laptop al aan staan.
[..]
Jouw nichtje is dimmydebimmy!
Waternet heeft geloof ik 200 miljoen schuld opgebouwd wegens wanbeleid of wij nu ff kunnen ophoestenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe je goed. das 2/3 van het bedrag wat ik per jaar betaal
Heb je een dal abonnement?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is een vreemde klaag van de dagquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:30 schreef Nattekat het volgende:
Heerlijk geslapen
logisch, wat heb je aan twee telefoonsquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
Deelnemers OS verkopen gekregen phone op Marktplaats.
Ik wist allang dat dit kon, maar niet dat dit zo veel stiller isquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
en daar zien we een man, mannen lezen geen gebruiksaanwijzingen... die komen pas na 3 jaar er achter dat ze ook in stilte kunnen slapen
Eentje voor de buitenvrouwquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
logisch, wat heb je aan twee telefoons
Wat een racistische tip.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Door er 2.8 kg bij te doen natuurlijk
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
zweet en andere viezigheid op je kleding
quote:
quote:
Ik vind dit toch wel een betere optiequote:
Ja he?quote:
terechte tipquote:
ik wilde omschrijven wat die andere viezigheid allemaal was..... maar dacht... neh het is nog niet eens 10 uurquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vind dit toch wel een betere optie![]()
Ja een flex dalquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je een dal abonnement?
[..]
Dit is een vreemde klaag van de dag
Nee hoeft niet, US.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wilde omschrijven wat die andere viezigheid allemaal was..... maar dacht... neh het is nog niet eens 10 uur
Echt PVV.Soort bij soort.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja he?Vond ik ook al. Klinkt zo "Apartheid moet, u weet wel waarom mevrouw!"
Oh nee. Dit had niemand ooit kunnen bedenken. Dank je wel oma.quote:
Flinke flex ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |